-
Ο χρήστης S.Loeb έγραψε:
Aπο οτι ειδα στην ετ1 και στο σπορ+ δεν λεει κατι για το wrc.
Aπο το κακο στο χειροτερο παμε και στην καλυψη...+την μονοτονια που εχει δημιουργησει ο λεμπ δεν νομιζω οτι προσφερει και πολλα πια.αμα βαλεις και την απιστευτη καλυψη του IRC.
Χτες είχα μια συζήτηση σχετικά με τις μεταδόσεις του παγκοσμίου πρωταθλήματος με εκπρόσωπο της ΕΤ. Το συμβόλαιο που είχαν για 2 χρόνια μεταδόσεων έχει λήξει, αλλά είναι σε διαπραγματεύσεις για ακόμα 2.(Μου εκμυστηρευτικέ ότι είναι μεγάλο το ενδιαφέρον του κοινού για τον θεσμό).Σίγουρα όμως την Ιρλανδία την χάνουμε..
Mεγάλο ενδιαφέρον? Με το ένα τέταρτο στις 12 η ώρα το βράδυ σε ένα βιντεάκι που μπορείς να το δεις και από το youtube?
Αν είναι μεγάλο ας το βάλουν το μεσημέρι της επόμενης (την ώρα του πατιναζ ) -
Πως γίνεται ο Ogier των δύο αγώνων, να είναι τόσο ανώτερος από τον Wilson των 4+ χρόνων;
Στο μεταξύ ο ΜcShea με το Proton S2000 έχει πάρει στο κυνήγι τα τελευταία WRC...
-
Ο χρήστης og2002gr έγραψε:
Πως γίνεται ο Ogier των δύο αγώνων, να είναι τόσο ανώτερος από τον Wilson των 4+ χρόνων;Στο μεταξύ ο ΜcShea με το Proton S2000 έχει πάρει στο κυνήγι τα τελευταία WRC...
Όλα γίνονται...
-
Ο χρήστης og2002gr έγραψε:
Πως γίνεται ο Ogier των δύο αγώνων, να είναι τόσο ανώτερος από τον Wilson των 4+ χρόνων;Στο μεταξύ ο ΜcShea με το Proton S2000 έχει πάρει στο κυνήγι τα τελευταία WRC...
Και οπως θα μας ελεγαν για ακομα μια χρονια οι σπικερ της ΕΤ1 ο Wilson μαθαινει και μαζευει εμπειριες
-
αμα το εχεις το εχεις!τελος.προφανως ο wilson δεν το εχει και οσο και να προσπαθει θα ειναι εκει που ειναι.και δεν εχει και ασχημο αυτοκινητο.
-
Ο χρήστης PadWRC έγραψε:
Αυτό το 1-2 με Loeb - Sordo αν συνεχιστεί κάνει πολύ κακό στο πρωτάθλημα.
Ευτυχώς έχει μόνο 2 ασφάλτινους αγώνες φέτος
Γιατί στους χωμάτινους τι θα αλλάξει;
Ο χρήστης PadWRC έγραψε:
Αυτό το 1-2 με Loeb - Sordo αν συνεχιστεί κάνει πολύ κακό στο πρωτάθλημα.
Ευτυχώς έχει μόνο 2 ασφάλτινους αγώνες φέτος
Γιατί στους χωμάτινους τι θα αλλάξει;
Θα αλλάξει το 2...
-
Εν το μεταξύ, οι χρόνοι του Latvala είναι κάκιστοι αν αναλογιστούμε ότι είναι πλέον απαλαγμένος από το άγχος της συγκομιδής βαθμών... Ο Atkinson στην πρώτη του επαφή με την C4 του ρίχνει παντού...
-
Ο χρήστης msamaro έγραψε:
Εν το μεταξύ, οι χρόνοι του Latvala είναι κάκιστοι αν αναλογιστούμε ότι είναι πλέον απαλαγμένος από το άγχος της συγκομιδής βαθμών... Ο Atkinson στην πρώτη του επαφή με την C4 του ρίχνει παντού...Απαλλαγμένος όμως και από κίνητρο να κυνηγήσει κάτι..τρέχει απλά για να εξασφαλίσει τους 2 βαθμούς για το κατασκευαστών.
Με τον Atkinson βλέπω να έχουμε και μερικά 1-2-3 φέτος...Θα αντέξει ο Sordo φέτος σαν Νο2, με Atkinson και Ogier από πίσω;;;
-
Ο χρήστης og2002gr έγραψε:
Εν το μεταξύ, οι χρόνοι του Latvala είναι κάκιστοι αν αναλογιστούμε ότι είναι πλέον απαλαγμένος από το άγχος της συγκομιδής βαθμών... Ο Atkinson στην πρώτη του επαφή με την C4 του ρίχνει παντού...
Απαλλαγμένος όμως και από κίνητρο να κυνηγήσει κάτι..τρέχει απλά για να εξασφαλίσει τους 2 βαθμούς για το κατασκευαστών.
Με τον Atkinson βλέπω να έχουμε και μερικά 1-2-3 φέτος...Θα αντέξει ο Sordo φέτος σαν Νο2, με Atkinson και Ogier από πίσω;;;
Ο Atkinson δεν έχει budget για άλλους αγώνες...Αυτό μαρτυράει και το ολοκόκκινο C4. Σε συνέντευξη του στο περιθώριο του αγώνα μίλησε για κάποιες πιθανότητες να κάνει Ακρόπολις και λίγες περισσότερες για το Αυστραλίας.
-
Μεγάλη νίκη για την Citroen, που μπήκε φουριόζα και την νέα χρονιά με ένα επιβλητικό 1-2!!
Μακάρι ο συμπαθής Atkinson να βρει το απαιτούμενο Budget, και να κάνει περισσότερους αγώνες .
-
Μεγάλη νίκη μεν αλλά με μόνον δύο κατασκευαστές δε.
Κακά τα ψέματα το WRC είναι ένα βήμα πριν την κατάρρευση.
-
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
Μεγάλη νίκη μεν αλλά με μόνον δύο κατασκευαστές δε.Κακά τα ψέματα το WRC είναι ένα βήμα πριν την κατάρρευση.
Nαι γιατι αν ηταν κι αλλοι κατασκευαστες κατι θα αλλαζε....
θυμαστε το 1-2-3 με xsara και τον συγχορεμενο COLIN...
Φετος βλεπω να βλεπουμε κι αλλα 1-2-3 μη σου πω και 4..... -
Δεν περιμέναμε κάτι διαφορετικό στον πρώτο αγώνα της χρονιάς από το 1-2 της Citroen σε ασφάλτινο αγώνα. Φυσιολογικά ο Hirvonen δεν πίεσε όταν η διαφορά αυξήθηκε και δεν θα απειλούσε τον Sordo ακόμα και χωρίς πρόβλημα στην υδραυλική υποβοήθηση του Focus του.
Στα θετικά του αγώνα οι πολύ καλοί χρόνοι του Aava στις πρώτες ειδικές, οι εξίσου καλοί χρόνοι του Atkinson μετά τα μισά του αγώνα και το αποτέλεσμα του Henning που κανένας δεν περίμενε να τερματίσει 4ος στην άσφαλτο, αν και η διαφορά του από τους πρώτους ήταν τεράστια.
Το ότι ο Al Qassimi πήρε τους πρώτους του βαθμούς στο πρωτάθλημα δείχνει πως μετά τους πρώτους υπήρχε το χάος, ενώ δεν είδαμε τίποτα στο JWRC και στην κατηγορία Ν. Το μόνο που είδαμε εκτός των WRC ήταν το Proton S2000 που στα χέρια του McShea έγραψε απίστευτους χρόνους, που δεν μπορεί να οφείλονται μόνο στις συνθήκες του αγώνα και στην ικανότητα του οδηγού, αλλά και στις δυνατότητες του αυτοκινήτου.
-
Ο χρήστης citrovag έγραψε:
Μεγάλη νίκη μεν αλλά με μόνον δύο κατασκευαστές δε.
Κακά τα ψέματα το WRC είναι ένα βήμα πριν την κατάρρευση.
Nαι γιατι αν ηταν κι αλλοι κατασκευαστες κατι θα αλλαζε....
θυμαστε το 1-2-3 με xsara και τον συγχορεμενο COLIN...
Φετος βλεπω να βλεπουμε κι αλλα 1-2-3 μη σου πω και 4..... -
Ο χρήστης harriswrc έγραψε:
Μετά και τα τεκταινόμενα του Monte, αναθεωρώ τις άπόψεις μου για τον Ogier, και πλέον πιστεύω ότι θα είναι στους χρόνους των Aava, Atkinson και όχι μακρυά από τα εργοστασιακά Focus...Θα πάω κόντρα στο ρεύμα, αλλά δεν με εντυπωσίασε το +10min του Ogier...
-
μαλιστα μαλιστα.προτιματε δηλαδη την ετοιμη κατεψυγμενη νικη,που στην ασφαλτο ειναι και μπαγιατικη,παρα να εχουμε 5-6 οδηγους που να σφαζοντε στα 2-3sec και να μενετε μ@λ@κες απο την αγωνια..
οταν εχει καταντησει να ξερουμε σχεδον τον νικητη σε καθε αγωνα,οταν απο την πρωτη μερα γινονται μεγαλες διαφορες,εχουν μεινει 2 ομαδες(ελεος)προσωπικοτητες δεν υπαρχουν,απο καλυψη τα ιδια και τα ιδια τοσο καιρο,τρεχουν αμπαλοι στο χωρο απλα επειδη εχουν χρημα...
το WRC οχι απλα νοσει αλλα ειναι στην εντατικη.κατι που δεν ηθελα να το πιστεψω ποτε..
-
Ο χρήστης og2002gr έγραψε:
Μετά και τα τεκταινόμενα του Monte, αναθεωρώ τις άπόψεις μου για τον Ogier, και πλέον πιστεύω ότι θα είναι στους χρόνους των Aava, Atkinson και όχι μακρυά από τα εργοστασιακά Focus...
Θα πάω κόντρα στο ρεύμα, αλλά δεν με εντυπωσίασε το +10min του Ogier...
Μην τον κρίνεις τον Γάλλο από μία μόνο εμφάνιση υπό δύσκολες μάλιστα συνθήκες. Μόνο στις 3 πρώτες ειδικές με λάθος λάστιχα έχασε 2,5 λεπτά...Στη συνέχεια προσπέρασε πολλούς και έριξε πάλι τον ρυθμό του όταν δεν μπορούσε να απειλήσει ή να απειληθεί... Ας περιμένουμε να τον δούμε σε Κύπρο και Πορτογαλία (στη Νορβηγία δεν του δίνω τύχη...) για να τον κρίνουμε, τόσο εμείς όσο και η Citroen, αφού ανάλογα με τις εμφανίσεις του θα του δώσει C4 για περισσότερους από 6 αγώνες.
-
Kαι μόνο που τερμάτισε, δεν λέω, άθλος ήταν! (του Loeb του έφυγε δυο φορές)
H περσινή Ουαλία και το φετινό Μόντε, δημιούργησαν προσδοκίες (ακόμα και από σένα ). Οτι θα τερματίζει πάνω από τον Wilson και σε λίγο πάνω από Henning είναι δεδομένο.
Έχουμε ακόμα πολλους αγώνες να τον δούμε. Απλά ανυπομονούμε για τον νέο Loeb..
-
Ο χρήστης fabiawrc έγραψε:
μαλιστα μαλιστα.προτιματε δηλαδη την ετοιμη κατεψυγμενη νικη,που στην ασφαλτο ειναι και μπαγιατικη,παρα να εχουμε 5-6 οδηγους που να σφαζοντε στα 2-3sec και να μενετε μ@λ@κες απο την αγωνια..οταν εχει καταντησει να ξερουμε σχεδον τον νικητη σε καθε αγωνα,οταν απο την πρωτη μερα γινονται μεγαλες διαφορες,εχουν μεινει 2 ομαδες(ελεος)προσωπικοτητες δεν υπαρχουν,απο καλυψη τα ιδια και τα ιδια τοσο καιρο,τρεχουν αμπαλοι στο χωρο απλα επειδη εχουν χρημα...
το WRC οχι απλα νοσει αλλα ειναι στην εντατικη.κατι που δεν ηθελα να το πιστεψω ποτε..
Εν μέρει φίλε Fabia συμφωνώ με τα παραπάνω. Αλλά για όλα αυτό δεν φταίει μόνο οι Loeb & Citroen.Φταίνε και οι άλλοι που δεν έχουν αυτοκίνητα ισάξια του συναγωνισμού.(Βρε ριμάδα Ford, τόσα χρόνια-από το 99 και δεν μπορείς να φτιάξεις ένα ανταγωνιστικό αυτοκίνητο για την άσφαλτο? Τόση ανικανότητα?)
Στην F1 κάτι ανάλογο ισχύει και με την Ferrari!!! Αλλά εκεί δεν βλέπω και καμία αντίδραση. -
Ο χρήστης S.Loeb έγραψε:
Εν μέρει φίλε Fabia συμφωνώ με τα παραπάνω. Αλλά για όλα αυτό δεν φταίει μόνο οι Loeb & Citroen.Φταίνε και οι άλλοι που δεν έχουν αυτοκίνητα ισάξια του συναγωνισμού.(Βρε ριμάδα Ford, τόσα χρόνια-από το 99 και δεν μπορείς να φτιάξεις ένα ανταγωνιστικό αυτοκίνητο για την άσφαλτο? Τόση ανικανότητα?)Πραγματικά δεν καταλαβαίνω την οπαδική λογική κάποιων, 'η ομάδα μας (Citroen, Ford, Seb, Marcus κτλ., δεν έχει σημασία) να νικάει και να πάει να !#$%%&# το σπορ' Δε βλέπετε ρε παιδιά πως ο κόσμος έχει χάσει το ενδιαφέρον του ?
Κατά τα λοιπά, δε φταίει το αυτοκίνητο, απλά στην άσφαλτο ο Seb είναι μια κλάση παραπάνω από τους άλλους (και τα τελευταία 2 χρόνια δύο κλάσεις και ο Sordo μία )
Στην F1 κάτι ανάλογο ισχύει και με την Ferrari!!! Αλλά εκεί δεν βλέπω και καμία αντίδραση.
Εχεις μείνει στην εποχή Μιχαλάκη ή μου φαίνεται ?
WRC 2009 - 1oς Γύρος Ράλλυ Ιρλανδίας