Ο χρήστης thvarveris έγραψε:
Και φτάνουμε στα άσχημα!
Κινητήρας, ανεπαρκέστατος σε σχέση με το αμάξωμα και το βάρος που κουβαλάει!
Χρειάζεται να είαι με το πόδι στο πάτωμα για να κινηθείς απλως σβέλτα (όχι γρήγορα).Κάποια στιγμή ήμασταν μέσα τρία άτομα των 80 κιλων και τότε τα πράγματα ήταν χέσε μέσα! Η 6η στο σασμαν υπό αυτές τις συνθήκες είναι διακοσμητική.Αν θα το αγόρζα τώρα;
Με αυτό το μοτέρ ποτέ, αν και τα λεφτά που στοιχίζει είναι καλά.Γρήγορα χρειάζεται το 1400 TURBO μοτέρ, αν και κατά την γνώμη μου και πάλι οριακά ανεκτό θα είναι. Κακα τα ψέματα χρειάζεται λύση με παραπάνω κυβικά και με turbo σύμφωνα με την μόδα, αν και κατά την γνώμη μου ( ίσως και λόγω κακής εμπείρίας στην συμβίωση με αυτοκίνητο με turbo) δεν υπάρχει τίποτα καλύτερα από έναν καλό ατμοσφαιρικό κινητήρα.
Πιο απλός, με μεγαλύτερη διαρκεια λειτουργίας στον χρόνο, λιγότερες βλάβες και κυρίως πολύ πιο οικονομικός σε κατανάλωση αντίθετα με αυτό που θέλουν να μας πείσουν (να μας τρελάνουν δηλαδή) οι βιομηχανίες μα αβάντα τον τύπο.
Και κάτι ακόμα.Το αυτοκίνητο που είναι πιο κοντά στο MEGANE III σε σχήμα είναι το ΣΙΡΟΚΟ της VW και όχι το GOLF!
Υπάρχει και το δίλιτρο turbo με τους 180 ίππους στα προσιτά (για δίλιτρο κινητήρα) 23,5 χιλιάρικα ! Έχει και στάνταρ το ESP (αν θυμάμαι καλά), που στα 1600άρια χρεώνεται ...850 ευρώ ...