-
μόνο που είναι ο αγοραστής ... αφού το θέμα λέει
'Στρίβοντας' .... με 25.000€
-
Ο χρήστης johnkyr έγραψε:
μόνο που είναι ο αγοραστής ... αφού το θέμα λέει'Στρίβοντας' .... με 25.000€
full
-
Ο χρήστης italakias έγραψε:
μην μπερδευουμε το μπλοκε με το διαφορικο περιορισμενης ολισθησης.
το μπλοκε με το που χασει προσφυση πανω στην στροφη ο τροχος , κλειδωνει και η ροπη μοιραζεται 50-50%.
το διαφορικο περιορισμενης ολισθησης μπορει και την αλλαζει 0-100% και 100-0%Αυτα που λες τα εχεις καπου δει γραμμενα, γιατι εγω πρωτη φορα τα ακουω...
-
Μισό λεπτό ρε παιδιά, δλδ μου λέτε ότι το OPC δε στρίβει
Ξέρετε πολλά μαμά τετραθέσια αυτοκίνητα σε αυτά τα χρήματα που σε **δημόσιο **δρόμο μπορούν να πάνε πιο γρήγορα με ασφάλεια;
Δεν διαφωνώ ότι το RC και το Clio RS μπορεί να είναι ελαφρώς καλύτερα πάνω στη στροφή, αλλά από τη στιγμή που δεν τον ικανοποιούν αυτά τα δύο για κάποιους Α ή Β λόγους, υπάρχει κάτι καλύτερο; Όχι γιατί αν υπάρχει να το ξανασκεφτεί ο άνθρωπος -
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
μην μπερδευουμε το μπλοκε με το διαφορικο περιορισμενης ολισθησης.
το μπλοκε με το που χασει προσφυση πανω στην στροφη ο τροχος , κλειδωνει και η ροπη μοιραζεται 50-50%.
το διαφορικο περιορισμενης ολισθησης μπορει και την αλλαζει 0-100% και 100-0%Αυτα που λες τα εχεις καπου δει γραμμενα, γιατι εγω πρωτη φορα τα ακουω...
και γω πρωτη φορα τα γραφω.
-
Ο χρήστης italakias έγραψε:
μην μπερδευουμε το μπλοκε με το διαφορικο περιορισμενης ολισθησης.
το μπλοκε με το που χασει προσφυση πανω στην στροφη ο τροχος , κλειδωνει και η ροπη μοιραζεται 50-50%.
το διαφορικο περιορισμενης ολισθησης μπορει και την αλλαζει 0-100% και 100-0%Αυτα που λες τα εχεις καπου δει γραμμενα, γιατι εγω πρωτη φορα τα ακουω...
και γω πρωτη φορα τα γραφω.
Ωραια τα λες αλλα δεν ισχυουν ομως...
ριξε μια ματια στο link και θα καταλαβεις οτι το μπλοκε διαφορικο=διαφορικο περιορισμενης
ολισθησης, το viscous type που χρησιμοποιουσε το Fiat Coupe 20v (viscodrive) ειναι τυπος μπλοκε διαφορικου, αντιθετως με αυτα που λες, και το μεταβλητο ποσοστο εμπλοκης λειτουργει σε συγκεκριμενη κατηγορια μπλοκε διαφορικων και οχι σε ολα.
Mην συνεχιζεις λοιπον να επιμενεις αδικα...http://en.wikipedia.org/wiki/Limited_sl ... tial#Types
-
μπορει να εχεις και δικιο.
δεν ειμαι ο ειδικος και δεν θελω να κανω και πολυ τον εξυπνο.
δεν μπορω να το διαβασω γιατι δεν ξερω καλα αγγλικα.
εγω παντως επιμενω στις δικες μου αποψεις και ας ειναι λαθος. -
Ο χρήστης Neos έγραψε:
Μισό λεπτό ρε παιδιά, δλδ μου λέτε ότι το OPC δε στρίβει
Ξέρετε πολλά μαμά τετραθέσια αυτοκίνητα σε αυτά τα χρήματα που σε **δημόσιο **δρόμο μπορούν να πάνε πιο γρήγορα με ασφάλεια;
Δεν διαφωνώ ότι το RC και το Clio RS μπορεί να είναι ελαφρώς καλύτερα πάνω στη στροφή, αλλά από τη στιγμή που δεν τον ικανοποιούν αυτά τα δύο για κάποιους Α ή Β λόγους, υπάρχει κάτι καλύτερο; Όχι γιατί αν υπάρχει να το ξανασκεφτεί ο άνθρωποςΣαφως και στριβει και επιπλεον υπερεχει σε συνολικη ποιοτητα.
Το 'θεματακι' του ειναι η ελλειψη σωστης πληροφορησης στο τιμονι (επισης ειναι αρκετα ελαφρυ), το μη ευκολα ρυθμισιμο ηλεκτρονικο γκαζι του, και η εντονοτερη
υποστροφη ισχυος συγκριτικα με τα αλλα δυο που εν μερει βεβαια οφειλεται
και στην επιπλεον δυναμη που εχει ο κινητηρας του.
Απλα δεν ειναι τοσο ομοιογενες στην συμπεριφορα του οσο τα αλλα δυο... -
τα δυο αιωνια μειονεκτηματα της οπελ.
τιμονι και υποστροφη-υπερστροφη. -
Ο χρήστης italakias έγραψε:
μπορει να εχεις και δικιο.
δεν ειμαι ο ειδικος και δεν θελω να κανω και πολυ τον εξυπνο.
δεν μπορω να το διαβασω γιατι δεν ξερω καλα αγγλικα.
εγω παντως επιμενω στις δικες μου αποψεις και ας ειναι λαθος.Ουτε εγω ειμαι ειδικος, αλλα οταν επιμενω πολυ για κατι
τουλαχιστον το διασταυρωνω με καποια αξιοπιστη πηγη...
Anyway αν βρω και κατι στα Ελληνικα αντιστοιχο θα το ανεβασω. -
Ο χρήστης italakias έγραψε:
μπορει να εχεις και δικιο.
δεν ειμαι ο ειδικος και δεν θελω να κανω και πολυ τον εξυπνο.
δεν μπορω να το διαβασω γιατι δεν ξερω καλα αγγλικα.
εγω παντως επιμενω στις δικες μου αποψεις και ας ειναι λαθος. -
ειπα δεν ξερω αγγλικα.
-
-
αναλυση για τα διαφορικα περιορισμενης ολισθησης κανει.
ειδες πουθενα να λεει για μπλοκε διαφορικο. -
Ο χρήστης italakias έγραψε:
αναλυση για τα διαφορικα περιορισμενης ολισθησης κανει.
ειδες πουθενα να λεει για μπλοκε διαφορικο.Πάμε πάλι: Let me Google that for you (again)
-
Το μπλοκέ διαφορικό στην πραγματικότητα είναι μόνον αυτό που τη δύσκολη στιγμή κατανέμει την ισχύ από 50% σε κάθε τροχό.
απο αυτο που μου εστειλες.
αρα ειχα δικιο που ελεγα για 50-50% παραπανω. -
Ο χρήστης italakias έγραψε:
Το μπλοκέ διαφορικό στην πραγματικότητα είναι μόνον αυτό που τη δύσκολη στιγμή κατανέμει την ισχύ από 50% σε κάθε τροχό.
απο αυτο που μου εστειλες.
αρα ειχα δικιο που ελεγα για 50-50% παραπανω.Παλι στην ιδια ταξη θα μεινεις...
-
AKYRO
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Πάμε πάλι: Let me Google that for you (again)ΓΑΜΑΤΟ!!!
πώς το έκανες? (πραγματικά με ενδιαφέρει... ) -
Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:
Πάμε πάλι: Let me Google that for you (again)
ΓΑΜΑΤΟ!!!
πώς το έκανες? (πραγματικά με ενδιαφέρει... )I can't betray my secret
(check your PMs in 5 secs )
Όντως είναι κορυφαίο
Στρίβοντας με 25.000 ευρώ