Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Περι τελικης ταχυτητας και γενικα ταχυτητας...
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Περι τελικης ταχυτητας και γενικα ταχυτητας...
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 16
    • 17
    • 4 / 17
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    68
    333
    1072
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • Y
      yugo_para_siempre last edited by

      Ο χρήστης Yugo_para_siempre έγραψε:
      ειδα οτι το Swfit βγαζει 29.2 χλμ/1000 σαλ με 5η πραγμα που σημαινει οτι για να πιασει τα 200 χλμ της τελικης του πρεπει το στροφομετρο να γραφει 6850 σαλ, δηλαδη σχεδον στον κοφτη. Βεβαια αυτο μου φαινεται απο τη μια πλευρα λογικο γιατι εφοσον βγαζει ψηλα τη δυναμη αν του εβαζαν 5η που να επιανε 200 χλμ στις 6200 ισως να μην τα επιανε καν γιατι εστω και οι 5-6 λιγοτεροι ιπποι που θα ειχε στις 6200 θα το εκαναν να πιασει 195 χλμ και να μην φτανει το ψυχολογικο οριο των 200 χλμ. Απλα θα ηθελα να τους ρωτησω αν οντως ειναι τοσο κοντη η 5η τους και αν για να πανε 150 θελουν 5140 σαλ !!!

      Φιλε μου το ειχα γραψει και εγω αυτο, οτι αν ηταν πιο μακρια δεν θα τα επιανε τα 200, απλα δεν θεωρω ιδανικο να εχεις μια 5η που πιανει 150 στις 5140 σαλ μονο και μονο για τις ελαχιστες φορες που θα πιασεις 200. Ας ειχε και μια 6η τοτε ωστε να μπορεις να ταξιδεψεις με λιγοτερες στροφες.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • P
        planetman last edited by

        Δεν γκρινιάζουμε που είναι κοντές οι ταχύτητες, απλά θα θέλαμε και μία 6η για να ταξιδεύουμε με 140-150km/h χωρίς να μας παίρνει τα αυτιά ο κινητήρας.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • G
          george-corsa last edited by

          opel corsa 1.2 2002 μοντελο 170-175 στην εγνατια με αερα και καμια 500 στροφες ακομα.λαστιχα δεν γνωριζω

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • I
            iason9871 last edited by

            εγω με mps 3 επιασα 272 κοντερ gps 254.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • Y
              yugo_para_siempre last edited by

              Ο χρήστης Yugo_para_siempre έγραψε:
              Δεν ξερω αν αυτο το θεμα εχει αναλυθει στο παρελθον και ζητω συγνωμη αν ανοιγω χωρις λογο νεο thread αλλα επειδη εχω ακουσει παρα πολλα για ταχυτητες που επιασαν πολλοι απο τους συνανθρωπους μας με τα αυτοκινητα τους και μονο το ματι δεν μου εχει βγει θελω να παραθεσω τις αποψεις μου για την οσο το δυνατον πιο ακριβη μετρηση της αλλα και γενικα περι της τελικης ταχυτητας... Τον τελευταιο καιρο οδηγω το Fiat Punto HGT του πατερα μου μοντελο 2002. Το αυτοκινητο ειναι 1800 κυβικα 1040 κιλα και δηλωνονται 130 ιπποι απο τη FIAT, βεβαια σε τρεις διαφορετικες δυναμομετρησεις τριων διαφορετικων HGT σε περιοδικα τα εχω δει απο 137 εως 139 ιππους στο στροφαλο με περιπου 10 ιππους λιγοτερους λογω απωλειων να φτανουν στους τροχους. Το αυτοκινητο με βαση τους 4Τ εχει επιδοσεις 0-100: 8,9 και 80-110 με 3η: 4,7 δευτ, η τελικη του ειναι 205 χλμ την ωρα συμφωνα με τη FIAT. Για να μην τα πολυλογω και επειδη τα κοντερ εχουν σχετικη απωλεια η οποια δεν αυξανεται αναλογικα με τα χιλιομετρα αλλα οσο μεγαλυτερη ταχυτητα τοσο μεγαλυτερο και το ποσοστο της απωλειας αποφασισα να μετρησω την τελικη του αυτοκινητου σε με βαση το στροφομετρο το οποιο ειναι σαφως πιο ακριβες και τουλαχιστον στο HGT οταν επεμβαινει ο κοφτης η βελονα βρισκεται ακριβως στις 7000 σ.α.λ οσες δηλαδη δειχνουν και οι προδιαγραφες. Πηρα λοιπον χαρτι και μολυβι και υπολογισα οτι με το λαστιχο 195/50-15 που του εχουμε βαλει ισχυουν τα εξης.

              Με λαστιχο 195/50-15 (περιμετρος:1,80955736 μ)
              Σχεση χλμ/1000 σαλ | χλμ/7000 σαλ
              1η : 7,183 | 50,3
              2η : 12,546 | 87,8
              3η : 18,472 | 129,3
              4η : 24,288 | 170
              5η : 32,198 | 225,4 (Δεν τα πιανει ποτε)

              Ο τυπος υπολογισμου των χλμ/ 1000 σ.α.λ ειναι ο εξης (60 * περιμετρος σε μετρα)/(σχεση κιβωτιου * διαφορικο). Για παραδειγμα με 5η εχουμε (60 * 1,80955736 μ) / ( 0,872 * 3,867 ) = 32,198 χλμ/1000 σ.α.λ.

              Οπως καταλαβαινετε λοιπον για να πιασεις πραγματικα 200 χλμ θελεις 6212 σ.α.λ, ενω για να πιασεις 205 χλμ θες 6367 σ.α.λ.** Εγω λοιπον εχω δει στο κοντερ μου σε οσο το δυνατον επιπεδο εδαφος (ευθεια Ορχομενου, ευθεια Τριπολης) μετα απο αρκετη ωρα και κοπο περι τα 209-214 χιλιομετρα στο κοντερ και περι τις 6250-6350 σ.α.λ στο στροφομετρο ενω ημουν μονος στο αυτοκινητο. Αν εμπιστευθω το στροφομετρο, που το εμπιστευομαι, σημαινει οτι επιασα 201,2 - 204,5 χλμ.** Τα γραφω ολα αυτα γιατι εχω ακουσει απειρες ΜΑΚΑΚΙΕΣ οπως Vectra 1.6 του 1998 να πιανει 225... Ποια η γνωμη σας για οσα γραφω; Ειναι οσο το δυνατον μεγαλυτερη η ακριβεια μετρησης με αυτο τον τροπο; Εσεις με τα αυτοκινητα σας τι εχετε δει στο κοντερ και κυριως στο στροφομετρο; Αλλοι φιλοι με Punto HGT τι εχουν να πουν; Αυτα.

              Μετα απο καιρο επανερχομαι για να ειμαι πιο δικαιος και ακριβης. Τον παραπανω τυπο υπολογισμου χλμ/1000 σαλ το ειχα βρει μετα απο πολυ ψαξιμο στο internet αλλα δεν θυμαμαι που. Ομως την τελευταια φορα που τελικιασα το Punto κατι δεν μου πηγε καλα, ηταν πολλα αυτα που επιασε με βαση το στροφομετρο. Τη μετρηση την εκανα στην ευθεια της Θηβας με κατευθυνση για Λαμια, στο δευτερο μισο της που ειναι το δυνατον πιο επιπεδη, σε μερα με απνοια. Το στροφομετρο μετα απο παρα πολυ ωρα εγραψε 6450 σαλ και σταματησε εκει, πραγμα που σημαινει οτι αν το 32,198 χλμ/1000 σαλ της 5ης ηταν αληθες θα ειχα πιασει 207.7 χλμ/ωρα περιπου. Επειδη ομως κατι τετοιο αποκλυεται να συναιβει, μιας που πολυ δυσκολα ενα αυτοκινητο ξεπερνα τη δηλωμενη του τελικη εκανα τον κοπο να ξεσκονισω παλι το αρχειο μου. Οι 4Τ εδιναν οτι το Punto HGT εχει 31.4 χλμ/1000 σαλ ενω το Drive 31.6 χλμ/1000 σαλ. Για να διαφερει κατα 0.2 το νουμερο φανταζομαι οτι συνυπολογιζουν και καποια παραμορφωση που εχει το ελαστικο στο σημειο που πατα στο εδαφος λογω του βαρους που του ασκειται. Πρακτικα λοιπον το HGT με 5η αντι για 32.2 χλμ/1000 σαλ που εδινε ο τυπος που ειχα βρει εχει γυρω στα 31.5 χλμ/1000 σαλ οποτε εχουμε 6.45*31.5= 203.2 και οχι 207.7. Ηταν η μονη φορα που αφησα το αυτοκινητο σανιδα για πανω απο 2 λεπτα και στο δυνατον επιπεδο δρομο χωρις ανεμο. Τις προηγουμενες φορες που εφτανα μεχρι 6350 τις επιανα οριακα αλλα δεν προλαβαινα να το αφησω τοσο ωστε να ανεβασει 100 σαλ ακομα οποτε ημουν στα οριακα 200 χλμ/ωρα με βαση τη σωστη μετρηση χλμ/1000 σαλ της 5ης απο τα δυο περιοδικα. Τα 203.2 στις 6450 λοιπον ειναι κατι λογικο γιατι επιβεβαιωνει και το Drive που ειχε μετρησει το αυτοκινητο στα 203 και το παρακατω link που λεει για πραγματικη τελικη 202. Παντως 205 δεν τα πιανει.

              http://www.zeperfs.com/fiche155-fiat-punto-hgt.htm

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • realzeus
                realzeus last edited by

                Αποκλίσεις λίγων χ.α.ω. είναι φυσιολογικές και λογικό να υπάρχουν. Αρκετά αυτοκίνητα πάντως υπερβαίνουν τα εργοστασιακά νούμερα. Ή μάλλον ο κατασκευαστής λέει 'περισσότερο από χ χιλιόμετρα την ώρα' και μερικές φορές είναι αρκετά παραπάνω.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • K
                  karavlaxos last edited by

                  H σχεση αυτη ειναι εντελως λαθος μιας και δεν λαμβανει πουθενα υποψη την ισχυ του κινητηρα. Με την λογικη αυτη οσο μεγαλυτερο τροχο βαζει καποιος τοσο μεγαλυτερη ταχυτητα θα επρεπε να εχει και κατι τετοιο σαφως δεν ισχυει. Προφανως οποιος το εφτιαξε αυτο νομιζε οτι επειδη η γραμμικη ταχυτητα εξαρταται απο την ακτινα, αυξανοντας την ακτινα θα αυξανει και την ταχυτητα. Η ισχυς ομως του κινητηρα ειναι δεδομενη με αποτελεσμα να μην μπορει να επιταχυνει επ'απειρον και να υπερνικα παντα την αντισταση μονο και μονο επειδη μεγαλωσε η διαμετρος των τροχων.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • Y
                    yugo_para_siempre last edited by

                    Βρε ανθρωπε μου διαβασες καθολου τι γραφω; Εγραψα πουθενα οτι η 5η των 31.5 χλμ/1000 σαλ του HGT μπορει να φτασει εως τον κοφτη του κινητητρα και δεν το ξερω; Γραφω πουθενα οτι τα αυτοκινητα γενιζουν καθε σχεση τους και κατ'επεκταση η τελικη τους ειναι οριοθετημενη απο το γραναζωμα τους; Σε μερικα ισως να ισχυει γιατι μπορουν να πανε παραπανω αλλα να κοφτιαζουν την τελευταια σχεση τους. Ειπα οτι γραμμικος ειναι ο τροπος με τον οποιο αυξανονται τα χλμ/ωρα ανα καθε 1000 σαλ. Αναλογα με την σχεση που εχεις στο κιβωτιο μπορει να φτασεις ως τον κοφτη η οχι. Η ισχυς εχει να κανει με το ποσο γρηγορα θα ανεβασει σαλ ο κινητηρας με την καθε σχεση. Για παραδειγμα, με 5η σχεση παντα, το διαστημα 150-181.5 χλμ που αντιστοιχει στο φασμα 4762-5762 σαλ θα ειναι πιο συντομο χρονικα απο το 171.675-203.175 που αντιχτοιχει στο φασμα 5450-6450 σαλ. Μπορει το δευτερο φασμα σαλ να εχει μεγαλυτερη μεση ισχυ αλλα η συνεχως αυξανομενη αεροδυναμικη αντισταση την υπερκαλυπτει οποτε χρονικα ειναι πιο αργο. Επομενως η σχεση χλμ/1000 σαλ ειναι γραμμικη ενω η σχεση χλμ/sec ειναι μη γραμμικη... Ο τυπος ειναι λαθος γιατι κατα πασα πιθανοτητα και αφου εκανα αρκετες δειγματοληψιες χθες στα περιοδικα ειδα οτι δεν βαζουν στον τυπο τη μεγιστη περιμετρο του ελαστικου αλλα περιπου το 96.2% αυτης. Ισως γιατι βαζουν στο παιχνιδι και την παραμορφωση του ελαστικου στο κατω μερος του πελματος λογω της πιεσης που ασκειται σε αυτο το σημειο.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • Y
                      yugo_para_siempre last edited by

                      Για να ειμαι απολυτα καλυμενος στο φιλο να πω αλλο ενα παραδειγμα. Πες οτι στο HGT βαζαμε μεγαλες ζαντες που αυξαναν το βημα και απο 31.5 χλμ/1000 σαλ φταναμε στα 36 χλμ/1000 σαλ. Αυτο σημαινει οτι για να πιασει 203.2 θα ηθελε 5644 σαλ. ΟΜΩΣ επειδη το HGT βγαζει την μεγιστη ιπποδυναμη γυρω στις 6700 σαλ, με σχεδον σταθερη αποδοση στο φασμα 6200-6700 που αντε να αυξανεται 3-4 ιππους, ειναι πολυ λογικο οτι αν με 31.5 χλμ/1000 σαλ εφτανε στις 6450 και στα 203.2 δεν θα ειναι δυνατον να φτασει την ιδια ταχυτητα στις 5644 σαλ που η ισχυς του ειναι κατα 12 περιπου ιππους μικροτερη απο τις 6450 σαλ και περιπου 15 μικροτερη απο τη μεγιστη. Επομενως θα ειχε μεινει καπου στις 5300 σαλ, θα επιανε 190 χλμ με το μοτερ να αποδιδει περι τους 15 ιππους μικροτερη ισχυ απο της 6450 σαλ και 18 απο τη μεγιστη. Το γραναζωμα μας δειχνει τι βημα εχει το αυτοκινητο, οχι αν εχει τη δυνατοτητα να παει ως τις ιδιες σαλ ωστε να πιασει περισσοτερα χλμ... Ισα ισα που στο παραπανω παραδειγμα θα επιανε λιγοτερα. Βεβαια αν ενα αμαξι αποδιδει την τελικη του σε σαλ πανω απο τις σαλ της μεγιστης ιπποδυναμης χρειαζεται πιο μακρυ γραναζωμα για να πιασει μεγαλυτερη τελικη...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • T
                        tala last edited by

                        Ο χρήστης Yugo_para_siempre έγραψε:
                        Το Punto HGT προηγουμενης γενιας τον εχει ακριβως 7000 σαλ, το ειχα ξαναγραψει σε προηγουμενα ποστ. Το Swift Sport πρεπει να τον εχει 6900 γι'αυτο μου φαινεται περιεργο που εχει ΤΟΣΟ κοντη 5η. Πιανει 200 χλμ στις 6850 σαλ!!! 50 σαλ μετα ειναι ο κοφτης...

                        Δυστηχώς για τους περισσότερους κατόχους swift sport η 5η δεν είναι overdrive, και κουράζει κάνει θόρυβο και καίει στα ταξίδια με πολλά χλμ/ώρα.Πράγμα το οποίο διόρθωσε η suzuki με το νέο 6άρι κιβώτιο για το νέο swift sport

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • G
                          giorgos_krhth_91 last edited by

                          Ιgnis sport 205 σε ελαφρα κατηφοra,καταραμενη αεροδυναμικη,
                          by the way ignis sport kai swift sport εχουν ιδιο σασμαν με αλλο διαφορικο,και κανονικα θα επρεπε το ignis να εχει το πιο κοντο μιας και οι τελικες δεν ειναι το φορτε του ετσι κ αλλιως
                          επισης με renault espace 2.0T εχω πιασει 220 σε κατηφορα
                          και στον ιδιο δρομο παλι 160 με niva,199 με yaris 1.3 καινουριο(δεν διακοσαριζε το ατιμο με τπτ,ανακαλυψα μετα οτι φταιγανε οι πιεσεις και θα επανελθω)210 με το swift sport και μετα κοφτης
                          και 240 με mini cooper s

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • G
                            giorgos_krhth_91 last edited by

                            Δυστηχώς για τους περισσότερους κατόχους swift sport η 5η δεν είναι overdrive, και κουράζει κάνει θόρυβο και καίει στα ταξίδια με πολλά χλμ/ώρα.Πράγμα το οποίο διόρθωσε η suzuki με το νέο 6άρι κιβώτιο για το νέο swift sport [/quote]

                            Βασικα για ολους τους κατοχους swift sport ειναι κοντη η 5η

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • T
                              tala last edited by

                              giorgos_krhth_91 απλά κάποιους δεν τους ενδιαφέρει, άσε που στο facelift έχουν και μερικές στροφές-χιλιόμετρα παραπάνω

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • L
                                leonp last edited by

                                Το όνομα του μοντέλου είναι SPORT. Κοντές σχέσεις θα έχει.
                                Αν το έλεγαν Swift ECO τότε θα είχε θεόμακρες σχέσεις για οικονομία.

                                Διαλέγεις και παίρνεις.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • realzeus
                                  realzeus last edited by

                                  Ο χρήστης leonp έγραψε:
                                  Το όνομα του μοντέλου είναι SPORT. Κοντές σχέσεις θα έχει.
                                  Αν το έλεγαν Swift ECO τότε θα είχε θεόμακρες σχέσεις για οικονομία.

                                  Διαλέγεις και παίρνεις.

                                  Το προηγούμενο απλό Swift έχει θεόμακρες... θυμίζει Focus Mk1!

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • B
                                    bujinkan last edited by

                                    911 Τurbo S cabrio κοντερ 303 km/h

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • F
                                      fastmanakos last edited by

                                      Το λαντράκι το νιώθει ακόμα μετά απο 12 χρόνια...195 κοντέρ και ανέβαζε κι άλλο αλλά έκοψε ο μπροστινός πρίν 2 βδομάδες απο λάρισα για θέσσ..

                                      ΥΓ:το κιβώτιο είναι πραγματικά τραγικό.Εκτός απο γελοίο κούμπωμα ασάφεια κλπ είναι και θεόμακρο.Ενδεικτικά με 4η και 160χλμ είναι στις 5.500 με κόφτη στις 6.600-6.700.Καλά για πέμπτη δεν το συζητάμε...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • R
                                        rallyaddicted last edited by

                                        εγώ με swift sport facelift έχω πιάσει 225km/h κόφτης... κοντερίσια πάντα...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • S
                                          sv2 last edited by

                                          Ο χρήστης bujinkan έγραψε:
                                          911 Τurbo S cabrio κοντερ 303 km/h

                                          Παίρνει κι άλλο....μέχρι 318 μπορεί να γράψει....

                                          330+ στον κόφτη με την 430.Λογικά 316 πραγματικά όπως λέει ο κατασκευαστής αν υπολογίσουμε τις αποκλείσεις.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • B
                                            bujinkan last edited by

                                            Ο χρήστης sv2 έγραψε:

                                            911 Τurbo S cabrio κοντερ 303 km/h

                                            Παίρνει κι άλλο....μέχρι 318 μπορεί να γράψει....

                                            330+ στον κόφτη με την 430.Λογικά 316 πραγματικά όπως λέει ο κατασκευαστής αν υπολογίσουμε τις αποκλείσεις.

                                            Συμφωνω αλλα βαλε και τον παραγοντα οτι πρωτη φορα την οδηγησα,και δευτερον δεν ειναι δικια μου
                                            Αρα συμπεραινουμε οτι και πολυ το πατησα

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 16
                                            • 17
                                            • 4 / 17
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr