Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    INSIGNIA ή SUPERB?
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. INSIGNIA ή SUPERB?
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 14
    • 15
    • 4 / 15
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    51
    286
    440
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • P
      pro last edited by

      Ο χρήστης mirage έγραψε:

      ΥΓ, Απο μια προχειρη ερευνα, οι αναλογια μισθων σε Τσεχια / Γερμανια ηταν στο 1/2.5 το 2007.

      Εγώ δεν μίλησα για τον μισθό του Γερμανού υδραυλικού και του Τσέχου υδραυλικού. Μίλησα συγκεκριμένα για τον ειδικευμένο εργάτη της αυτοκινητοβιομηχανίας και εκεί η διαφορά είναι πάρα πολύ μικρότερη. Δεν έχω πρόχειρα στοιχεία βαριέμαι να ψάξω.

      Για τους μανατζερ παντως που επισης ειδα, ηταν 1/3,5.

      Και για τον κόφτη ντονέρ πάλι 1/3 είναι

      Εχεις προχειρα στοιχεια, ή παλι βαριεσαι να ψαξεις;

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • G
        grande-jerry last edited by

        Τι να πω αν είναι τόσο τραγική η διαφορα στους χορούς που να ισοπεδώνει όλα τα αλλα τότε καλοτάξιδο τι να πω!! Αν κριτήριο όμως είναι οι χοροί υπάρχει και το σορέντο που είναι προσφορα τώρα μέχρι τις 31 με 25.000 euro και καθάρισες! Μετά θα βλέπεις το skoda στο δρόμο και φοβάσαι μη το πατήσεις!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • V
          volvozeus last edited by

          Ο χρήστης pro έγραψε:
          Εκτος αν θεωρησουμε οτι επειδη τα χνωτα των τουρκων βρωμανε σις κεμπαπ τα ρουλεμαν κλεινουν τους πορους τους για να μην τους μυριζουν τους βρωμιαρηδες, και γι αυτο σπανε πιο ευκολα.εργατοωρα στο τελικο κοστος ομολογω οτι δεν ξερω.

          Αν και οντως ψιλοβρωμανε δεν νομιζω να φταιει αυτο! Παντως το παραδειγμα της SKF το εχω δει πολλες φορες συγκρινοντας τον ιδιο τυπο ρουλεμαν...τι να πω!

          Κατηγορια golf; Λαθος αγαπητε, στην κατηγορια μεσαια το κατετασσε η βολβο και ελεγε μαλιστα οτι εχει 2 αυτοκινητα στην ιδια κατηγορια το 40 και το 60.

          Θα ψαξω καποια στιγμη να βρω το press release του 2004...κατηγορια golf ειναι! Το οτι υπαρχει overlap μεταξυ 40-60 στα μεγαλα 40 και μικρα 60 αυτο ισχυει, αλλα μεχρι εκει.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • V
            volvozeus last edited by

            Ο χρήστης pro έγραψε:
            Κατηγορια golf; Λαθος αγαπητε, στην κατηγορια μεσαια το κατετασσε η βολβο και ελεγε μαλιστα οτι εχει 2 αυτοκινητα στην ιδια κατηγορια το 40 και το 60.

            Απο συνεντευξη κατα τα αποκαλυπτηρια:
            'Based on the same platform as Ford Focus (and Mazda3), the S40 is billed as a premium executive saloon for people who don’t need a big car. Both physically and conceptually, it’s an attractive proposition. As a saloon it has no real rivals — save perhaps the Alfa 156 — but its real opposition is the likes of the BMW Compact and the Audi A3.'

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • M
              mirage last edited by

              Ο χρήστης pro έγραψε:

              ΥΓ, Απο μια προχειρη ερευνα, οι αναλογια μισθων σε Τσεχια / Γερμανια ηταν στο 1/2.5 το 2007.

              Εγώ δεν μίλησα για τον μισθό του Γερμανού υδραυλικού και του Τσέχου υδραυλικού. Μίλησα συγκεκριμένα για τον ειδικευμένο εργάτη της αυτοκινητοβιομηχανίας και εκεί η διαφορά είναι πάρα πολύ μικρότερη. Δεν έχω πρόχειρα στοιχεία βαριέμαι να ψάξω.

              Για τους μανατζερ παντως που επισης ειδα, ηταν 1/3,5.

              Και για τον κόφτη ντονέρ πάλι 1/3 είναι

              Εχεις προχειρα στοιχεια, ή παλι βαριεσαι να ψαξεις;

              Εννοείται το δεύτερο

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • Y
                yiazoo last edited by

                Εγώ πάλι που έχω τεράστιο δίλημμα octavia το facelift που μόλις ήρθε ή insignia? έχω 3 χρόνια το octavia fsi και το αλλάζω (leasing). Με λίγα λόγια:

                Το octavia για μένα είναι τέλειο, δεν έχει παρουσιάσει τίποτα και τα κάνει όλα και συμφέρει.
                Το Insignia που το είδα είναι όντως κουκλι αλλά μικρότερο (αρκετά) πορτ μπαγκαζ, πίσω όντως ακουμπάει το κεφάλι και με τα ίδια λεφτά πολύ χαμηλότερες επιδόσεις...

                περιμένω τον τιμοκατάλογο octavia να αποφασίσω (ξαναλέω είμαι υπερευχαριστημένος με το octavia και ας μην πουλάω μούρη, δεν την χρειάζομαι)

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • S
                  soch last edited by

                  Ο χρήστης yiazoo έγραψε:
                  Εγώ πάλι που έχω τεράστιο δίλημμα octavia το facelift που μόλις ήρθε ή insignia? έχω 3 χρόνια το octavia fsi και το αλλάζω (leasing). Με λίγα λόγια:

                  Το octavia για μένα είναι τέλειο, δεν έχει παρουσιάσει τίποτα και τα κάνει όλα και συμφέρει.
                  Το Insignia που το είδα είναι όντως κουκλι αλλά μικρότερο (αρκετά) πορτ μπαγκαζ, πίσω όντως ακουμπάει το κεφάλι και με τα ίδια λεφτά πολύ χαμηλότερες επιδόσεις...

                  περιμένω τον τιμοκατάλογο octavia να αποφασίσω (ξαναλέω είμαι υπερευχαριστημένος με το octavia και ας μην πουλάω μούρη, δεν την χρειάζομαι)

                  με τα ίδια λεφτά πολύ χαμηλότερες επιδόσεις... περιμένω τον τιμοκατάλογο octavia να αποφασίσω...

                  What???

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • S
                    salty last edited by

                    Πιστεύει κανείς πραγματικά πως το 'made in Sweden' και το 'made in Germany' είναι ισοδύναμα με το 'made in Turkey' ;
                    Οι διαφορές στη ποιότητα υπάρχουν, είτε πρόκειται για κατασκευές, είτε για απλή συναρμολόγηση. Σε αντίθετη περίπτωση η διαφορά κόστους θα ισοσκελίζονταν από το κόστος της μεταφοράς. Συνήθως τα προϊόντα πολυεθνικών εταιρειών που κατασκευάζονται σε 'τρίτες' χώρες, προορίζονται για τις αγορές των χωρών αυτών και όχι για την ευρωπαϊκή αγορά. Παρ' όλα αυτά, ο ανταγωνισμός στις τιμές τις αναγκάζει πολλές φορές να διαθέτουν αυτά τα προϊόντα και στις αγορές της Ευρώπης.
                    Η Merc συναρμολογεί πολλά τμήματα στη Τουρκία. Αποτέλεσμα αυτού ήταν να χάσει το καλό της όνομα στην αγορά των ΗΠΑ και να την ξεπεράσει η BMW (ακόμα κι η Hyundai). Και δεν μιλάω για αριθμό πωλήσεων ή το prestige αλλά για το 'όνομα'.
                    Η δε BMW έκανε - με τη σύμφωνη γνώμη του προσωπικού της - περικοπές στους μισθούς μόνο και μόνο για να μην ιδρύσει εργοστάσιο και εκτός Γερμανίας (όπου φυσικά θα είχε χαμηλότερο κόστος παραγωγής αλλά και - σίγουρα - 'άλλη' ποιότητα).
                    Όσον αφορά στη σύγκριση καθεαυτή, τα κριτήρια του καθενός είναι διαφορετικά. Αν μπορούσε να υπάρξει αντικειμενική γνώμη / άποψη, τότε όλοι θα οδηγούσαμε το ίδιο αυτοκίνητο. Αυτό λοιπόν που περιμένει κανείς από τη σύγκριση αυτή, είναι να δει να ίδια τα κριτήρια αλλά και το τρόπο που ο καθένας αξιολογεί τα χαρακτηριστικά των αυτοκινήτων αυτών. Απαξιωτικοί χαρακτηρισμοί δεν προσφέρουν τίποτα.
                    Αν ντε και καλά πρέπει να διαλέξω ανάμεσα στα δύο. προσωπικά θα διάλεγα το Insignia γιατί το Skoda με απωθεί αισθητικά. Κακώς ή κακώς, το αυτοκίνητο δεν είναι μόνο 'εργαλείο', είναι και άλλα πράγματα. Και σίγουρα δεν κρίνουμε σαν Γερμανοί αλλά σαν Έλληνες. Εκεί λοιπόν βρίσκεται - γνώμη μου - και η μεγάλη διαφορά ανάμεσα στα δύο αυτοκίνητα. Σε όλα τα άλλα είναι παραπλήσια.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • Y
                      yiazoo last edited by

                      Εννοω ότι μάλλον με τα ίδια λεφτά παίρνω το 1.8tsi ή τον 1.8 τον απλο του insignia...Δεν έχει καλύτερες επιδόσεις το octavia;

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • S
                        soch last edited by

                        Ο χρήστης yiazoo έγραψε:
                        Εννοω ότι μάλλον με τα ίδια λεφτά παίρνω το 1.8tsi ή τον 1.8 τον απλο του insignia...Δεν έχει καλύτερες επιδόσεις το octavia;

                        Μου έκανε εντύπωση η αντίφαση: Στα ίδια λεφτά το Octavia είναι πιο γρήγορο ενώ.... περιμένω να δω τον τιμοκατάλογο του Octavia...

                        Αν θες αμάξι με 1.8, το Insignia είναι αργό (έτσι τουλάχιστον λένε οι αριθμοί), ενώ το Octavia (το 5 τουλάχιστον που ξέρω) είναι σαφώς πιο ισορροπημένο. Δες και το 1.6Τ/180, πάει καλύτερα και ταυτόχρονα (αν έχεις κάτι παραπάνω να δώσεις) προσφέρεται και με πρακτικά καλούδια (δυναμική ανάρτηση, bi-xenon με 9 προγράμματα κ.λπ.). Για το Octavia θα σου πρότεινα να δεις το DSG.

                        By the way, το νέο δεν μου αρέσει εξωτερικά όσο το 5...

                        Soch

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • S
                          salty last edited by

                          Ο χρήστης yiazoo έγραψε:
                          Εννοω ότι μάλλον με τα ίδια λεφτά παίρνω το 1.8tsi ή τον 1.8 τον απλο του insignia...Δεν έχει καλύτερες επιδόσεις το octavia;

                          Σύμφωνα με το http://www.4troxoi.gr/default.php?pname ... del_id=709 το Superb 1.8T / 160 ps κοστίζει 24.290€ (τιμή βάσης) ενώ το Insignia 1.8 /140 ps κοστίζει 20.700€. Μάλλον υπάρχει αισθητή διαφορά τιμής. Οι πλούσιες εκδόσεις αντίστοιχα κοστίζουν 26.290€ (Elegance) και 23.400€ (Cosmo) με ίδιο εξοπλισμό.
                          Άρα δεν μιλάμε για τα ίδια λεφτά εκτός κι αν 3-4 χιλιάρικα διαφορά δεν σε 'χαλάνε'. Με τα επιπλέον αυτά χρήματα όμως, αγοράζεις σαφώς μεγαλύτερη ροπή (25.5/1500 αντί 17.8/3800) και βέβαια καλύτερες επιδόσεις.
                          Βάλ' τα λοιπόν όλα κάτω και αποφάσισε. Προσωπικά θα πήγαινα στον 1.6Τ / 180 ps του Insignia με 23.800€ τιμή εκκίνησης και 25.200€ τιμή Cosmo (πάλι φτηνότερο βγαίνει απ' το Superb και με τη διαφορά βάζεις το Flexride πλαίσιο ή τα AFL B-Xenon φώτα ή και τα δύο με λίγο επιπλέον τσοντάρισμα). Δυστυχώς δεν ξέρω τη τιμή της ροπής του 1.6Τ αλλά φαντάζομαι πως είναι αντίστοιχα παραπλήσια - αν όχι υψηλότερη - του Superb.
                          Καλώς ή κακώς, η αισθητική του Superb είναι κάτι που δεν μπορώ να 'ξεπεράσω'.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • M
                            markvag last edited by

                            Ο χρήστης yiazoo έγραψε:
                            Εννοω ότι μάλλον με τα ίδια λεφτά παίρνω το 1.8tsi ή τον 1.8 τον απλο του insignia...Δεν έχει καλύτερες επιδόσεις το octavia;

                            Το Octavia ζυγίζει 200 κιλά λιγότερο από το Insignia... Δεν είναι μόνο η ιπποδύναμη που κάνει τις επιδόσεις...

                            Για την ποιότητα κατασκευής του Superb, έχοντας εμπειρία από Α3 και C200 (την προηγούμενη) μπορώ να πω ότι η εικόνα του εσωτερικού του Skoda είναι κλάσεις ανώτερη από τη mercedes και ένα κλικ πιο πάνω από το audi. (το δικό μου 206 κρύβεται στη γωνία κοκκινισμένο από τη ντροπή του σε αυτό το σημείο... )

                            Και όσο για την πραγματική ποιότητα (την αξιοπιστία) τόσοι ταξιτζήδες σε όλη την Ευρώπη δεν μπορεί να κάνουνε λάθος...

                            Όπου υπάρχει το dsg σαν έξτρα είναι must!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • K
                              kon5 last edited by

                              Ο χρήστης markvag έγραψε:
                              Για την ποιότητα κατασκευής του Superb, έχοντας εμπειρία από Α3 και C200 (την προηγούμενη) μπορώ να πω ότι η εικόνα του εσωτερικού του Skoda είναι κλάσεις ανώτερη από τη mercedes και ένα κλικ πιο πάνω από το audi.

                              Αυτό είναι αλήθεια παιδιά. Αν κάποιος έχει εύλογη αμφιβολία ας πάει μια βόλτα έτσι για πλάκα σε μία ανιπροσωπεία να το διαπιστώσει ιδίοις όμασι.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • 8
                                888888 last edited by

                                Ο χρήστης nikolas87 έγραψε:

                                1. Δεν ξέρω κατά πόσο τα έχεις δει τα αυτοκίνητα αλλά ένας που έχει μπει μέσα σε αυτά με έναν που τα έχει δει από φωτογραφίες έχει καλύτερη γνώμη

                                Αναμφισβητητα.Αλλα κι ενας που εχει οδηγησει τα δυο αυτοκινητα εχει καλυτερη γνωμη απο αυτον που 'τα εχει δει σε φωτογραφιες' και απο τον αλλον που 'εχει μπει μεσα'

                                2)Οι χειρολαβές στο Oπελ όντως έτριζαν ελάχιστα αλλά δεν άκουσα κανέναν να λέει κάτι για τα άθλια χειριστήρια κλιματισμού του Σκοντα που νομίζεις ότι θα σου μείνουν στο χερι. Κανείς δεν είπε ότι το ταμπλό του όταν το ακουμπούσες σε συγκεκριμένα σημεία έτριζε.


                                Aριστερα η κεντρικη κονσολα του Superb με τα αθλια χειριστηρια του κλιματιμου, δεξια η κεντρικη κονσολα του Passat CC με τα ιδια ακριβως που ομως ειναι ποιοτικα.

                                Kαι φυσικα το να τριζουν ελαχιστα (οπως λεμε ελαχιστα εγγυος) οι χειρολαβες αποτελει δειγμα ποιοτητας και απαραμιλλης συναρμολογησης, το να τριζει το ταμπλο σε συγκεκριμενα σημεια (ποια??) ειναι δειγμα κακης ποιοτητας και φτηνιαρικης συναρμογης.

                                3)Μερικοί δεν έχετε καταλάβει κάτι. Το Σκόντα στα 4,8+ μέτρα είναι μια κατηγορία πάνω από το Οπελ. Στην κατηγορία του Οπελ είναι το Οκταβια 5. Το Σουπέρμπ πρέπει συγκρίνεται με τα BMW 5, Mercedes E, Audi A6 και τα υπόλοιπα αυτής της κατηγορίας.

                                Σωστα.0,008 μ. κατατασσουν το Superb 'μια κατηγορια πανω απο το Opel'

                                Συγνωμη που δε καταλαβαμε οτι με βαση τα 4,838μ. του Superb και τα 4,830μ. του Insignia δεν υπαρχει μετρο συγκρισης και οτι το ενα πρεπει να συγκρινεται με τα μεγαλα Mercedes Bmw Audi και το αλλο με τα μεσαια Octavia5, A3, JETTA κλπ.

                                Για αυτά τα δεδομένα είναι φτηνό ή όχι; Εγώ θεωρώ ότι το Octavia5 έχει καλύτερη ποιότητα κατασκευής αλλά κυρίως καλύτερη ποιότητα συναρμολόγησης.
                                4)Όσο για τις τιμές έχει βασική τιμή εκκίνησης 19800.

                                To Superb με βασικη 19800 και κινητηρα 1,4 TSI/125hp/5000(20,4Κg ροπη/1500) ειναι φτηνο ή μαλλον φτηνιαρικο.
                                Το Insignia με 19800 βασικη και κινητηρα 1,6/115hp/6000 (15,8 Κg ροπη/4000) ειναι ευκαιρια.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • G
                                  ginogsm last edited by

                                  Ο χρήστης 888888 έγραψε:

                                  Εγώ έχω πάει στις αντιπροσωπίες και τα έχω δει και τα 2....

                                  Το νέο superb έχει μόνο μαλακά πλαστικά μέσα. Τουλάχιστον το test drive που οδήγησα...

                                  Ο μεν Νικος ειδε απλα, ο δε Κωστας οδηγησε...

                                  Το μεν Οπελ είναι για μένα ένα από τα καλύτερα στην κατηγορία του. Σχεδιαση μέσα έξω, ποιότητα,....

                                  ...Όταν μπήκα μεσα στο insignia και πήγα να κλείσω όλες τις πόρτες οι χειρολαβές έτριζαν. Αυτό με χάλασε πολύ άσχημα.

                                  Ποιοτητα ειναι ΚΑΙ το να τριζουν οι χειρολαβες...

                                  Από την άλλη το Skoda έχει ένα άθλιο εσωτερικό και σχεδιαστικά αλλά και κυρίως ποιοτικά....

                                  όπου έβρισκα λακκούβα το κοπανούσα όσο πιο καλά μπορούσα. Δεν έκανε το παραμικρό κιχ και μιλάμε για κρατήρες. Το αμάξι το πήρα χωρίς πωλητή μέσα και του φέρθηκα πολύ άσχημα.

                                  Ο μεν Νικος απλα το ειδε και με τη μια καταλαβε τη χαλια ποιοτητα, ο δε Κωστας δεν διαπιστωσε κατι τετοιο παρα το γεγονος οτι το εριχνε σε κρατηρες.Προφανως φορουσε ωτοασπιδες...

                                  Και είναι λογικό. Ένα αυτοκίνητο 5 μέτρων με πλούσιο εξοπλισμό και καλούς κινιτήρες έχει 22000. Από κάπου έπρεπε να κόψουν...

                                  22 χιλιαρικα εεε??
                                  Αααα τσι πουστηδοι...
                                  Γιατι εδωhttp://www.autotriti.gr/Auto/_Nea_Montela/times_k_AUTO.asp?marka=SKODA το Superb 1.8tsi (μιας και μιλαμε για 1,8 Insignia) εχει 24 χιλιαρικα και με κανα δυο εξτρα επιπλεον φτανει τα 25-26...
                                  Αλλα ειπαμε Λογικο ειναι.Εχουνε γινει περικοπες.
                                  Παραλογο ειναι το οτι το κοστος της εργατοωρας ειναι περιπου το 1/3 στη Τσεχια απο οτι στη Γερμανια και φυσικα δε μετραει στη διαμορφωση ανταγωνιστικης τιμης.
                                  Δε μπορει η ποιοτητα θα ειναι χαλια κι ας κατεβαζουν απο το ιδιο ραφι ολα τα βασικα ανταλλακτικα (αναρτησεις, κινητηρες ηλεκτρικα/ηλεκτρονικα) μαλλον η Skoda θα παιρνει τα διαλογης.
                                  Αποδειξη της χαλια ποιοτητας αποτελει και το γεγονος οτι η Skoda το 2008 ηταν η δευτερη σε πωλησεις εισαγωμενη μαρκα στη Γερμανια πισω απο τη Renault, μιας και οι Γερμανοι ειναι γνωστοι για την πληρη ανυπαρξια καταναλωτικης συνειδησης ειδικα σε οτι αφορα θεματα ποιοτητας....

                                  Αυτά που τρίζουν όντως είναι οι χειρολαβές κάτω από το χερούλι της πόρτας. Τα νίκελ που καλύπτουν τους διακόπτες και είναι η συνέχεια του στηρίγματος του μπράτσου του οδηγού.

                                  Διαφορά ποιότητος απτή ( για παράδειγμα και φυσικά όχι αντιπροσωπευτικό ) : Astra : Δύο χοντρά λάστιχα ηχο-θέρμομόνωσης σε κάθε πόρτα και ένα ακόμη στο κάτω μέρος της πόρτας. Octavia : Ένα λάστιχο γύρο από το άνοιγμα της πόρτας με το πάχος του ενός από τα τρία του astra.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • G
                                    ginogsm last edited by

                                    Ο χρήστης nikolas87 έγραψε:

                                    Εγώ έχω πάει στις αντιπροσωπίες και τα έχω δει και τα 2....

                                    Το νέο superb έχει μόνο μαλακά πλαστικά μέσα. Τουλάχιστον το test drive που οδήγησα...

                                    Ο μεν Νικος ειδε απλα, ο δε Κωστας οδηγησε...

                                    Το μεν Οπελ είναι για μένα ένα από τα καλύτερα στην κατηγορία του. Σχεδιαση μέσα έξω, ποιότητα,....

                                    ...Όταν μπήκα μεσα στο insignia και πήγα να κλείσω όλες τις πόρτες οι χειρολαβές έτριζαν. Αυτό με χάλασε πολύ άσχημα.

                                    Ποιοτητα ειναι ΚΑΙ το να τριζουν οι χειρολαβες...

                                    Από την άλλη το Skoda έχει ένα άθλιο εσωτερικό και σχεδιαστικά αλλά και κυρίως ποιοτικά....

                                    όπου έβρισκα λακκούβα το κοπανούσα όσο πιο καλά μπορούσα. Δεν έκανε το παραμικρό κιχ και μιλάμε για κρατήρες. Το αμάξι το πήρα χωρίς πωλητή μέσα και του φέρθηκα πολύ άσχημα.

                                    Ο μεν Νικος απλα το ειδε και με τη μια καταλαβε τη χαλια ποιοτητα, ο δε Κωστας δεν διαπιστωσε κατι τετοιο παρα το γεγονος οτι το εριχνε σε κρατηρες.Προφανως φορουσε ωτοασπιδες...

                                    Και είναι λογικό. Ένα αυτοκίνητο 5 μέτρων με πλούσιο εξοπλισμό και καλούς κινιτήρες έχει 22000. Από κάπου έπρεπε να κόψουν...

                                    22 χιλιαρικα εεε??
                                    Αααα τσι πουστηδοι...
                                    Γιατι εδωhttp://www.autotriti.gr/Auto/_Nea_Montela/times_k_AUTO.asp?marka=SKODA το Superb 1.8tsi (μιας και μιλαμε για 1,8 Insignia) εχει 24 χιλιαρικα και με κανα δυο εξτρα επιπλεον φτανει τα 25-26...
                                    Αλλα ειπαμε Λογικο ειναι.Εχουνε γινει περικοπες.
                                    Παραλογο ειναι το οτι το κοστος της εργατοωρας ειναι περιπου το 1/3 στη Τσεχια απο οτι στη Γερμανια και φυσικα δε μετραει στη διαμορφωση ανταγωνιστικης τιμης.
                                    Δε μπορει η ποιοτητα θα ειναι χαλια κι ας κατεβαζουν απο το ιδιο ραφι ολα τα βασικα ανταλλακτικα (αναρτησεις, κινητηρες ηλεκτρικα/ηλεκτρονικα) μαλλον η Skoda θα παιρνει τα διαλογης.
                                    Αποδειξη της χαλια ποιοτητας αποτελει και το γεγονος οτι η Skoda το 2008 ηταν η δευτερη σε πωλησεις εισαγωμενη μαρκα στη Γερμανια πισω απο τη Renault, μιας και οι Γερμανοι ειναι γνωστοι για την πληρη ανυπαρξια καταναλωτικης συνειδησης ειδικα σε οτι αφορα θεματα ποιοτητας....

                                    1. Δεν ξέρω κατά πόσο τα έχεις δει τα αυτοκίνητα αλλά ένας που έχει μπει μέσα σε αυτά με έναν που τα έχει δει από φωτογραφίες έχει καλύτερη γνώμη
                                      2)Οι χειρολαβές στο Oπελ όντως έτριζαν ελάχιστα αλλά δεν άκουσα κανέναν να λέει κάτι για τα άθλια χειριστήρια κλιματισμού του Σκοντα που νομίζεις ότι θα σου μείνουν στο χερι. Κανείς δεν είπε ότι το ταμπλό του όταν το ακουμπούσες σε συγκεκριμένα σημεία έτριζε.
                                      3)Μερικοί δεν έχετε καταλάβει κάτι. Το Σκόντα στα 4,8+ μέτρα είναι μια κατηγορία πάνω από το Οπελ. Στην κατηγορία του Οπελ είναι το Οκταβια 5. Το Σουπέρμπ πρέπει συγκρίνεται με τα BMW 5, Mercedes E, Audi A6 και τα υπόλοιπα αυτής της κατηγορίας. Για αυτά τα δεδομένα είναι φτηνό ή όχι; Εγώ θεωρώ ότι το Octavia5 έχει καλύτερη ποιότητα κατασκευής αλλά κυρίως καλύτερη ποιότητα συναρμολόγησης.
                                      4)Όσο για τις τιμές έχει βασική τιμή εκκίνησης 19800.

                                    Το Octavia είναι στην ίδια κατηγορία με τα astra , golf , focus. Δεν είναι στην κατηγορία που άνηκε το Vectra ή ανήκει τώρα το Insignia , Passat , Superb , BMW3 , A4 , C Klass. Με την λογική σου το Astra sedan σε ποια κατηγορία ανήκει ; Μην ξεχνάς ότι η Octavia πατάει σε πάτωμε golf. Να σου θυμίσω ότι το insignia είναι πάνω από 4,8 ( 4,83 χωρίς τα Line Packs ).

                                    Αυτό που τρίζει στο Insignia είναι οι λαβές στήριξης του χεριού στις πόρτες ( του οδηγού που έλεγξα σε ένα αυτοκίνητο που μόλις είχε φτάσει στην έκθεση που ήμουν ). Τρίζουν όχι όταν ακουμπήσεις αλλά εάν τις κουνήσεις λίγο.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • G
                                      ginogsm last edited by

                                      Ο χρήστης markvag έγραψε:

                                      Εννοω ότι μάλλον με τα ίδια λεφτά παίρνω το 1.8tsi ή τον 1.8 τον απλο του insignia...Δεν έχει καλύτερες επιδόσεις το octavia;

                                      Το Octavia ζυγίζει 200 κιλά λιγότερο από το Insignia... Δεν είναι μόνο η ιπποδύναμη που κάνει τις επιδόσεις...

                                      Για την ποιότητα κατασκευής του Superb, έχοντας εμπειρία από Α3 και C200 (την προηγούμενη) μπορώ να πω ότι η εικόνα του εσωτερικού του Skoda είναι κλάσεις ανώτερη από τη mercedes και ένα κλικ πιο πάνω από το audi. (το δικό μου 206 κρύβεται στη γωνία κοκκινισμένο από τη ντροπή του σε αυτό το σημείο... )

                                      Και όσο για την πραγματική ποιότητα (την αξιοπιστία) τόσοι ταξιτζήδες σε όλη την Ευρώπη δεν μπορεί να κάνουνε λάθος...

                                      Όπου υπάρχει το dsg σαν έξτρα είναι must!

                                      Το τονισμένο συμβαίνει επειδή το Octavia είναι άλλης κατηγορίας αυτοκίνητο.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • G
                                        ginogsm last edited by

                                        Ο χρήστης 888888 έγραψε:

                                        1. Δεν ξέρω κατά πόσο τα έχεις δει τα αυτοκίνητα αλλά ένας που έχει μπει μέσα σε αυτά με έναν που τα έχει δει από φωτογραφίες έχει καλύτερη γνώμη

                                        Αναμφισβητητα.Αλλα κι ενας που εχει οδηγησει τα δυο αυτοκινητα εχει καλυτερη γνωμη απο αυτον που 'τα εχει δει σε φωτογραφιες' και απο τον αλλον που 'εχει μπει μεσα'

                                        2)Οι χειρολαβές στο Oπελ όντως έτριζαν ελάχιστα αλλά δεν άκουσα κανέναν να λέει κάτι για τα άθλια χειριστήρια κλιματισμού του Σκοντα που νομίζεις ότι θα σου μείνουν στο χερι. Κανείς δεν είπε ότι το ταμπλό του όταν το ακουμπούσες σε συγκεκριμένα σημεία έτριζε.


                                        Aριστερα η κεντρικη κονσολα του Superb με τα αθλια χειριστηρια του κλιματιμου, δεξια η κεντρικη κονσολα του Passat CC με τα ιδια ακριβως που ομως ειναι ποιοτικα.

                                        Kαι φυσικα το να τριζουν ελαχιστα (οπως λεμε ελαχιστα εγγυος) οι χειρολαβες αποτελει δειγμα ποιοτητας και απαραμιλλης συναρμολογησης, το να τριζει το ταμπλο σε συγκεκριμενα σημεια (ποια??) ειναι δειγμα κακης ποιοτητας και φτηνιαρικης συναρμογης.

                                        3)Μερικοί δεν έχετε καταλάβει κάτι. Το Σκόντα στα 4,8+ μέτρα είναι μια κατηγορία πάνω από το Οπελ. Στην κατηγορία του Οπελ είναι το Οκταβια 5. Το Σουπέρμπ πρέπει συγκρίνεται με τα BMW 5, Mercedes E, Audi A6 και τα υπόλοιπα αυτής της κατηγορίας.

                                        Σωστα.0,008 μ. κατατασσουν το Superb 'μια κατηγορια πανω απο το Opel'

                                        Συγνωμη που δε καταλαβαμε οτι με βαση τα 4,838μ. του Superb και τα 4,830μ. του Insignia δεν υπαρχει μετρο συγκρισης και οτι το ενα πρεπει να συγκρινεται με τα μεγαλα Mercedes Bmw Audi και το αλλο με τα μεσαια Octavia5, A3, JETTA κλπ.

                                        Για αυτά τα δεδομένα είναι φτηνό ή όχι; Εγώ θεωρώ ότι το Octavia5 έχει καλύτερη ποιότητα κατασκευής αλλά κυρίως καλύτερη ποιότητα συναρμολόγησης.
                                        4)Όσο για τις τιμές έχει βασική τιμή εκκίνησης 19800.

                                        To Superb με βασικη 19800 και κινητηρα 1,4 TSI/125hp/5000(20,4Κg ροπη/1500) ειναι φτηνο ή μαλλον φτηνιαρικο.
                                        Το Insignia με 19800 βασικη και κινητηρα 1,6/115hp/6000 (15,8 Κg ροπη/4000) ειναι ευκαιρια.

                                        Προσωπικά είμαι βέβαιος ότι τα ίδια χειριστήρια του Passat είναι ανώτερα από του Skoda.

                                        Επίσης , έχοντας μπει στα αντίστοιχα αυτοκίνητα όχι ως οδηγός , θεωρώ το A4 καλλίτερο από το Passat όχι τραγικά όμως και το Passat καλλίτερο από το Superb. Κατ' αντιστοιχία το Α3 καλλίτερο από το golf , που είναι καλλίτερο από το Octavia ( για Seat δεν έχω άποψη ).

                                        Και το Insignia όπως ακριβώς το περιγράφεις είναι όντως ευκαιρία. Απλώς δεν χρειάζεσαι να τρέξεις για να προλάβεις. Με αυτόν τον κινητήρα δεν θα πάει και πολύ γρήγορα ( και σίγουρα δεν πρόκειται να επιταχύνει... )

                                        Οι τριγμοί στις χειρολαβές δεν είναι ίδιας φύσεως με τους τριγμούς στο καντράν. Όποιος θέλει το αντιλαμβάνεται.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • K
                                          kon5 last edited by

                                          Πίστεψέ με επειδή και το cc το έκανα test drive και τα χειριστήρια και στα δύο αυτοκίνητα τα 'έπαιξα' πολύ ώρα είναι ακριβώς τα ίδια και σε υφή και σε λειτουργία και σε αίσθηση.

                                          Το superb όπως είπα που οδήγησα με 8000 χλμ δεν εκανε κιχ και έφαγε πολύ λακκούβα από μένα. Δεν έχω κανένα λόγο να μην πω αλήθεια. Είχε στιβαρότατη αίσθηση το ταμπλό χωρίς ήχους. Αν τυχόν αρχίσει να κουδουνίζει θα είμαι ο πρώτος που θα το πω δεν έχω τέτοια κολλήματα. Και το δικό μου (sx4) και του αδελφού μου (corolla) κουδουνίζουν

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • G
                                            ginogsm last edited by

                                            Ο χρήστης konstantinosV έγραψε:
                                            Πίστεψέ με επειδή και το cc το έκανα test drive και τα χειριστήρια και στα δύο αυτοκίνητα τα 'έπαιξα' πολύ ώρα είναι ακριβώς τα ίδια και σε υφή και σε λειτουργία και σε αίσθηση.

                                            Το superb όπως είπα που οδήγησα με 8000 χλμ δεν εκανε κιχ και έφαγε πολύ λακκούβα από μένα. Δεν έχω κανένα λόγο να μην πω αλήθεια. Είχε στιβαρότατη αίσθηση το ταμπλό χωρίς ήχους. Αν τυχόν αρχίσει να κουδουνίζει θα είμαι ο πρώτος που θα το πω δεν έχω τέτοια κολλήματα. Και το δικό μου (sx4) και του αδελφού μου (corolla) κουδουνίζουν

                                            Δεν έχω λόγο να αμφιβάλλω ειδικά για τα χειριστήρια. Η γενική εικόνα είναι αυτή που αναφέρω και εκφράζεται συγκεκριμένα για τα χειριστήρια που , τελικά , μπορεί να μην ισχύει ειδικά για αυτά.

                                            Τα χειριστήρια είναι από το τρέχων Passat ή το προηγούμενο ;

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 14
                                            • 15
                                            • 4 / 15
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr