-
Ο χρήστης TakisB έγραψε:
Το δικό μου είναι ΕΝΙΣΧΥΜΕΝΟ BVM/MA (C)
...όπως λέει και το infotec:
*Κιβώτιο ταχυτήτων (Χαρακτηριστικά)........ΕΝΙΣΧΥΜΕΝΟ BVM/MA (C)
Κιβώτιο ταχυτήτων Τύπος.....................ΚΙΒΩΤΙΟ ΤΑΧΥΤΗΤΩΝ MA *
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Το BE είναι πολύ πιο ενισχυμένη κατασκευή. Αν σου δείξω φωτογραφίες από γρανάζια/συγχρονιζέ από ΒΕ και ΜΑ θα καταλάβεις (κάπου έχω φωτό αλλά θέλει ψάξιμο).σε ρωτησα και πριν αλλα μαλλον δε το ειδες..εσυ αν δε κανω λαθος εχεις τον 1.6 κινητηρα εγω στο c2 vts με τον ιδιο κινητηρα δεν εχω το ιδιο κιβωτιο με σενα??
-
Eδώ όλα τα 1,6αρια 307 δεν φοράνε τα ίδια κιβώτια, περιμένεις να έχω το ίδιο με το C2; Είναι τρελοί οι Γάλλοι σου λέω.
Πέρα από την πλάκα, δεν θυμάμαι τι φοράει το C2 VTS. Αν έχεις το VIN, στείλτο να δω.
-
αυριο αν το θυμηθω γιατι κατω βρεχει και δω κανει μια ομορφη ζεστασια!
παντως μου μιλουσαν συνεχεια για ντιζες 2ας και 3ης που χαλουσαν και ηθελαν αλλαγμα, οποτε υποθετω οτι ειμαι ντιζατος..
-
Για τα γρατζουνίσματα κτλ πάντως δεν φταίει το κιβώτιο ή οι ντίζες/μοχλικά κλπ, αλλά οι βάσεις μηχανής/κιβωτίου που είναι αρκετά μαλακές.
-
εμενα το κιβωτιο μου ειχε σοβαρα προβληματα απο τοτε που το πηρα..αν για παραδειγμα πηγαινες με 60 και ειχες νεκρα και εβαζες τριτη γρατζουναγε οσο μαλακα και αν τη εβαζες..
πρακτικα εχω πλεον πανω απο το μισο κιβωτιο αλλαγμενο και δουλευει καλα, αλλα μας ταλαιπωρησε παρα πολυ.. -
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
εμενα το κιβωτιο μου ειχε σοβαρα προβληματα απο τοτε που το πηρα..αν για παραδειγμα πηγαινες με 60 και ειχες νεκρα και εβαζες τριτη γρατζουναγε οσο μαλακα και αν τη εβαζες..
πρακτικα εχω πλεον πανω απο το μισο κιβωτιο αλλαγμενο και δουλευει καλα, αλλα μας ταλαιπωρησε παρα πολυ..Κάτι παρόμοιο μου έκανε και μένα με τη 2α. Καμιά φορά, όσο μαλακά και να την έβαζα γρατσούναγε το κιβώτιο. Όμως δέν το έκανε συστηματικά, μόνο όταν του κάπνιζε. Τώρα δέν το έχω οδηγήσει και πάρα πολύ αλλά μέχρι τώρα δέν το έχει ξανακάνει.
Πάντως με το Citroen:
-Γενικά δέν συγκρατώ τηλέφωνα, αλλά το τηλέφωνο του συνεργείου το έχω μάθει απ' έξω. Τό έχω και σαν καταχώρηση στο κινητό.
-Ξέρω τον αρχιμηχανικό με το μικρό του όνομα.
-Όταν τους παίρνω τηλέφωνο δέν χρειάζεται να τους πώ ποιός είμαι, με καταλαβαίνουν απ τη φωνή. -
Οταν του ζητησεις να σου βαπτισει το παιδι, τοτε τα πραματα θα εχουν γινει ακομα πιο ασχημα...
-
Ο χρήστης dog80 έγραψε:
εμενα το κιβωτιο μου ειχε σοβαρα προβληματα απο τοτε που το πηρα..αν για παραδειγμα πηγαινες με 60 και ειχες νεκρα και εβαζες τριτη γρατζουναγε οσο μαλακα και αν τη εβαζες..
πρακτικα εχω πλεον πανω απο το μισο κιβωτιο αλλαγμενο και δουλευει καλα, αλλα μας ταλαιπωρησε παρα πολυ..Κάτι παρόμοιο μου έκανε και μένα με τη 2α. Καμιά φορά, όσο μαλακά και να την έβαζα γρατσούναγε το κιβώτιο. Όμως δέν το έκανε συστηματικά, μόνο όταν του κάπνιζε. Τώρα δέν το έχω οδηγήσει και πάρα πολύ αλλά μέχρι τώρα δέν το έχει ξανακάνει.
Πάντως με το Citroen:
-Γενικά δέν συγκρατώ τηλέφωνα, αλλά το τηλέφωνο του συνεργείου το έχω μάθει απ' έξω. Τό έχω και σαν καταχώρηση στο κινητό.
-Ξέρω τον αρχιμηχανικό με το μικρό του όνομα.
-Όταν τους παίρνω τηλέφωνο δέν χρειάζεται να τους πώ ποιός είμαι, με καταλαβαίνουν απ τη φωνή.θυμαμαι τον εαυτο μου απειρες ωρες να περιμενει μαζι με αλλες πολλες ταλαιπωρημενες φατσες απο τα ξημερωματα στο συνεργειο,θυμαμαι τους τσακωμους,το πονο,τη φρικη...
και εμας μας ειχαν μαθει απ'εξω ο αρχιμηχανικος,οι γραμματεις,το αφεντικο...πλεον το χει η μητερα μου και πασχει απο αλλα προβληματα (μικροτρακαρισματα,πεζοδρομια,απροσδιοριστοι τριγμοι),αλλα κανεις δεν ασχολειται σοβαρα μαζι του.
λαδια του αλλαζουμε μονο και οσο τσουλησει τσουλησε...
ευτυχως που για πολλα πραγματα λειτουργησε η εγγυηση,αλλα δυστυχως τα σκασαμε κι απο τη τσεπη μας -
Έχουμε και νέο επεισόδιο στο σήριαλ
Ενώ πήγα να βάλω απο 3η σε 4η (ομολογουμένως λίγο απότομα), κάτι έκανε 'κλάκ' και ο λεβιές δέν έχει καθόλου αντίσταση προς τα κάτω. Πλέον μπορώ να βάλω μόνο τις πάνω ταχύτητες (1η, 3η, 5η). Κάτι παίζει πάλι με τις καταραμένες ντίζες
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Ρε συ dog, ειλικρινά, τι του κάνεις του αυτοκινήτου; -
-
Ο χρήστης dog80 έγραψε:
:yahoo: Έχουμε και νέο επεισόδιο στο σήριαλΕνώ πήγα να βάλω απο 3η σε 4η (ομολογουμένως λίγο απότομα), κάτι έκανε 'κλάκ' και ο λεβιές δέν έχει καθόλου αντίσταση προς τα κάτω. Πλέον μπορώ να βάλω μόνο τις πάνω ταχύτητες (1η, 3η, 5η). Κάτι παίζει πάλι με τις καταραμένες ντίζες
Κάτι παίζει με εσένα.
-
κοιτα δεν υπαρχει αλλη λυση..βρες ενα τροπετο να βαλεις αλλο κιβωτιο.οσο και να στο φτιαχνουν θα συνεχισει να σου μενει στο χερι,δε γινεται να στο φτιαξουν,δεν ξερουν να στο φτιαξουν
και το c2 που μολις το βγαλαμε απο το συνεργειο παλι μπουρδελο ειναι
βαζω πλεον παρα πολυ σιγα τις ταχυτητες,αλλα φαινεται οτι οπου να ναι θα μου μεινει παλι στο χερι..
ακομα μια καλυτερη και αποτελεσματικοτερη συμβουλη:φτιαξτο προχειρα,πουλα το και μεινε μακρια απο το psa για παντα!!!
ποιες αλφα ρομεο και φιατ??η citroen ειναι η ιταλικη εταιρεια του 21ου αιωνα
-
Ή απλά πάντε Μπακάκο να πάρετε ένα σετ χέρια. Και εγώ αν άλλαζα με τους αγκώνες ίσως να έσπαγα ντίζες.
Τα σασμάν των γάλλων έχουν ευαισθησία στα συγχρονιζέ, και μόνο τα ΜΑ. Ακόμα και η περίφημη αίσθηση οφείλεται σε μαλακές βάσεις και όχι σε αδυναμία του σασμάν.
-
Ο χρήστης dog80 έγραψε:
:yahoo: Έχουμε και νέο επεισόδιο στο σήριαλΕνώ πήγα να βάλω απο 3η σε 4η (ομολογουμένως λίγο απότομα), κάτι έκανε 'κλάκ' και ο λεβιές δέν έχει καθόλου αντίσταση προς τα κάτω. Πλέον μπορώ να βάλω μόνο τις πάνω ταχύτητες (1η, 3η, 5η). Κάτι παίζει πάλι με τις καταραμένες ντίζες
Ο ιδανικός υποψήφιος για ντι-ες-τζι μου φαίνεται είσαι Ντογκ...
2α+4η δε μπαίνουν καν ή απλά δεν κουμπώνουν και τις φτύνει αν δεν κρατάς το λεβιέ στη θέση του;
-
Τίποτα παράξενο δέν έκανα στο αυτοκίνητο και οι ντίζες είναι αλλαγμένες και οι δύο. Ούτε 5000 χιλιόμετρα δέν έχω κάνει με τις καινούριες ντίζες
Thevoice: Οταν τραβάς το λεβιέ προς τα κάτω, πέρα του οτι πάει πολύ πιο κάτω απ'ότι κανονικά, έχει εντελώς λαστιχένια αίσθηση και δέν κάνει να κουμπώσει σε καμία θέση. Ούτε αν το κρατάω με το χέρι δέν μπαίνει ταχύτητα.
Πρόβλημα με κιβώτιο C4