-
http://assets.in.gr/auto/news/images/bi ... 254_01.jpg
Θεωρώντας ούτως ή άλλως το σχεδιασμό του Stilo ως οπισθοδρόμηση για τη Fiat, η χρήση της γραμμής του στο νέο Punto με ψιλοαπογοήτευσε (ειδικά αν σκεφτούμε πόσο πρωτοποριακό ήταν το υπάρχον πριν το facelift).
Όχι ότι δεν θα πουλήσει και πάλι, αλλά είναι κρίμα η Fiat να πετάει τους άσους που διέθετε ως σήμερα...
-
http://assets.in.gr/auto/news/images/bi ... 254_01.jpg
Θεωρώντας ούτως ή άλλως το σχεδιασμό του Stilo ως οπισθοδρόμηση για τη Fiat, η χρήση της γραμμής του στο νέο Punto με ψιλοαπογοήτευσε (ειδικά αν σκεφτούμε πόσο πρωτοποριακό ήταν το υπάρχον πριν το facelift).
Όχι ότι δεν θα πουλήσει και πάλι, αλλά είναι κρίμα η Fiat να πετάει τους άσους που διέθετε ως σήμερα...
-
http://assets.in.gr/auto/news/images/bi ... 254_01.jpg
Θεωρώντας ούτως ή άλλως το σχεδιασμό του Stilo ως οπισθοδρόμηση για τη Fiat, η χρήση της γραμμής του στο νέο Punto με ψιλοαπογοήτευσε (ειδικά αν σκεφτούμε πόσο πρωτοποριακό ήταν το υπάρχον πριν το facelift).
Όχι ότι δεν θα πουλήσει και πάλι, αλλά είναι κρίμα η Fiat να πετάει τους άσους που διέθετε ως σήμερα...
-
'Εταιρική ταυτότητα'
Εμένα με απασχολεί πάντως πολύ περισσότερο ότι το Punto ξεφεύγει από το νεανικό του χαρακτήρα και γίνεται ένα ακόμα Polo. Και δεν εννοώ μόνο/αναγκαστικά την εμφάνιση, αλλά τις επιλογές στο στήσιμο και τα μηχανικά μέρη.
-
Η Fiat κάνει αυτό που κάνουν πολλές άλλες εταιρείες:
Βγάζει μοντέλα που μοιάζουν μεταξύ τους.
Δε με ενθουσιάζει αυτό το ενδεχόμενο σχέδιο,αλλά ας το δούμε,όταν βγει,από κοντά και πλήρες.
Εδώ έχουν άλλα σχέδια,πολύ πιο όμορφα:
http://www.clubfiatpunto.com/mk32.htm
'..βασίζεται στην πλατφόρμα που θα χρησιμοποιηθεί στην επόμενη γενιά του Opel Corsa.'
Υπάρχει συνεργασία Fiat-GM.Το λέει και εδώ:
http://www.in.gr/auto/autoarticle.asp?arcode=2775
Λέτε η Φίατ να πηγαίνει για εξαγορά από GM; -
Ο χρήστης Vasilios έγραψε:
'Εταιρική ταυτότητα'Εμένα με απασχολεί πάντως πολύ περισσότερο ότι το Punto ξεφεύγει από το νεανικό του χαρακτήρα και γίνεται ένα ακόμα Polo. Και δεν εννοώ μόνο/αναγκαστικά την εμφάνιση, αλλά τις επιλογές στο στήσιμο και τα μηχανικά μέρη.
Δεν έμαθαν το μάθημά τους από το copy-paste του Golf;
Πάνε τελικά να ξαναφάνε τα μούτρα τους;;; -
Μήπως θα πρέπει να μην ανοίγουμε νέα (διπλά) θέματα χωρίς λόγο?
http://www.4troxoi.gr/4tforum/viewtopic ... 5&start=45
-
Υπάρχει μία σημαντικότατη διαφορά. Πλέον δε μιλάμε για κάποιο concept, ανεξακρίβωτης προέλευσης...
-
Ο χρήστης Petros έγραψε:
Υπάρχει μία σημαντικότατη διαφορά. Πλέον δε μιλάμε για κάποιο concept, ανεξακρίβωτης προέλευσης...Αλλα? Βγηκε η Φιατ και μας εδωσε φωτος???
Καλο θα ηταν να παμε στο αρχικο thread οπου ολα ειναι συγκεντρωμενα... -
Καλά βρε παιδιά, μη βαράτε.
Κολλήστε το με το παλιό θέμα και ζητώ συγγνώμη για την ανωμαλία. -
Ο χρήστης Petros έγραψε:
Καλά βρε παιδιά, μη βαράτε.
Κολλήστε το με το παλιό θέμα και ζητώ συγγνώμη για την ανωμαλία.Πέτρο, δυστυχώς τα θέματα δεν μπορούν να κολλήσουν μεταξύ τους, μπορούν μόνο να διαχωριστούν (από 1 σε 2).
-
Καλό φέναιται...αλλά όπως είπες έχει οπσθοδρομικό σχεδιασμό
Όπως είχα ξαναπεί το Punto όσο παν το χαλάν....
**Η Fiat δεν μας δείχνει τι μπορεί να κάνει **
-
Ο χρήστης Smith14 έγραψε:
Καλό φέναιται...αλλά όπως είπες έχει οπσθοδρομικό σχεδιασμόΌπως είχα ξαναπεί το Punto όσο παν το χαλάν....
**Η Fiat δεν μας δείχνει τι μπορεί να κάνει **
Κρίμα,γιατί το Panda,για παράδειγμα,είναι κουκλί..
-
δε ξερω αλλα εμενα μου αρεσει στην 1η φωτο!
Νεo Punto 2005 (βήματα προς τα πίσω;;;)