-
Πάντως ένα μοντέλο της Volvo που πάει πάρα πολύ καλά στην ελληνική αγορά τηρουμένων των αναλογιών είναι το XC70 το οποίο πήγε πολύ καλύτερα από το Allroad to 2008.Πουλήθηκαν 29 XC70 έναντι 20 Allroad.
Nα και ένα εν Ελλάδι συγκριτικόhttp://trans.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_carnewmodel_1_24/06/2008_238320
Kαι είναι και SUV χωρίς να κραυγάζει...να δούμε πως θα πάει τώρα που ήλθε το XC60 και τα πάει μάλιστα πολύ καλά δεδομένης της τιμής αλλά και της κρίσης -
Ο χρήστης scandinavian έγραψε:
Επιτάχυνση 1.6d drive 11.4s και ροπή 240 Νm στις 1700 στροφές με 110 άλογα...κατανάλωση: 4.5λίτρα/100χιλιόμετρα και εκπομπές C02:118γρ/χμτο αντίστοιχο βενζίνης έχει ροπή 150 Nm στις 4000 στροφές με 100 άλογα,επιτάχυνση:11.9s...κατανάλωση 7.2l/100km και εκπομπές CO2:171γρ/χμ
Τα συμπεράσματα δικά σας...
Το S40 1.6d ναι,το βενζίνης όχι...νομίζω ότι το 1.8 επιβάλλεται αν και στο δυναμόμετρο το 1.6 βενζίνης έχει βρεθεί με 110 ίππους αλλά και πάλι....στη Μ.Βρεταννία έχουν μειώσει σε εξευτελιστικά επίπεδα την τιμή των 1.6 εισαγωγικών μοντέλων γιατί δεν τα αγοράζει κανείς έναντι των diesel...και μάλιστα ο πιο **δημοφιλής κινητήρας για τα S40 και V50 σε όλη την Ευρώπη δεν είναι ο 1.6d αλλά ο 2.0diesel **ο οποίος και παράγεται από την ίδια τη Volvo στη Σουηδία.Thanks για τα στοιχεία, ίσως η ροπή το σώσει λίγο ......στις ευθείες
-
Ο χρήστης PuntoLord έγραψε:
Επιτάχυνση 1.6d drive 11.4s και ροπή 240 Νm στις 1700 στροφές με 110 άλογα...κατανάλωση: 4.5λίτρα/100χιλιόμετρα και εκπομπές C02:118γρ/χμ
το αντίστοιχο βενζίνης έχει ροπή 150 Nm στις 4000 στροφές με 100 άλογα,επιτάχυνση:11.9s...κατανάλωση 7.2l/100km και εκπομπές CO2:171γρ/χμ
Τα συμπεράσματα δικά σας...
Το S40 1.6d ναι,το βενζίνης όχι...νομίζω ότι το 1.8 επιβάλλεται αν και στο δυναμόμετρο το 1.6 βενζίνης έχει βρεθεί με 110 ίππους αλλά και πάλι....στη Μ.Βρεταννία έχουν μειώσει σε εξευτελιστικά επίπεδα την τιμή των 1.6 εισαγωγικών μοντέλων γιατί δεν τα αγοράζει κανείς έναντι των diesel...και μάλιστα ο πιο **δημοφιλής κινητήρας για τα S40 και V50 σε όλη την Ευρώπη δεν είναι ο 1.6d αλλά ο 2.0diesel **ο οποίος και παράγεται από την ίδια τη Volvo στη Σουηδία.Thanks για τα στοιχεία, ίσως η ροπή το σώσει λίγο ......στις ευθείες
H ροπή είναι πολύ καλή αν και οι σχέσεις στο κιβώτιο μου φαίνεται ότι τις έκαναν λίγο πιο μακριές για οικονομία.Αλλά 24 ροπή από τις 1700 στροφές και στις 2200 να έχει πιάσει τα 110,δεν είναι καθόλου άσχημα...θα οδηγεί στην Ελλάδα ή στην Ευρώπη;
-
Ο χρήστης scandinavian έγραψε:
Επιτάχυνση 1.6d drive 11.4s και ροπή 240 Νm στις 1700 στροφές με 110 άλογα...κατανάλωση: 4.5λίτρα/100χιλιόμετρα και εκπομπές C02:118γρ/χμ
το αντίστοιχο βενζίνης έχει ροπή 150 Nm στις 4000 στροφές με 100 άλογα,επιτάχυνση:11.9s...κατανάλωση 7.2l/100km και εκπομπές CO2:171γρ/χμ
Τα συμπεράσματα δικά σας...
Το S40 1.6d ναι,το βενζίνης όχι...νομίζω ότι το 1.8 επιβάλλεται αν και στο δυναμόμετρο το 1.6 βενζίνης έχει βρεθεί με 110 ίππους αλλά και πάλι....στη Μ.Βρεταννία έχουν μειώσει σε εξευτελιστικά επίπεδα την τιμή των 1.6 εισαγωγικών μοντέλων γιατί δεν τα αγοράζει κανείς έναντι των diesel...και μάλιστα ο πιο **δημοφιλής κινητήρας για τα S40 και V50 σε όλη την Ευρώπη δεν είναι ο 1.6d αλλά ο 2.0diesel **ο οποίος και παράγεται από την ίδια τη Volvo στη Σουηδία.Thanks για τα στοιχεία, ίσως η ροπή το σώσει λίγο ......στις ευθείες
H ροπή είναι πολύ καλή αν και οι σχέσεις στο κιβώτιο μου φαίνεται ότι τις έκαναν λίγο πιο μακριές για οικονομία.Αλλά 24 ροπή από τις 1700 στροφές και στις 2200 να έχει πιάσει τα 110,δεν είναι καθόλου άσχημα...θα οδηγεί στην Ελλάδα ή στην Ευρώπη;
Ελλάδα επαρχία......τεσπα, έτσι ενημερωτικά ρωτάω διότι είχαμε μια μεγάλη διαφωνία για το τι να πάρει, καθόσον με +4000 ευρώ (τις έχει και με το παραπάνω, είναι οικονομικά άνετος) δεν αγόρασε ένα σαν το δικό μου ακριβώς...
-
Ο χρήστης PuntoLord έγραψε:
Επιτάχυνση 1.6d drive 11.4s και ροπή 240 Νm στις 1700 στροφές με 110 άλογα...κατανάλωση: 4.5λίτρα/100χιλιόμετρα και εκπομπές C02:118γρ/χμ
το αντίστοιχο βενζίνης έχει ροπή 150 Nm στις 4000 στροφές με 100 άλογα,επιτάχυνση:11.9s...κατανάλωση 7.2l/100km και εκπομπές CO2:171γρ/χμ
Τα συμπεράσματα δικά σας...
Το S40 1.6d ναι,το βενζίνης όχι...νομίζω ότι το 1.8 επιβάλλεται αν και στο δυναμόμετρο το 1.6 βενζίνης έχει βρεθεί με 110 ίππους αλλά και πάλι....στη Μ.Βρεταννία έχουν μειώσει σε εξευτελιστικά επίπεδα την τιμή των 1.6 εισαγωγικών μοντέλων γιατί δεν τα αγοράζει κανείς έναντι των diesel...και μάλιστα ο πιο **δημοφιλής κινητήρας για τα S40 και V50 σε όλη την Ευρώπη δεν είναι ο 1.6d αλλά ο 2.0diesel **ο οποίος και παράγεται από την ίδια τη Volvo στη Σουηδία.Thanks για τα στοιχεία, ίσως η ροπή το σώσει λίγο ......στις ευθείες
H ροπή είναι πολύ καλή αν και οι σχέσεις στο κιβώτιο μου φαίνεται ότι τις έκαναν λίγο πιο μακριές για οικονομία.Αλλά 24 ροπή από τις 1700 στροφές και στις 2200 να έχει πιάσει τα 110,δεν είναι καθόλου άσχημα...θα οδηγεί στην Ελλάδα ή στην Ευρώπη;
Ευρώπη επαρχία......τεσπα, έτσι ενημερωτικά ρωτάω διότι είχαμε μια μεγάλη διαφωνία για το να πάρει, καθόσον με +4000 ευρώ (τις έχει και με το παραπάνω, είναι οικονομικά άνετος) δεν αγόρασε ένα σαν το δικό μου ακριβώς...
Με την ίδια λογική μπορούσε να πάρει το S40 2.0d...που είναι πιο ανταγωνιστικό με το δικό σου...προφανώς προτίμησε περισσότερη οικονομία στην κατανάλωση και την τιμή με χαμηλότερες επιδόσεις...τα δεδομένα αλλάζουν στην αγορά αυτοκινήτου και αυτή η κρίση θα αλλάξει πρότυπα και συμπεριφορές ακόμα και στις Autobahn!Καλορίζικο και καλοτάξιδο!
-
Είδα μετρήσεις ρεπρίζ στο γαλλικό Automobile το Ε είναι πιο γρήγορο από το κανονικό
Το κέρδος σε κατανάλωση είναι απο 0.5 έως 1 λίτρο. -
Ο χρήστης scandinavian έγραψε:
.....
Με την ίδια λογική μπορούσε να πάρει το S40 2.0d...που είναι πιο ανταγωνιστικό με το δικό σου...προφανώς προτίμησε περισσότερη οικονομία στην κατανάλωση και την τιμή με χαμηλότερες επιδόσεις...τα δεδομένα αλλάζουν στην αγορά αυτοκινήτου και αυτή η κρίση θα αλλάξει πρότυπα και συμπεριφορές ακόμα και στις Autobahn!Καλορίζικο και καλοτάξιδο!Καλά μην το ξεφτιλίζουμε τώρα έτσι? Δεν θέλω να χαλάσω το θέμα με άσκοπη αντιπαράθεση αλλά να είμαστε ειλικρινείς :
Volvo S40 2.0 D
Transmission type: 6 Speed Manual Gearbox
Engine Size (cc): 1997 cc
Cylinders: 4
Power (bhp/rpm): 136@4000 bhp/rpm
Power (bhp): 136 bhp
Torque: 236@2000 lb/ft
Maximum Speed (mph): 130 mph
Acceleration (0 - 62 mph): 9.5 seconds
Fuel Type: Diesel
Fuel Capacity (litres): 55 L
Fuel Capacity (litres/gallons): 55 litres / 12.10 gallons
Combined Fuel Consumption (mpg): 49.6 mpg
Emissions Class: EU4
CO2 Emissions: 152 g/km - (Man)
-
τι διαφορά τιμής έχει η 320d και το S40 D5 ? (αν και έχει βγει νέος κινητήρας που τώρα τον έχει μόνο το S80)
-
Ο χρήστης PuntoLord έγραψε:
.....
Με την ίδια λογική μπορούσε να πάρει το S40 2.0d...που είναι πιο ανταγωνιστικό με το δικό σου...προφανώς προτίμησε περισσότερη οικονομία στην κατανάλωση και την τιμή με χαμηλότερες επιδόσεις...τα δεδομένα αλλάζουν στην αγορά αυτοκινήτου και αυτή η κρίση θα αλλάξει πρότυπα και συμπεριφορές ακόμα και στις Autobahn!Καλορίζικο και καλοτάξιδο!Καλά μην το ξεφτιλίζουμε τώρα έτσι? Δεν θέλω να χαλάσω το θέμα με άσκοπη αντιπαράθεση αλλά να είμαστε ειλικρινείς :
Volvo S40 2.0 D
Transmission type: 6 Speed Manual Gearbox
Engine Size (cc): 1997 cc
Cylinders: 4
Power (bhp/rpm): 136@4000 bhp/rpm
Power (bhp): 136 bhp
Torque: 236@2000 lb/ft
Maximum Speed (mph): 130 mph
Acceleration (0 - 62 mph): 9.5 seconds
Fuel Type: Diesel
Fuel Capacity (litres): 55 L
Fuel Capacity (litres/gallons): 55 litres / 12.10 gallons
Combined Fuel Consumption (mpg): 49.6 mpg
Emissions Class: EU4
CO2 Emissions: 152 g/km - (Man)
Εγώ πάντως δεν ξεφτίλισα τπτ και κανέναν.Καλό θα ήταν να έχουμε και λίγο πιο κόσμιους τρόπους σε ένα φόρουμ.Τι πρόβλημα υπάρχει με 136 άλογα και 320 Νm ροπής(236@2000 lb/ft);Ο 2λιτρος diesel της ΒΜW αποδίδει 143ίππους με 300Νm/1750-2500rpm και 9.3s τα 0-100 με πολύ χαμηλή κατανάλωση βέβαια στα 4.7l/100km(123gr/km Co2)...εκτός αν με 4000Ευρώ επιπλέον μπορούσε να πάρει τον πιο δυνατό 2λιτρο diesel που μου απλά δεν ισχύει καθώς:
Στη Γερμανία ο απλός 2λιτρος diesel της BMW στον οποίο αναφέρομαι κάνει 31,050ευρώ ενώ το Volvo S40 2.0d κοστίζει 26,180. Ο ακόμα καλύτερος 2λιτρος diesel(177hp) της BMW κάνει 33,800ευρώ με τον οποίο η διαφορά είναι 7000ευρώ! Βέβαια οι τιμές αυτές είναι στη βασική έκδοση και για τις 2 εταιρείες οπότε δεν ξέρω...στη Volvo η έκδοση είναι και πιο κάτω από την Kinetic,ενώ στην Ελλάδα δεν υπάρχει έκδοση φθηνότερη από την Kinetic... -
Ο χρήστης johnkyr έγραψε:
τι διαφορά τιμής έχει η 320d και το S40 D5 ? (αν και έχει βγει νέος κινητήρας που τώρα τον έχει μόνο το S80)Ο D5 στην πιο κάτω έκδοση από την Kinetic κοστίζει 29000-30000 ευρώ(Κinetic +1300ευρώ,Momentum+2850,Summum +6100).
Η 320d για το σεντάν με τον πιο δυνατό κινητήρα(177hp)που είναι και συγκρίσιμη κάνει 33800 ευρώ... -
Ο χρήστης johnkyr έγραψε:
τι διαφορά τιμής έχει η 320d και το S40 D5 ? (αν και έχει βγει νέος κινητήρας που τώρα τον έχει μόνο το S80)Εδώ που είμαι έχει περίπου 3000 ευρώ λιγότερα με αντίστοιχο εξοπλισμό αλλά είναι 2400cc και έχει πανομοιότυπες επιδόσεις με την BMW 320d (180ΗΡ - 7,9sec/100Km - 232Km Τελική) αλλά μεγαλύτερη κατανάλωση (σύμφωνα με τις εργοστασιακές μετρήσεις, 5,16λ/100Κμ για Volvo D5 και 4,8λ/100Κμ για BMW 320d)
-
Ο χρήστης scandinavian έγραψε:
Εγώ πάντως δεν ξεφτίλισα τπτ και κανέναν.Καλό θα ήταν να έχουμε και λίγο πιο κόσμιους τρόπους σε ένα φόρουμ.Τι πρόβλημα υπάρχει με 136 άλογα και 320 Νm ροπής(236@2000 lb/ft);Ο 2λιτρος diesel της ΒΜW αποδίδει 143ίππους με 300Νm/1750-2500rpm και 9.3s τα 0-100 με πολύ χαμηλή κατανάλωση βέβαια στα 4.7l/100km(123gr/km Co2)...εκτός αν με 4000Ευρώ επιπλέον μπορούσε να πάρει τον πιο δυνατό 2λιτρο diesel που μου απλά δεν ισχύει καθώς:
Στη Γερμανία ο απλός 2λιτρος diesel της BMW στον οποίο αναφέρομαι κάνει 31,050ευρώ ενώ το Volvo S40 2.0d κοστίζει 26,180. Ο ακόμα καλύτερος 2λιτρος diesel(177hp) της BMW κάνει 33,800ευρώ με τον οποίο η διαφορά είναι 7000ευρώ! Βέβαια οι τιμές αυτές είναι στη βασική έκδοση και για τις 2 εταιρείες οπότε δεν ξέρω...στη Volvo η έκδοση είναι και πιο κάτω από την Kinetic,ενώ στην Ελλάδα δεν υπάρχει έκδοση φθηνότερη από την Kinetic...Όταν γράφεις αναλήθειες τι περιμένεις να πω? Γιατί θίχτηκες δεν αντιλαμβάνομαι...
Το σχόλιό μου πήγαινε στην έκφρασή σου 'Με την ίδια λογική μπορούσε να πάρει το S40 2.0d...που είναι πιο ανταγωνιστικό με το δικό σου...', το δικό μου είναι 320d και όχι 318d όπως αυτό που παραθέτεις πιο πάνω.ΥΓ: Τεχνικά Χαρακτηριστικά
α) ΒMW 318d (143HP)
β) BMW 320d (177HP)
γ) Volvo S40 2.0d
δ) Volvo S40 2.4 D5 -
συνολικά την 3αρα την θεωρώ πιο ολοκληρωμένο αυτοκίνητο από το S40, αλλά πιο ακριβό. Επίσης, αν θες να την πάρεις καλά εξοπλισμένη πληρώνεις συγκριτικά, περισσότερο τα extra.
Δυστυχώς, δεν μπορούμε να πάρουμε diesel ....
οπότε το συγκριτικό, για αθήνα/θεσσαλονίκη είναι άτοπο. -
Ναι αλλά δεν στέκει αυτό που λες ότι με 4000 ευρώ θα μπορούσε από το 1.6drive να πάει στην 320d....θα μπορούσε να πάει στην 318d η οποία είναι 2λιτρη...γι'αυτό μπερδεύτηκα...επειδή ξέρω ότι υπάρχει ένας 2λιτρος diesel δεν ήξερα ότι ανάλογα με τις επιδόσεις αλλάζουν και οι ονομασίες...αλλά αυτό δε σημαίνει ότι πρέπει να προβαίνουμε σε χαρακτηρισμούς...αν σε έθιξα συγγνώμη
-
Ο χρήστης scandinavian έγραψε:
Ναι αλλά δεν στέκει αυτό που λες ότι με 4000 ευρώ θα μπορούσε από το 1.6drive να πάει στην 320d....θα μπορούσε να πάει στην 318d η οποία είναι 2λιτρη...γι'αυτό μπερδεύτηκα...επειδή ξέρω ότι υπάρχει ένας 2λιτρος diesel δεν ήξερα ότι ανάλογα με τις επιδόσεις αλλάζουν και οι ονομασίες...αλλά αυτό δε σημαίνει ότι πρέπει να προβαίνουμε σε χαρακτηρισμούς...αν σε έθιξα συγγνώμηOK, sorry κι από μένα φίλτατε
-
-
Ο χρήστης johnkyr έγραψε:
Ζηλεύω.... .....τους χώρους του
-
ζηλεύω ... την ροπή σου !!!!
τεράστιους χώρους δεν έχει ....
μπορούν βέβαια να κάτσουν άνετα 4 ενήλικες, όσο ψηλοί κι αν είναι
και χώρος αποσκευών είναι πρακτικός, ειδικά αν θέλεις να το φορτώσεις μέχρι πάνω. -
Το Summum ειναι? Πολυ ωραιο με τις ασημι μπαρες οροφης! Επειγοντως 17αρα και dynamic chassis!!
-
ναι το Sum είναι .... για την ελλάδα μια χαρά είναι οι ζάντες !!!
VOLVO FORUM