-
ΘΕΛΩ ΝΑ ΜΑΘΩ ΠΟΙΑ ΑΠΟ ΤΙΣ 2 ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΕΙΝΑΙ Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΡΟΠΗ
Ροπή (Νm / σ.α.λ) 160 / 5.800
Ροπή (Νm / σ.α.λ) 240 / 1.750 -
ΘΕΛΩ ΝΑ ΜΑΘΩ ΠΟΙΑ ΑΠΟ ΤΙΣ 2 ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΕΙΝΑΙ Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΡΟΠΗ
Ροπή (Νm / σ.α.λ) 160 / 5.800
Ροπή (Νm / σ.α.λ) 240 / 1.750 -
ΘΕΛΩ ΝΑ ΜΑΘΩ ΠΟΙΑ ΑΠΟ ΤΙΣ 2 ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΕΙΝΑΙ Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΡΟΠΗ
Ροπή (Νm / σ.α.λ) 160 / 5.800
Ροπή (Νm / σ.α.λ) 240 / 1.750 -
Ο χρήστης vampire4 έγραψε:
ΘΕΛΩ ΝΑ ΜΑΘΩ ΠΟΙΑ ΑΠΟ ΤΙΣ 2 ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΕΙΝΑΙ Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΡΟΠΗ
Ροπή (Νm / σ.α.λ) 160 / 5.800
Ροπή (Νm / σ.α.λ) 240 / 1.750Το δευτερο.
-
Πω πω νουμερα!
Εν τω μεταξύ, το πρώτο είναι πολύ πιθανό να δίνει μεγαλύτερη μέγιστη ισχύ... -
απο τι κινητηρες ειναι αυτα τα νουμερα??
το δευτερο μου κανει για golf 160 twincharged,το πρωτο με προβληματιζει..
μου κανει για 1600 ατμοσφαιρα στα 120 αλογα...λετε να αρχισουμε τα στοιχηματα μεχρι να μας αποκαλυψει??
-
το πρωτο σιγουρα ατμοσφαιρα και με μεγαλα εκκεντρα βγαζει ψηλα ροπη το αλλο τουρμπο σιγουρα.
δεν ειπαρχει καλυτερο και χειροτερο για μενα ειναι θεμα η χρηση που θες να κανεις. -
Ο χρήστης iceman_n έγραψε:
το πρωτο σιγουρα ατμοσφαιρα και με μεγαλα εκκεντρα βγαζει ψηλα ροπη το αλλο τουρμπο σιγουρα.
δεν ειπαρχει καλυτερο και χειροτερο για μενα ειναι θεμα η χρηση που θες να κανεις.Το πρώτο ασφαλώς CRXοειδής Ιάπωνας στα 1600...
Το δεύτερο τώρα...κάποιος κομπρέσσορας ή καμιά καναδέζα ντίζελ του Στρατού;; -
Ο χρήστης vampire4 έγραψε:
ΘΕΛΩ ΝΑ ΜΑΘΩ ΠΟΙΑ ΑΠΟ ΤΙΣ 2 ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΕΙΝΑΙ Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΡΟΠΗ
Ροπή (Νm / σ.α.λ) 160 / 5.800
Ροπή (Νm / σ.α.λ) 240 / 1.750Αυτο δεν λεει τπτ.Και που ξερω εγω οτι το πρωτο μοτερ δεν στροφαρει μεχρι τις 9000 στροφες και κραταει την ροπη σταθερη στα 150Νm απο τις 6000 εως τις 9000 στροφες?Αν ειναι ετσι τοτε θα βγαζει γυρω στα 180 αλογα .
Επισης που ξερω εγω οτι στο δευτερο μοτερ η ροπη του δεν πεφτει μετα τις 4000 στροφες οποτε δεν θα βγαζει ουτε 100 αλογα?(ντιζελ δηλαδη)
Το θεμα ειναι τι θες εσυ απο ενα μοτερ.Θες δυναμη ψηλα , δυναμη χαμηλα ή μια γεματη καμπυλη ροπης σε ολο το φασμα στροφων του κινητηρα (πραγμα πολυ δυσκολο)?
Για να το βρεις αυτο ,πρεπει να εχεις ολοκληρα τα διαγραμματα ροπης-στροφων ή ιπποδυναμμης-στροφων(αλλωστε το ιδιο πραγμα ειναι για την μελετη που θες).Διαφορετικα δεν μπορεις να ξερεις τπτ.
-
Από τους δυο ξερούς αριθμούς καλύτερος ο δεύτερος.
Αλλά το αυτοκίνητο δεν είναι μόνο ροπή ... . -
Δεν ξέρεις αν είναι καλύτερος ο δεύτερος αριθμός.
Αν κινούνται με την ίδια ταχύτητα, το πρώτο θα έχει 2 σχέσεις κάτω στο σασμάν και η ροπή στον τροχό θα είναι πάνω από διπλάσια !!Γι αυτό συγκρίνουμε τα αμάξια με την ιπποδύναμη και όχι με την ροπή, εκτός αν κάποιος θέλει να κάνει συνέχεια υπολογισμούς.
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Αν κινούνται με την ίδια ταχύτητα, το πρώτο θα έχει 2 σχέσεις κάτω στο σασμάν και η ροπή στον τροχό θα είναι πάνω από διπλάσια !!
Γι αυτό συγκρίνουμε τα αμάξια με την ιπποδύναμη και όχι με την ροπή, εκτός αν κάποιος θέλει να κάνει συνέχεια υπολογισμούς.Θα μπορούσες να το εξηγήσεις λίγο παραπάνω αυτό;
-
Αν πηγαίνουν με 70 χαω, το πρώτο θα έχει 2α και το δεύτερο 5η.
Η ροπή του κινητήρα είναι πολύ μεγαλύτερη στο δεύτερο αλλά η ροπή στον τροχό του πρώτου είναι περισσότερο από διπλάσια.Το αποτέλεσμα είναι βλακεία επειδή τα δεδομένα είναι βλακείες.
-
ΘΕΟΣ!!!!
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Δεν ξέρεις αν είναι καλύτερος ο δεύτερος αριθμός.
Αν κινούνται με την ίδια ταχύτητα, το πρώτο θα έχει 2 σχέσεις κάτω στο σασμάν και η ροπή στον τροχό θα είναι πάνω από διπλάσια !!Σωστό, αλλά μην παραβλέπουμε ότι ακόμα κι όταν έχεις αμάξι με τα χαρακτηριστικά του πρώτου, σπανίως κινείσαι με 70χλμ και 2α! Άρα, το δεύτερο αμάξι θεωρείται ασφαλώς πιο 'ροπάτο', χωρίς υπολογισμούς!
-
Σαν ξεροι αριθμοι καλυτερη ειναι η δευτερη.
Ομως αν υποθεσουμε οτι και οιδυο στροφαρουν μεχρι τις 7 ,7,5χιλ (κοφτης)?
Τι λεμε τωρα! -
Τα νούμερα μας λένε ότι αν θέλεις να πηγαίνεις με 1750 στροφές θα είσαι καλύτερα με τον δεύτερο και αν με 5800 θα είσαι καλύτερα (πολύ καλύτερα, πάνω από τη διπλή ισχύ) με τον πρώτο.... τίποτα παραπάνω, όλα τα άλλα είναι εμπειρικές υποθέσεις που αλλά μπορεί και να καταρριφθούν. Μπορείς όμως να συγκρίνεις μόνο μεταξύ των δύο δεδομένων και όχι τον πρώτο με τον δεύτερο στις 5800 ή αντίστροφα....
Είναι όμως λογική υπόθεση το ότι στις 3000 στροφές ο δεύτερος θα συνεχίζει να έχει καλύτερες ροπές από τον πρώτο στις ίδιες στροφές οπότε θα είναι πιο εύχρηστος.
Το περί στροφών άνω όριο απλά μας εξασφαλίζει ότι δεν έχουμε diesel αλλά συνεχίζουμε να θεωρούμε πιο πιθανό ο δεύτερος να είναι υπερσυμπιεσμένος οπότε πιθανό να έχει ψοφήσει νωρίς (γύρω στις 5-5500). (η πιθανότητα να είναι κάποιος 6λιτρος ατμοσφαιρικός είναι ελάχιστη, τόση ροπή τόσο χαμηλά και μετά μέχρι τις 7000 η ροπή όλο και θα μειώνεται;; δεν πολυστέκει, δεν βγαίνει από ατμοσφαιρικό) Ο πρώτος από την άλλη είναι σαφώς υψηλόστροφος. Και μας λέει περισσότερα για το τί μέγιστη ισχύ θα βγάζει (έχουμε λιγότερες στροφές μέχρι τη μέγιστη για να μαντέψουμε).
Χωρίς να ξέρουμε κι άλλα στοιχεία δεν μπορούμε να πούμε και πολλά. Πρέπει να ξέρουμε τουλάχιστον μέγιστη ισχύ και σε πόσες στροφές. Τότε μπορούμε να ψιλουποθέσουμε τις καμπύλες και πούμε πολλά...
Όμως ως ανθρώπινο είδος είμαστε άπληστοι... σύντομα θα κορεστούμε και τότε θα ζητήσουμε σχέσεις μετάδοσης κλπ! -
Να θέσω εγώ θέμα σύγκρισης μεταξύ 2 κινητήρων σε ίδιο αμάξωμα 1.500 κιλών?
- 230Nm/2,200-5,400 (1.6cc - 180ps/5,500)
- 350Nm/2,000-4,000 (2.0cc - 220ps/5,300)
Soch
-
Για να συγκρίνεις επιδόσεις, συγκρίνεις ιπποδυνάμεις.
Τα 220 άλογα είναι πιο γρήγορα από τα 180. Αν οι ιπποδυνάμεις ήταν παρόμοιες, τα χαρακτηριστικά της ροπής, σχέσεις, ευστροφία κλπ. θα έδιναν το προβάδισμα στο ένα ή στο άλλο.
Φυσικά δεν ξεχνάς ότι ΙΣΧΥΣ (άλογα) = ΡΟΠΗ Χ ΣΤΡΟΦΕΣ.
Είναι όμως περίπλοκο να συγκρίνεις ροπές γιατί πρέπει να ξέρεις τις σχέσεις στο κιβώτιο (δηλαδή στροφές) και να πολλαπλασιάζεις.Αν το μοναδικό κριτήριο για την επιλογή του αυτοκινήτου είναι η επιτάχυνση, τότε διαλέγεις τον κινητήρα με τα περισσότερα άλογα (και το πιθανότερο είναι να διάλεξες το χειρότερο αυτοκίνητο).
-
Ακόμα και τα φορτηγά, πλοία ή και στατικές μηχανές (γεννήτριες κτλ) με ισχύ τις μετράνε, όχι ροπή.
ΡΟΠΗ