Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Έμμεση επαναφορά των τεκμηρίων!!!
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Έμμεση επαναφορά των τεκμηρίων!!!
    • 1
    • 2
    • 41
    • 42
    • 43
    • 44
    • 45
    • 44 / 45
    Περί αυτοκίνησης
    143
    898
    1490
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • G
      geokat last edited by

      Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:

      μια ερωτηση παρακαλω, τα τεκμηρια θα ισχυσουν ανεξαρτητως παλαιοτητας.

      Άλλο τεκμήριο αγοράς και άλλο τεκμήριο συντήρησης.
      Το τεκμήριο συντήρησης είναι σταθερό ανεξαρτήτου ηλικίας και εν μέρει σωστά αφού το αμάξι είτε 10 ετών είναι είτε 5 είτε 1, στα service τα ίδια θα σου ζητήσουν για να κάνουν τα αναμενόμενα (λάδια-φίλτρα).
      Μη σου πω ότι (εντελώς) θεωρητικά, με την παλαιότητα (μετά τα 6-7 χρόνια), το αμάξι ζητάει περισσότερα από ότι όταν ήταν 1-2-3-5 ετών (σκέψου τι χρειάζεται να αλλάξεις στα πχ 120.000km, στα 160.000km κοκ και τι στα πχ 30.000km)...Οπότε ΕΝ ΜΕΡΕΙ να είσαι και ευχαριστημένος που δεν αυξάνεται το τεκμήριο συντήρησης.

      Μη σου πω ότι θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί και ως μοχλός πίεσης (μαζί με ένα μέτρο απόσυρσης) για να ανανεωθεί ο ελληνικός στόλος των οχημάτων και να μην είναι ο μέσος όρος ηλικίας των οχημάτων που κυκλοφορούν στους δρόμους μας τα 13 χρόνια ( ).

      μα τι λες τωρα το ιδιο θα στοιχισει σε μενα ενα service που μπορω να το παω σε ποιοδηποτε συνεργειο της γειτονιας και το ιδιο σε ενα καινουργιο αυτοκινητο μεγαλου κυβισμου που δεν μπορεις να ανοιξεις ουτε το καπω αν δεν εισαι εξουσιοδοτημενος

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • Z
        zorz last edited by

        Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:

        Μη σου πω ότι (εντελώς) θεωρητικά, με την παλαιότητα (μετά τα 6-7 χρόνια), το αμάξι ζητάει περισσότερα από ότι όταν ήταν 1-2-3-5 ετών (σκέψου τι χρειάζεται να αλλάξεις στα πχ 120.000km, στα 160.000km κοκ και τι στα πχ 30.000km)...Οπότε ΕΝ ΜΕΡΕΙ να είσαι και ευχαριστημένος που δεν αυξάνεται το τεκμήριο συντήρησης.

        Μη σου πω ότι θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί και ως μοχλός πίεσης (μαζί με ένα μέτρο απόσυρσης) για να ανανεωθεί ο ελληνικός στόλος των οχημάτων και να μην είναι ο μέσος όρος ηλικίας των οχημάτων που κυκλοφορούν στους δρόμους μας τα 13 χρόνια ( ).

        Σωστό. Αλλά με αυτό το σκεπτικό, μια Α75 θα έπρεπε να έχει μεγαλύτερο τεκμήριο από μια συνομήλικη της BMW E34 του ίδιου κυβισμού, σωστά;

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • K
          kavoyras last edited by

          Geokat
          Καταρχάς και το καινούριο μπορείς να το πας απευθείας σε συνοικειακό από την αρχή.Θα μου πεις 'θα χάσω την εγγύηση'.Θες και την 'πατέντα', την πιο φτηνή λύηση, αλλά θες και τη γλύκα της εγγύησης...
          Και προφανώς αν το πας σε συνοικειακό, θα χρειάζεσαι το 1/3 των χρημάτων για να το συντηρείς.Επιπλέον αν πας και βάζεις μεταχειρισμένα ανταλλακτικά, πάλι ρίχνεις το κόστος.
          Το κράτος ευτυχώς ή δυστυχώς δεν μπορεί να μαζέψει όλα τα συνοικειακά μαγαζιά και να ζητήσει να του δώσουν κοστολόγιο εργασιών.Καλώς η κακώς έκανε το εξής:
          Τι αναγνωρίζει η εκάστοτε εταιρία κατασκευής αυτοκινήτων για το πώς και που πρέπει να γίνονται τα service? Το πας σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο και πληρώνεις τα ανάλογα.Αυτό πρέπει κανονικά να κάνεις.ΑΝ εσύ τώρα τα αλλάζεις και μόνος σου όλα για οικονομία, αυτό δεν σημαίνει τίποτα απολύτως, γιατί έτσι μπορεί ο καθένας να ισχυριστεί ότι το κόστος συντήρησης είναι πολύ μικρότερο από αυτό που του 'αναγνωρίζει' το κράτος.
          Το ότι εσύ έχεις βρει την πατέντα και έχεις ρίξει το κόστος στο 1/3 ή στο 1/10 ή και πιο χαμηλά δεν ενδιαφέρει κανέναν καθώς (θεωρητικά) αυτό δεν είναι η τυπική διαδικασία που πρέπει να ακολουθήσει κάποιος που έχει το Χ αμάξι της εκάστοτε εταιρίας αυτοκινήτων.
          Επιπλέον, αν πας το αμάξι σου σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο και μετά το πέρας της εγγύησης και σου βγάλει κάποιο πρόβλημα που είναι προφανές (ή έστω ψιλοπροφανές) ότι δεν φταις εσύ, θα στο αναγνωρίσουν και δε θα χρειαστεί να πληρώσεις κάτι ακόμα κι αν έχει λήξει η εγγύηση καιρό πριν.(μιλάω ως παθών με σασμάν που αλλάχτηκε 2 φορές γιατί την 1η φορά άνοιξε τελείως το καβούκι από τις ενώσεις και είχε ραγίσει και σε κάποια σημεία και τη δεύτερη 'ίδρωνε' πολύ έντονα από τις ενώσεις... )
          Οπότε δεν είναι όλα όπως μας βολεύουν.

          **zorz **
          Πραγματικά δεν κατάλαβα το σκεπτικό σου.Εσύ πας στην πράξη? (χωρίς ψήγμα ειρωνείας)
          Το κράτος πήγε να βγάλει τεκμήριο θεωρώντας ότι ένας μέσος Έλληνας οδηγεί ένα αμάξι που δεν βγάζει προβλήματα και πάει στο συνεργείο να αλλάξει απλώς τα προβλεπόμενα.
          Ίσα-ίσα που αν το αμάξι σου χαλάει συνέχεια πρέπει εν μέρει να χαίρεσαι, γιατί (εντελώς θεωρητικά) το κράτος δεν 'βλέπει' τα επιπλέον έξοδα που κάνεις για το αμάξι και άρα δε σου αυξάνει το τεκμήριο συντήρησης.Οπότε ΘΕΩΡΗΤΙΚΑ (το τονίζω) είσαι και κερδισμένος.Τουλάχιστον έτσι το βλέπω εγώ.
          Ανέφερα το τεκμήριο συντήρησης να είναι και λίιιγο συνάρτηση της παλαιότητας του αυτοκινήτου γιατί όπως έγραψα και πιο πάνω ένα Golf που είναι καινούριο ζητάει πολύ λιγότερα χρήματα όταν είναι καινούριο και σίγουρα περισσότερα όσο περνάει ο καιρός και παλιώνει.Δε μιλάω να φτάσουμε στα άκρα.Απλά να δοθεί ένα επιπλέον άμεσο κίνητρο (πέρα από το μέτρο της απόσυρσης) για να αλλάξει κάποιος το αμάξι του πιο γρήγορα...

          ΥΓ:Νομίζω ότι γενικότερα έχουμε χάσει την πραγματική έννοια του 'εξουσιοδοτημένου', το οποίο σημαίνει ότι ο κάθε τεχνικός που βρίσκεται στο χώρο αυτόν έχει εκπαιδευτεί κατάλληλα για να μπορεί να λύσει και να δέσει το αμάξι σου (συγκεκριμένης μάρκας) γρήγορα και άνετα.Το 'μη-εξουσιοδοτημένο' σημαίνει ακριβώς αυτό το αντίθετο πράγμα:ο εκάστοτε μηχανικός εκ πείρας έχει μάθει να λύνει και να δένει το αμάξι σου και ίσως και κάποιες φορές να πειραματίζεται πάνω στο αμάξι σου (χωρίς φυσικά να το γνωρίζεις ή να έχει τον στοιχειώδη σεβασμό προς τον πελάτη να του το πει).Θα μου πεις 'γιατί στις αντιπροσωπείες ξέρουν?' Εντάξει...δεν είπα ότι όλα είναι ρόδινα.Η αλήθεια βρίσκεται πάντα κάπου στη μέση. Sorry για το offtopic.
          ΥΓ2:Προφανώς και δεν είμαι πουθενά μέτοχος σε καμία εταιρία ανταλλακτικών ή εξουσιοδοτημένων service οποιασδήποτε εταιρίας.Το λέω αυτό προς αποφυγή οποιασδήποτε άστοχης υπόθεσης...

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • elteo
            elteo last edited by

            Αυτό με τα εξουσιοδοτημένα σοβαρά το εννοούσες;

            Πέραν αλλαγής αναλωσίμων έχει αποδειχτεί πολλάκις και από πολλά περιστατικά ΚΑΙ εδώ μέσα ότι οι τεχνικοί εκεί μέσα δεν ξέρουν την τύφλα τους. (η πλειοψηφία)

            Πρόσφατη περίπτωση που θυμάμαι το Ford Cmax ενός φίλου εδώ μέσα. Αλλά έχω να σας λέω και από Citroen κτλ κτλ...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • G
              geokat last edited by

              καβουρα το καινουργιο δεν μπορεις να το πας σε συνοικιακο γιατι θα ειναι ο μαστορας οπως ο τυπος στη διαφημιση του τζοκερ με την κασετα στο χερι και θα ψαχνει το κασετοφωνο στη bentley.
              Οσο για αυτοκινητο 20 ετιας και να ηθελα να το παω σε αντιπροσωπεια δεν το αναλαμβανουνε γιατι πολλα απο τα παιδαρελια που ειναι μεσα ως μαστοροι δεν εχουνε κανει σεμιναρια σε τοσο παλια μοντελα.
              Τελος παντων κουβεντα να γινεται, παντως καταλαβα το σκεπτικο του κρατους μεσω της αναλυσης που εκανες, παλι ολοι μαζι σε ενα τσουβαλι και αυτη που πραγματικα διαθετουνε θα δωσουνε κατι τις και αυτη που δεν εχουνε θα αγκομαχανε να τα δωσουνε εστω και αν δεν τα εχουνε ξοδεψει.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • K
                kavoyras last edited by

                Geokat
                Προφανώς και μας βάζουν όλους σε ένα καλούπι.Όταν (πχ) ο θείος μου κάνει 35.000km και έχει το ίδιο τεκμήριο συντήρησης με έναν άλλο άνθρωπο που έχει το ίδιο αμάξι μόνο για εκδρομές και κάνει max 5-6000km το χρόνο, τότε ο 1ος είναι τρελά επωφελημένος και ο άλλος τρελά ρηγμένος.
                Μ@λ@κί@ δε λέω...αλλά έλα και στην πλευρά του κράτους.Εκτός από το να μετακυλίσει το τεκμήριο συντήρησης στις βενζίνες, δεν πιστεύω ότι υπάρχει πιο αξιόπιστος τρόπος...Τουλάχιστον εγώ δεν μπορώ να σκεφτώ κάτι πολύ πιο δίκαιο...
                Επιπλέον, επειδή ο καθένας από εμάς κάνει 'τα δικά του' στο αμάξι του όπως έγραψα και στο 1ο post, το κράτος δεν μπορεί να κάνει πλήρη προσομοίωση του κόστους συντήρησης του εκάστοτε αυτοκινήτου που κυκλοφορεί στο δρόμο.Πιστεύω όμως ότι με το μέτρο αυτό αγγίζει το μέσο όρο σε πολύ ρεαλιστικό βαθμό.Σίγουρα αυτοί που παρεκκλίνουν από το μέσο όρο, θα είναι είτε πολύ επωφελημένοι ή πολύ ριγμένοι.
                Να προσθέσω ότι συμφωνώ απόλυτα σε αυτό που έγραψες σχετικά με το ότι δεν μπορείς να πας ένα καινούριο αμάξι σε ένα συνοικιακό συνεργείο.Σίγουρα οι πειραματισμοί πάνω στο αμάξι σου δε θα είναι ποτέ ευχάριστο...

                elteo
                Προφανώς και δεν είπα ότι είναι οι θεοί σε οποιοδήποτε εξουσιοδοτημένο.Όπως υπάρχουν καλοί οδηγοί και κακοί οδηγοί, σίγουρα υπάρχουν καλοί μηχανικοί που ενδιαφέρονται να κάνουν τη δουλειά τους σωστά και οι κακοί μηχανικοί που απλώς ξεπετάνε τη δουλειά χωρίς να προσέχουν και κάνοντας προχειροδουλειές. Όπως ξαναέγραψα η πραγματικότητα είναι κάπου στη μέση.Μην τα ισοπεδώνουμε όλα...
                Σίγουρα έχουν γίνει και γκάφες (και ίσως και πιο μεγάλες) σε συνοικιακά συνεργεία.Απλά όλοι κράζουν τις μπαρούφες (λίγες ή πολλές) που γίνονται στα εξουσιοδοτημένα (πχ γιατί εκεί είναι πιο ακριβές οι εργασίες, γιατί είναι αντιπροσωπείες και υποτίθεται ότι ξέρουν τι κάνουν, τι λύνουν και τι δένουν και δεν πάνε ψαχτά κτλ-κτλ) και αυτές μένουν τελικά, ενώ στο συνοικιακό που το πάει ο άλλος για οικονομία, αν γίνει μαλακία τι θα σου πει αν συμβεί η ίδια μπαρούφα?
                Ξαναλέω.Η πραγματικότητα-αλήθεια είναι κάπου στη μέση.Γι' αυτό εγώ θέλω να είμαι μπροστά στις εργασίες που γίνονται στο αμάξι μου (όπως έγραψα και σε άλλο θέμα).Προφανώς και αν είναι ο άλλος παπάτζας, την μ@λ@κί@ του δεν την γλυτώνεις που να κοιτάς ακόμα και πως βιδώνει και ξεβιδώνει τις βίδες και πώς τοποθετεί το ανταλλακτικό και πόση δύναμη βάζει στις βίδες κτλ-κτλ.Τουλάχιστον πιστεύω ότι έτσι μπορώ να μειώσω κάπως τον κίνδυνο.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • Z
                  zorz last edited by

                  Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:

                  Πραγματικά δεν κατάλαβα το σκεπτικό σου.Εσύ πας στην πράξη? (χωρίς ψήγμα ειρωνείας)
                  Το κράτος πήγε να βγάλει τεκμήριο θεωρώντας ότι ένας μέσος Έλληνας οδηγεί ένα αμάξι που δεν βγάζει προβλήματα και πάει στο συνεργείο να αλλάξει απλώς τα προβλεπόμενα.
                  Ίσα-ίσα που αν το αμάξι σου χαλάει συνέχεια πρέπει εν μέρει να χαίρεσαι, γιατί (εντελώς θεωρητικά) το κράτος δεν 'βλέπει' τα επιπλέον έξοδα που κάνεις για το αμάξι και άρα δε σου αυξάνει το τεκμήριο συντήρησης.Οπότε ΘΕΩΡΗΤΙΚΑ (το τονίζω) είσαι και κερδισμένος.Τουλάχιστον έτσι το βλέπω εγώ.

                  Απλά να δοθεί ένα επιπλέον άμεσο κίνητρο (πέρα από το μέτρο της απόσυρσης) για να αλλάξει κάποιος το αμάξι του πιο γρήγορα...

                  Απλά στηλιτεύω τη συνεχιζόμενη πρακτική του κράτους (και η ακόλουθη ειρωνία πάει εκεί) να φορολογεί μόνο με βάσει το κυβισμό. Αυτό δημιουργεί κάθε είδους στρεβλές καταστάσεις, όπως αυτή που περιγράφεις. Η, για να το διατυπώσουμε και πιο γραφικά, αν πάρω για ντριφτάμαξο μια Alfa 75 Turbo America αντί για μια Sylvia S13 και πληρώνω τα κέρατα μου στα συνεργεία, θα λέω ευτυχώς που δεν φορολογούμαι παραπάνω, μιας και έχουν τα ίδια κυβικά...

                  Με την τελευταία πρόταση συμφωνώ κι εγώ. Κάτι αντίστοιχο γίνεται και στη Γερμανία απ'ότι ξέρω. Είναι καλό να κάνεις προοδευτικά όλο και πιο ακριβή τη χρήση παλιών αυτοκινήτων ώστε να μην συμφέρει η κατοχή ενός σάπιου. Από την άλλη όμως, όχι και τόσο πολύ ώστε μόνο ο SV να αντέχει οικονομικά τη διατήρηση ενός παλιού μεν, καλοσυντηρημένου 'ειδικού' αυτοκινήτου (όπως η 75 και το 200SX).

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • A
                    alexel last edited by

                    Το να ακριβαίνεις το κόστος χρήσης ενός παλαιού αυτοκινήτου δεν αποτελεί κίνητρο για τον κάτοχο να αγοράσει ένα καινούργιο αλλά αντικίνητρο να κρατήσει το παλιό. Η διαφορά νομίζω είναι αρκετά προφανής.
                    Οι συντριπτική πλειονότητα όσων έχουν αυτοκίνητο άνω των 10 ετών προφανώς δεν μπορούν να πάρουν καινούργιο. Ελάχιστοι είναι αυτοί που το κάνουν από στάση ζωής, αντι-καταναλωτική κοσμοθεωρία και λοιπά.
                    Αν θέλεις κράτος μου να εξαφανίσεις τα παλιά οχήματα πρέπει να δημιουργήσεις τις κατάλληλες προϋποθέσεις ώστε να μπορεί ο φτωχός -που χρειάζεται το αυτοκίνητο για να κυκλοφορεί όπως όλοι- να αποκτήσει ένα καινούργιο όχημα χωρίς να χρειάζεται να τον πηδήξει η τράπεζα (το τι κατασχέσεις γίνονται καθημερινά δεν λέγεται).

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • K
                      kavoyras last edited by

                      Alexel
                      Γι'αυτό ακριβώς και είπα (έμμεσα) 'μαζί με το μέτρο της απόσυρσης'.
                      Να σου δώσει το (χρηματικό) κίνητρο να αλλάξεις το αμάξι σου πιο φτηνά, αλλά και να σου δώσει και το αντι-κίνητρο να κρατήσεις το παλιό.
                      Κατά τα άλλα...απλά περαστικά μας....

                      ΥΓ:Ευτυχώς με τα σκάνδαλα που έγιναν και την οικονομική κρίση, σταμάτησε κάπως ο 'βιασμός'...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • G
                        geokat last edited by

                        απ' οτι φαινεται ο νεος υπουργος βαζει στο συρταρι τα τεκμηρια (ζητω ο Εφραιμ!!!!)

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • L
                          liago86 last edited by

                          Ο χρήστης Geokat έγραψε:
                          απ' οτι φαινεται ο νεος υπουργος βαζει στο συρταρι τα τεκμηρια (ζητω ο Εφραιμ!!!!)

                          Εχει κανεις καμια εγκυρη πληροφορια απο μεσα αν θα εφαρμοστουνε σε κανενα χρονο για παραδειγμα τα τεκμηρια?

                          Ειμαι στη φαση να παρω αμαξακι μεταχειρισμενο στο ονομα μου αλλα δεν εχω εισοδημα και τρεμω στην ιδεα οτι θα καλεστω να πληρωσω κερατιατικα.

                          Αληθεια το αφορολογητο των 10000 το κατηργησαν ή οχι?

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • K
                            kavoyras last edited by

                            Ο χρήστης liago86 έγραψε:

                            Ειμαι στη φαση να παρω αμαξακι μεταχειρισμενο στο ονομα μου αλλα δεν εχω εισοδημα και τρεμω στην ιδεα οτι θα καλεστω να πληρωσω κερατιατικα.

                            Αληθεια το αφορολογητο των 10000 το κατηργησαν ή οχι?

                            Αν το αμάξι είναι λιγότερο από 2000lt, ούτως ή άλλως δεν θα έχεις τεκμήριο συντήρησης.
                            ΑΝ θα υπάρξουν τεκμήρια συντήρησης θα είναι για αμάξια πάνω από 2.000 κυβικά.Κρίνοντας από τον χαρακτηρισμό 'αμαξάκι', μιλάς μάλλον για αμάξι μικρότερου κυβισμού οπότε και να εφαρμοστούν τα τεκμήρια (συντήρησης), εσένα δε σε πιάνουν ούτως ή άλλως.
                            Για να μην συγχέουμε κάποια πράγματα: Το τεκμήριο αγοράς όμως δεν καταργήθηκε και θα χρειαστεί στην φορολογική δήλωση του 2009 κάπως να δικαιολογήσεις πώς βρήκες το ποσό που έδωσες για να αγοράσειςτο αμάξι σου.Τώρα αν μιλάμε για πολύ-πολύ μικρό ποσό, μπορεί να εκπίπτει και από το τεκμήριο αγοράς.
                            Το αφορολόγητο των 10.000€ καταργήθηκε για τους ελεύθερους επαγγελματίες.Για τους μισθωτούς, ισχύει ακόμα από όσο ξέρω.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • G
                              geokat last edited by

                              δεν υπαρχει σταθερη σε αυτη τη χωρα οτι ισχυει σημερα μπορει να αλλαξει αυριο. Παντως αν το αυτοκινητο που θα παρεις ειναι κατω απο 2000 κυβικα μαλλον δεν θα εχεις θεμα.
                              http://www.naftemporiki.gr/news/static/ ... 618148.htm

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • J
                                johnkyr last edited by

                                αν κάποιος αγοράσει αυτοκίνητο κάτω από 2000cc, υπάρχει τεκμήριο αγοράς ?

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • 9
                                  993cc last edited by

                                  Υπάρχει για οτιδήποτε κοστίζει από 1000 ευρώ και πάνω πιστεύω (ακόμα και PC πχ). Κάνω λάθος

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • L
                                    liago86 last edited by

                                    Η ερωτηση μου αναφεροταν κυριως στα τεκμηρια διαβιωσης που ηθελαν να εφαρμοσουν το Σεπτεμβριο.

                                    Ο νομος δεν εχει αποσυρθει απλα δεν τεθηκε καθολου για ψηφοφορια, αλλα παραμενει ανα πασα στιγμη εκει για να τον επαναφερουν.

                                    Και εγω πιστευω οτι αν γινει κατι θα επηρεασει τα πολλα κυβικα και με μεγαλη εργοστασιακη αξια, τωρα για το αμαξακι που θελω 1.400 κυβικων και 7.000 Ευρω αξια, αν μας φορολογησουν και για τη χρηση αυτου τοτε τι να πω, ας μας παρουν και τα σωβρακα!

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • J
                                      johnkyr last edited by

                                      στις /12/2008, αγόρασα αυτοκίνητο 1.800cc, αξίας 27.000€ μετρητής. Το αυτοκίνητο είναι 100% στο όνομα μου.

                                      στις /03/2008, παντρεύτηκα, άρα για τα εισοδήματα του 2008, θα κάνουμε κοινή δήλωση με την γυναίκα μου.

                                      Ερώτηση .... Χρειάζεται, φαντάζομαι να αποδείξω το που βρήκα τα λ7 των 27.000€. Εαν τα δικά μου εισοδήματα για το 2008 δεν καλύπτουν το ποσό, μπορούν να προσμετρήσουν αυτά της γυναίκας μου ?

                                      Εαν δεν γίνεται, μέχρι πόσα προγενέστερα έτη μπορώ να επικαλεστώ, για την κάλυψη του ποσού ?

                                      thanks.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • S
                                        stavrosg last edited by

                                        Ο χρήστης johnkyr έγραψε:
                                        στις /12/2008, αγόρασα αυτοκίνητο 1.800cc, αξίας 27.000€ μετρητής. Το αυτοκίνητο είναι 100% στο όνομα μου.

                                        στις /03/2008, παντρεύτηκα, άρα για τα εισοδήματα του 2008, θα κάνουμε κοινή δήλωση με την γυναίκα μου.

                                        Ερώτηση .... Χρειάζεται, φαντάζομαι να αποδείξω το που βρήκα τα λ7 των 27.000€. Εαν τα δικά μου εισοδήματα για το 2008 δεν καλύπτουν το ποσό, μπορούν να προσμετρήσουν αυτά της γυναίκας μου ?

                                        Εαν δεν γίνεται, μέχρι πόσα προγενέστερα έτη μπορώ να επικαλεστώ, για την κάλυψη του ποσού ?

                                        thanks.

                                        Ναι, προσμετρούνται και της γυναίκας.

                                        Αν θες να καλύψεις από δηλώσεις προηγούμενων ετών, μπορείς να πας πίσω απεριόριστα, αρκεί να είναι συνεχόμενα τα έτη από τα οποία θα επικαλεστείς ανάλωση κεφαλαίου.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • J
                                          johnkyr last edited by

                                          σε ευχαριστώ για την απάντηση ! .....

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • J
                                            johnkyr last edited by

                                            λίγα και δίκαια !!!!! όπως είπε και ο υπουργός .........

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 41
                                            • 42
                                            • 43
                                            • 44
                                            • 45
                                            • 44 / 45
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr