-
Ο χρήστης Geokat έγραψε:
...Τα εγγλεζικα αυτοκινητα δεν ειναι αναξιοπιστα οταν ακολουθεις το βιβλιο...Αχ φίλε Geokat...
Δυστυχώς η συμβουλή σου έρχεται λίγο αργούτσικα για μένα...Βλέπεις, ο Μάστρο Νικόλας (που ήταν και γνωστό μαγαζί στο Ηράκλειο) ήξερε ΤΑ ΠΑΝΤΑ...(έτσι καυχιόταν).
Του πήγαινες Yugo και στo επέστρεφε GTI...
Του πήγαινες GTI και στο επέστρεφε Airbus...
Τέτοια μαστοράντζα ήταν ο κυρ Νίκος...Μόνο με τα Αγγλικά φαίνεται δεν τα πήγαινε και τόοοοσο καλά.
Δεν μπορώ να εξηγήσω αλλιώς το ότι του πήγα το έρημο το Spitfire με λαβωμένα κουζινέτα (απλή αλλαγή ήθελαν) και τελικά κατέληξα να έχω στην αποθήκη μου κάτι κούτες γεμάτες παλιοσίδερα από τον κινητήρα του 1500...

Ευτυχώς βρέθηκε κατά τύχη σε κάποια μάντρα ένας αντίστοιχος κινητήρας και το Μark ΙV μπόρεσε να σταθεί πάλι όρθιο (απλά από τότε δεν πλησίαζε ούτε απ' έξω το μηχανουργείο του 'μαστρο'-Νικόλα).
Όσο για την ρύθμιση των διπλών καρμπυρατέρ HS4...εκεί να δείτε πόσες μαστοράντζες πέρασαν από την αγάπη μου (χωρίς βέβαια ποτέ κανένας να καταφέρει κάτι σπουδαίο...).
Τέλος πάντων, περασμένα ξεχασμένα, αλλά σίγουρα τέτοια αμάξια δυστυχώς πάνε χαμένα χωρίς τον κατάλληλο 'χειρούργο'...εκεί ο Geokat έχει ΑΠΟΛΥΤΟ δίκιο...
-
Ο χρήστης Geokat έγραψε:
Επειδη ειδα οτι υπαρχει ενα κλιμα αντι-βρετανικο , και εγω σαν βρετανοαναθρεμενος θα σας πω κατι 'Τα Μεταξωτα βρακια θελουν και επιδεξιους κολους'. Τα εγγλεζικα αυτοκινητα δεν ειναι αναξιοπιστα οταν ακολουθεις το βιβλιο, αλλα εδω η μαστορατζες με το σφυρι και το καλεμι και με το μυαλο το ξερολιαρικο που, οταν τους λες οτι το μανουαλ λεει οτι πρεπει να υπαρχει αυτο το διακενο και σου απαντα λες και ηταν το δεξι χερι του Εντζο Φερραρι 'θα μου μαθεις εμενα τη δουλεια μου ρε' αντε να βγαλεις ακρη... και αντε το αμαξι να δουλεψει οπως πρεπει και να πως βγαινουνε οι φημες κυριοι....Σίγουρα έτσι είναι αλλά σε κάποια σημεία είναι καθαρά θέμα λάθος σχεδιασμού.Πολλά σημεία στα ηλεκτρικά τους, για παράδειγμα, είναι για κλωτσιές Ή, πώς το βλέπεις, να στηρίζεις 200 κιλά μοτέρ απο τον καθρέφτη του, ο οποίος πιάνει στο μπλόκ με 5-6 βίδες 5/16'? Ό,τι και να του κάνεις σε λίγο καιρό θα χάνει λάδια.
Σαφώς και σε όλα τα αυτοκίνητα υπάρχουν σφάλματα, όμως μην ξεχνάμε ότι τα Αγγλικά είναι τα πιό δημόφιλη ως 'διατηρητέα' και, κατά τη γνώμη μου, πολλά απο αυτά είναι εντελώς αναίτια υπερτιμημένα.
Α και αφού οι φίλοι τους εδω μέσα 'τσιμπάνε' με ό,τι λέμε γι αυτά, γι αυτό συνεχίζουμε οι υπόλοιποι το δούλεμα... -
ρε ενα εχω ενα πω οτι η Rolls Royce ειναι το στανταρ ποιοτητας για ολα τα πραγματα στον κοσμο γι'αυτο δουλευετε μας οσο θελετε, απλα ζηλευετε....
-
Α καί κάτι άλλο να προσθέσω, φίλε webfox, τα αγγλικά είναι απο τα πιό απλά και 'προβλέψιμα' μηχανολογικά αυτοκίνητα. Γι αυτό και ο μέσος Άγγλος οδηγός τους, τότε και τώρα, κανει κατά κανόνα μόνος του την περιοδική συντήρηση (και υπ' όψιν ότι το μυαλό του Εγγλεζάρα σε τέτοια θέματα δουλεύει στις μισές στροφές απο ότι του αντίστοιχου Έλληνα).
Δε μπορώ λοιπόν να καταλάβω πού χρειάζονται οι 'χειρόυργοι' και οι 'επιστήμονες' για τη συντήρηση/επισκευές των Αγγλικών...συμπεριλαμβανομένων και των απλούστερων καρμπυρατέρ παγκοσμίως ( πιο απλό και απο του παπιού...), των SU. Να είστε σίγουροι ότι μόνο στη χώρα μας θεωρούν τα Αγγλικά 'περίεργα' και 'δύσκολα'
-
Ο χρήστης 7pas100 έγραψε:
Α καί κάτι άλλο να προσθέσω, φίλε webfox, τα αγγλικά είναι απο τα πιό απλά και 'προβλέψιμα' μηχανολογικά αυτοκίνητα. Γι αυτό και ο μέσος Άγγλος οδηγός τους, τότε και τώρα, κανει κατά κανόνα μόνος του την περιοδική συντήρηση (και υπ' όψιν ότι το μυαλό του Εγγλεζάρα σε τέτοια θέματα δουλεύει στις μισές στροφές απο ότι του αντίστοιχου Έλληνα).Δε μπορώ λοιπόν να καταλάβω πού χρειάζονται οι 'χειρόυργοι' και οι 'επιστήμονες' για τη συντήρηση/επισκευές των Αγγλικών...συμπεριλαμβανομένων και των απλούστερων καρμπυρατέρ παγκοσμίως ( πιο απλό και απο του παπιού...), των SU. Να είστε σίγουροι ότι μόνο στη χώρα μας θεωρούν τα Αγγλικά 'περίεργα' και 'δύσκολα'
ετσι ετσι πες τα Χρυσοστομε, βεβαια υπαρχουν και οι εξαιρεσεις αμα δεις το τη σωληνακι, ρελεδακι, σκατουλακι και κακο εχει ο V12 στην Xjs μου θα κλαψεις (οπως κλαιω και εγω και προσευχομαι να μην μου παθει ποτε τιποτα κακο το μωρο μου, γιατι ποιος θα βαλει χερι εκει μεσα)
-
Έχεις δει τι γίνεται σε 12κύλινδρο Μερσεντέ αντίστοιχης ηλικίας με το XJS?
Στο ίδιο καζάνι βράζουν. -
Mhn bazoume sto idio kazani ta mercedes me ta jaguar ...,eleos...!!!
-
Ο χρήστης istorikos6 έγραψε:
Mhn bazoume sto idio kazani ta mercedes me ta jaguar ...,eleos...!!!τωρα δεν ξερω αν θα πρεπει να σε βρισω η να σε συγχαρω επειδη εχω και απο τα δυο θα πω το εξης η mercedes ειναι η νοικοκυρα που θα σου εχει το ζεστο σου το φαγακι οταν γυριζεις σπιτι θα σου μεγαλωσει τα παιδια και τετοια... η Jaguar ειναι η ανωμαλη γκομενα που θα σε απογειωση. οταν μπαινω και μυριζω το δερμα της πιανω τα ξυλα της και ακουμπαω τον αγκονα μου στη φαρδια της κονσολα ξεχναω τα παντα και τις συγχωρω οποια αταξια μου κανει (γιατρε υπαρχει σωτηρια? ή ειμαι κατεστραμενος?)
-
Ναι μπράβο.
Και τα Jaguar είναι η εξαίρεση, ο κανόνας στο πώς είναι φτιαγμένα τα Αγγλικά είναι τα υπόλοιπα 'λαϊκά'.
-
Ο χρήστης 7pas100 έγραψε:
Ναι μπράβο.Και τα Jaguar είναι η εξαίρεση, ο κανόνας στο πώς είναι φτιαγμένα τα Αγγλικά είναι τα υπόλοιπα 'λαϊκά'.
Έχει και κάτι εξαιρέσεις όμως...
να υποθέσω ότι δεν έχεις πιάσει πίσω φρένα σε Ρ6
Καμάρωσε πατέντες



-
Ο χρήστης 7pas100 έγραψε:
...Δε μπορώ λοιπόν να καταλάβω πού χρειάζονται οι 'χειρόυργοι' και οι 'επιστήμονες' για τη συντήρηση/επισκευές των Αγγλικών...συμπεριλαμβανομένων και των απλούστερων καρμπυρατέρ παγκοσμίως ( πιο απλό και απο του παπιού...), των SU. Να είστε σίγουροι ότι μόνο στη χώρα μας θεωρούν τα Αγγλικά 'περίεργα' και 'δύσκολα'Καλά βρε αθεόφοβε κουζουλογαλάτη φίλε μου 7pas100...αυτά θα ήθελα ΠΟΛΥ να τα διάβαζε και ο καλός ο Μαστρο-Νικόλας (όχι ότι θα άλλαζε και τίποτα..).
Έτσι που τα γράφεις αρχίζω να πιστεύω πραγματικά ότι η παραπάνω φωτό της αποθήκης μου πρέπει να είναι προϊόν φωτοσοπιάς και οι ΑΤΕΛΕΙΩΤΕΣ περιπέτειές μου με την ρύθμιση των HS4 ήταν απλά παραισθήσεις λόγω υπερβολικής κατανάλωσης Fish & Chips...
Βέβαια γελάμε τώρα, αλλά στα 'τότε' τα χρόνια (χωρίς Internet, ηλεκτρισμό και Στέλλα Πεντζαντάκου) ήσουν πραγματικά έρμαιο στον εκάστοτε 'τεχνίτη'...
Φαντάζομαι ότι σήμερα τα πράγματα έχουν βελτιωθεί αρκετά, ιδιαίτερα γιατί υπάρχει αυτή η υπέροχη δυνατότητα ανταλλαγής εμπειριών και συμβουλών μέσω των ειδικών φόρουμ (παλιά ήσουν ΜΟΝΟΣ σου και δούλευε αποκλειστικά το Trial by Error...δοκίμαζες έναν μάστορα, τον πλήρωνες και άμα δεν σου' κανε καλή δουλειά, πήγαινες στον επόμενο, κλπ. )
Αν πάντως γνώριζα τότε όλ' αυτά που βρίσκουμε σήμερα στα διάφορα Sites, σίγουρα θα είχα ΑΚΟΜΑ την Βρετανίδα καλλονή στο γκαράζ μου (αν βέβαια η κυρά μου δεν την είχε πυρπολήσει πρώτα ).
Να' χετε πάντα ΚΑΛΕΣ βόλτες με τις κούκλες σας...
-
Ο χρήστης P6B έγραψε:
Ναι μπράβο.
Και τα Jaguar είναι η εξαίρεση, ο κανόνας στο πώς είναι φτιαγμένα τα Αγγλικά είναι τα υπόλοιπα 'λαϊκά'.
Έχει και κάτι εξαιρέσεις όμως...
να υποθέσω ότι δεν έχεις πιάσει πίσω φρένα σε Ρ6
Καμάρωσε πατέντεςΌχι δεν έχω ασχοληθεί με το άθλημα...
Αυτό το συνονθύλευμα είναι ο τρόπος ενεργοποίησης του χειροφρένου?? Ρε τον καλλιτέχνη τον Εγγλεζάρα! -
Ο χρήστης 7pas100 έγραψε:
Αυτό το συνονθύλευμα είναι ο τρόπος ενεργοποίησης του χειροφρένου?? Ρε τον καλλιτέχνη τον Εγγλεζάρα!
Και του φρένου και του χειρόφρενου! Τι να σου εξηγώ τώρα...
Μου πήρε ένα απόγευμα να καταλάβω πως δουλεύουν για να μην κάνω λάθος στη συναρμολόγηση! -
Η δεξιοτεχνία δεξιοτεχνία και το κουστουμάκι κουστουμάκι...




-
Ολίγον υπεροπτική ως διαφήμιση αλλά το αίμα νερό δεν γίνεται!

-
Χαιρετίσματα από τη Νορβηγία!

-
μητσε, ειπες να βγω μια βολτιτσα μεχρι να το ρυθμισω....κι εφτασες εκει πανω ρε φιλε?
-
Ναι ρε συ, πολύ μποτιλιάρισμα γύρω από τη Θεσσαλονίκη και δεν μπορούσα να κάνω δουλειά, έψαχνα λίγο πιο άδειους δρόμους και ...
-
Ο κυρ Αλέκος αυτοπροσώπως με τα καμάρια του...

-
Συμφωνώ για τα δύο καμάρια αλλά για το τρίτο......
MADE IN ENGLAND