-
Αν θέλετε τη γνώμη μου (χεστήκατε, το ξέρω ) το καλύτερο σε ποιότητα και συναρμολόγηση (ΕΠ ΟΥΔΕΝΙ σε σχεδίαση όμως) εσωτερικό της κατηγορίας είναι του καινούριου Fabia. Μέσα έχει υλικά από Golf V σε μερικά σημεία και η συναρμολόγηση είναι κορυφαία, όπως και στο παλιό Fabia εξ'άλλου. Από σχεδίαση βέβαια είναι τραγικά ξενέρωτο, εσωτερικά και εξωτερικά.
Από εκεί και πέρα όλα στο ίδιο επίπεδο είναι, με τις τσιγκουνιές τους και τα προτερήματά τους. -
Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
Υπαρχουν πολλα καθισματα που παρεχουν την επιθυμητη 'αγωνιστικου'
τυπου θεση οδηγησης χωρις να ειναι η συγκεκριμενη μαρκα, καλη ωρα του GP Αbarth κ.α.Τα καθίσματα του GPA είναι Sabelt όπως επίσης και των Brera/Brera Spider MY08
Eννοουσα για την Recaro που ειπαν καποιοι οτι και καλα 'οτι δεν ειναι recaro δεν ειναι καλο δηλαδη?', αλλα και ετσι που διευκρινιζεις την μαρκα φαινεται οτι τιποτα δεν ειναι τυχαιο μιας και η sabelt ειναι στο χωρο των αγωνιστικων επισης καταξιωμενη προσφεροντας ιδανικες λυσεις.
-
@neos
και το νεο ibiza ειναι επισης παρα πολυ καλο καμια σχεση με το προηγουμενοεγω απο οσα εχω δει κορυφαια με διαφορα θεωρω corsa,ibiza,207
fabia δεν εχω περιεργαστει απο κοντα, αλλα φανταζομαι οτι θα κυμαινεται στα ιδια με το ibiza
η και η ΜΙΤΟ ειναι καλη,αλλα εχει πολλη σκληρη πλαστικουρα μεσα
απο σχεδιαση παντως ειναι μαλλον το καλυτερο -
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
...το corsa ομως απο την αλλη εκτος του οτι ειναι πιο δυνατο, δειχνει περισσοτερο τα λεφτα του σε απτη ποιοτητα...
Σιγά την ποιότητα που έχει μέσα...
Απο το 500 Abarth παντως πολυ καλυτερη.
Και με βαση την κατηγορια του, και τα λεφτα που κοστιζει παιζει να εχει και την καλυτερη...Η ποιότητα του 500 είτε απλής έκδοσης είτε Abarth είναι υπεράνω κριτικής. Ειδικά σε ορισμένα σημεία όπως το τιμόνι και τα κουμπία αυτού, το πλαστικό με το εκάστοτε χρώμα εξωτερικού αμαξώματος, τα πλαστικά του κεντρικού πάνελ με το radio-CD αλλά και οι γρίλιες του καλοριφέρ είναι άριστα. Σίγουρα καλύτερα από τα ψευτοπλαστικά της κεντρικής κονσόλας του Corsa σε μαύρο χρώμα που θυμίζει τηλεόραση ταιβανέζικης κατασκευής και ιαπωνικής προέλευσης. Το κλείσιμο της πόρτας ενός 500 το βρίσκεις σε αυτοκίνητα 2 κατηγοριών επάνω τουλάχιστον. Όσοι την έχουν ανοιγοκλείσει τους μένει στο νου το πως σφραγίζει.
Η τιμή ενός 500 Abarth δε είναι 18.400
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
@neos
και το νεο ibiza ειναι επισης παρα πολυ καλο καμια σχεση με το προηγουμενοεγω απο οσα εχω δει κορυφαια με διαφορα θεωρω corsa,ibiza,207
fabia δεν εχω περιεργαστει απο κοντα, αλλα φανταζομαι οτι θα κυμαινεται στα ιδια με το ibiza
η και η ΜΙΤΟ ειναι καλη,αλλα εχει πολλη σκληρη πλαστικουρα μεσα
απο σχεδιαση παντως ειναι μαλλον το καλυτεροTo Ibiza είναι ξεκάθαρα πιο κάτω από το Fabia σε συνολική ποιότητα πλαστικών (έχει αρκετό σκληρό πράμα, ειδικά στο βάθος του ταμπλώ είναι γτπ!) αλλά η συναρμογή είναι παραπλήσια.
Το MiTo ναι έχει την καλύτερη σχεδίαση μέσα αλλά τα πλαστικά του είναι πολύ σκληρά και μέτριας ποιότητας, δεν συμβαδίζουν με τα λεφτά που ζητάει. -
Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
...το corsa ομως απο την αλλη εκτος του οτι ειναι πιο δυνατο, δειχνει περισσοτερο τα λεφτα του σε απτη ποιοτητα...
Σιγά την ποιότητα που έχει μέσα...
Απο το 500 Abarth παντως πολυ καλυτερη.
Και με βαση την κατηγορια του, και τα λεφτα που κοστιζει παιζει να εχει και την καλυτερη...Η ποιότητα του 500 είτε απλής έκδοσης είτε Abarth είναι υπεράνω κριτικής. Ειδικά σε ορισμένα σημεία όπως το τιμόνι και τα κουμπία αυτού, το πλαστικό με το εκάστοτε χρώμα εξωτερικού αμαξώματος, τα πλαστικά του κεντρικού πάνελ με το radio-CD αλλά και οι γρίλιες του καλοριφέρ είναι άριστα. Σίγουρα καλύτερα από τα ψευτοπλαστικά της κεντρικής κονσόλας του Corsa σε μαύρο χρώμα που θυμίζει τηλεόραση ταιβανέζικης κατασκευής και ιαπωνικής προέλευσης. Το κλείσιμο της πόρτας ενός 500 το βρίσκεις σε αυτοκίνητα 2 κατηγοριών επάνω τουλάχιστον. Όσοι την έχουν ανοιγοκλείσει τους μένει στο νου το πως σφραγίζει.
Η τιμή ενός 500 Abarth δε είναι 18.400
Για δες που συμφωνώ και με τον GB. Bέβαια τόσο χάλια που είναι, δεν είναι και πολύ δύσκολο να είναι καλύτερο.
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Eίπα εγώ το αντίθετο; Δέκα φορές έχω πει ότι διαφωνώ στο ότι είναι το καλύτερο by far.
Εσυ ποιο θεωρεις το καλυτερο στην κατηγορια αυτη δηλαδη?
Δεν πιο πάνω, έχω απαντήσει.
Που να ψαχνω τετοια ωρα! ? Δεν προσεξα παντως καποια προτιμηση σου...
Αμα δεν θες να πεις μην λες...
-
Είπα, δεν θεωρώ κάποιο πολύ καλύτερο από τα υπόλοιπα. 207, corsa σίγουρα από τα πολύ καλά, αλλά με μερικές σπαστικές λεπτομέρειες και αυτά. Το fiesta καλό σε γενικές γραμμές, σίγουρα κλάσεις ανώτερο από το προηγούμενο. Και τα MY08 grande είναι σε καλό γενικά επίπεδο. Για το fabia δεν ξέρω, μόλις το είδα ξενέρωσα τόσο που ούτε καν ασχολήθηκα με λεπτομέρειες.
-
Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
...το corsa ομως απο την αλλη εκτος του οτι ειναι πιο δυνατο, δειχνει περισσοτερο τα λεφτα του σε απτη ποιοτητα...
Σιγά την ποιότητα που έχει μέσα...
Απο το 500 Abarth παντως πολυ καλυτερη.
Και με βαση την κατηγορια του, και τα λεφτα που κοστιζει παιζει να εχει και την καλυτερη...Η ποιότητα του 500 είτε απλής έκδοσης είτε Abarth είναι υπεράνω κριτικής. Ειδικά σε ορισμένα σημεία όπως το τιμόνι και τα κουμπία αυτού, το πλαστικό με το εκάστοτε χρώμα εξωτερικού αμαξώματος, τα πλαστικά του κεντρικού πάνελ με το radio-CD αλλά και οι γρίλιες του καλοριφέρ είναι άριστα. Σίγουρα καλύτερα από τα ψευτοπλαστικά της κεντρικής κονσόλας του Corsa σε μαύρο χρώμα που θυμίζει τηλεόραση ταιβανέζικης κατασκευής και ιαπωνικής προέλευσης. Το κλείσιμο της πόρτας ενός 500 το βρίσκεις σε αυτοκίνητα 2 κατηγοριών επάνω τουλάχιστον. Όσοι την έχουν ανοιγοκλείσει τους μένει στο νου το πως σφραγίζει.
Η τιμή ενός 500 Abarth δε είναι 18.400
'Το κλείσιμο της πόρτας ενός 500 το βρίσκεις σε αυτοκίνητα 2 κατηγοριών επάνω τουλάχιστον'.
Κανεις πλακα τωρα!
Την πορτα του την ανοιγοκλεισα καμμια 10αρια φορες σε τρεις διαφορετικες
εκθεσεις και ο ηχος ηταν σαν να κλεινεις τσιγκο μπροστα στου corsa.
Επισης ειχα διευκρινησει απο πριν για την συγκριση με το ss συγκεκριμενα, που ουσιαστικα
σε αυτη την εκδοση μπορει να το ανταγωνιστει και ειναι στα ιδια λεφτα...
Το απλο δεν εχει καμμια ελπιδα απεναντι στο Corsa και ειναι λογικο αφου ειναι και αρκετα πιο αδυναμο.
Mην αναφερθω για το πισω καθισμα (συγνωμη, παγκος) του 500 abarth που ειναι απο μονο του ενα κακογουστο αστειο...
Tελος δεν αναφερομαι για την ομορφια του εσωτερικου του 500. Αυτη ειναι δεδομενη.
Οχι ομως η συγκριση του σε συνολικη ποιοτητα.
Αλλο πραγμα το ενα, αλλο το αλλο. -
Πολύ θα χαίρονταν μερικοί marketeers για αυτή τη συζήτηση!
Perceived quality over driving. Τελεία και παύλα.
-
Με τα μπουρδέλα των 1300 κιλών τι άλλο να κάνεις.
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Είπα, δεν θεωρώ κάποιο πολύ καλύτερο από τα υπόλοιπα. 207, corsa σίγουρα από τα πολύ καλά, αλλά με μερικές σπαστικές λεπτομέρειες και αυτά. Το fiesta καλό σε γενικές γραμμές, σίγουρα κλάσεις ανώτερο από το προηγούμενο. Και τα MY08 grande είναι σε καλό γενικά επίπεδο. Για το fabia δεν ξέρω, μόλις το είδα ξενέρωσα τόσο που ούτε καν ασχολήθηκα με λεπτομέρειες.Kαι εγω τα θεωρω πολυ κοντα αυτα τα δυο μεταξυ τους.
Καποιο ομως υπερεχει, εστω στα σημεια και αυτο με μικρη διαφορα αλλα υπαρκτη (και δεν το λεω μονο εγω) ειναι το corsa... -
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
'Το κλείσιμο της πόρτας ενός 500 το βρίσκεις σε αυτοκίνητα 2 κατηγοριών επάνω τουλάχιστον'.Κανεις πλακα τωρα!
Την πορτα του την ανοιγοκλεισα καμμια 10αρια φορες σε τρεις διαφορετικες
εκθεσεις και ο ηχος ηταν σαν να κλεινεις τσιγκο μπροστα στου corsa.
.Στις εκθέσεις μπαίνουν στα αυτοκίνητα βιαστές
Στο δικό μου 500 είναι όπως σου περιγράφω, όπως είναι και σε όλα τα άλλα που ανήκουν σε κατόχους αλλά όχι σε εκθέσεις.... -
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
Πολύ θα χαίρονταν μερικοί marketeers για αυτή τη συζήτηση!Perceived quality over driving. Τελεία και παύλα.
Λυπάμαι που πρέπει να συμφωνήσω.
-
Μια χαρα ειναι το κλεισιμο της πορτας του 500...καθε αλλο παρα σαν τσιγκινη κανει.Του πατερα μου του ειχε κανει εντυπωση το ποσο ποιοτικο γενικως ειναι(και εκεινος εχει μερκεντε ) και ειχε ξετρελαθει με το ευκολο τιμονι του...Προσωπικα το θεωρω πιο ποιοτικο απο το GP...
-
Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
'Το κλείσιμο της πόρτας ενός 500 το βρίσκεις σε αυτοκίνητα 2 κατηγοριών επάνω τουλάχιστον'.
Κανεις πλακα τωρα!
Την πορτα του την ανοιγοκλεισα καμμια 10αρια φορες σε τρεις διαφορετικες
εκθεσεις και ο ηχος ηταν σαν να κλεινεις τσιγκο μπροστα στου corsa.
.Στις εκθέσεις μπαίνουν στα αυτοκίνητα βιαστές
Στο δικό μου 500 είναι όπως σου περιγράφω, όπως είναι και σε όλα τα άλλα που ανήκουν σε κατόχους αλλά όχι σε εκθέσεις....Πως να την 'βιασουν' δηλαδη την πορτα?
Να την εχουν ανοιχτη και να καθονται πανω της μεχρι να μην κλεινει?
Απλα αντι να εχει ανοιξει-κλεισει 50 π.χ φορες σε ενα μηνα θα εχει κανει αυτη την λειτουργια σαν να το ειχες π.χ σχεδον ενα χρονο. -
η γνωστη καραμελα της πορτας.
-
Ας πουμε οτι η εκθεση (τρεις αλλαξα οχι μια!) δεν δειχνει αντικειμενικη εικονα αν και πιστευω το αντιθετο.
ο παγκος ομως πισω δεν ξεχνιεται με τιποτα... -
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Ας πουμε οτι η εκθεση (τρεις αλλαξα οχι μια!) δεν δειχνει αντικειμενικη εικονα αν και πιστευω το αντιθετο.
ο παγκος ομως πισω δεν ξεχνιεται με τιποτα...Ο πάγκος εξυπηρετεί και την πρακτικότητα στην διαμόρφωση του χώρου, καθώς σηκώνεται πισω στις πλάτες των εμπρός καθισμάτων και πέφτουν οι πίσω πλατες.
Και δεν είναι καθόλου πάγκος, το αυτοκίνητο το έχω... -
Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
Ας πουμε οτι η εκθεση (τρεις αλλαξα οχι μια!) δεν δειχνει αντικειμενικη εικονα αν και πιστευω το αντιθετο.
ο παγκος ομως πισω δεν ξεχνιεται με τιποτα...Ο πάγκος εξυπηρετεί και την πρακτικότητα στην διαμόρφωση του χώρου, καθώς σηκώνεται πισω στις πλάτες των εμπρός καθισμάτων και πέφτουν οι πίσω πλατες.
Και δεν είναι καθόλου πάγκος, το αυτοκίνητο το έχω...Τι ειναι ο ''παγκος'' ??
Στρίβοντας με 25.000 ευρώ