Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Στρίβοντας με 25.000 ευρώ
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Στρίβοντας με 25.000 ευρώ
    • 1
    • 2
    • 10
    • 11
    • 12
    • 13
    • 14
    • 13 / 14
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    51
    266
    446
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • N
      neos last edited by

      Αν θέλετε τη γνώμη μου (χεστήκατε, το ξέρω ) το καλύτερο σε ποιότητα και συναρμολόγηση (ΕΠ ΟΥΔΕΝΙ σε σχεδίαση όμως) εσωτερικό της κατηγορίας είναι του καινούριου Fabia. Μέσα έχει υλικά από Golf V σε μερικά σημεία και η συναρμολόγηση είναι κορυφαία, όπως και στο παλιό Fabia εξ'άλλου. Από σχεδίαση βέβαια είναι τραγικά ξενέρωτο, εσωτερικά και εξωτερικά.
      Από εκεί και πέρα όλα στο ίδιο επίπεδο είναι, με τις τσιγκουνιές τους και τα προτερήματά τους.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • K
        kikizas-grigoris last edited by

        Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:

        Υπαρχουν πολλα καθισματα που παρεχουν την επιθυμητη 'αγωνιστικου'
        τυπου θεση οδηγησης χωρις να ειναι η συγκεκριμενη μαρκα, καλη ωρα του GP Αbarth κ.α.

        Τα καθίσματα του GPA είναι Sabelt όπως επίσης και των Brera/Brera Spider MY08

        Eννοουσα για την Recaro που ειπαν καποιοι οτι και καλα 'οτι δεν ειναι recaro δεν ειναι καλο δηλαδη?', αλλα και ετσι που διευκρινιζεις την μαρκα φαινεται οτι τιποτα δεν ειναι τυχαιο μιας και η sabelt ειναι στο χωρο των αγωνιστικων επισης καταξιωμενη προσφεροντας ιδανικες λυσεις.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • Q
          qsisvts last edited by

          @neos
          και το νεο ibiza ειναι επισης παρα πολυ καλο καμια σχεση με το προηγουμενο

          εγω απο οσα εχω δει κορυφαια με διαφορα θεωρω corsa,ibiza,207

          fabia δεν εχω περιεργαστει απο κοντα, αλλα φανταζομαι οτι θα κυμαινεται στα ιδια με το ibiza
          η και η ΜΙΤΟ ειναι καλη,αλλα εχει πολλη σκληρη πλαστικουρα μεσα
          απο σχεδιαση παντως ειναι μαλλον το καλυτερο

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • giuseppe-busso
            giuseppe-busso last edited by

            Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:

            ...το corsa ομως απο την αλλη εκτος του οτι ειναι πιο δυνατο, δειχνει περισσοτερο τα λεφτα του σε απτη ποιοτητα...

            Σιγά την ποιότητα που έχει μέσα...

            Απο το 500 Abarth παντως πολυ καλυτερη.
            Και με βαση την κατηγορια του, και τα λεφτα που κοστιζει παιζει να εχει και την καλυτερη...

            Η ποιότητα του 500 είτε απλής έκδοσης είτε Abarth είναι υπεράνω κριτικής. Ειδικά σε ορισμένα σημεία όπως το τιμόνι και τα κουμπία αυτού, το πλαστικό με το εκάστοτε χρώμα εξωτερικού αμαξώματος, τα πλαστικά του κεντρικού πάνελ με το radio-CD αλλά και οι γρίλιες του καλοριφέρ είναι άριστα. Σίγουρα καλύτερα από τα ψευτοπλαστικά της κεντρικής κονσόλας του Corsa σε μαύρο χρώμα που θυμίζει τηλεόραση ταιβανέζικης κατασκευής και ιαπωνικής προέλευσης. Το κλείσιμο της πόρτας ενός 500 το βρίσκεις σε αυτοκίνητα 2 κατηγοριών επάνω τουλάχιστον. Όσοι την έχουν ανοιγοκλείσει τους μένει στο νου το πως σφραγίζει.

            Η τιμή ενός 500 Abarth δε είναι 18.400

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • N
              neos last edited by

              Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
              @neos
              και το νεο ibiza ειναι επισης παρα πολυ καλο καμια σχεση με το προηγουμενο

              εγω απο οσα εχω δει κορυφαια με διαφορα θεωρω corsa,ibiza,207

              fabia δεν εχω περιεργαστει απο κοντα, αλλα φανταζομαι οτι θα κυμαινεται στα ιδια με το ibiza
              η και η ΜΙΤΟ ειναι καλη,αλλα εχει πολλη σκληρη πλαστικουρα μεσα
              απο σχεδιαση παντως ειναι μαλλον το καλυτερο

              To Ibiza είναι ξεκάθαρα πιο κάτω από το Fabia σε συνολική ποιότητα πλαστικών (έχει αρκετό σκληρό πράμα, ειδικά στο βάθος του ταμπλώ είναι γτπ!) αλλά η συναρμογή είναι παραπλήσια.
              Το MiTo ναι έχει την καλύτερη σχεδίαση μέσα αλλά τα πλαστικά του είναι πολύ σκληρά και μέτριας ποιότητας, δεν συμβαδίζουν με τα λεφτά που ζητάει.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • D
                drdino last edited by

                Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:

                ...το corsa ομως απο την αλλη εκτος του οτι ειναι πιο δυνατο, δειχνει περισσοτερο τα λεφτα του σε απτη ποιοτητα...

                Σιγά την ποιότητα που έχει μέσα...

                Απο το 500 Abarth παντως πολυ καλυτερη.
                Και με βαση την κατηγορια του, και τα λεφτα που κοστιζει παιζει να εχει και την καλυτερη...

                Η ποιότητα του 500 είτε απλής έκδοσης είτε Abarth είναι υπεράνω κριτικής. Ειδικά σε ορισμένα σημεία όπως το τιμόνι και τα κουμπία αυτού, το πλαστικό με το εκάστοτε χρώμα εξωτερικού αμαξώματος, τα πλαστικά του κεντρικού πάνελ με το radio-CD αλλά και οι γρίλιες του καλοριφέρ είναι άριστα. Σίγουρα καλύτερα από τα ψευτοπλαστικά της κεντρικής κονσόλας του Corsa σε μαύρο χρώμα που θυμίζει τηλεόραση ταιβανέζικης κατασκευής και ιαπωνικής προέλευσης. Το κλείσιμο της πόρτας ενός 500 το βρίσκεις σε αυτοκίνητα 2 κατηγοριών επάνω τουλάχιστον. Όσοι την έχουν ανοιγοκλείσει τους μένει στο νου το πως σφραγίζει.

                Η τιμή ενός 500 Abarth δε είναι 18.400

                Για δες που συμφωνώ και με τον GB. Bέβαια τόσο χάλια που είναι, δεν είναι και πολύ δύσκολο να είναι καλύτερο.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • K
                  kikizas-grigoris last edited by

                  Ο χρήστης drdino έγραψε:

                  Eίπα εγώ το αντίθετο; Δέκα φορές έχω πει ότι διαφωνώ στο ότι είναι το καλύτερο by far.

                  Εσυ ποιο θεωρεις το καλυτερο στην κατηγορια αυτη δηλαδη?

                  Δεν πιο πάνω, έχω απαντήσει.

                  Που να ψαχνω τετοια ωρα! ? Δεν προσεξα παντως καποια προτιμηση σου...

                  Αμα δεν θες να πεις μην λες...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • D
                    drdino last edited by

                    Είπα, δεν θεωρώ κάποιο πολύ καλύτερο από τα υπόλοιπα. 207, corsa σίγουρα από τα πολύ καλά, αλλά με μερικές σπαστικές λεπτομέρειες και αυτά. Το fiesta καλό σε γενικές γραμμές, σίγουρα κλάσεις ανώτερο από το προηγούμενο. Και τα MY08 grande είναι σε καλό γενικά επίπεδο. Για το fabia δεν ξέρω, μόλις το είδα ξενέρωσα τόσο που ούτε καν ασχολήθηκα με λεπτομέρειες.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • K
                      kikizas-grigoris last edited by

                      Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:

                      ...το corsa ομως απο την αλλη εκτος του οτι ειναι πιο δυνατο, δειχνει περισσοτερο τα λεφτα του σε απτη ποιοτητα...

                      Σιγά την ποιότητα που έχει μέσα...

                      Απο το 500 Abarth παντως πολυ καλυτερη.
                      Και με βαση την κατηγορια του, και τα λεφτα που κοστιζει παιζει να εχει και την καλυτερη...

                      Η ποιότητα του 500 είτε απλής έκδοσης είτε Abarth είναι υπεράνω κριτικής. Ειδικά σε ορισμένα σημεία όπως το τιμόνι και τα κουμπία αυτού, το πλαστικό με το εκάστοτε χρώμα εξωτερικού αμαξώματος, τα πλαστικά του κεντρικού πάνελ με το radio-CD αλλά και οι γρίλιες του καλοριφέρ είναι άριστα. Σίγουρα καλύτερα από τα ψευτοπλαστικά της κεντρικής κονσόλας του Corsa σε μαύρο χρώμα που θυμίζει τηλεόραση ταιβανέζικης κατασκευής και ιαπωνικής προέλευσης. Το κλείσιμο της πόρτας ενός 500 το βρίσκεις σε αυτοκίνητα 2 κατηγοριών επάνω τουλάχιστον. Όσοι την έχουν ανοιγοκλείσει τους μένει στο νου το πως σφραγίζει.

                      Η τιμή ενός 500 Abarth δε είναι 18.400

                      'Το κλείσιμο της πόρτας ενός 500 το βρίσκεις σε αυτοκίνητα 2 κατηγοριών επάνω τουλάχιστον'.

                      Κανεις πλακα τωρα!
                      Την πορτα του την ανοιγοκλεισα καμμια 10αρια φορες σε τρεις διαφορετικες
                      εκθεσεις και ο ηχος ηταν σαν να κλεινεις τσιγκο μπροστα στου corsa.
                      Επισης ειχα διευκρινησει απο πριν για την συγκριση με το ss συγκεκριμενα, που ουσιαστικα
                      σε αυτη την εκδοση μπορει να το ανταγωνιστει και ειναι στα ιδια λεφτα...
                      Το απλο δεν εχει καμμια ελπιδα απεναντι στο Corsa και ειναι λογικο αφου ειναι και αρκετα πιο αδυναμο.
                      Mην αναφερθω για το πισω καθισμα (συγνωμη, παγκος) του 500 abarth που ειναι απο μονο του ενα κακογουστο αστειο...
                      Tελος δεν αναφερομαι για την ομορφια του εσωτερικου του 500. Αυτη ειναι δεδομενη.
                      Οχι ομως η συγκριση του σε συνολικη ποιοτητα.
                      Αλλο πραγμα το ενα, αλλο το αλλο.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • F
                        funkyreverend last edited by

                        Πολύ θα χαίρονταν μερικοί marketeers για αυτή τη συζήτηση!

                        Perceived quality over driving. Τελεία και παύλα.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • D
                          drdino last edited by

                          Με τα μπουρδέλα των 1300 κιλών τι άλλο να κάνεις.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • K
                            kikizas-grigoris last edited by

                            Ο χρήστης drdino έγραψε:
                            Είπα, δεν θεωρώ κάποιο πολύ καλύτερο από τα υπόλοιπα. 207, corsa σίγουρα από τα πολύ καλά, αλλά με μερικές σπαστικές λεπτομέρειες και αυτά. Το fiesta καλό σε γενικές γραμμές, σίγουρα κλάσεις ανώτερο από το προηγούμενο. Και τα MY08 grande είναι σε καλό γενικά επίπεδο. Για το fabia δεν ξέρω, μόλις το είδα ξενέρωσα τόσο που ούτε καν ασχολήθηκα με λεπτομέρειες.

                            Kαι εγω τα θεωρω πολυ κοντα αυτα τα δυο μεταξυ τους.
                            Καποιο ομως υπερεχει, εστω στα σημεια και αυτο με μικρη διαφορα αλλα υπαρκτη (και δεν το λεω μονο εγω) ειναι το corsa...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • giuseppe-busso
                              giuseppe-busso last edited by

                              Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
                              'Το κλείσιμο της πόρτας ενός 500 το βρίσκεις σε αυτοκίνητα 2 κατηγοριών επάνω τουλάχιστον'.

                              Κανεις πλακα τωρα!
                              Την πορτα του την ανοιγοκλεισα καμμια 10αρια φορες σε τρεις διαφορετικες
                              εκθεσεις και ο ηχος ηταν σαν να κλεινεις τσιγκο μπροστα στου corsa.
                              .

                              Στις εκθέσεις μπαίνουν στα αυτοκίνητα βιαστές
                              Στο δικό μου 500 είναι όπως σου περιγράφω, όπως είναι και σε όλα τα άλλα που ανήκουν σε κατόχους αλλά όχι σε εκθέσεις....

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • giuseppe-busso
                                giuseppe-busso last edited by

                                Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
                                Πολύ θα χαίρονταν μερικοί marketeers για αυτή τη συζήτηση!

                                Perceived quality over driving. Τελεία και παύλα.

                                Λυπάμαι που πρέπει να συμφωνήσω.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • J
                                  jntaras last edited by

                                  Μια χαρα ειναι το κλεισιμο της πορτας του 500...καθε αλλο παρα σαν τσιγκινη κανει.Του πατερα μου του ειχε κανει εντυπωση το ποσο ποιοτικο γενικως ειναι(και εκεινος εχει μερκεντε ) και ειχε ξετρελαθει με το ευκολο τιμονι του...Προσωπικα το θεωρω πιο ποιοτικο απο το GP...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • K
                                    kikizas-grigoris last edited by

                                    Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:

                                    'Το κλείσιμο της πόρτας ενός 500 το βρίσκεις σε αυτοκίνητα 2 κατηγοριών επάνω τουλάχιστον'.

                                    Κανεις πλακα τωρα!
                                    Την πορτα του την ανοιγοκλεισα καμμια 10αρια φορες σε τρεις διαφορετικες
                                    εκθεσεις και ο ηχος ηταν σαν να κλεινεις τσιγκο μπροστα στου corsa.
                                    .

                                    Στις εκθέσεις μπαίνουν στα αυτοκίνητα βιαστές
                                    Στο δικό μου 500 είναι όπως σου περιγράφω, όπως είναι και σε όλα τα άλλα που ανήκουν σε κατόχους αλλά όχι σε εκθέσεις....

                                    Πως να την 'βιασουν' δηλαδη την πορτα?
                                    Να την εχουν ανοιχτη και να καθονται πανω της μεχρι να μην κλεινει?
                                    Απλα αντι να εχει ανοιξει-κλεισει 50 π.χ φορες σε ενα μηνα θα εχει κανει αυτη την λειτουργια σαν να το ειχες π.χ σχεδον ενα χρονο.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • I
                                      italakias last edited by

                                      η γνωστη καραμελα της πορτας.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • K
                                        kikizas-grigoris last edited by

                                        Ας πουμε οτι η εκθεση (τρεις αλλαξα οχι μια!) δεν δειχνει αντικειμενικη εικονα αν και πιστευω το αντιθετο.
                                        ο παγκος ομως πισω δεν ξεχνιεται με τιποτα...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • giuseppe-busso
                                          giuseppe-busso last edited by

                                          Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
                                          Ας πουμε οτι η εκθεση (τρεις αλλαξα οχι μια!) δεν δειχνει αντικειμενικη εικονα αν και πιστευω το αντιθετο.
                                          ο παγκος ομως πισω δεν ξεχνιεται με τιποτα...

                                          Ο πάγκος εξυπηρετεί και την πρακτικότητα στην διαμόρφωση του χώρου, καθώς σηκώνεται πισω στις πλάτες των εμπρός καθισμάτων και πέφτουν οι πίσω πλατες.
                                          Και δεν είναι καθόλου πάγκος, το αυτοκίνητο το έχω...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • J
                                            jntaras last edited by

                                            Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:

                                            Ας πουμε οτι η εκθεση (τρεις αλλαξα οχι μια!) δεν δειχνει αντικειμενικη εικονα αν και πιστευω το αντιθετο.
                                            ο παγκος ομως πισω δεν ξεχνιεται με τιποτα...

                                            Ο πάγκος εξυπηρετεί και την πρακτικότητα στην διαμόρφωση του χώρου, καθώς σηκώνεται πισω στις πλάτες των εμπρός καθισμάτων και πέφτουν οι πίσω πλατες.
                                            Και δεν είναι καθόλου πάγκος, το αυτοκίνητο το έχω...

                                            Τι ειναι ο ''παγκος'' ??

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 10
                                            • 11
                                            • 12
                                            • 13
                                            • 14
                                            • 13 / 14
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr