Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Renault Clio RS η VW Scirocco 2.0 ;
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Renault Clio RS η VW Scirocco 2.0 ;
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 7
    • 8
    • 25
    • 26
    • 6 / 26
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    72
    511
    549
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • Q
      qsisvts last edited by

      με συγχωρεις φιλε μου pai mei, αλλα ποιο ακριβως ειναι το ακριβο κοστος εξελιξης του clio rs??
      ο κινητηρας ειναι εξελιξη του προηγουμενου,φρενα απο το μεγκαν,σασι απο το απλο κλιο και ενας διαχυτης!

      προφανως θα εγινε τρομερη δουλεια στην αναρτηση για αν στριβει θεικα,αλλα περα απο αυτο δε νομιζω οτι εγινε και καμια 'σπαταλη'..!

      μαλιστα σε σχεση με τον ανταγωνισμο δεν ειναι και τιποτα το εξωπραγματικο σε επιδοσεις,αρα και που κόστισε τοσο οσο λες, τι εγινε???

      τα μονα ατου του αυτοκινητου ειναι οτι εχει κινητηρα που στροφαρει στις 8400 και 'old school' αισθηση στο δρομο,πραγμα πολυ σημαντικο για καποιους

      για μενα παντως τα 26Κ αρχικη τιμη ΔΕΝ ειναι και τοσα πολλα για ενα τετοιο αυτοκινητο(σε περιπτωση που παρεξηγησες τη λεξη 'τσιμπημενο') αλλα κοιτας και τι υπαρχει γυρω..

      αν με λιγα χιλιαρικα επιπλεον μπορεις να παρεις σιροκκο δε βλεπω το λογο(οπως και η πλειοψηφια των 'ανησυχων' οδηγων) να πας στο κλιο.
      απο την αλλη γουστα ειναι αυτα

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • K
        kikizas-grigoris last edited by

        Ο χρήστης coupeas έγραψε:

        Σωστα Γρηγορη ,οι του 'κυριλε' το Σιρροκο και οι 'ανησυχοι' το clio!

        To 'κυριλε' στην προκειμενη περιπτωση ομως
        μπορει να ειναι επισης το ιδιο γρηγορο και αποτελεσματικο
        με το 'ανησυχοι'.

        200 αλλογα και 215 τελ και κοντο 6ρι,,,,,,,,,,δεν νομιζω!

        Κι' ομως!
        Οταν το Scirocco εχει: 0-100 6.7sec (DSG) clio 7.2sec
        0-1000m
        scirocco 27.1sec/195km/h clio 28.2sec/185km/h
        40-60km/h με 4η
        scirocco 3.5sec clio 3.7sec
        80-110km/h με 4η
        scirocco 2.9sec clio 5.5sec
        120-140km/h με 4η
        scirocco 3.1sec clio 3.9sec
        Τελικη
        scirocco 235km/h clio 215km/h, κατι
        νομιζεις λαθος!

        (Πηγη: 4τροχοι Ιουνιου 2007 & Nοεμβριου 2008)

        Μεσιε Γρηγορη μηπως ειναι τουρμπο το Σιρροκο?
        Το κλιο μηπως ειναι ατμοσφαιρα?
        Εγω τις βρισκω αμελητεες τις διαφορες!
        Και απο αισθηση στο δρομο?,,Οδικη συμπεριφορα ,αναρτησεις?
        Απο φιλισσοφια κατασκευης?
        Μαλλον δεν ειναι ετσι!

        Aν εσυ βρισκεις αμελητεα την διαφορα 1sec και 10km/h στο χιλιομετρο, που
        δεν ευνοει το τουρμπο τοσο οσο στις ρεπριζ (εκει πεφτει πολυ γελιο)
        οκ παω πασο...
        Στα υπολοιπα αν και με εχει καλυψει ο QsisVTS
        εγω να προσθεσω μονο οτι σε αισθηση στο δρομο το
        scirocco τουλαχιστον που εχω οδηγησει εμπνεει ασυλληπτη
        ασφαλεια ιδιαιτερα σε γρηγορες στροφες (καμπες με τριψηφια χλμ)
        κατι που το clio λογω κοντυτερου μεταξονιου και μονο
        δεν μπορει να πετυχει στα ιδια επιπεδα, με την οποια τελεια
        αναρτηση και αν διαθετει...
        Το οτι ειναι το clio ατμοσφαιρα δεν μου λεει τιποτα.
        Δεν φταιει η ατμοσφαιρα αυτη καθεαυτη αλλα το συγκεκριμενο μοτερ
        που αποδεικνυεται (εστω, λιγο) κατωτερο της κατασκευης.
        Το Type R δηλάδη με τον κινητηρα του που ξυριζει και κοιταει στα ισια
        οτιδηποτε στα 200 αλογα τι ειναι , ατμοσφαιρα δεν ειναι?
        Ενα συγκριτικο που ειχα κανει post σε προηγουμενες σελιδες
        δειχνει οτι λογω κινητηρα το clio 'ιδρωνει' και μετα βιας
        μπορει να ακολουθησει την υπολοιπη 'παρεα' της κατηγοριας.
        Σου παραθετω το link που εχει και το video:

        http://www.evo.co.uk/carreviews/cargrou ... cupra.html' target='_blank' target='_blank

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • D
          drdino last edited by

          Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
          αν με λιγα χιλιαρικα επιπλεον μπορεις να παρεις σιροκκο δε βλεπω το λογο(οπως και η πλειοψηφια των 'ανησυχων' οδηγων) να πας στο κλιο.
          απο την αλλη γουστα ειναι αυτα

          Αν το σιρόκο ειναι αμάξι για 'ανήσυχους οδηγούς', τότε απλά διαφέρει ο ορισμός μας.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • R
            ratanplan last edited by

            Ο χρήστης Pai Mei έγραψε:
            Το RS είχε αρκετά υψηλό κόστος εξέλιξης, αλλά πέραν αυτού μερικοί από εμάς θα τα έδιναν άνετα τα 26Κ για αυτό το αυτοκίνητο, ακριβώς γιατί εκτιμούν ιδιαίτερα το πώς είναι στον δρόμο. Όσοι αγοράζουν πρώτα εξοπλιστικό πακέτο και μετά οδηγική μηχανή θα το βρουν ακριβό και καλά θα κάνουν να προτιμήσουν κάτι άλλο. Επιλογές υπάρχουν.

            Eπίσης Άγγελε πολλοι γουσταρουν την ατμοσφαιρα.....και γουσταρουν να ακουν 7,5ρες 8ρες κλπ

            Θα μου πεις και τι εγινε ρε φίλε? Παρε το τουρμπακι με την ροπαρα, να εισαι και πιο γρηγορος (υπο προυποθεσεις) και πιο ξεκουραστος.....νταξ εγω ειμαι μαζοχας....μου αρεσει ν κουραζομαι, και να παλευω με το σασμαν, το τιμονι το πλαισιο κλπ

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • Q
              qsisvts last edited by

              και αντι για 7,5αρες και 8αρες, απλα να βαρας 7αρες...καταστροφη σκετη!

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • R
                ratanplan last edited by

                Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:

                Σωστα Γρηγορη ,οι του 'κυριλε' το Σιρροκο και οι 'ανησυχοι' το clio!

                To 'κυριλε' στην προκειμενη περιπτωση ομως
                μπορει να ειναι επισης το ιδιο γρηγορο και αποτελεσματικο
                με το 'ανησυχοι'.

                200 αλλογα και 215 τελ και κοντο 6ρι,,,,,,,,,,δεν νομιζω!

                Κι' ομως!
                Οταν το Scirocco εχει: 0-100 6.7sec (DSG) clio 7.2sec
                0-1000m
                scirocco 27.1sec/195km/h clio 28.2sec/185km/h
                40-60km/h με 4η
                scirocco 3.5sec clio 3.7sec
                80-110km/h με 4η
                scirocco 2.9sec clio 5.5sec
                120-140km/h με 4η
                scirocco 3.1sec clio 3.9sec
                Τελικη
                scirocco 235km/h clio 215km/h, κατι
                νομιζεις λαθος!

                (Πηγη: 4τροχοι Ιουνιου 2007 & Nοεμβριου 2008)

                Μεσιε Γρηγορη μηπως ειναι τουρμπο το Σιρροκο?
                Το κλιο μηπως ειναι ατμοσφαιρα?
                Εγω τις βρισκω αμελητεες τις διαφορες!
                Και απο αισθηση στο δρομο?,,Οδικη συμπεριφορα ,αναρτησεις?
                Απο φιλισσοφια κατασκευης?
                Μαλλον δεν ειναι ετσι!

                Aν εσυ βρισκεις αμελητεα την διαφορα 1sec και 10km/h στο χιλιομετρο, που
                δεν ευνοει το τουρμπο τοσο οσο στις ρεπριζ (εκει πεφτει πολυ γελιο)
                οκ παω πασο...
                Στα υπολοιπα αν και με εχει καλυψει ο QsisVTS
                εγω να προσθεσω μονο οτι σε αισθηση στο δρομο το
                scirocco τουλαχιστον που εχω οδηγησει εμπνεει ασυλληπτη
                ασφαλεια ιδιαιτερα σε γρηγορες στροφες (καμπες με τριψηφια χλμ)
                κατι που το clio λογω κοντυτερου μεταξονιου και μονο
                δεν μπορει να πετυχει στα ιδια επιπεδα, με την οποια τελεια
                αναρτηση και αν διαθετει...
                Το οτι ειναι το clio ατμοσφαιρα δεν μου λεει τιποτα.
                Δεν φταιει η ατμοσφαιρα αυτη καθεαυτη αλλα το συγκεκριμενο μοτερ
                που αποδεικνυεται (εστω, λιγο) κατωτερο της κατασκευης.
                Το Type R δηλάδη με τον κινητηρα του που ξυριζει και κοιταει στα ισια
                οτιδηποτε στα 200 αλογα τι ειναι , ατμοσφαιρα δεν ειναι?
                Ενα συγκριτικο που ειχα κανει post σε προηγουμενες σελιδες
                δειχνει οτι λογω κινητηρα το clio 'ιδρωνει' και μετα βιας
                μπορει να ακολουθησει την υπολοιπη 'παρεα' της κατηγοριας.
                Σου παραθετω το link που εχει και το video:

                http://www.evo.co.uk/carreviews/cargrou ... cupra.html' target='_blank' target='_blank' target='_blank

                Δες την κλιμακωση του ταπερ και του κλιο

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • K
                  kikizas-grigoris last edited by

                  Ποιανου ταπερ την κλιμακωση να δω?
                  Του clio ειναι κοντες οι σχεσεις
                  εκτος απο τις δυο τελευταιες
                  που εχουν μακρυνει στην νεα γενια
                  αλλα και παλι οχι πολυ...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • I
                    italakias last edited by

                    Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
                    Ποιανου ταπερ την κλιμακωση να δω?
                    Του clio ειναι κοντες οι σχεσεις
                    εκτος απο τις δυο τελευταιες
                    που εχουν μακρυνει στην νεα γενια
                    αλλα και παλι οχι πολυ...

                    εγω το μονο ταπερ που ξερω ειναι αυτο που παιρνω στην δουλεια για φαγητο.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • Q
                      qsisvts last edited by

                      Ο χρήστης drdino έγραψε:

                      αν με λιγα χιλιαρικα επιπλεον μπορεις να παρεις σιροκκο δε βλεπω το λογο(οπως και η πλειοψηφια των 'ανησυχων' οδηγων) να πας στο κλιο.
                      απο την αλλη γουστα ειναι αυτα

                      Αν το σιρόκο ειναι αμάξι για 'ανήσυχους οδηγούς', τότε απλά διαφέρει ο ορισμός μας.

                      κοιτα πως εχει το πραμα..εσυ στα ιδια περιπου λεφτα προτιμησες να παρεις 307,εγω τοτε ενα c2 vts, γιατι προσπαθουσα να παρω κατι το οσο δυνατον γρηγοροτερο και 'ανησυχο',ενω ο πατερας μου ηταν θετικοτατος στο να δωσει το κατι παραπανω για να παρω ενα 1.6 μικρομεσαιο(αλλα ουτε φραγκο παραπανω για ενα γρηγορο κουβα τυπου ibiza fr που ηθελα τοτε).
                      εγω λοιπον συμφωνα με τα δικα σου προτυπα περι ανησυχιας,εκανα πιο σωστη επιλογη απο σενα..

                      πρωταρχικος μου στοχος λοιπον ηταν και ειναι τα γκαζια,οσο ομως τα λεφτα σοβαρευουν θα κοιταξεις και τη ποιοτητα,την ανεση και την ευχρηστια πραγματα τα οποια εγω σε αντιθεση με σενα τοτε δε τη κοιταξα και πλεον το χω μετανιωσει!

                      για αυτο την επομενη φορα δε πηρα εvo και s2k,αλλα ουτε και slk ή 320 για τη μοστρα!

                      αυτη ειναι λοιπον η φιλοσοφια μου περι 'ανησυχιας',γιατι για μενα περασαν οι μερες 'μαζοχισμου' ,που λεει και ο rantanplan, ανεπιστρεπτι.
                      καταλαβαινω οτι μπορει θεωρητικα να χεις αντιθετη αποψη,ομως εγω αυτη θεωρω σωστη,εχω λογους να τη θεωρω σωστη και τη στηριζω μεχρι τελους!
                      φιλικα παντα

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • D
                        drdino last edited by

                        Ωραίος ο συλλογισμός σου, αλλά έχει μια τρύπα: εγώ δεν ήθελα 307.

                        Τέσπα, εγώ απλά δεν θεωρώ το σιρόκο αμάξι για τον 'ανήσυχο' οδηγό. Ένα γρήγορο, καλοστημένο μικρομεσαίο είναι.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • Q
                          qsisvts last edited by

                          Ο χρήστης drdino έγραψε:
                          Ωραίος ο συλλογισμός σου, αλλά έχει μια τρύπα: εγώ δεν ήθελα 307.

                          τωρα με ταπωσες!!!

                          (και εκανα τοση ωρα να τα σκεφτω ολα αυτα....)

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • P
                            pai-mei last edited by

                            Ο χρήστης ratanplan έγραψε:

                            Θα μου πεις και τι εγινε ρε φίλε? Παρε το τουρμπακι με την ροπαρα, να εισαι και πιο γρηγορος (υπο προυποθεσεις) και πιο ξεκουραστος.....νταξ εγω ειμαι μαζοχας....μου αρεσει ν κουραζομαι, και να παλευω με το σασμαν, το τιμονι το πλαισιο κλπ

                            Κοίταξε Στέλιο, εμένα προσωπικά με ξεκουράζει το RS. Έχει φοβερή ανάρτηση και σε απόσβεση, και για τον σκοπό που το θέλω είναι απλώς τέλειο, με το σωστό γρανάζωμα κ.λπ, κ.λπ (ok θα ήθελα καλύτερο τιμόνι, αλλά κανείς δεν είναι τέλειος, ζω και μ'αυτό). Και για κάθε μέρα υπέροχο είναι και τώρα που μάκρυναν και τις δύο τελευταίες σχέσεις, θα έχει ηρεμήσει και στο ταξίδι.

                            @Qsis, το κόστος εξέλιξης όπως σωστά είπες συμπεριλαμβάνει και τις δοκιμές για το σετάρισμα κ.λπ. Όλα αυτά απαιτούν χρόνο και κόστος. Τώρα, υπάρχουν και άνθρωποι που την αίσθηση των wagen την σιχαίνονται, οπότε δεν τίθεται καν θέμα να τα βάλουν σε λίστα αγοράς και δη μαζί με το Clio.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • R
                              ratanplan last edited by

                              Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
                              Ποιανου ταπερ την κλιμακωση να δω?
                              Του clio ειναι κοντες οι σχεσεις
                              εκτος απο τις δυο τελευταιες

                              που εχουν μακρυνει στην νεα γενια
                              αλλα και παλι οχι πολυ...

                              Οι κοντες σχεσεις στοιχιζουν σε επιδοσεις

                              Qsis, Βασικα μαλλον ποτε δεν εισουν του μαζοχισμου, απλα αυτο ειχες (δεν σου αγοραζαν fr κλπ) με αυτο πορευτηκες, το οποιο C2 πραγματικα δεν βλεπω να εχει καποιο θετικο.....δλδ τσαμπα ταλαιπωριοσουνα

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • K
                                kikizas-grigoris last edited by

                                Ο χρήστης ratanplan έγραψε:

                                Ποιανου ταπερ την κλιμακωση να δω?
                                Του clio ειναι κοντες οι σχεσεις
                                εκτος απο τις δυο τελευταιες

                                που εχουν μακρυνει στην νεα γενια
                                αλλα και παλι οχι πολυ...

                                Οι κοντες σχεσεις στοιχιζουν σε επιδοσεις

                                Qsis, Βασικα μαλλον ποτε δεν εισουν του μαζοχισμου, απλα αυτο ειχες (δεν σου αγοραζαν fr κλπ) με αυτο πορευτηκες, το οποιο C2 πραγματικα δεν βλεπω να εχει καποιο θετικο.....δλδ τσαμπα ταλαιπωριοσουνα

                                Οι κοντες σχεσεις ευνοουν θελεις να πεις σε επιδοσεις...
                                Αντιστοιχα στοιχιζουν σε τελικη ταχυτητα.
                                Οπως και να εχει το clio εχει οντως το καλυτερο και οχι μονο
                                στην κατηγορια του στησιμο μακραν!
                                Αυτο δεν το κανει ομως γρηγοροτερο και αποτελεσματικοτερο
                                απο το scirocco.
                                To κανει πιο συμμετοχικο, πιο απολυτο, πιο παιχνιδιαρικο
                                και γενικα κανει τον οδηγο του να νιωθει οτι παει πιο
                                γρηγορα δινωντας του και αρκετες δοσεις αγωνιστικου
                                χαρακτηρα.
                                Προσωπικα για επιλογη καθημερινου (και μοναδικου)
                                αυτοκινητου στα 31 θα ηθελα
                                κατι πιο ποιοτικο ταξιδιαρικο και λιγο μεγαλυτερο.
                                Αν ημουν μεχρι 25-27 δεν θα το συζητουσα, το
                                clio θα ηταν μονοδρομος, οταν ωριμαζεις ομως
                                και μετρας τα χρηματα που βγαζεις περισσοτερο
                                μπαινουν και αλλοι παραγοντες στην τελικη επιλογη...
                                Kαι εδω ειναι που το scirocco προσεγγιζει
                                αυτη την ιδεολογια καλυτερα.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • K
                                  kikizas-grigoris last edited by

                                  Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:

                                  Ποιανου ταπερ την κλιμακωση να δω?
                                  Του clio ειναι κοντες οι σχεσεις
                                  εκτος απο τις δυο τελευταιες

                                  που εχουν μακρυνει στην νεα γενια
                                  αλλα και παλι οχι πολυ...

                                  Οι κοντες σχεσεις στοιχιζουν σε επιδοσεις

                                  Qsis, Βασικα μαλλον ποτε δεν εισουν του μαζοχισμου, απλα αυτο ειχες (δεν σου αγοραζαν fr κλπ) με αυτο πορευτηκες, το οποιο C2 πραγματικα δεν βλεπω να εχει καποιο θετικο.....δλδ τσαμπα ταλαιπωριοσουνα

                                  Οι κοντες σχεσεις ευνοουν θελεις να πεις σε επιδοσεις...
                                  Αντιστοιχα στοιχιζουν σε τελικη ταχυτητα.
                                  Οπως και να εχει το clio εχει οντως το καλυτερο και οχι μονο
                                  στην κατηγορια του στησιμο μακραν!
                                  Αυτο δεν το κανει ομως γρηγοροτερο και αποτελεσματικοτερο
                                  απο το scirocco.
                                  To κανει πιο συμμετοχικο, πιο απολυτο, πιο παιχνιδιαρικο
                                  και γενικα κανει τον οδηγο του να νιωθει οτι παει πιο
                                  γρηγορα δινωντας του και αρκετες δοσεις αγωνιστικου
                                  χαρακτηρα.
                                  Προσωπικα για επιλογη καθημερινου (και μοναδικου)
                                  αυτοκινητου στα 31 θα ηθελα
                                  κατι πιο ποιοτικο, ταξιδιαρικο και λιγο μεγαλυτερο.
                                  Αν ημουν μεχρι 25-27 δεν θα το συζητουσα, το
                                  clio θα ηταν μονοδρομος, οταν ωριμαζεις ομως
                                  και μετρας τα χρηματα που βγαζεις περισσοτερο
                                  μπαινουν και αλλοι παραγοντες στην τελικη επιλογη...
                                  Kαι εδω ειναι που το scirocco προσεγγιζει
                                  αυτη την ιδεολογια καλυτερα.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • R
                                    ratanplan last edited by

                                    Οι κοντες σχέσεις το πνιγουν το αμαξι, εχεις πολυ σασμαν χανοντας χρονο.

                                    Οι κοντες σχεσεις ευνοουν ΜΟΝΟ στο βουνο, ή σε πατημα ρολαριστο ΑΝ αυτο κρατησει για μια μονο σχέση.

                                    Για να μην μπερδευουμε ατμοσφαιρες τουρμπο κλπ, θα σου δωσω ενα παραδειγμα.

                                    106 16ν, με μαμα διαφορικο, είναι πιο γρηγορο απο ενα με πιο κοντο διαφορικο.

                                    106 16ν με εκκεντρα απο PT52 και πάνω με μαμα διαφορικο ειναι ετη φωτως πίσω απο ενα με κοντο διαφορικό.

                                    Μιλόντας για ενα νορμαλ αμαξι απο πλευρας μοτερ, με κοντες σχέσεις ή κοντο κωρονοπήνιο, δεν πορουμε να πουμε οτι κερδιζει.

                                    Ολα τα παραπανωπου σου λεω για τα 106 ειναι μετρημενα με τηλεμετριες σε διαφορες συνθηκες, και διαφορα σταδια μοτερ, αλλαζοντας διαφορικα απο πολυυυυ κοντα μεχρι λιγοτερο κοντα απο το μαμα....σε εργοστασιακο μοτερ παντα εχανε ή τελος παντων σε σκουπα εξατμιση (να μην εχει ρογραμμα που ανεβαζει κοφτη) μην τρελαθουμε να βρουμε μαμα μοτερ αυτες τις μετρησεις δεν τις εχω ομως

                                    Αν καποιος εχει ενα σβέλτο ατμοσφαιρικο νορμαλ αμαξι, και σκεφταιται να αλλαξει διαφορικο, βαζω την τηλεμετρια πριν και μετα την αλλαγη ωστε να δει οτι σε επιδοσεις στην ευθεια έχει χασει.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • K
                                      kikizas-grigoris last edited by

                                      Aπο τα λιγα παντως που γνωριζω
                                      στο θεμα κοντυτερων σχεσεων
                                      ειναι οτι αυτες βοηθουν ειδικα στα πολυστροφα
                                      μοτερ να βρισκονται γρηγοροτερα οι στροφες στην υψηλοτερη
                                      περιοχη τους και αρα βελτιωνουν τις επιδοσεις.
                                      Με αυτα ως βαση δεν μπορω να συμφωνησω οτι
                                      μονο σε αναβαση εχεις καλυτερα αποτελεσματα...
                                      Οσο για το θεμα περισοτερων αλλαγων που απαιτουνται
                                      σε κοντυτερες σχεσεις μεταδοσης αυτο ισχυει
                                      σε μια διαδρομη (παρολα αυτα εγκειται στις γρηγορες ή οχι
                                      αλλαγες του καθε οδηγου, και στο 'ποσο' πιο κοντες ειναι οι σχεσεις ωστε να εκμεταλευτει καλυτερα την συγκεκριμενη αποδοση του κινητηρα και να βρεθει
                                      κερδισμενος συνολικα, συγκριτικα με τον εξτρα χρονο που θα χρειαστει για περισσοτερες
                                      αλλαγες),
                                      οχι ομως σε μια εκκινηση απο ενα σημειο σε ενα αλλο πχ κοντρα σε φαναρι
                                      τυπου 0-100km/h, οπου εκει θελω ουσιαστικα να επικεντρωθω
                                      τονιζοντας οτι στη περιπτωση του clio εχουν ηδη εξαντλησει το θεμα της ευστροφιας του ατμοσφαιρικου κινητηρα 'βοηθωντας' τον με αυτο τον τροπο να πετυχει καλυτερες επιδοσεις, οι οποιες
                                      παρα ταυτα δεν το βοηθουν να ξεχωρισει στην κατηγορια, ποσο μαλλον
                                      να βρεθει μπροστα απο ενα scirocco 2.0 TSI.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • R
                                        ratanplan last edited by

                                        Σε κοντρα φαναρι-φαναρι (σε ισιο δρομο χωρις ανωφερια) ενα αμαξι με κοντη κλιμακωση σε σχεση με ακριβως το ιδιο με κανονικη κλιμακωση (το τονιζω ωστε να μπορει να γινει συγκριση στην ιδια βαση και το μονο που αλλαζει να ειναι το διαφορικο) εχει ΣΑΦΕΣΤΑΤΟ μειονεκτημα, μιας και ουτε να ξεκινησει τοσο καλα μπορει, το ιδανικο μαλιστα ειναι μια λιγο πιο μακρυα πρωτη ωστε να 'απλωνει'.

                                        Οσο για τις αλλαγες...οσο γρηγορα και να τις κανει καποιος....οταν ο αλλος κανει μια αλλαγη λιγοτερη....ε εχει διαφορα

                                        Το θεμα μας ομως ειναι η στροφοδιαδρομη και οχι οι ευθειες (εμενα πρωσοπικα και οι ευθειες μου αρεσουν ) οπου εκει το 'κοντο' μαμαει χαλάλι του λοιπον να χανει λιγο στην ευθεια!

                                        Αν εχει και ενα πυργολεβιε να γουσταρεις αλλαγες στο βουνο......

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • I
                                          italakias last edited by

                                          εγω πιστευω οτι ενα αμαξι με χαμηλες ροπες και λιγο μακριες σχεσεις παει καλυτερα στο βουνο.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • D
                                            drdino last edited by

                                            Χαμηλόροπο ή με λίγη ροπή;

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 8
                                            • 25
                                            • 26
                                            • 6 / 26
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr