-
Thorens!
Να δω πότε θα αξιωθώ να αλλάξω καλωδίωση και κεφαλή στο δικό μου...
-
nass αν θες ρεύμα η δοκιμασμένη λύση είναι είτε Harman Kardon είτε κάποιος σχετικά φθηνός AV σε συνδυασμό με τελικό. Ειδικά με τελικό η οδήγηση δεν έχει καμία σχέση με ολοκληρωμένο των 1000 ευρώ...
Τώρα για ηχεία θα σου συνιστούσα να κοιτάξεις και τίποτε άλλο. Όχι ότι δεν είναι καλά τα 683 αλλά η B&W φημίζεται κυρίως για τις ακριβές σειρές της. Αυτό που θέλω να πω είναι ότι υπάρχουν πολλές αξιόλογες προτάσεις στα χρήματα αυτά. Αν καταλήξεις σε B&W (που δε θα ήταν καθόλου περίεργο) κοίταξε να είναι επειδή σ' αρέσουν κι όχι λόγω ονόματος. Πάντως ό,τι και να πάρεις άκουσέ τα οπωσδήποτε και βέβαια μη σταθείς στη γνώμη κανενός μαγαζάτορα τύπου 'Έχω να σου προτείνω κάτι ηχεία που δεν παίζονται' αν δε διαμορφώσεις την άποψη αυτή ο ίδιος.
Και κυρίως έχε υπόψη σου ότι επειδή ο ήχος έχει έντονα στοιχεία υποκειμενικότητας δεν υπάρχουν standard. Κάλλιστα μπορεί να σ' αρέσει περισσότερο ηχείο φθηνότερο από αυτό που μπορεί να σου προτείνει κάποιος. Θα έλεγα να είσαι ανοιχτός σε συμβουλές αλλά σαφώς να κάνεις την τελική κρίση μόνος σου και ας σου λέει ό,τι θέλει ο καθένας! Το μόνο που θα μπορούσα να προσθέσω είναι ό,τι ακούσεις να προσπαθήσεις να το ακούσεις αρκετά και να μην αρκεστείς σε εντυπωσιασμούς. Π.χ. μπορεί το έντονο μπάσσο να σου φαίνεται εκ πρώτης ακρόασης εντυπωσιακό αλλά μπορεί πολύ απλά να υπερκαλύπτει όλα τ' άλλα (κάτι που θα καταλάβεις με πιο μακροχρόνιες ακροάσεις). Εννοείται στις ακροάσεις φέρε τα δικά σου CD που ξέρεις πώς παίζουν και αν είναι δυνατό διάλεξε από μεγάλη γκάμα επιλογών και διαφορετικά ήδη μουσικής.
Επίσης κατανοώ την μανούρα που έχουν οι εγκαταστάσεις πανιού κτλ. αλλά έχε υπόψη σου ότι η εγκατάσταση γίνεται μια φορά, αλλά η απόλαυση διακρεί! Με άλλα λόγια ΚΑΜΙΑ σχέση προβολέας σε σχέση με TV... σκέψου απλά ότι μια 100άρα οθόνη (που είναι στο μέσο όρο μεγέθους) ισοδυναμεί με 4 50άρες τηλεοράσεις...
-
Συμφωνώ και επαυξάνω. Δική σου μουσική, διάφορα είδη, αρκετή διάρκεια και περισσότερες φορές (που θα είσαι σε διαφορετικό mood). Αν μπορείς να φέρεις και δικές σου συσκευές ακόμα καλύτερα. Το ίδιο κι αν ακούσεις την ίδια συσκευή σε διαφορετικούς χώρους. Το να δοκιμάσεις κάτι στο σπίτι σου είναι το καλύτερο αλλά και το πιο δύσκολο να το πετύχεις.
Θυμάμαι όταν πρωτοάκουσα καλά ηχεία με καλά συστήματα σε σοβαρό μαγαζί ότι αρχικά το μεγαλύτερο από τα δύο μου έκανε καλύτερη εντύπωση. Μετά από λίγο ξανακούσαμε το ίδιο κομμάτι (με το οποίο δεν ήμουν εξοικειωμένος οπότε την δεύτερη φορά πρόσεχα περισσότερο τον ήχο) και τότε άρχισα να νιώθω ότι το πιο μικρό μπορεί να υστερούσε σε μέγεθος αλλά είχε πιο καλό χρονισμό, μεγαλύτερη ακρίβεια και διαφάνεια και λιγότερο φαινόμενο κουτιού. Τότε ελαφρά μπερδεμένος ρώτησα την τιμή και των δύο και θυμάμαι ότι το μικρό κόστιζε το διπλό από το άλλο (το μικρό ήταν Proac και το μεγάλο ήταν Castle).
Ένας από τους λόγους που είναι δύσκολο να είναι σωστή η σύγκριση είναι ότι δεν θα έχεις την ίδια ένταση και τότε κερδίζει όποιο ακούγεται πιο δυνατά. -
πριν μερικές εβδομάδες είχα γράψει αναφορικά με κάποιους προβληματισμούς μου που είχαν να κάνουν με το ενδεχόμενο αναβάθμισης ενισχυτή. Δεν πέρασε καλά καλά ο καιρός, και χτες, μετά από παράκληση φίλου να ακούσει κάποιο CD στο Cyrus III με PSX-R ο ενισχυτής τα έφτυσε Αρχικά με το που τον άνοιξα (από stand by mode) ακουγόταν κάποιο χρατς από τα ηχεία σαν παρεμβολές για λίγα δευτερόλεπτα, εν συνεχεία δε το απόλυτο τίποτα. Ο ενισχυτής αρνιόταν να ξεκινήσει και αντ αυτού αναβόσβηνε κόκκινο το ενδεικτικό του stand by, που, σύμφωνα με το manual δηλώνει βλάβη του ολοκληρωμένου (λες και δεν το κατάλαβα). Παρόμοιο πρόβλημα είχε εμφανίσει και ενάμιση χρόνο μετά την αγορά του, αρχές του 1997. Τότε τον είχα πάει στο service της Κινοτεχνικής (αντιπροσωπείας) όπου δήλωσαν αδυναμία επισκευής και κατά δήλωσή τους το μηχάνημα απεστάλη στην μαμά εταιρεία στην Αγγλία όπου όταν το παρέλαβα μετά από 1 μήνα, μου δήλωσαν ότι έγινε αντικατάσταση main PCB (Printed Circuit Board φαντάζομαι εννοούσαν) με χρέωσή μου γύρω στις 28.000 δρχ (τότε, 1997). Φοβάμαι έντονα ότι μάλλον το ίδιο πρόβλημα ενέσκηψε και τώρα, 12 χρόνια μετά. Θα κάνω βέβαια μια επαφή με το σέρβις, αλλά εφόσον μου πουν τα ίδια κι επωμιστώ κόστος επισκευής της τάξης των 200+ ευρώ, πιθανότατα θα προχωρήσω σε αντικατάσταση του μηχανήματος με άλλο...
Το ερώτημα...Αφενός αν γνωρίζει κάποιος φίλος από τα συμπτώματα που ανέφερα κάτι παραπάνω σε σχέση με τη φύση του προβλήματος, και, κυρίως, αν έχετε κατά νου κάποιες προτάσεις είτε σε ολοκληρωμένους είτε σε προ-τελικούς στην κατηγορία τιμής γύρω στα 1000-1200 ευρώ (ενδεχομένως και λιγότερα), με καλό ήχο και επαρκή ρεύματα οδήγησης, παρότι δεν έχω (προς το παρόν) δύσκολα ηχεία από πλευράς φορτίου (ένα ζεύγος μικρών, αξιοπρεπών Mission 731). Υπόψη, ότι από τον ήχο του Cyrus III με το PSX-R (εξτρά εξωτερικό τροφοδοτικό) ήμουν πολύ ικανοποιημένος (δυστυχώς για μένα...) . Αναζητώ ήχο αναλυτικό, με καλά ασυμπίεστα δυναμικά, και στερεοφωνική εικόνα-βάθος σκηνής. Κύρια ακούσματα Rock κάθε τύπου και ηλεκτρονική μουσική, σε χώρο ακρόασης δωμάτιο 35 τετραγωνικών μέτρων. Πηγή μου το DVD 963 της Philips (πολύ καλό btw).
Από μια πρώτη αναζήτηση στο νετ, έχω σταμπάρει τον Α-S 1000 της Yamaha καθώς και τον Roksan Kandy K2 αν και μάλλον θα αποφύγω βρετανικό μηχανάκι . Ούτε Rover να ήταν οι μπαγάσηδες . Περιμένω προτάσεις . -
Hλεκτρονική μουσική είπες εεε?
Εγώ στη θέση σου θα κοιτούσα τον ADCOM GFA-5400 κι άσε τους χαιεντάδες παπατζήδες να πουλάνε ότι θέλουν στα θύματα.
Σαφώς και τα watt δεν είναι κριτήριο επιλογής ενισχυτή αλλά απ την άλλη όταν αυτό είναι εφικτό στα χρήματα που διαθέτει κάποιος δεν είναι κι αμελητέα παράμετρος.
Στη συγκεκριμένη περίπτωση ειδικά μιλάμε για μια αμερικάνικη εταιρία με ότι αυτό συνεπάγεται κατασκευαστικά (σε σχέση με τα ψεύτικα τροφοδοτικά και τις αηδίες των περισσότερων ευρωπαίων) και ηχητικά......ειδικά δε σε electronica
Απ την άλλη,γήινη τιμή,900 ευρώ όποτε μπορείς να τον συνδιάσεις είτε με προενισχυτή της ίδιας εταιρίας είτε με κάποιας άλλης.
Τον αγοράζεις και ξενιάζεις για μια ζωή,οτιδήποτε άλλο θα σε απασχολήσει στο μελλον (ηχεία κλπ) εκτός απ τον ενισχυτή.
Ως δεύτερη επιλογή θα σου έλεγα κάποιο απ τα θηρία της NAD.
Τπτ άλλο.Ενισχυτάκια με τροφοδοτικά για λαμπατέρ και ντιζάιν lada ας τα πουλήσουν οι εταιρίες σε ιθαγενείς.....
-
Αυτά που ψάχνεις ( ανάλυση, βάθος, κλπ ) είναι χαρακτηριστικά της Αγγλικής σκηνής του Hi-fi, ψάξε προς τα εκεί αν και οι προτάσεις του Μάκη είναι σωστές και μέσα στο πνεύμα της αναζήτησης σου.
Μόνο που ο Αμερικάνος είναι ρωμαλέος και τα Mission θα τα βρούνε σκούρα με την ισχύ.
-
Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
Μόνο που ο Αμερικάνος είναι ρωμαλέος και τα Mission θα τα βρούνε σκούρα με την ισχύ.Τί εννοείς ότι θα τα βρούνε σκούρα. Δεν είναι ότι ο ενισχυτής θα την σπρώξει με το ζόρι την ισχύ, απλά τα ηχεία θα μπορούν να ρουφήξουν καλύτερα όσο τους χρειάζεται, έτσι δεν είναι; Μπορεί αυτό να τα 'ζορίσει';
-
Τα ηχεία θα τα βρούνε σκούρα αν το παρακάνει με το volume.
Η ισχύς του ενισχυτή (στις ίδιες στάθμες ακρόασης φυσικά) θα επιτρέψει στα ηχεία να αναδιπλώσουν όλες τις αρετές τους ανεξάρτητα απ' το πόσο μικρά ή μεγάλα είναι,αρκεί ο ενισχυτής να είναι πάντα ένα κλικ ποιό πάνω σε δυνατότητες απ αυτά.Πχ ο δικός μου NAD των 20Watt οδηγεί τα Bose ικανοποιητικότατα.
Οταν τα ίδια οδηγηθούν από έναν 2χ100 (ειδικά τα συγκεκριμένα δε χαμπαριάζουν από watt)θα αλλάξει το ακουστικό τοπίο σε όλα τα επίπεδα.
Φυσικά αυτό προυποθέτει εκτός από ισχύ και σωστή απόδοση του ηχητικού φάσματος από πλευράς ενισχυτή αλλά σε περιπτώσεις όπως NAD,ADCOM κλπ δεν υφίσταται τέτοιου είδους θέμα μιας και μιλάμε για άλλης κλάσης ενισχυτές κι όχι για βιομηχανικά κατάλοιπα.
Διαφορά ηχητικού χαρακτήρα σίγουρα θα υπάρχει αλλά μέχρις εκεί. -
Υπάρχει το εξής ρητό: 'Τα Watt πολλοί εμίσησαν, τα πολλά Watt ουδείς!'.
Εν ολίγης όσο περισσότερη (και ποιοτικότερη) ισχύς τόσο καλύτερα. Αν ήταν μέσα στα οικονομικά μου περιθώρια σαφώς δε θ' απέρριπτα έναν ενισχυτή επειδή είναι... πολύ δυνατός για κάποια δεδομένα ηχεία (το αντίθετο!). Ένα ηχείο είναι πολύ πιο πιθανό να τα βρει σκούρα από αδύναμο ενισχυτή παρά από δυνατό (μην ξεχνάμε ότι τα ηχεία έχουν και ελάχιστη πρόσληψη ισχύος στις προδιαγραφές τους, άσχετο αν δεν το κοιτάνε οι περισσότεροι). Τώρα αν μιλάμε για ηχείο με μέγιστη πρόσληψη ισχύος π.χ. 150 Watt και έχουμε ενισχυτή 800 Watt πολύ απλά προσέχουμε λίγο να μη φτάσουμε τον ενισχυτή στα άκρα του, γιατί τα όριά του ξεπερνούν αυτά του ηχείου. Σαφώς όμως δεν τον απορρίπτουμε γι' αυτό το λόγο γιατί θα οδηγήσει το ηχείο μας πολύ πιο άνετα μέχρι τα όριά του (του ηχείου) απ' ότι κάποιος ενισχυτής που έχει μέγιστη απόδοση τα 150 Watt.
Είναι σα να έχεις τη δυνατότητα να πάρεις αυτοκίνητο με τελική 250 και να το απορρίψεις επειδή τα όρια ταχύτητας επιτρέπουν μέχρι 120! Το θέμα δεν είναι το όριο, αλλά το γεγονός ότι ένα αυτοκίνητο που έχει κόφτη στα 250 είναι βέβαιο ότι θα τραβάει πολύ καλύτερα μέχρι τα 120 από ένα αυτοκίνητο που έχει τελική 150. Από την άλλη αν είχαμε και κάτω όρια στην ταχύτητα π.χ. τα 60 χιλιόμετρα, τότε σαφώς θα ήταν πιο επικίνδυνο να αγοράσεις αυτοκίνητο με τελική τα 50 (λέμε τώρα!) παρά με τελική τα 250 που ελέγχεις εσύ το όριό του...
Τέλοσπάντων, το συμπέρασμα είναι πως μεταξύ δύο ενισχυτών αντίστοιχης ποιότητας με μόνη διαφορά τα Watt δεν υπάρχει λόγος - κατά την άποψή μου - να επιλέξει κάποιος αυτόν με τα λιγότερα Watt, αν τον παίρνει οικονομικά για τον μεγαλύτερο... Κι αν υπάρχει καμιά εξαίρεση, αυτή πιστεύω απλά θα επιβεβαιώνει τον κανόνα.
-
Oι χαιφάδες του φόρουμ συμφωνούμε εν τέλη τεκνον μου
-
-
Ο χρήστης lazarefa έγραψε:
Πηγή μου το DVD 963 της Philips (πολύ καλό btw).Tην επόμενη φορά που θα αναφέρεις αυτό το όνομα θα λογοδοτήσεις στον Καιάδα πριν αποβληθείς οριστικά
-
Ο χρήστης G60 έγραψε:
Πηγή μου το DVD 963 της Philips (πολύ καλό btw).
Tην επόμενη φορά που θα αναφέρεις αυτό το όνομα θα λογοδοτήσεις στον Καιάδα πριν αποβληθείς οριστικά
lazarefa, άσε τον κολλημένο να λέει, είναι πολύ καλό το963 (έχω κι εγώ ένα).
Μάκη, δες εδώ:
PHILIPS PHILIPS PHILIPS PHILIPS PHILIPS PHILIPS PHILIPS PHILIPS PHILIPS PHILIPS PHILIPS PHILIPS PHILIPS PHILIPS PHILIPS PHILIPS PHILIPS PHILIPS PHILIPS PHILIPS PHILIPS PHILIPS PHILIPS PHILIPS PHILIPS PHILIPS PHILIPS PHILIPS PHILIPS PHILIPS PHILIPS PHILIPS PHILIPS PHILIPS PHILIPS PHILIPS PHILIPS PHILIPS PHILIPS PHILIPS PHILIPS PHILIPS PHILIPS PHILIPS PHILIPS PHILIPS PHILIPS PHILIPS PHILIPS PHILIPS PHILIPS PHILIPS PHILIPS PHILIPS PHILIPS PHILIPS PHILIPS PHILIPS PHILIPS PHILIPS PHILIPS PHILIPS PHILIPS PHILIPS PHILIPS PHILIPS PHILIPS PHILIPS PHILIPS PHILIPS PHILIPS PHILIPS PHILIPS PHILIPS PHILIPS PHILIPS PHILIPS PHILIPS PHILIPS PHILIPS PHILIPS PHILIPS PHILIPS PHILIPS PHILIPS PHILIPS PHILIPS PHILIPS PHILIPS PHILIPS PHILIPS PHILIPS PHILIPS PHILIPS PHILIPS PHILIPS PHILIPS PHILIPS PHILIPS PHILIPS PHILIPS PHILIPS PHILIPS PHILIPS PHILIPS PHILIPS PHILIPS PHILIPS PHILIPS PHILIPS PHILIPS PHILIPS PHILIPS PHILIPS PHILIPS PHILIPS PHILIPS PHILIPS



-
-
Ο χρήστης n_olympios έγραψε:
Πηγή μου το DVD 963 της Philips (πολύ καλό btw).
Tην επόμενη φορά που θα αναφέρεις αυτό το όνομα θα λογοδοτήσεις στον Καιάδα πριν αποβληθείς οριστικά
lazarefa, άσε τον κολλημένο να λέει, είναι πολύ καλό το963 (έχω κι εγώ ένα).
Οπως λέμε 'έχει και η θειά μου ένα'
Eσύ θα πάρεις κάνα μηχανάκι της προκοπής?Ολο το μπάτζετ τους να ρίξουν μόνο στις λάμπες ούτε την osram δεν είναι ικανοί να φτάσουν......
-
Συνήθως, για να μην πω ότι είναι και νομοτέλεια, τα ηχεία με πρώτα τα Tουϊτερς καίγονται από ενισχυτές
με αδύνατα τροφοδοτικά οι οποίοι υπεροδηγούνται ( τέρμα η ένταση ) και το τροφοδοτικό αντί για συνημίτονο δίνει τετραγωνικό παλμό, τον οποίον κανένα σύστημα προστασίας δεν μπορεί να ανακόψει, έτσι τα πηνία ψήνονται και μας αφήνουν άφωνους την καλύτερη στιγμή της γιορτής.Επίσης είναι καλύτερος ποιοτικά ( ηχητικά εννοώ ) ένας καλοφτιαγμένος 60άρης ( 2Χ60 Watt ) ενισχυτής που τα τρανζίστορ εξόδου του λειτουργούν γραμμικά και χωρίς παραμόρφωση Crossover, από έναν 150άρη που έχει μέτριας ποιότητας στάδιο εξόδου, πολύ αργό και με παραμόρφωση crossover που αλλιώνει τις χρειές και το φλάουτο ακούγετε σαν σουράβλι.
Ακόμα καλύτερα προτιμώ ένα 60άρη με πολύ ποιοτικό τελικό στάδιο εξόδου ολοκληρωμένο ( πχ Sanken ) γιατί είναι όλα τυπωμένα μαζί και είναι matching όλα τα ενεργά και παθητικά εξαρτήματα του σταδίου, και με ένα διπλό βαρβάτο τροφοδοτικό 1 KWA με τοροειδή μετασχηματιστή που δεν έχει πεδίο σκέδασης, το οποίο να έχει χωρητικότητα πυκνωτών >100.000 mf, ακόμα δε καλύτερα να υπάρχει και ανεξάρτητο τροφοδοτικά για το στάδιο του Drive, ε! τότε γειά σας, σαν χαρίζω όλα τα Watt του κόσμου.
-
Αψογος και σαφέστατος κι αυτό εννοούσα όταν έλεγα ότι τα watt ναι μεν αίναι θεμιτά αλλά όχι ο κανόνας.
Το πρόβλημα όμως είναι πως μπορείς να ξέρεις τα βασικά στοιχεία ενός ενισχυτή πριν προβείς σε οποιαδήποτε αγορά.
Βασιζόμαστε σε εταιρίες όπως η adcom πχ βάση του καλού ιστορικού τους και της παράδοσής τους γενικότερα έχοντας κατά νου απ την άλλη και τα watt ως ένα θετικό προσόν στα συν τους.
Αυτό που αναφέρεις είναι η λογική του σκεπτόμενου κι ορθά συγκροτημένου καταλωτή που ξέρει που είναι η ουσία σε αντίθεση με τη μάζα που καταναλώνει με βάση την ετικέτα.......κοινώς πρόβατα
Αν όλοι οι καταλωτές σκεφτόντουσαν έτσι σίγουρα η βιομηχανία του hifi (κι όχι μόνο)θα είχε άλλη τροπή ΚΑΙ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΗ ΕΞΕΛΙΞΗ,αλλά......... -
Από την στιγμή που αγοράζεις μηχάνημα με αναλογικά εσωτερικά ( όχι ψηφιακά στάδια εξόδου όπως είναι οι 5.1 και 7.1 ) το κριτήριο για την στιβαρότητα του τροφοδοτικού είναι το βάρος.
Ενισχυτής τελικός 2Χ100> με λιγότερα από 18-20 kg δεν θα παίζει καλά, τουλάχιστον με ' δύσκολα ' ηχεία που στις χαμηλές συχνότητες κατεβαίνουν χαμηλά σε Ohm.
Ένα άλλο κριτήριο στιβαρότητας του τροφοδοτικού είναι η ισχύς σε 8 και 4 Ohm, θεωρητικά πρέπει να είναι διπλάσια η ισχύς στα 4 από ότι στα 8 Ohm, άλλά και μέχρι 75-80% είναι ικανοποιητικό, εννοώ πχ ένας 100άρης στα 8 να έχει ισχύ 170> στα 4 Ohm.
Ακόμα και στα CD Player το βάρος είναι ένας παράγοντας ποιοτικής γενικά κατασκευής, στιβαρό σασσί, διπλοί μετασχηματιστές στην τροφοδοσία, ένας για τα αναλογικά κυκλώματα και ένας για τα ψηφιακά, κλπ.
Το ίδιο ισχύει για όλα τα μηχανήματα της αλυσίδας, προενισχυτές, κυρίως στα πικ-απ όπου ανάλογα με το σύστημα απόσβεσης των κραδασμών που έχει επιλέξει ο κατασκευαστής είναι και το βάρος του, πχ τα πικ-απ που αποσβένουν τους εξωτερικούς κραδασμούς με την μάζα τους είναι από 20 kg και πάνω, τα πικ-απ με απόσβεση σασί - υποσασί και πλατώ - υποπλατώ κινούνται γύρω στα 12 - 25 kg.
Ακόμα και στα σημερινά ( παιχνίδια ) μηχανήματα του Home Cinema, ( μακρυά από εμένα όλα αυτά ) τα ακριβά μηχανήματα έχουν πολύ μεγαλύτερο βάρος από τα φθηνά.
Ένας απλός τρόπος λοιπόν ενδεικτικός κατά κάποιον τρόπο είναι το βάρος, και βέβαια το αυτό ισχύει και για τα ηχεία, το σοβαρότερο κομμάτι της αλυσίδας, γιατί εκεί μετατρέπονται τα σήματα σε ήχο, υπάρχουν βέβαια και σχεδιάσεις όπου το κουτί του ηχείου έχει λεπτά τοιχώματα και συμμετέχει και αυτό στον ήχο, όμως αυτές οι σχεδιάσεις είναι λίγες και ακριβές, πχ το περίφημο BBC monitor LS3-5a Rogers ή της Chartwell ήταν αυτής της σχεδίασης, τα ηχεία αυτά στα χρόνια εκείνα τα έφτιαχναν 4-5 εταιρίες με την άδεια του BBC, τα ηχεία αυτά ήταν 15 ohm και οι μεσαίες τους όπως ειδικά και οι γυναικίες φωνές δεν έχουν ξεπεραστεί ακόμα από ηλεκτροδυναμικά μεγάφωνα, στις μεσαίες συχνότητες είναι εφάμιλλα των ηλεκτροστατικών της Quad.
-
Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
Από την στιγμή που αγοράζεις μηχάνημα με αναλογικά εσωτερικά ( όχι ψηφιακά στάδια εξόδου όπως είναι οι 5.1 και 7.1 ) το κριτήριο για την στιβαρότητα του τροφοδοτικού είναι το βάρος.Πες τα χρυσόστομε, χρόνια το επαναλαμβάνω!
Οχι να το παινευτώ, αλλά ο δικός μου τελικός μου έβγαλε τη μέση για να τον κουβαλήσω...
-
Η αλήθεια είναι ότι στο θέμα του βάρους το έχουν ξεφτιλίσει.... ειδικά οι home cinema ενισχυτές δηλώνουν πχ ισχύ 5χ100 και ζυγίζουν 6-7 κιλά!! Βέβαια αν μπορέσει κανείς να μελετήσει τις συνθήκες στις οποίες βγαίνει η δηλωμένη ισχύς αρχίζει να φαίνεται ότι κάτι δεν πάει καλά. Η αδυναμία να περάσουν περισσότερο ρεύμα φαίνεται όταν βγάζει πχ 5χ100 στα 8Ω αλλά μόνο 5χ75 στα 4Ω!!
Είναι όμως αστείο αν το σκεφτείτε, μετά από τόσα χρόνια προόδου και τεχνολογικών εξελίξεων κάτι τόσο φαινομενικά άσχετο αλλά και πρωτόγονο όπως το βάρος να μπορεί να είναι πιο σημαντικό από σχεδόν όλα τα άλλα !
Home Hi-Fi