-
Παράγγειλα το Type-r(face lift ) πριν από δύο εβδομάδες. Η τιμή με διαβεβαίωσαν ότι δεν θα μεταβληθεί, όπως είδη ξέρουμε από την απλή έκδοση, και αν γίνει αυτό θα είναι το πολύ 200~300€.
Πάντως παράδοση σε 3 μήνες. Τώρα αν έρθει πιο πριν και απλά το λεν για λόγους ασφαλείας, δεν ξέρω. Εγώ το περιμένω με ανοιχτές αγκάλες!!!!
Όσο για το απροκρουστικό σηματάκι Σ νομίζω ότι δεν το έχω δει σε Type-R, αλλά μπορεί και να κάνω λάθος.
Τιμή για το Type-S δεν γνωρίζω αλλά έχω ακούσει για 2.0lt με 160PS.
-
Ο χρήστης tazz έγραψε:
αν δεν κάνω λάθος τώρα μεσολαβεί και η έκδοση type-s.Oxi den uparxh Civic Type S.
Mona Type S pou uparxoun.
Prelude (Proto original Type S)
Integra/RSX (To neo)
TL (To Proigoumeno, oxi sto new) -
πΟσα πληρωνει σε Honda Mitsubishi Volvo για να βαζει το σημα του σε καθε αμαξι?
-
Ο χρήστης OUZO Power έγραψε:
αν δεν κάνω λάθος τώρα μεσολαβεί και η έκδοση type-s.
Oxi den uparxh Civic Type S.
Mona Type S pou uparxoun.
Prelude (Proto original Type S)
Integra/RSX (To neo)
TL (To Proigoumeno, oxi sto new)Έχω δει τα χαρακτηριστικα του Type S σε διάφορες ιστοσελίδες. Μάλιστα όταν κατέβασα το διαφημιστικό από το αγγλικό site το έχει μέσα. Αν το θέλετε μπορείτε να το δείτε σε μορφή PDFΕΔΩ
Ερώτηση??? Γιατί σε όλα τα site παγκοσμίως της Honda λειτουργεί κανονικά το link για test drive, ενώ στο ελληνικό όχι???
Κύριε Σαρακάκη τι κάνετε εσείς γι'αυτό? Ο ανταγωνισμός ανεβαίνει!!! -
και γω εχω την εντυπωση οτι υπαρχει σιβικ type-s...
-
Ο χρήστης adis4gr έγραψε:
και γω εχω την εντυπωση οτι υπαρχει σιβικ type-s...Μόνο στην ΗΠΑμερική. (και μπορεί και σε κάποιο Καναδά, Αυστραλία ας μας πουν οι μετανάστες μας... )
-
Ο χρήστης Vasilios έγραψε:
και γω εχω την εντυπωση οτι υπαρχει σιβικ type-s...
Μόνο στην ΗΠΑμερική. (και μπορεί και σε κάποιο Καναδά, Αυστραλία ας μας πουν οι μετανάστες μας... )
Then einai Type S. Oute sto Japan diafimizete san Type S.
Bgenh mia ekdosh Amerika/Canada me 160hp. Sthn Ameriki onomazete Si kai sto Kanada SiR.
Mporh tora sthn Aglia na to onomasane Type S. Alla ekslusive Type S modelo opos proanafera den einai.
-
νομίζω ότι το μυστήριο λύθηκε: το type-s για τους άγγλους είναι η έκδοση των 160 ίππων που ανέφερε ο ούζο. και βγαίνει μόνο σε πεντάθυρο! αλήθεια, αυτό γιατί δεν εισάγεται; θα ήταν ενδιαφέρουσα εναλλακτική λύση για όσους ενδιαφέρονται για σβέλτο πεντάθυρο, απέναντι σε λεόν 180hp και φόκους st.
-
θα ταν πολυ καλη επιλογη για μας εδω...σε μια λογικη τιμη...
-
Ψιλοάσχετο... μήπως είδε κανείς τη μετατροπή σε CTR στο DRIVE ;;;
Πολύ καλή δουλειά και αποτέλεσμα !!!! -
Ο χρήστης tazz έγραψε:
νομίζω ότι το μυστήριο λύθηκε: το type-s για τους άγγλους είναι η έκδοση των 160 ίππων που ανέφερε ο ούζο. και βγαίνει μόνο σε πεντάθυρο! αλήθεια, αυτό γιατί δεν εισάγεται; θα ήταν ενδιαφέρουσα εναλλακτική λύση για όσους ενδιαφέρονται για σβέλτο πεντάθυρο, απέναντι σε λεόν 180hp και φόκους st.8a diafonousa. H Honda ema8e pia na mhn exei duo antagonizomena proionta sthn idia agora.
Paradigma htan sthn Boreia amerikh.
Integra - Prelude - S2000
O pitsirikas h8ele Prelude. Den eixe omos ta leuta kai eperne Integra.
Otan telika eixe ta leuta gia Prelude sta 30 tou sou leei den dino ligo parapano gia ena S2000. H htan pia se katastash pou den mporouse na boleuth me Coupe.
Etsi dimiourgi8ike mia kontra anamesa se 3 autokinita apo thn idia eteria. Me idio agorastiko koino. Kai fusika exase to Prelude logo timhs. Kai na fantasths palh ftino to ebale h Honda. Ftino leo giati ebgaze mono $1500 apo ka8e polish Prelude. Kostize tou much h paragwgh.
Paromio 8a dimiourgi8h metaksh thn ekdosh 160hp kai CTR ama parousiastoun sthn idia agora.
Kai entiposh mou kanh pou uparxh HRV kai CRV sthn idia agora. Sthn BA den to ferane to HRV gia auto to logo.
Exo akoush poles fores erwtish stous Redliners apo an8ropous pou 8eloun na agorasoun mikro SUV kai rotan 'HRV h CRV paidia?'
-
Ο χρήστης OUZO Power έγραψε:
Kai entiposh mou kanh pou uparxh HRV kai CRV sthn idia agora. Sthn BA den to ferane to HRV gia auto to logo.
Exo akoush poles fores erwtish stous Redliners apo an8ropous pou 8eloun na agorasoun mikro SUV kai rotan 'HRV h CRV paidia?'Στην Ελλάδα τουλάχιστον δεν τίθεται θέμα. Το ένα είναι μικρό ενώ το άλλο είναι 40 πόντους παραπάνω άρα μεγάλο και σαφώς ακριβότερο από το άλλο και γενικά έχουν διαφορετικό προσανατολισμό. Το μικρό πιο πονηρό, τολμηρό νεανικό και το μεγάλο οικογενειακό με χώρους αλλά και ζωηρό.
-
κατα τη ταπεινη μου γνωμη κανενα απο αυτα τα τζιπ δε θα πρεπε να βγαινε με το σημα της χοντα...τεσπα αποψη μου...
το s-2000 ειναι πιο ακριβο στις ΗΠΑ απο τα αλλα δυο? -
Ο χρήστης adis4gr έγραψε:
κατα τη ταπεινη μου γνωμη κανενα απο αυτα τα τζιπ δε θα πρεπε να βγαινε με το σημα της χοντα...τεσπα αποψη μου...
το s-2000 ειναι πιο ακριβο στις ΗΠΑ απο τα αλλα δυο?Giati to les auto aderfe?
-
δε ξερω...χοντα και τζιπ αυτου του στυλ δε μου ταιριαζει...κατι δε κολλαει...
τουλαχιστον το σλογκαν ηταν joy machine!ευτυχως...
honda civic type-r