-
Ο χρήστης 7pas100 έγραψε:
Αυτό πραγματικά σκεφτόμουν διαβάζοντας τα παραπάνω πόστ...αλήθεια γιατί θα πρέπει ένας νεοεισερχόμενος να καθοδηγηθεί για το ποιό αυτοκίνητο θα διαλέξει? Πρόβατο είναι? Δεν έχει συναίσθημα και γούστο?
Αν εγώ έχω πολλές αναμνήσεις (ή απλά καψούρα) απο ένα π.χ GS θα πρέπει να βάλω στην άκρη τα συναισθήματά μου και να πάρω ένα σκαραβαίο ή ένα αγγλικό μόνο επειδή έχουν εύκολη συντήρηση και επάρκεια ανταλλακτικών?
Αν τώρα κάποιος θέλει να μπεί απλά 'στο χώρο' επειδή είναι μόδα (πώς να το κάνουμε...είναι) και να γίνει 'συλλέκτης' με όλα τα παρελκόμενα, ε τότε ναι θα χρειαστεί καθοδήγηση και θα αποφασίσει με βάση την ψυχρή λογική, την εμπορικότητα του μοντέλου την επάρκεια ανταλλακτικών κλπ.
Για όλους εμάς τους υπόλοιπους δεν υπάρχει λογική...εγώ οδήγησα το 4L μου πρώτη φορά το '91 όταν ακόμη ήταν στην παραγωγή και μου άρεσε τόσο ώστε είπα αυτό θα είναι το αυτοκίνητό μου όταν βγάλω δίπλωμα και δεν πρόκειται να το αλλάξω. Κάποιος άλλος μπορεί να γοητεύτηκε απο το σχήμα π.χ. του MGB και να έκανε τα πάντα να βρεί ένα, άσχετα αν στην Ελλάδα αυτό είναι δύσκολο.
Και αλήθεια, γιατί θα πρέπει να υπάρχουν 'κανόνες' για την επιλογή του 'ιδανικού κλασικού'??? Μέχρι και στο χόμπι (προσωπικά: τρόπος ζωής) μας έχει εισβάλλει η τυποποίηση?+1000000000000000 . -
-
Ξεθαβω αυτο το θεμα (μετα απο ενα χρονο και περιπου ενα μηνα) για να πω την αποψη μου ως πρωταρης!
Δεδομενου οτι δεν ξεκινας για την μοδα και τη μουρη αλλα επειδη γουσταρεις αυτα τα παλια 'σαπακια' οπως τα ονομαζουν ολοι οι φιλοι σου, εισαι δηλαδη απλα ρομαντικος, ολα αυτα τα περι επιλογης 'σωστου' first classic ειναι λιγο ατοπα.
Αν λοιπον εισαι απλα ρομαντικος θα επιλεξεις το αμαξι που σου αρεσει πιο πολυ ή που θα βρεθει μπροστα σου και θα σου κανει κλικ. Μπορει να ειναι μια εντελως βιασμενη Giulia coupe, ή ενα γλυκουλι σκαθαρι!
Δεν πιστευω οτι ο 'ρομαντικος' του χωρου πρεπει να επιλεξει αναγκαστικα καποιο οχημα για τους λογους που προειπατε! Απλα να του κανει το κλικ! Και ας χαλασει περισσοτερα λεφτα, και ας τσακωθει με κανα δυο μαστορες και αλλους τοσους μαντραδες! Εξαλλου απο αυτα θα μαθει για να συνεχισει! Ασε που αμα στο τελος απογοητευτει και τα παρατησει απλα δεν το ηθελε αρκετα και ηταν μια αποφαση της στιγμης!Τρανο παραδειγμα τετοιου 'πρωταρη' ειμαι εγω!
Πηρα ενα αυτοκινητο που δε μου αρεσε ποτε πιο παλια και απλα οταν το ειδα ηθελα να το σωσω (επαιξε βεβαια βασικη προυποθεση οτι αυτο το χαριζανε και οτι απο τα προηγουμενα 10 που ειχα ρωτησει μου ζηταγανε παραλογα λεφτα)! Ενα αυτοκινητο που δεν το λες 'ευκολο'! Ακομα και οι πιο απλες δουλιες σε αυτο ειναι ενα θεμα! Και δυστυχως εχω κανει καμποσα λαθη μεχρι τωρα ! Ελπιζω στο επομενο προτζεκτ ως παθων να μην κανω τοσα και να βγει ακομα καλυτερο! -
Σα να μου φαίνεται ότι έχει κόψει η δουλειά κι άρχισες να χτενίζεις το αρχείο!
-
Εχω χτενισει ηδη το μεγαλυτερο μερος του...
ΚΛΑΣΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ 1-5
ACE CAFE 1
κ.α -
Η αγορά και η επιλογή ενός κλασσικού αυτοκινήτου είναι κατ' αρχήν συναισθηματική .
Οχι όμως μόνο συναισθηματική αλλά και λογική με βάση το καταστάλαγμα το πως θέλουμε να είναι το αυτοκίνητο.Η επιλογή του κλασσικού αυτοκινήτου είναι λοιπόν συναισθηματική.
Μας αρέσουν περισσότερο τα αυτοκίνητα που θαυμάσαμε ως έφηβοι και νεαροί, που νοιώθαμε οτι αν τα είχαμε θα ήμασταν καλύτεροι άνθρωποι, θα φτάναμε στον ουρανό μαζί τους.
Τα θαυμάσαμε ως αυτοκίνητα του πατέρα μας, των συγγενών μας, των γειτόνων μας, των φίλων μας, σε διαφημίσεις με ωραίες υπάρξεις.Αλλά επιπλέον μας αρέσουν (με βάση την λογική ) γιατί είμαστε κατασταλαγμένοι ακόμη περισσότερο για το πως θα θέλαμε το αυτοκίνητο.
Τα σύγχρονα αυτοκίνητα κατ' αρχήν στερούνται ''προσωπικότητας'' είναι σχεδόν πανομοιότυπα απαραιτήτως στρογγυλεμένα.
Επίσης έχουν απομακρυνθεί λόγω της πολυπλοκότητας των ηλεκτρονικών τους από την στενή σχέση με τον οδηγό τους.
Αλήθεια πόσα από τα σημερινά αυτοκίνητα θα μπορούν έστω να γυρίσουν την μηχανή τους μετά από είκοσι χρόνια
Με τι εγκεφάλους, με τι ολοκληρωμένα κυκλώματα,με τι αισθητήρες ; .
Ποιός οδηγός (μάλλον καθηγητής ηλεκτρονικής τουλάχιστον) με τι ανταλλακτικά (εγκέφαλοι ,ολοκληρωμένα, μνήμες κλπ) με τι μηχανήματα (εργαστήριο ηλεκτρονικής με πανάκριβο εξοπλισμό) θα τα ξαναβάλει μπροστά.
Αγαπώ το αυτοκίνητο και δεν μου αρέσει που έγινε τόσο πολύ ''αναλώσιμο'' και αδύνατον να αποκτήσει μια σχέση ''ζωής'' με τον οδηγό του.
Απεχθάνομαι την ομοιομορφία και έλλλειψη καλής ανθρωπομορφίας στην σχεδίαση (θυμωμένα ,πονηρά φανάρια-μάτια-κακία κλπ).
Τέλος να 'χαιρόμαστε' και όλους αυτούς που χάρη στις 'ειδικές' τους γνώσεις και 'καλές' προθέσεις για το περιβάλλον ετοιμάζουν ακόμη μια αυτοκινητο-σφαγή - απόσυρση για το καλό μας και πάλι -
Πρόδρομε, κύριε Μητσάκη, με συγχωρείτε που θα σας χαλάσω τη ρομαντική ατμόσφαιρα αλλά δεν έχετε αντιληφθεί επαρκώς το ύφος του θέματος αυτού. Κανείς δεν αμφισβήτησε ότι η ρομαντική χροια του ιστορικού αυτοκινήτου του προσδίδει αυτήν ακρίβως τη γοητεία που μας ασκεί. Ωστόσο, προτού η ρομάντζα εξελιχθεί σε τραγωδία καλόν είναι κάποιος να συμβουλεύεται τους περισσότερο ειδικούς... οι 'ειδικοί' αυτοί λένε, λοιπόν, πως είναι καλύτερη ιδέα να αποκτήσεις εμπειρία με κάποια 'εύκολα' αυτοκίνητα πριν αποφασίσεις να μπεις μέχρι το λαιμό με δύσκολες περιπτώσεις, που ναι μεν είναι γοητευτικές συχνά δε καταλήγουν σε απογοητευτικά αποτελέσματα.
Με αλλα λόγια, ο όρος 'first classic' που ενδεχομένως σας ξενίζει (ή σας δυσαρεστεί) έχει να κάνει με τον καλό συμβιβασμό που θα μπορούσε να κάνει κάποιος, νέος στο χώρο, αρχικά προκειμένου να αποκομίσει χρήσιμες εμπειρίες χωρίς να αποκαρδιωθεί εντελώς από την πληθώρα των δυσκολιών που μπορεί να προκύψουν από ένα απαιτητικό project, που πιθανώς να είναι το αυτοκίνητο των ονείρων του και ο μελλοντικός του στόχος.Ξενέρωτο μεν, άκρως χρήσιμο σαν συμβουλή δε (και βγαλμένο από τον πραγματικό κόσμο, όχι από τις ταινίες ή τις εκπομπές της τηλεόρασης).
Υπάρχουν ένα σωρό μισοτελειωμένα project και άλλα τόσα κατεστραμμένα 'ανακατασκευασμένα' αυτοκίνητα εκεί έξω που αποτελούν απομεινάρια περιπτώσεων 'ρομαντισμού', το θεωρείτε τυχαίο;
Δεν υπάρχει, τέλος, τίποτα απολύτως το ρομαντικό στο να ψάχνεις τρεις μήνες μια μάσκα και όταν τελικά τη βρίσκεις μετά κόπου και βασάνων, ο τυχερός πωλητής να σου εξηγεί ότι είναι σπάνια και δεν μπορεί να στη διαθέσει για λιγότερα από ένα πόδι και ένα χέρι...
-
Ο χρήστης D-Jet έγραψε:
Δεν υπάρχει, τέλος, τίποτα απολύτως το ρομαντικό στο να ψάχνεις τρεις μήνες μια μάσκα και όταν τελικά τη βρίσκεις μετά κόπου και βασάνων, ο τυχερός πωλητής να σου εξηγεί ότι είναι σπάνια και δεν μπορεί να στη διαθέσει για λιγότερα από ένα πόδι και ένα χέρι...
Θα (ξανα)διφωνήσω μαζί σου Αλέξανδρε, εκεί ακριβώς είναι το ενδιαφέρον του παλιού αυτοκινήτου, στο ψάξιμο των ανταλλακτικών του. Γι αυτό και δε μπορώ να φανταστώ τον εαυτό μου να έχει 'mainstream' κλασικό, όπου η διαθεσιμότητα των ανταλλακτικών είναι αρκετές φορές ανώτερη απο τα σύγχρονα.
Σύμφωνοι, δε θα αφήσεις τον κουτοπόνηρο μαντρά να σε γδάρει...'χάρηκα για τη γνωριμία' (και απο μέσα σου κατάρες...) και συνεχίζεις αλλού το ψάξιμο. -
εγω το 1997 πηρα το 500αρακι για να μην βρεχομαι (ημουνα μηχανοβιος)και ξαφνικα αρχισα να ανακαλυπτω διαφορους τυπους που μου εβαζαν χαρτακι και με ρωταγαν αν το πουλαω,λεσχες ,πρωην κατοχους που μου λεγαν τι εχουν περασει με αυτο..........ξαφνικα μου μπηκε το μικροβιο και αρχισα να ψαχνω στο διαδυκτιο .....
Ταλαιπωρηθηκα 7 χρονια για να το αναπαλαιωσω εμπλεξα με λαθος ανθρωπους πληρωσα πολλα λεφτα χωρις να γινει δουλεια μου κανανε ζημιες και οταν τελειωσα ειπα τερμα δεν ξαναφτιαχνω τιποτα .Το μικροβιο ομως δεν φευγει εχω μαζεψει ενα σωρο αυτοκινητα τα οποια περιμενουν την σειρα τους ενω εχω αποχτησει πιστευω και περισσοτερη πειρα (ελπιζω)
Προταση μου οποιος ξεκινησει να μην ειναι μονος του να εχει για βοηθεια καποιον που ξερει πολυ καλυτερα μια λεσχη και οχι των καθε μαστορακο που του λεει οτι εγω αυτα τα αυτοκινητα ξερω να φτιαχνω και οχι τα σημερινα ηλεκτρονικα .....σου λεει και μια τιμη που την θεωρεις συμφερουσα και μετα ΜΠΛΕΚΕΙΣ.
Στο 500αρακι υπαρχουν τα παντα απο ανταλακτικα φτηνα και γενικα ειναι μια πολυ καλη ευκολη προταση για αναπαλαιωση (προσοχη στους μαστορες)οσο για τα autobianchi ειναι δυσκολο project μια και δεν υπαρχουν παρα πολλα ανταλακτικα του και οσα υπαρχουν ειναι πανακριβα
First Classic