-
Μια ερώτηση: τα αυτοκίνητα με τους 'νέους' 1600άρηδες με τους 120 ατμοσφαιρικούς και 150 τουρμπάτους ίππους έχουν τα κιβώτια στα οποία αναφέρεστε, ή νέα/βελτιωμένα ;
-
Ο χρήστης Govus έγραψε:
Μια ερώτηση: τα αυτοκίνητα με τους 'νέους' 1600άρηδες με τους 120 ατμοσφαιρικούς και 150 τουρμπάτους ίππους έχουν τα κιβώτια στα οποία αναφέρεστε, ή νέα/βελτιωμένα ;Καμμία σχέση με αυτα τα κιβώτια οι νέες μηχανές είτε θα φορανε τα ΒΕ κιβώτια είτε τα νεα MC που ειδικα τα ΒΕ είναι πολύ πιο ενισχυμενα από τα ΜΑ
-
Τα τουρμπάτα έχουν νέο 6άρι κιβώτιο ο 120αρης χρησιμοποιεί κάποιο από τα παλιά δεν γνωρίζω ποιο.
Qsis το service των 60κ δεν έχει 800 ευρώ, αν σας πάρουν 800 καλά θα κάνετε να σηκωθείτε και να φύγετε γιατί το κόστος του είναι κάτι παραπάνω από 400.
edit Αν είναι τα ΒΕ τότε είναι πάρα πολύ καλύτερα από τα ΜΑ. -
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
το c2 μπηκε παλι στον κυριακοπουλο(ο πατερας αποφασιζει),δε ομως βρισκουν τι εχει το σασμαν
οι ντιζες τους φαινονται μια χαρα,ο δισκος τους φαινεται οκ(σε μια παλιοτερη εγγυηση βεβαια δεν τους φαινοταν οκ και το χρησιμοποιησαν ως επιχειρημα για να μη με καλυψουν ).το μονο 'παραξενο' που παρατηρησαν ειναι οτι οι βαλβολινες ειναι καταμαυρες
οι βαλβολινες τις οποιες αυτοι εβαλαν,ή τουλαχιστον ετσι ισχυριζονται , πριν απο 20-25000 χλμαρα δυο οι πιθανοτητες:ή δε τις αλλαξαν ποτε, ή εβαλαν βαλβολινες του πεους..
επειδη οπως προανεφερα δε μπορουν να βρουν τι εχει θα του αλλαξουν βαλβολινες,θα τους κανουν το πανακριβο σερβις των 60.000 χλμ (περι τα 800 ευρω..) και θα δουμε πώς θα παει
ακομα δε μπορω να καταλαβω με ποια λογικη συνεχιζει ο πατερας μου να τους τα σκαει...
το λιγοτερο που μπορω να πω για αυτους, ειναι οτι ειναι αχρηστοι και το περισσοτερο, νομιζω πως εννοειται.. + μαζι!δε θα το προτεινα παντως σαν συνεργειο στον υπολοιπο κοσμο,αυτο ειναι το μονο που μπορω να κανω και να πω για αυτη τη παρανοια που ζω τα τελευταια χρονια
Μάλλον αν στο ανοίξαν το σασμαν δεν θα το ''εκλεισαν'' καλά ή θα καναν καμμια μλκια του τυπου δεν αλλαζω τα ρουλεμαν κλπ Μην πατε αλλο σ'αυτον θα χαλάει αντι να το φτιαχνει
TRP είπαμε.
Στην 16βαλβιδη ΒΧ που έχω (κιβώτιο ΒΕ μηχανη D6C) δεν μου έκαναν καλή δουλεια (ειδικά την τριτη την έβαζα με προσοχή να μην την γρατζουνίσει) το γύρισα στα Total και σταματησε τις κονξες. Αυτα τα λέω απο προσωπικη εμπειρία και σε καμμια περιπτωση δεν προτεινω την αγορά τους λογώ του οτι δεν εχω ή δουλευω σε συνεργείο.
-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Qsis το service των 60κ δεν έχει 800 ευρώ, αν σας πάρουν 800 καλά θα κάνετε να σηκωθείτε και να φύγετε γιατί το κόστος του είναι κάτι παραπάνω από 400.
edit Αν είναι τα ΒΕ τότε είναι πάρα πολύ καλύτερα από τα ΜΑ.400 ευρω ειναι μονο ο ιμαντας εκκεντροφορου μετα εχουμε και κατι εκτακτα οπως αλλαγη στις δισκοπλακες και κατι στην αναρτηση, δε θυμαμαι ακριβως...
-
Και πάλι πολλά μου φαίνονται για δισκόπλακες και κάτι στην ανάρτηση εκτός αν είναι όλα τα αμορτισέρ ή ψαλίδια
-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Και πάλι πολλά μου φαίνονται για δισκόπλακες και κάτι στην ανάρτηση εκτός αν είναι όλα τα αμορτισέρθα ρωτησω για περισσοτερες λεπτομερειες μολις το παραλαβουμε
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
TRP είπαμε.Τις έβαλα και αυτές αλλά δεν....
-
Τότε κάτι κάνεις στραβά.
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Τότε κάτι κάνεις στραβά.εγώ ρε;
γαλλικό αμάξι δεν περίμενα και χαήρι...
-
Κιβώτια ταχυτήτων PSA... το μόνο που δεν αναπολώ από τα γαλλικά μου χρόνια
-
Πολλοί αυτοκινητοφάγοι μαζεύτηκαν εδω . Παιδιά στην Ελλάδα υπάρχουν πολλοί τύποι που συντηρούν συνεργείο . Παίρνετε αμαξάκια των 10 - 12 χιλιάδων και νομίζετε ότι είναι WRC .
Οσο γιά μένα 8 γαλλικά έχω αλλάξει μια χαρά ήτανε και είναι , ενώ δύο γερμανικά που είχα με προβλημάτισαν αρκετά . Απλά δεν ντρέπομαι να το πω όπως άλλοι . -
Προσωπικά δεν είχα ιδιαίτερο πρόβλημα με την αξιοπιστία, η αίσθηση δεν ήταν ότι καλύτερο.
Επιπλέον όταν μιλάμε μιλάμε για γρήγορες εκδόσεις (106 Gti, AX Lemans) περιμένεις να αντέχουν σε σκληρή χρήσηεδιτ Το γερμανικό που χρησιμοποιώ τον τελευταίο καιρό έχει σαφώς χειρότερη αίσθηση από όλα μου τα γαλλικά
-
Πάντως τα κιβώτια ΒΕ έχουν πολυ καλυτερη αισθηση από τα ΜΑ με μόνο πλην τις μεγάλες διαδρομες. Το είδα στην πράξη από την ΒΧ σε σχέση με την Xsara.
-
Εγω τι φοραω ;
-
Κανείς, ούτε η πεζό δεν ξέρει.
(στείλε βιν, αλλά μαλλον ΜΑ φοράς) -
Το βιν αυριο...
εχθες του εκανα και σερβιςςςς!!!!
-
Ο χρήστης criuser έγραψε:
Πολλοί αυτοκινητοφάγοι μαζεύτηκαν εδω . Παιδιά στην Ελλάδα υπάρχουν πολλοί τύποι που συντηρούν συνεργείο . Παίρνετε αμαξάκια των 10 - 12 χιλιάδων και νομίζετε ότι είναι WRC .
Οσο γιά μένα 8 γαλλικά έχω αλλάξει μια χαρά ήτανε και είναι , ενώ δύο γερμανικά που είχα με προβλημάτισαν αρκετά . Απλά δεν ντρέπομαι να το πω όπως άλλοι .πλάκα μου κάνεις τώρα; Είσαι ΠΑΝΤΕΛΩΣ ΑΚΥΡΟΣ!
Το αμάξι κάνει στην ώρα του τα σέρβις δεν έχει πολλά χλμ για τα χρόνια του ενώ δεν τρώει τρελά μποτιλιαρίσματα. Του φέρομαι ευλαβικότατα. Αλλά δεν πάει πώς να το κάνουμε δηλαδή...Οσον αφορά τα 10-12 χιλιάρικα χρησιμοποιώ κι ένα Yaris 08 1.3 εταιρικό το οποίο δεν το λυπάμαι καθόλου. Το αμαξάκι δεν καταλαβαίνει τίποτα. Και το κιβώτιο του ...βούτυρο.
ΥΓ. Παρατήρησα ότι όταν ρολάρω και λίγο πριν σταματήσω με ελαχιστότατα χλμ ίσα να τσουλάει σε κόκκινο φανάρι με κρύο κιβώτιο και πατήσω συμπλέκτη και βάλω 1η την παίρνει.
-
Eσυ πως θα ένοιωθες , αν τα γαλλικά αμαξάκια σου των 15-25000 ευρώ δεν σου ζητάγανε τίποτα πέρα απο τα σερβις τους , σημείωσε ότι τώρα έχω 3 ηλικίας 4 , 11 και 12 ετών , ενω το γερμανικό των 85000 ευρώ κουδουνάει ολόκληρο σχεδόν από την αρχή , όσο για κάποιες άλλες βλάβες που έβγαλε , η αντιπροσωπία με παραμύθιαζε μέχρι να βγώ από την εγγύηση . Απλά το αμάξι είναι λιζινγκ και έτσι δεν τους πέρασε . Ευτυχώς που το έχω χωρίς εξαγορά .
-
Προσπαθώ να σε καταλάβω που το πας αλλά δεν ...
Εγώ αυτή την 'δυσλειτουργία' δεν του την δικαιολογώ. Δεν μου το έκανε στα 150.000 χλμ αλλά στα 25.
Πότε πρόλαβε να λιώσει και τα παίξε κιόλας. Τέσπα δεν με βοηθάς λέγοντάς μου ότι είναι κάτι φυσιολογικό γιατί ΔΕΝ είναι. Γαλλικό πήρα το ήξερα ότι είναι δύστροπο. Κερδίζω αλλού. Τι να κάνω ....υπομονή. Ευτυχώς έχω κι ένα RAV4 και ξεχνιέμαι.Το επόμενο θα είναι αυτόματο .-
CITROËN FORUM