Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Kατεστραμένο κιβώτιο seat ibiza 2000 101ps!!!
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Kατεστραμένο κιβώτιο seat ibiza 2000 101ps!!!
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    15
    26
    156
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      dimpasa last edited by

      Είμαι κάτοχος ενός seat ibiza 2000 101 ps με 95000 Km. Ολα τα service έγιναν στη seat χωρίς ποτέ να έχω κανένα πρόβλημα με το αυτοκίνητο.
      Στο τελευτάιο service μου άλλαξαν, μαζί με τα προβλεπόμενα, βαλβολίνες.
      Δύο μέρες μετά το service, καθώς οδηγούσα με 5η στο κιβώτιο, διαπίστωσα έναν περίεργο θόρυβο και πέταγμα του μοχλού ταχυτήτων προς τα έξω.
      Το πρόβλημα έγινε μεγαλύτερο ώσπου οι ταχύτητες δυσκολευόταν πλέον να μπουν. Στο συνεργείο μου είπαν ότι θα χρειαζόταν αλλαγή δίσκω πλατώ συμπλέκτη (φυσιολογική φθορά). Την επόμενη μέρα, όταν ανοίχτηκε το σασμάν διαπιστώθηκε η πλήρης καταστροφή των γραναζιών καθώς και του διαφορικού και του συμπλέκτη.

      Τα ερωτήματά μου είναι το εξής:

      1)Είναι δυνατή η διάγνωση κάποιου φθαρμένου γραναζιού ώστε να αποτραπεί η πλήρης καταστροφή του κιβωτίου;

      2)Είναι δυνατόν να προκληθεί καταστροφή στο κιβώτιο από εσφαλμένη τοποθέτηση βαλβολίνων;

      3)Τα 90000Κm που είχε το αυτοκίνητο 'δικαιολογούν' την καταστροφή του κιβωτίου;

      Αν υπάρχουν κάτοχοι του αντίστοιχου μοντέλου με κατεστραμένο κιβώτιο, ας ενημερώσουν.

      4)Ποια θα ήταν μια λογική τιμή για αγορά μεταχειρισμένου κιβωτίου (καινούργιο έχει 2800 € !!!!!!!!!!!)

      1. Τι θα πρέπει να προσέξω κατά την αγορά, γιατί δεν υπάρχει περίπτωση να με βοηθήσει σοβαρά κάποιος από συνεργείο (μου βρήκαν σασμαν με 1000 €, αν είναι δυνατόν!!!!!!! οπότε πρέπει να ψάξω μόνος μου)
      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • D
        dimpasa last edited by

        Είμαι κάτοχος ενός seat ibiza 2000 101 ps με 95000 Km. Ολα τα service έγιναν στη seat χωρίς ποτέ να έχω κανένα πρόβλημα με το αυτοκίνητο.
        Στο τελευτάιο service μου άλλαξαν, μαζί με τα προβλεπόμενα, βαλβολίνες.
        Δύο μέρες μετά το service, καθώς οδηγούσα με 5η στο κιβώτιο, διαπίστωσα έναν περίεργο θόρυβο και πέταγμα του μοχλού ταχυτήτων προς τα έξω.
        Το πρόβλημα έγινε μεγαλύτερο ώσπου οι ταχύτητες δυσκολευόταν πλέον να μπουν. Στο συνεργείο μου είπαν ότι θα χρειαζόταν αλλαγή δίσκω πλατώ συμπλέκτη (φυσιολογική φθορά). Την επόμενη μέρα, όταν ανοίχτηκε το σασμάν διαπιστώθηκε η πλήρης καταστροφή των γραναζιών καθώς και του διαφορικού και του συμπλέκτη.

        Τα ερωτήματά μου είναι το εξής:

        1)Είναι δυνατή η διάγνωση κάποιου φθαρμένου γραναζιού ώστε να αποτραπεί η πλήρης καταστροφή του κιβωτίου;

        2)Είναι δυνατόν να προκληθεί καταστροφή στο κιβώτιο από εσφαλμένη τοποθέτηση βαλβολίνων;

        3)Τα 90000Κm που είχε το αυτοκίνητο 'δικαιολογούν' την καταστροφή του κιβωτίου;

        Αν υπάρχουν κάτοχοι του αντίστοιχου μοντέλου με κατεστραμένο κιβώτιο, ας ενημερώσουν.

        4)Ποια θα ήταν μια λογική τιμή για αγορά μεταχειρισμένου κιβωτίου (καινούργιο έχει 2800 € !!!!!!!!!!!)

        1. Τι θα πρέπει να προσέξω κατά την αγορά, γιατί δεν υπάρχει περίπτωση να με βοηθήσει σοβαρά κάποιος από συνεργείο (μου βρήκαν σασμαν με 1000 €, αν είναι δυνατόν!!!!!!! οπότε πρέπει να ψάξω μόνος μου)
        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • D
          dimpasa last edited by

          Είμαι κάτοχος ενός seat ibiza 2000 101 ps με 95000 Km. Ολα τα service έγιναν στη seat χωρίς ποτέ να έχω κανένα πρόβλημα με το αυτοκίνητο.
          Στο τελευτάιο service μου άλλαξαν, μαζί με τα προβλεπόμενα, βαλβολίνες.
          Δύο μέρες μετά το service, καθώς οδηγούσα με 5η στο κιβώτιο, διαπίστωσα έναν περίεργο θόρυβο και πέταγμα του μοχλού ταχυτήτων προς τα έξω.
          Το πρόβλημα έγινε μεγαλύτερο ώσπου οι ταχύτητες δυσκολευόταν πλέον να μπουν. Στο συνεργείο μου είπαν ότι θα χρειαζόταν αλλαγή δίσκω πλατώ συμπλέκτη (φυσιολογική φθορά). Την επόμενη μέρα, όταν ανοίχτηκε το σασμάν διαπιστώθηκε η πλήρης καταστροφή των γραναζιών καθώς και του διαφορικού και του συμπλέκτη.

          Τα ερωτήματά μου είναι το εξής:

          1)Είναι δυνατή η διάγνωση κάποιου φθαρμένου γραναζιού ώστε να αποτραπεί η πλήρης καταστροφή του κιβωτίου;

          2)Είναι δυνατόν να προκληθεί καταστροφή στο κιβώτιο από εσφαλμένη τοποθέτηση βαλβολίνων;

          3)Τα 90000Κm που είχε το αυτοκίνητο 'δικαιολογούν' την καταστροφή του κιβωτίου;

          Αν υπάρχουν κάτοχοι του αντίστοιχου μοντέλου με κατεστραμένο κιβώτιο, ας ενημερώσουν.

          4)Ποια θα ήταν μια λογική τιμή για αγορά μεταχειρισμένου κιβωτίου (καινούργιο έχει 2800 € !!!!!!!!!!!)

          1. Τι θα πρέπει να προσέξω κατά την αγορά, γιατί δεν υπάρχει περίπτωση να με βοηθήσει σοβαρά κάποιος από συνεργείο (μου βρήκαν σασμαν με 1000 €, αν είναι δυνατόν!!!!!!! οπότε πρέπει να ψάξω μόνος μου)
          1 Reply Last reply Reply Quote 3
          • T
            takinen last edited by

            Ο χρήστης dimpasa έγραψε:
            Είμαι κάτοχος ενός seat ibiza 2000 101 ps με 95000 Km. Ολα τα service έγιναν στη seat χωρίς ποτέ να έχω κανένα πρόβλημα με το αυτοκίνητο.
            Στο τελευτάιο service μου άλλαξαν, μαζί με τα προβλεπόμενα, βαλβολίνες.
            Δύο μέρες μετά το service, καθώς οδηγούσα με 5η στο κιβώτιο, διαπίστωσα έναν περίεργο θόρυβο και πέταγμα του μοχλού ταχυτήτων προς τα έξω.
            Το πρόβλημα έγινε μεγαλύτερο ώσπου οι ταχύτητες δυσκολευόταν πλέον να μπουν. Στο συνεργείο μου είπαν ότι θα χρειαζόταν αλλαγή δίσκω πλατώ συμπλέκτη (φυσιολογική φθορά). Την επόμενη μέρα, όταν ανοίχτηκε το σασμάν διαπιστώθηκε η πλήρης καταστροφή των γραναζιών καθώς και του διαφορικού και του συμπλέκτη.

            Τα ερωτήματά μου είναι το εξής:

            1)Είναι δυνατή η διάγνωση κάποιου φθαρμένου γραναζιού ώστε να αποτραπεί η πλήρης καταστροφή του κιβωτίου;

            2)Είναι δυνατόν να προκληθεί καταστροφή στο κιβώτιο από εσφαλμένη τοποθέτηση βαλβολίνων;

            3)Τα 90000Κm που είχε το αυτοκίνητο 'δικαιολογούν' την καταστροφή του κιβωτίου;

            Αν υπάρχουν κάτοχοι του αντίστοιχου μοντέλου με κατεστραμένο κιβώτιο, ας ενημερώσουν.

            4)Ποια θα ήταν μια λογική τιμή για αγορά μεταχειρισμένου κιβωτίου (καινούργιο έχει 2800 € !!!!!!!!!!!)

            1. Τι θα πρέπει να προσέξω κατά την αγορά, γιατί δεν υπάρχει περίπτωση να με βοηθήσει σοβαρά κάποιος από συνεργείο (μου βρήκαν σασμαν με 1000 €, αν είναι δυνατόν!!!!!!! οπότε πρέπει να ψάξω μόνος μου)
            1. Μόνο αν κάνει κάποιο θόρυβο.
            2. Ναι αν α)δεν έβαλαν καθόλου βαλβολίνες, (απλά έβγαλαν τις παλιές χωρίς να ξαναγεμίσουν β) έβαλαν κάτι άλλο αντί για βαλβολίνες, γ)έβαλαν λάθος βαλβολίνες. δ)Δεν έσφιξαν την τάπα και τις 'εχασες' στο δρόμο.
            3. Όχι σε καμία περίπτωση, εκτός και αν το είχες...'σκίσει'
            4. 500 ?
            5. Δεν υπάρχει σχεδόν τίποτα που να μπορείς να δείς εξωτερικά, εκτός από την κατάσταση του 'καβουκιού'. Πάντως αν μπεις στη διαδικασία μπορείς να δώσεις κάτι παραπάνω ωστε να 'ανοίξουν' το μεταχειρισμένο και να του κάνουν rebuilt σε ότι ανταλλακτικό απαιτείται. Αυτό σε περίπτωση που η επισκευή γίνει σε εξωτερικό συνεργείο. Αν γίνει μέσα στην αντιπροσωπεία, συνηθίζεται να δίνουν κάποια (έστω άτυπη) εγγύηση ακόμα και για μεταχειρισμένα ανταλλακτικά.
            1 Reply Last reply Reply Quote 3
            • D
              dimpasa last edited by

              Πάντως στο συνεργείο μου είπαν ότι έβαλαν βαλβολίνες (αυτές που έπρεπε), όταν άνοιξαν το σασμάν όντως ήταν μέσα (δεν ήμουν εγώ δυστυχώς εκεί).

              Αν τοποθετηθεί λιγότερη ποσότητα βαλβολίνων, θα υπήρχε πρόβλημα;

              Παρατήρηση:
              Έκανα μόλις 130 Km αφού αλλάχθηκαν οι βαλβολίνες (υπερβολικά σατανική σύμπτωση, αν είναι σύμπτωση)

              1 Reply Last reply Reply Quote 3
              • M
                mkiii last edited by

                εχει συμβει σε bmw που ειχαμε παλια, να ξεχασουν να βιδωσουν τη ταπα στις βαλβολινες με αποτελεσμα να πεταει τις ταχυτητες
                Επειδη μαλλον ηταν bmw το σασμαν αντεξε, το γεμισαμε βαλβολινες (μετα απο λιγο καιρο!!!) και ολα ΟΚ

                πιστευω λοιπον οτι για καποιο λογο δεν σου εβαλαν βαλβολινες...

                επετρεψε μου μια συμβουλη, κατι το οποιο τηρω παντα ακομα αν το σερβις το εκανα στον αδερφο μου.
                Το αμαξι μην το αφηνεις ΠΟΤΕ απο τα ματια σου
                εγω ουτε σε παρκαδορο δε το δινω, και ας ειχα και γιουγκο.....

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • ?
                  A Former User last edited by

                  Ο χρήστης mkiii έγραψε:
                  Επειδη μαλλον ηταν bmw το σασμαν αντεξε, ...
                  πιστευω λοιπον οτι για καποιο λογο δεν σου εβαλαν βαλβολινες...
                  Το αμαξι μην το αφηνεις ΠΟΤΕ απο τα ματια σου

                  Το γιατί άντεξε της BMW δεν είμαι σε θέση να ξέρω αλλά μάλλον στην τύχη θα το έριχνα ή στην χρήση παρά στην προκατάληψη υπέρ της μάρκας!
                  Στα άλλα φούλ μαζί σου, μάλλον δε λιπαινόταν καλά ή εκτός από βαλβολίνες είχε άλλα πράματα μέσα (όχι απαραίτητα υγρά! ) και ποτέ μην το αφήνεις από τα μάτια σου ακόμα και χρέπι.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • T
                    takinen last edited by

                    Ο χρήστης dimpasa έγραψε:
                    Πάντως στο συνεργείο μου είπαν ότι έβαλαν βαλβολίνες (αυτές που έπρεπε), όταν άνοιξαν το σασμάν όντως ήταν μέσα (δεν ήμουν εγώ δυστυχώς εκεί).

                    Αν τοποθετηθεί λιγότερη ποσότητα βαλβολίνων, θα υπήρχε πρόβλημα;

                    Παρατήρηση:
                    Έκανα μόλις 130 Km αφού αλλάχθηκαν οι βαλβολίνες (υπερβολικά σατανική σύμπτωση, αν είναι σύμπτωση)

                    Οχι δεν υπάρχει πρόβλημα από λιγότερη ποσότητα σε λογικά πάντα πλαίσια...Πάντως δεν μας βοηθάς καθόλου....Και δεν ήσουν και μπροστά

                    Βάλε και άλλο μηχανικό να το δει...Άποκλείεται να καταστράφηκαν όλα τα εξαρτήματα μαζί..Ένα χάλασε πρώτο και πήρε μαζί του όλα τα υπόλοιπα. Το γιατί καταστράφηκε ένα κιβώτιο δεν είναι πυρηνική επιστήμη...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 3
                    • M
                      mkiii last edited by

                      Ο χρήστης onyx ! έγραψε:

                      Επειδη μαλλον ηταν bmw το σασμαν αντεξε, ...
                      πιστευω λοιπον οτι για καποιο λογο δεν σου εβαλαν βαλβολινες...
                      Το αμαξι μην το αφηνεις ΠΟΤΕ απο τα ματια σου

                      Το γιατί άντεξε της BMW δεν είμαι σε θέση να ξέρω αλλά μάλλον στην τύχη θα το έριχνα ή στην χρήση παρά στην προκατάληψη υπέρ της μάρκας!
                      Στα άλλα φούλ μαζί σου, μάλλον δε λιπαινόταν καλά ή εκτός από βαλβολίνες είχε άλλα πράματα μέσα (όχι απαραίτητα υγρά! ) και ποτέ μην το αφήνεις από τα μάτια σου ακόμα και χρέπι.

                      gia na bohthisw (an de milaw sto bronto) : ZF sasman eixe

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • D
                        dimpasa last edited by

                        Όταν το πήγα για service ήμουν εκεί και είχα δει το μάστορα νά βάζει βαλβολίνες (τρομπάρει) με το αντίστοιχο μηχάνημα, βέβαια δεν είδα ποσότητα...

                        Το λάθος μου είναι ότι το άφησα εκεί και δεν είδα να ανοίγουν το σασμάν μπροστά μου.(Οταν το πήγα έκλεινε το συνεργείο και από το θόρυβο που έκανε το αμάξι μου είπαν ότι είναι μάλλον συμπλέκτης!!)
                        Που να φανταζόμουν... ,την άλλη μέρα με τηλεφώνησαν και μουείπαν ότι είναι το σασμάν.

                        Η εξήγηση που έδωσαν είναι ότι μπλόκαρε το γρανάζι της 5ης (τώρα γιατί μπλόκαρε;;;;;;;;;;;όντως ήταν αναμένο που το είδα) και παρέσυρε και τα υπόλοιπα (όντως στην 5η μέ πετούσε το μοχλό), επειδή δε σταμάτησα.(Ημουν σε βουνά και έκανα άλλα 30km μέχρι να φτάσω στο συνεργείο, μεπολύ χαμηλή ταχύτητα-δε φαντάστηκα ότι θα ήταν με τιποτα το σασμάν)

                        Το θέμα είναι ότι έχω ένα κατεστραμένο σασμάν και δε μπορώ να αποδείξω τίποτα....

                        Πάντως ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 3
                        • D
                          dimitrios last edited by

                          kati paromoio eixame pathei me audi A3.mono pou se emas espase kai to kelyfos tou kivwtiou,kai o symblekths kai ola.den kserw an ta dio amaksia--audi a3 1.6 kai ibiza 1.6 exoun to idio kivwtio.se epistolh stin germania mas apantisan oti den tha paroume tipota ws apozhmiwsh kai oti prepei na plirwsoume monoi mas tin episkevi.kali tuxi me to psaksimo

                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                          • A
                            adis4gr last edited by

                            καλη τυχη φιλε...πολλα τα λεφτα για καινουριο!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • F
                              firegarden last edited by

                              Γιατι δε μας λες το ονομα του συνεργειου;Προφανως αυτοι ευθυνονται.Το φορουμ μας δινει τη δυνατοτητα να πληροφορουμαστε ποιοι κανουν καλα τη δουλεια τους και ποιοι οχι.Εγω π.χ. σε αλλο ποστ μου ειχα αναφερει οτι εχω τις χειροτερες εντυπωσεις απο την Ford Autolink στον Κηφισο γιατι ειχα παει το αμαξι για να φτιαξουν διαρροη στο τιμονι και οταν το παρελαβα,η διαρροη ηταν μεγαλυτερη!(οι μ@λ@κες δεν ειχαν βιδωσει το κολλαρο πανω στο δοχειο!)Αν πεις το ονομα,μπορει καποιοι φιλοι απο εδω μεσα να μην πανε σε αυτο το συνεργειο και να γλιτωσουν ενδεχομενως καποιες ζημιες στα αμαξια τους.Δεν ειναι και λιγο αυτο...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 4
                              • A
                                astrakitcar last edited by

                                με 500 και ισως παραπανω ευρω βρισκεις σιγουρα σασμαν.δεν ξερω αν εισαι Αθηνα.υπαρχει καποιος που πουλαει σασμαν VW group.

                                μηπως στην διαρκεια των 130km βρηκες απο κατω σε καποια ανωμαλια,δεν το καταλαβες και στην συνεχεια ειχες διαρροη;

                                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                • D
                                  dimpasa last edited by

                                  Ξαναλέω ότι το σασμάν καταστράφηκε τελείως ξαφνικά χωρίς να χτυπήσω πουθενά ή να αλλάξω άτσαλα ταχύτητα ή οποιοδήποτε άλλο κάκό χειρισμό.

                                  Δεν ανάφερα το όνομα του συνεργείου για τον εξής προφανή λόγο :
                                  ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ 100% ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΜΕΛΕΙΑ Ή ΣΦΑΛΜΑ ΤΟΥ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟΥ (αναφορικά, είναι η αντιπροσωπεία SEAT Σερρών)

                                  Στο συγκεκριμένο συνεργείο το πηγαίνω τους τελευταίους 6 μήνες (αλλαγή τακάκια - λάδια, ευθυγράμιση...χωρίς κανένα πρόβλημα)-παλιότερα το πήγαινα SEAT Θεσ/νίκης, όπου και διαμένω.

                                  Τι να πω...Δεν θα μάθω ποτέ αν είναι τυχαίο συμβάν ή αμέλεια.
                                  Μετά από επανανειλημμένες συζητήσεις με τους υπεύθυνους του συνεργείου, πήρα την τελική απάντησή τους ότι όλα έγιναν προβλεπόμενα (κατάτην τοποθέτηση των βαλβολίνων) και ότι το συμβάν ήταν τυχαίο.

                                  Anyway,βρήκα σασμάν στα μαγαζιά στο βαρδάρι με 500 €

                                  Το αμάξι θα το παραλάβω σήμερα...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                  • D
                                    dimpasa last edited by

                                    ΕΠΑΝΕΡΧΟΜΑΙ ΜΕ ΜΙΑ ΣΟΒΑΡΗ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΕΙΣ ΒΑΡΟΣ ΤΗΣ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑΣ ΤΗΣ SEAT ΣΕΡΡΩΝ Ε.ΤΣΙΝΙΚΑΣ
                                    Αφού βρήκα σασμάν (500 €), το παρέδωσα στο συνεργείο κατά τις 12:30 και ημέρα Σάββατο.
                                    (Το αμάξι ήταν στο συνεργείο από την Τρίτη). Σκοπός ήταν η αλλαγή συμπλέκτη (δίσκος πλατώ...), γνήσιου ανταλλακτικού SEAT και η τοποθέτησή του σασμάν που είχα φέρει.
                                    Προφανώς, γι'αυτή τη δουλειά χρειαζόταν χρόνος και την αφήσαν για τη Δευτέρα.

                                    Επικοινωνώ μαζί τους Δευτέρα 13:00 και μου λένε ότι θα είναι έτοιμο στις 16:00. Κατά τις 16:30 με ειδοποιούν ότι υπήρχε πρόβλημα με την άφιξη του ανταλλακτικού του συμπλέκτη εξαιτίας των χιονιών στην Αθήνα!!!!!!!!!!!!!!!
                                    (η παραγγελία μπορούσε να γίνει από την ΠΡΟΗΓΟΎΜΕΝΗ Τρίτη...)

                                    Αναμονή λοιπόν, και σήμερα Τρίτη στις 15:00 με ειδοποιούν να πάρω το αυτοκίνητο, μόνο που δεν τοποθετήθηκε συμπλέκτης SEAT (επέμενα για ανταλλακτικό SEAT λόγω των 2 χρόνων εγγύησης), αλλά άλλης μάρκας (χωρίς εγγύηση).

                                    Φυσικά ο εκνευρισμός μου ήταν μεγάλος, οπότε μιλώντας τους με υψηλό τόνο και χωρίς να εξυβρίσω κανένα, ζήτησα περαιτέρω εξηγήσεις.
                                    Η απάντηση που πήρα ήταν ότι είχαν παραγείλει συμπλέκτη για 8βάλβιδο (το δικό μου είναι 16βάλβιδο) οπότε και δεν ταίριαζε. ΑΡΑ ΑΠΟΦΑΣΙΣΑΝ (ΜΟΝΟΙ ΤΟΥΣ) ΝΑ ΜΟΥ ΒΑΛΟΥΝ ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΟ ΜΗ ΓΝΗΣΙΟ (τελικά μου έδωσαν εγγύηση).

                                    Εκνευρισμός στα ύψη τόσο για την ταλαιπωρία όσο και για τις απίστευτες δικαιολογίες που έβρισκαν.

                                    **Ξαφνικά ο υπεύθυνος του συνεργείου, ΤΣΙΝΙΚΑΣ Ε. ,μου επιτέθηκε φραστικά με απίστευτες βρισιές και απειλές για τη ζωή μου **(έπεσα από τα σύννεφα) επειδή τόλμησα -όπως είπε- να υψώσω τον τόνο της φωνής μου στο μαγαζί του και μπροστά σε πελάτες!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

                                    Απίστευτα πράγματα από χωριάτες, απολίτιστους, αγράμματους και άσχετους ανθρώπους που δεν έχουν ίχνος επαγγελματισμού.

                                    -ΕΡΩΤΗΣΗ
                                    Μήπως θα έπρεπε οι αντιπροσωπείες να έχουν και κάποιον αρχιμηχανικό μηχανολόγο μηχανικό από Πολυτεχνείο ή ΤΕΙ ώστε να υπάρχει έστω μία γεύση παιδείας-συμπεριφοράς (παρά το ότι πιστεύω ότι τα γράμματα δεν κάνουν ούτε τον τεχνίτη ούτε και τον ευγενή)???

                                    ΟΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΕΣ ΕΜΠΕΙΡΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΚΑΤΟΝΟΜΑΣΤΟ ΚΥΡΙΟ(!!!!!!!!!)-ΤΣΙΝΙΚΑΣ ΣΕΑΤ ΣΕΡΡΩΝ, ΑΣ ΤΟ ΚΑΤΑΘΕΣΕΙ!
                                    Φυσικά θα προβώ σε μηνύσεις εξύβρισης καθώς και καταγγελίες σε περιοδικά αυτοκινήτου. Ηδη έγινε καταγγελία στα κεντρικά της SEAT για τη συμπεριφορά του 'κυρίου'

                                    Δημήτρης Π.
                                    Ηλεκτρολόγος Μηχανικός & Μηχανικός Η/Υ
                                    (Καθηγητής Πληροφορικής Β'θμιας Εκπ/σης)

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                    • M
                                      mkiii last edited by

                                      περιμενουμε νεα απο τη ΣΕΑΤ κυριως.....

                                      εισαι κ μακρυα!
                                      Αν γινοταν εδω θα μαζευομασταν μερικα καλα παιδια απο το φορουμ ,οχι πολλοι 50-60 ατομα, να τον ρωταγαμε ολοι μαζι τι εννοουσε οταν σε εβριζε αυτος ο μαμακας...

                                      να δουμε αν θα συνεχιζε να επιμενει

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                      • C
                                        citastak last edited by

                                        παρε κανενα τηλ το ΙΝ.ΚΑ.. και γνωστοποιησε τους το γεγονος...εχω βαρεθει να μας δουλευουν... αν δεν το εβλεπες δηλαδη, τι θα γινοταν θα νομιζες οτι ειχες το εργοστασιακο?

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 6
                                        • F
                                          funkyreverend last edited by

                                          Δεν ξέρω αν εμπίπτει στον κανονισμό περί διαφήμισης, αλλά μήπως πρέπει να κάνεις την ίδια ακριβώς καταγγελία στο αντίστοιχο forum περί Seat? Εκεί μπορεί να μάθεις και άλλες εμπειρίες ή γενικά πληροφορίες. Συγγνώμη αν όντως έκανα διαφήμιση, δεν έχω πρόβλημα να διαγραφεί το ποστ.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                          • L
                                            lazaros-kourtis last edited by

                                            FILE DIMPASA,
                                            EIMASTE 4 ATOMA POY DEN MAS KSEREIS FYSIKA ALLA EMEIS SYMPASXOYME MAZI SOY!
                                            KAT'ARXHN PREPEI NA KSEREIS OTI TA NEYRA KANOYN KAKO SE AYTES TIS PERIPTWSEIS GI'AYTO SYGRATHSE TA!
                                            KATA DEYTERO, ENA SASMAN POY DOYLEYEI XWRIS PROVLHMA 90000 DEN SPAEI ME TH MIA SE NORMAL ODHGHSH, ARA SIGOYRA KAPOIA M...A EKANAN ST SYNERGEIO.
                                            EPISHS XAIROMASTE POU TELIKA VRHKES
                                            LYSH ME 500E KAI SAN SYMPARASTASH SOY LEME OTI KAI EDW STHN PATRA OI ANTIPROSWPEIES THS SEAT DEN EXOYN KALH FHMH EIDIKA STHN EKSYPHRETHSH TOY PELATH. PANTA PROSPA8OYN NA SOY TA PAROYN! GIAYTO KRATA GERA KAI KANE TOYS ROMPA OSO MPOREIS, PANTA ME KOSMIO TROPO OMWS.

                                            ME EKTHMHSH,
                                            JACK

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr