-
Ουσιαστικα επεμβαινει δυστυχως αρκετα νωριτερα προτου τρομαξει τον οδηγο του, μαζευοντας το μπροστα ή το πισω μερος (αναλογως την τοποθετηση στη στροφη), και αποτρεπει την δυνατοτητα τοποθετησης με γωνιες πανω σε στροφη.
Ασφαλεστατο μεν, κοβει το παραπανω παιχνιδι για αυτους που ξερουν και μπορουν δε. -
Το εχει δοκιμασει κανεις χωρις το esp?Παει καλυτερα?
-
Κοιτα εγω ειχα δοκιμασει 2λιτρο που πηγαινε καλα ετσι και αλλιως ...οταν εβγαλα το esp δεν ειδα αισθητες διαφορες,αυτο που ειχα προσεξει ειναι οτι δουλευει παρα πολυ ομορφα,γενικως διακριτικα,δεν ενοχλει.
-
Ο χρήστης 147_gtm έγραψε:
Το εχει δοκιμασει κανεις χωρις το esp?Παει καλυτερα?Χωρίς ESP θα κινόσουν μόνο σε πίστα οπότε για αυτές τις ελάχιστες φορές μάλλον στα ψιλά γράμματα περνά το ερώτημα.
Τώρα, εάν είσαι συνέχεια σε πίστα μάλλον πρέπει να κοιτάξεις άλλο τουτου.
-
Ο χρήστης 147_gtm έγραψε:
οχι, πλήρως
Δηλ επανερχεται μετα απο λιγο?Για περιεγραψε μου λιγο πως γινεται διοτι εγω ανηκω ακομα στην Ιταλικη οικογενεια.
η ιταλικη οικογενεια εχει πλεον επισης μη απενεργοποιουμενο esp
edit:
τωρα που θυμαμαι καλυτερα απο την εποχη της 147 gta ειχε...η γερμανικη οικογενεια τωρα αρχισε να χαλαει...
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
οχι, πλήρως
Δηλ επανερχεται μετα απο λιγο?Για περιεγραψε μου λιγο πως γινεται διοτι εγω ανηκω ακομα στην Ιταλικη οικογενεια.
η ιταλικη οικογενεια εχει πλεον επισης μη απενεργοποιουμενο esp
edit:
τωρα που θυμαμαι καλυτερα απο την εποχη της 147 gta ειχε...η γερμανικη οικογενεια τωρα αρχισε να χαλαει...
Πηγαινε να οδηγησεις; την Mito στο Dynamic και πες μου ποσο VDC εχει....φιλικα ετσι!
Σορρυ για το offtopic!
-
Μα ειναι η VW για να γελας...παραγγελια 3-12-08 δηλαδη κοντα 2 μηνες τωρα και δεν μου εχουν πει βδομαδα παραγωγης.......σε 10 μερες παω να παρω την προκαταβολη πισω...εεε δεν θα παρακαλαμε και την vw να μας δωσει αμαξι!και χωρις εκπτωση κιολας την ωρα που η bmw κανει 7000 ευρω σε καινουργια αυτοκινητα!!!!δηλαδη για να καταλαβω γιατι καθε φορα στην αναμονη με αυτην την εταιρια???/
-
Ο χρήστης PSO_GEORGE έγραψε:
Μα ειναι η VW για να γελας...παραγγελια 3-12-08 δηλαδη κοντα 2 μηνες τωρα και δεν μου εχουν πει βδομαδα παραγωγης.......σε 10 μερες παω να παρω την προκαταβολη πισω...εεε δεν θα παρακαλαμε και την vw να μας δωσει αμαξι!και χωρις εκπτωση κιολας την ωρα που η bmw κανει 7000 ευρω σε καινουργια αυτοκινητα!!!!δηλαδη για να καταλαβω γιατι καθε φορα στην αναμονη με αυτην την εταιρια???/Κοίτα κι εγώ 15-11 έκανα παραγγελία και 10-1 έμαθα εβδομάδα παραγωγής...DSG θα μου πείς αλλά έστω!!!
Για την έκπτωση πέτυχα 1000 ευρώ μετρητά μπορεί κάποιος και καλύτερο νούμερο το θέμα είναι πόσο πιέζεις και τι έρευνα αγοράς κάνεις.π.χ το έκλεισα σε αντιπροσωπεία 60 χλμ από το σπίτι μου αλλά πέτυχα την καλύτερη τιμή από αυτές που ρώτησα-πίεσα
-
Αγαπητοι φιλοι, γεια σας.
Εχω εδω και 5 ημερες το scirocco 1.4 160hp με συμβατικο κιβωτιο. Τα εξτρα ειναι φωτα xenon και αισθητηρες φωτος & βροχης. Επιγραμματικα θα αναφερω εντυπωσεις απο τα πρωτα 400χλμ που εγιναν στην πολη (Πατρα) και στο εθνικο δικτυο.
Πρεπει να σας πω οτι το αλλο αυτοκινητο της οικογενειας ειναι ενα leon FR 2.0 revo (255hp) 2ετιας και οτι το scirocco πηρε την τιμημενη θεση ενος peugeot 206gti 138hp που μετα απο 153000 χλμ πουληθηκε σε αλλον τυχερο! Εχουμε και λεμε:- Εξαιρετικη θεση οδηγησης (πλησιαζει αυτην του leon, που κατα τη γνωμη μου ειναι κορυφαια).
- Πολυ καλος μοχλος ταχυτητων. Σαν του leon.
- Παρα πολυ καλο τιμονι, βαρυ οσο το θελω και αμεσο. Καλυτερο σε αισθηση απο του leon.
- Αισθηση σιγουριας απο το πλαισιο σε καθε περιπτωση.
- Αρπαζει αμεσως στις πολυ χαμηλες στροφες αλλα δεν δειχνει εξισου δυνατο στις χαμηλομεσαιες (το παω μεχρι τις 4000σαλ λογω στρωσιματος). Μετα τα 1500χλμ θα δω τι γινεται και στις υψηλοτερες στροφες.
- Υπερβολικα μακρια 6η!! Ουσιαστικα χρησιμευει πιο πολυ για overdrive. Λογικο, αφου δινει 43,4 km/h/1000σαλ!! (στοιχεια απο το ισπανοφωνο http://www.km77.com). Ωστοσο, το γεγονος αυτο εξασφαλιζει ανεση και οικονομια στον ανοικτο δρομο.
- Eξαιρετικα φρενα. Αμεσα, και σιγουρα.
- Aναρτησεις σκληρουτσικες, οσο πρεπει, χωρις να κοπανανε. Στις στροφες γερνει οσο χρειαζεται. Στις αποτομες αλλαγες πορειας απαντα αμεσα. Στις υψηλες ταχυτητες (μεχρι 170 εφτασα) δειχνει σταθεροτατο.
- Eιναι πανεμορφο!
- Σου δινει μια συνολικη αισθηση ποιοτητας.
- Μεση καταναλωση μεχρι τωρα 8,4λ/100χλμ. Το leon εχει 10,6. Εχει ομως και 90 ιππους παραπανω.
- Εξαιρετικα τα xenon, απο καθε αποψη. Μεγαλη διαφορα στα νυχτερινα ταξιδια σε σκοτεινους επαρχιακους δρομους.
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ: Μεχρι στιγμης ειμαι πολυ ευχαριστημενος. Υποθετω οτι θα εχω πιο ολοκληρωμενη εικονα μετα τα 1500-2000 χλμ.
Κωστας
-
Ο χρήστης kostas margas έγραψε:
Αγαπητοι φιλοι, γεια σας.
Εχω εδω και 5 ημερες το scirocco 1.4 160hp με συμβατικο κιβωτιο. Τα εξτρα ειναι φωτα xenon και αισθητηρες φωτος & βροχης. Επιγραμματικα θα αναφερω εντυπωσεις απο τα πρωτα 400χλμ που εγιναν στην πολη (Πατρα) και στο εθνικο δικτυο.
Πρεπει να σας πω οτι το αλλο αυτοκινητο της οικογενειας ειναι ενα leon FR 2.0 revo (255hp) 2ετιας και οτι το scirocco πηρε την τιμημενη θεση ενος peugeot 206gti 138hp που μετα απο 153000 χλμ πουληθηκε σε αλλον τυχερο! Εχουμε και λεμε:- Εξαιρετικη θεση οδηγησης (πλησιαζει αυτην του leon, που κατα τη γνωμη μου ειναι κορυφαια).
- Πολυ καλος μοχλος ταχυτητων. Σαν του leon.
- Παρα πολυ καλο τιμονι, βαρυ οσο το θελω και αμεσο. Καλυτερο σε αισθηση απο του leon.
- Αισθηση σιγουριας απο το πλαισιο σε καθε περιπτωση.
- Αρπαζει αμεσως στις πολυ χαμηλες στροφες αλλα δεν δειχνει εξισου δυνατο στις χαμηλομεσαιες (το παω μεχρι τις 4000σαλ λογω στρωσιματος). Μετα τα 1500χλμ θα δω τι γινεται και στις υψηλοτερες στροφες.
- Υπερβολικα μακρια 6η!! Ουσιαστικα χρησιμευει πιο πολυ για overdrive. Λογικο, αφου δινει 43,4 km/h/1000σαλ!! (στοιχεια απο το ισπανοφωνο http://www.km77.com). Ωστοσο, το γεγονος αυτο εξασφαλιζει ανεση και οικονομια στον ανοικτο δρομο.
- Eξαιρετικα φρενα. Αμεσα, και σιγουρα.
- Aναρτησεις σκληρουτσικες, οσο πρεπει, χωρις να κοπανανε. Στις στροφες γερνει οσο χρειαζεται. Στις αποτομες αλλαγες πορειας απαντα αμεσα. Στις υψηλες ταχυτητες (μεχρι 170 εφτασα) δειχνει σταθεροτατο.
- Eιναι πανεμορφο!
- Σου δινει μια συνολικη αισθηση ποιοτητας.
- Μεση καταναλωση μεχρι τωρα 8,4λ/100χλμ. Το leon εχει 10,6. Εχει ομως και 90 ιππους παραπανω.
- Εξαιρετικα τα xenon, απο καθε αποψη. Μεγαλη διαφορα στα νυχτερινα ταξιδια σε σκοτεινους επαρχιακους δρομους.
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ: Μεχρι στιγμης ειμαι πολυ ευχαριστημενος. Υποθετω οτι θα εχω πιο ολοκληρωμενη εικονα μετα τα 1500-2000 χλμ.
Κωστας
Μπραβο σου φιλε!! Καλοριζικο το αυτοκινητο και παντα να οδηγας με συνεση Φοβερα τα ξενον ετσι?Τα εχω βαλει και εγω,το αυτοκινητο μου ερχεται σε ενα μηνα...Θα μας ανεβασεις καμια φωτο??
-
@kostas margas:
Καλοριζικο!, και ωραιες και με ασφαλεια βολτες ευχομαι!
Στο 5 που λες εγω ειχα την αντιθετη αισθηση...
Οδηγησα ενα με 600χλμ στο κοντερ (test drive) και μου φανηκε οτι
στα χαμηλα μεχρι 2,000σ.α.λ και κατι 'βαριοταν' και μετα ξυπνουσε και
στις 3,500+σ.α.λ ηταν 'γεματο'...
Βαζεις απλη βενζινη ή 100αρα? -
Σας ευχαριστω πολυ για τις ευχες σας και ανταποδιδω!
@ φιλε jntaras: Πραγματικα τα xenon ειναι αλλο πραγμα. Αλλα προσοχη, μιλαμε για τα ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΑ ΞΕΝΟΝ, της Bosch!! Τα οποια εχουν αλλα κρυσταλλα στο φαναρι, εχουν συστημα πλυστικης, αλλαζουν απο μεσαια σε μεγαλη σκαλα με μετακινηση του κατοπτρου (η λαμπα ειναι ΜΙΑ) και ειναι αυτορρυθμιζομενα καθ'υψος!! Δεν ειναι τυχαιο που στο γκρουπ χρεωνονται 1000-1100 ευρω, ενω τα αφτερ-μαρκετ, που ειναι βεβαια κινεζικα, εχουν φτασει να χρεωνονται 150-200 ευρω, μαζι με τα περαστικα! και συνηθως μπερδευουν και τον εγκεφαλο του αυτοκινητου, που τα θεωρει ξενο σωμα!
@φιλε κικιζα: δεν αποκλειεται να ειναι ετσι οπως τα περιγραφεις. Εξαλλου, απο φοβο αν θες, δεν το ζορισα καθολου, ενω αν ηταν απο τεστ ντραιβ θα πατουσα αποφασιστικοτερα το γκαζι. Ισως (ατυχως) το συγκρινω με το λεον που στις μεσαιες κυριολεκτικα 'σκοτωνει' (καθε tfsi 2.0 revo εχει πανω απο 40kgm ροπης!). Θα δουμε μετα τα 1500χλμ, που οπως βλεπω δεν θα αργησουν! Ισως, οπως σωστα παρατηρησες, φταιει και η βενζινη (95) που εβαλα. Επι της ουσιας, παντως, μια χαρα παει το αυτοκινητο, μην τρελλαθουμε!!
-
Ο χρήστης kostas margas έγραψε:
Σας ευχαριστω πολυ για τις ευχες σας και ανταποδιδω!@ φιλε jntaras: Πραγματικα τα xenon ειναι αλλο πραγμα. Αλλα προσοχη, μιλαμε για τα ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΑ ΞΕΝΟΝ, της Bosch!! Τα οποια εχουν αλλα κρυσταλλα στο φαναρι, εχουν συστημα πλυστικης, αλλαζουν απο μεσαια σε μεγαλη σκαλα με μετακινηση του κατοπτρου (η λαμπα ειναι ΜΙΑ) και ειναι αυτορρυθμιζομενα καθ'υψος!! Δεν ειναι τυχαιο που στο γκρουπ χρεωνονται 1000-1100 ευρω, ενω τα αφτερ-μαρκετ, που ειναι βεβαια κινεζικα, εχουν φτασει να χρεωνονται 150-200 ευρω, μαζι με τα περαστικα! και συνηθως μπερδευουν και τον εγκεφαλο του αυτοκινητου, που τα θεωρει ξενο σωμα!
@φιλε κικιζα: δεν αποκλειεται να ειναι ετσι οπως τα περιγραφεις. Εξαλλου, απο φοβο αν θες, δεν το ζορισα καθολου, ενω αν ηταν απο τεστ ντραιβ θα πατουσα αποφασιστικοτερα το γκαζι. Ισως (ατυχως) το συγκρινω με το λεον που στις μεσαιες κυριολεκτικα 'σκοτωνει' (καθε tfsi 2.0 revo εχει πανω απο 40kgm ροπης!). Θα δουμε μετα τα 1500χλμ, που οπως βλεπω δεν θα αργησουν! Ισως, οπως σωστα παρατηρησες, φταιει και η βενζινη (95) που εβαλα. Επι της ουσιας, παντως, μια χαρα παει το αυτοκινητο, μην τρελλαθουμε!!
Εννοειται πως οταν μιλαω για xenon αναφερομαι ΜΟΝΟ σε εργοστασιακα καθε τι αλλο δεν ειναι xenon
-
Ο χρήστης jntaras έγραψε:
Εννοειται πως οταν μιλαω για xenon αναφερομαι ΜΟΝΟ σε εργοστασιακα καθε τι αλλο δεν ειναι xenon
Πιστεύω το καλύτερο (must have) extra και έπονται RCD 510, sport pack και DSG....σε όρους value for money
-
Ο χρήστης dimik έγραψε:
Εννοειται πως οταν μιλαω για xenon αναφερομαι ΜΟΝΟ σε εργοστασιακα καθε τι αλλο δεν ειναι xenon
Πιστεύω το καλύτερο (must have) extra και έπονται RCD 510, sport pack και DSG....σε όρους value for money
και ενα τσουβαλι με 500ρικα.....
μα καλα τι δουλεια κανεται στην ζωη σας οι περισοτεροι εδω μεσα....? ελεος δηλαδη, τα χιλιαρικα τα μετρατε σαν φοσολια ...? -
Αν σου πούμε, θα πρέπει να σε σκοτώσουμε μετά...
-
Ο χρήστης sAiRous έγραψε:
Εννοειται πως οταν μιλαω για xenon αναφερομαι ΜΟΝΟ σε εργοστασιακα καθε τι αλλο δεν ειναι xenon
Πιστεύω το καλύτερο (must have) extra και έπονται RCD 510, sport pack και DSG....σε όρους value for money
και ενα τσουβαλι με 500ρικα.....
μα καλα τι δουλεια κανεται στην ζωη σας οι περισοτεροι εδω μεσα....? ελεος δηλαδη, τα χιλιαρικα τα μετρατε σαν φοσολια ...?Κοίτα όταν αγοράζεις κάτι τόσο σημαντικό αλλά και ακρίβό όσο ένα αυτοκίνητο το αγοράζεις όπως ακριβώς το θες. Δεν κάνεις τσιγκουνιές για 2-3 χιλιάρικα τα οποία στο φινάλε μπορείς να πληρώσεις σε δόσεις. Αλλιώς πάρε DACIA να νιώθουμε κι εμείς με τα αυτοκίνητα του λαού (Volkswagen μτφ= αυτοκίνητο του λαού) λίγο Premium....
Δηλαδή budget + - 2-3 χιλιάρικα για να είσαι ευχαριστημένος με την αγορά σου.
Αν είναι να πάρω το βασικό για να γκρινιάζω ή να ζηλεύω αυτούς που έχουν το κάτι παραπάνω μετά, προτιμώ να μείνω με το παλιό 2-3 χρόνια ακόμα για να αγοράσω αυτό που τραβάει η καρδιά μου.
Στο φινάλε μιλάμε για ουσιαστικά πράγματα xenon=ασφάλεια, DSG=οικονομία στην πόλη και άνεση, RCD=μουσική στις ατελείωτες ώρες που περνάμε στο αυτοκίνητο (εντάξει είναι λιγο εφετζίδικο το συγκεκριμένο αλλά κάνει μόνο 240 ευρώ)
-
Γνωρίζει κανείς μέχρι πότε μπορεί να γίνει μια αλλαγή στην παραγγελία;
Έχω πάρει ημερομηνία παραγωγής την 8η εβδομάδα του 09 και θέλω να αλλάξω το χρώμα της επένδυσης ύφασμα-alcantara.O αντιπρόσωπος μου είπε ότι δεν γίνεται αλλά θα ήθελα να μάθω αν κάποιος το έχει κάνει για να πιέσω ανάλογα με την σειρά μου τον αντιπρόσωπο.Ευχαριστώ προκαταβολικά...
-
Ο χρήστης dimik έγραψε:
Γνωρίζει κανείς μέχρι πότε μπορεί να γίνει μια αλλαγή στην παραγγελία;
Έχω πάρει ημερομηνία παραγωγής την 8η εβδομάδα του 09 και θέλω να αλλάξω το χρώμα της επένδυσης ύφασμα-alcantara.O αντιπρόσωπος μου είπε ότι δεν γίνεται αλλά θα ήθελα να μάθω αν κάποιος το έχει κάνει για να πιέσω ανάλογα με την σειρά μου τον αντιπρόσωπο.Ευχαριστώ προκαταβολικά...
Σωστά σου είπε, δεν γίνεται αλλαγή απ' τη στιγμή που πήρε εβδομάδα παραγωγής.
-
ANOHTH ΕΡΩΤΗΣΗ.... ΠΩΣ ΘΑ ΣΑΣ ΔΕΙΞΩ ΜΙΑ ΦΩΤΟ ΑΠΟ ΤΟ ΣΙΡΟΚΟ ΜΟΥ ΠΟΥ ΕΧΩ ΣΤΗΝ ΕΠΙΦ.ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΜΟΥ???
HEEEELP!!
VW Scirocco