-
για το έδαφος μη το φοβάσαι!
Αν ήταν να βλάψει το σπίτι σου θα την είχες 'ακούσει' αλλιώς...Ο leonp έκανε μια καλή παρατήηση πάντως! Τα σοβατεπί πρέπει πάντα να ακολουθούν τα πλακίδια ως προς τους αρμούς...
-
Δεν πρέπει να υπήρχαν καθόλου αρμοί. Αν όλα τα δωμάτια είναι έτσι, να περιμένεις το ίδιο πρόβλημα.
Σε ίδια περίπτωση, το έλυσα ξηλώνοντας μια σειρά πλακάκια. Έκοψα 5 χιλιοστά από το κάθε ένα κ τα ξανατοποθέτησα. Δυο χρόνια τώρα, κανένα άλλο πρόβλημα. Περιμένω τα άλλα δωμάτια, βέβαια.ΥΓ. Σε ένα από αυτά, όταν περπατάς τα πλακάκια 'τρίζουν'.
-
Ο χρήστης Spartan έγραψε:
παιδιά μου έβγαλε πρόβλημα το πλακάκι σε ένα δωμάτιο.
έγινε κούφιο το πάτωμα στο κέντρο και έκανε 'λόφο'
ξυλώσαμε τα πλακάκια και δεν φαίνεται να έχει υγρασία. ξερετε τι μπορεί να φταίει?
ο,αλβανός, πλακάς λέει οτι ο προηγούμενος δεν είχε βάλει κόλλα πλακιδίων αλλά τσιμέντο και με πολύ μικρό αρμό με αποτέλεσμα με τη διαστολή λόγω της εσωτερικής θέρμανσης να πετάξει. να το πιστέψω?Αιτιολόγηση του κώλου....
Καθόλου θα έλεγα. Έχω 3 περιπτώσεις που έπαθαν ακριβώς το ίδιο, και όλες ήταν πάνω από τους σωλήνες θέρμανσης και πάνω σε χοντρά κρύα ή απότομες αλλαγές θερμοκρασίας! Σταυρουδάκια 5αρια δηλαδή είναι άσχετοι αυτοί που βάζουν?
Δεν υπάρχει πρόβλημα υγρασίας, καθαρά θέμα έλλειψης αρμού διαστολής.
(και όσα πλακάκια χωρίς αρμούς δεν έχουν παρουσιάσει τέτοιο πρόβλημα είναι καθαρά θέμα τύχης)και τους πρακτικούς καλό είναι να τους ακούμε καμιά φορά, μπορεί να έχουν και δίκιο!
-
Καταρχήν δεν τοποθετούνται ΟΛΑ τα πλακίδια χωρίς αρμό...Όταν πάει κάποιος να τα αγοράσει μπορεί να ενημερωθεί αν μπαίνουν δίχως αρμό.
Ο Ηλίας έκανε μια καλή πρόταση, αλλά υπάρχει το πρόβλημα της κοπής του πλακιδίου με ομοιόμορφο τρόπο: όταν μιλάμε για αφαίρεση τόσο μικρών τμημάτων το αποτέλεσμα κάποιες φορές είναι κακό...Μια άλλη λύση είναι να ξηλωθεί μια σειρά πλακιδίων περιμετρικά του δωματίου και να τοποθετηθούν άλλα, μικρότερα (όχι πολύ-ίσα που να προκύπτουν 4άρηδες αρμοί) και να δημιουργήσουν ένα είδος 'κορνίζας'! Ένα πλαίσιο δηλαδή που θα ακολουθεί τους πλευρικούς τοίχους! Παράλληλα θα είναι και αρκετά όμορφο το αποτέλεσμα!
-
Ο χρήστης thymios έγραψε:
Ένα πλαίσιο δηλαδή που θα ακολουθεί τους πλευρικούς τοίχους!Αυτό τον αρμό τον σκεπάζεις με το σοβατεπί και δεν έχεις ποτέ πρόβλημα ούτε αισθητική διαφορά.
-
παιδιά ευχαριστώ πολύ για όλες τις απαντήσεις. και εμείς εκεί καταλήξαμε τελικά, οτι μάλλον ήταν ο συνδυασμός ανύπαρκτων ουσιαστικά αρμών και χρήσης τσιμέντου κατά τη τοποθέτηση που είχε τα παραπάνω αποτελέσματα.
η αντιμετώπιση είχε ως εξής, αφού βγάλαμε όσα πλακάκια μπορούσαμε άθικτα προσθέσαμε και κάποια που είχαμε εξτρα για περιπτώσεις καταστροφής και κάναμε το κόλπο με το μεγαλύτερο αρμό περιφερειακά κάτω απο το σοβατεπί. μάλιστα αυτό δεν έγινε σε όλη τη περίμετρο αφού στη μεριά πόρτας-μπαλκονόπορτας δεν υπήρχε καθόλου πρόβλημα (όχι τυχαία θεωρώ)και δεν βγάλαμε απο εκεί πλακάκια.
θέλω να πιστεύω οτι με αυτό το κόλπο συν την χρήση κόλλας πλέον δεν θα ξαναπαρουσιαστεί πρόβλημα. -
Γνωριζει καποιος τον τυπο υπολογισμου του αντισεισμικου αρμου που τοποθετειται σε κτιριο που αναγειρεται κολλητα σε αλλο; Μιλαμε δλδ για προσθηκη οικοδομης σε εξ αδιαιρετου οικοπεδο. Εχω προσπαθησει να βρω κατι αλλα φαινεται οτι υπολογιζεται απο ειδικα προγραμματα πολιτικων μηχανικων τα οποια δεν εχω φυσικα..καθε βοηθεια απο πολιτικους μηχανικους ή οσους γνωριζουν καλοδεχουμενη.
-
δε θα βρεις τίποτα στο δίκτυο μάλλον...
Ο αρμός αυτός κατασκευάζεται, λαμβάνοντας υπόψη την στατική μελέτη του κτιρίου, τις μετατοπίσεις του κτλ. Είναι αρκετά περίπλοκο.
τι ακριβώς σε απασχολεί;; Χτίζουν δίπλα στο δικό σου και ανησυχείς για την ασφάλεια;
-
Το χω καταλαβει οτι μαλλον δε θα βρω κατι στο νετ.Γι αυτο ρωτησα.Χτιζουν διπλα ναι και τα σχεδια λενε για αντισεισμικο αρμο 14,4cm. Ο εργολαβος εχει βαλει 10cm ομως,μεχρι τωρα που ειναι στον δευτερο οροφο. Το a της περιοχης ειναι 0,24 (συντελεστης σεισμικης ζωνης νομιζω) .Προφανως με απασχολει το οτι στην αρχη εβαλε 5cm αρμο (φελιζολ) και μετα απο παραινεσεις μας το πηγε 10.Στα σχεδια βεβαια λεει 14,4.Απλα με ενδιαφερει το πως θα βρω τον σωστο αντισεισμικο αρμο για να εχω το κεφαλι μου ησυχο. Πολιτικοι μηχανικοι που ρωτησα με παρεπεμψαν αλλου και αλλου και αλλου..
-
μάλλον εννοείς 14,14 εκατοστά...
Το πρόγραμμα σου υπολογίζει έναν μέγιστο αρμό (στην περίπτωσή σου μάλλον 10 εκατοστά)
Στην περίπτωσή σου μάλλον το δικό σου κτίριο δεν έχει αφήσει ψώρο για αρμό, επομένως η τιμή του προγράμματος πολλαπλασιάζεται με 'Ρίζα 2', δηλαδή 1,414..
Εκεί πηγαίνει το μυαλό μου πρόχειρα.
Σε κάθε περίπτωση, αν το υπάρχον κτίριο έχει κατασκευαστεί με παλιότερους κανονισμούς, είναι υποχρεωμένος ο κατασκευαστής της νέας να αφήσει όλο τον αρμό στο δικό του οικόπεδο.Πάντως αν τα σχέδια που έχουν σφραγίδα πολεοδομίας αναφέρουν 14,4εκατοστά, τότε αυτό τον αρμό οφείλει να αφήσει
-
Γνωριζω τον τυπο που λεει οτι ο αρμος ειναι: sqrt(2) Σδmax και ναι σε γειτονικα κτιρια ισχυει αυτος ο τυπος δλδ 1,414 Σδmax. Το θεμα ειναι να βρεθει με καποιο τροπο το Σδmax δηλαδη οι μετατοπισεις του κτιριου (η και των δυο κτιριων?) . Το σχεδιο παντως λεει 14,4 εκατοστα και οχι 14,14.. Δηλαδη η πραγματικοτητα ειναι οτι αυτη τη στιγμη μεχρι τον 2ο οροφο εχει μπει αρμος 10 cm ενω ο μηχανικος γραφει 14,4 cm.. Ευχαριστω για τη βοηθεια. Αυτο που δεν μπορω να καταλαβω ειναι για ποιο λογο δεν βαζει καποιος κατασκευαστης ενα επιπλεον φελιζολ σε 3 κολονες..τοσο πολυ του στοιχιζει;
-
συμφωνα με Ελληνικο Αντισεισμικο Κανονισμο(ΕΑΚ -2000)
Σε περιπτωσεις που δεν υπαρχει πιθανοτητα εμβολισμου υποστυλωματων σε κανενα απο τα 2 κτιρια(ισο υψος οροφων)το ευρος του αντιστοιχου αρμου,εφ οσον δεν γινεται ακριβεστερος υπολογισμος,ειναι δυνατον να καθοριζεται με βαση το συνολικο αριθμο των υπερ το εδαφος εν επαφη οροφων ως εξης
1)πλατος αρμού 4 εκατοστα για επαφη μεχρι 4 οροφους
2)πλατος αρμου 8 εκατοστα για επαφη απο 4 μεχρι 8 οροφους
3)ολατος αρμου 10 εκατοστα για επαφη σε περισσοτερους απο 8 οροφουςΑν τα κτιρια δεν εχουν ιδιο υψος ,τοτε ο σεισμικος αρμος πληρους διαχωρισμου Δαρμου μπορει να υπολογιζεται ως Δαρμου = τετραγωνικη ριζα του αθροισματος του (Δ1 στο τετραγωνο και Δ2 στο τετραγωνο)οπου Δ1 . Δ2 οι μεγιστες σεισμικες μετατοπισεις των 2 παρακειμενω κτιριων στις θεσεις των επικινδυνων υποστυλωματων, συμπεριλαμβανομενης και της επιδρασης της στροφης,κατι που ειναι δυσκολο να το υπολογισει καποιος αλλος απο τον ιδιο μελετητη ,που πρεπει να εχει τα δεδομενα και των 2 κτιριων
-
Ο χρήστης pasxos έγραψε:
Γνωριζω τον τυπο που λεει οτι ο αρμος ειναι: sqrt(2) Σδmax και ναι σε γειτονικα κτιρια ισχυει αυτος ο τυπος δλδ 1,414 Σδmax. Το θεμα ειναι να βρεθει με καποιο τροπο το Σδmax δηλαδη οι μετατοπισεις του κτιριου (η και των δυο κτιριων?) . Το σχεδιο παντως λεει 14,4 εκατοστα και οχι 14,14.. Δηλαδη η πραγματικοτητα ειναι οτι αυτη τη στιγμη μεχρι τον 2ο οροφο εχει μπει αρμος 10 cm ενω ο μηχανικος γραφει 14,4 cm.. Ευχαριστω για τη βοηθεια. Αυτο που δεν μπορω να καταλαβω ειναι για ποιο λογο δεν βαζει καποιος κατασκευαστης ενα επιπλεον φελιζολ σε 3 κολονες..τοσο πολυ του στοιχιζει;σε καθε περιπτωση να εισαι απολυτα ευχαριστημενος που σου αφησε 10 εκατοστα αρμο,υπαρχουν πολλες κατασκευες που εχουν 3 ποντους κενο απο 3αρι φελιζολ και οι πιο πολλες αρκουνται στα 5 εκατοστα απο 5αρι φελιζολ
Δεν ειναι κοπος να σου βαλει φελιζολ,εχει πιο πολλα μερεματια αν αφησει μεγαλα κενα,πρεπει να τα καλυψει με αλλους τροπους εκτος απο σοβα,πολλες φορες οι εργατες κανουν αυτο που ξερουν και ο ιδιος ο εργολαβος δεν δινει σημασια ,εκτος αν πετυχεις σε καποιον προσεχτικο μηχανικο -
Σ ευχαριστω πολυ
-
οτι αλλο προκυψει ευχαριστως να σου απαντησω
-
Eρχονται τα ενεργειακά πιστοποιητικά στις κατοικίες
10:36 - 24 Νοέμβριος 2008
Νέο χαράτσι έρχεται για τους ιδιοκτήτες ακινήτων, προκειμένου να αποκτήσουν από το νέο έτος πιστοποιητικό ενεργειακής απόδοσης για την κατοικία τους. Ετσι το ποσό το ποσό των 3 ευρώ ανά τετραγωνικό μέτρο και με ελάχιστο κόστος τα 300 ευρώ έως και 15.000 ευρώ ανά επιθεωρούμενο ακίνητο, ανεξαρτήτως εμβαδού, συν 300 ευρώ για κάθε εγκατάσταση κεντρικής θέρμανσης και 500 ευρώ για κάθε εγκατάσταση κλιματισμού, θα ανέρχονται οι αμοιβές των 'Ενεργειακών Επιθεωρητών' (μηχανολόγων κλπ. τεχνικών) που θα επιθεωρούν τις ιδιωτικές κατοικίες και οικοδομές και θα εκδίδουν το «Πιστοποιητικό Ενεργειακής Απόδοσης Κτιρίου».
Αυτό τονίστηκε από τον πρόεδρο της ΠΟΜΙΔΑ κ. Στράτος Παραδιάς, κατά τη Γενική Συνέλευση των Ιδιοκτητών Ακινήτων Ν. Αχαίας, που πραγματοποιήθηκε χτες.Ετσι το ελάχιστο κόστος έκδοσης του πιστοποιητικού για κάθε διαμέρισμα, γραφείο, κατάστημα εμβαδού μέχρι και 120 τ.μ. θα ανέρχεται σε 357 ευρώ, προσαυξανόμενο κατά 2,975 ευρώ για κάθε περαιτέρω τ.μ., μέχρι τα 1.000 τ.μ., και κατά 1,785 ευρώ ανα τ.μ. για τα υπόλοιπα, και θα ισχύει για μία δεκαετία. Σύμφωνα με τα στοιχεία της ΠΟΜΙΔΑ για μια πολυκατοικία συνολικού εμβαδού 1.000 τ.μ. το κόστος θα ανέλθει σε 2.500 ευρώ για όλους τους χώρους της συν 300 ευρώ για την κεντρική θέρμανση και συν 500 ευρώ για όλα τα κλιματιστικά του κτιρίου, σύνολο 3.300 ευρώ (3.927 με ΦΠΑ), ποσό το οποίο θα αναγκαστεί να πληρώσει ολόκληρο ο πρώτος ιδιοκτήτης που θα το χρειαστεί το ενεργειακό πιστοποιητικό και στη συνέχεια θα διεκδικεί από τους λοιπούς συνιδιοκτήτες την αναλογία τους επί χρόνια στα δικαστήρια.
Πέραν αυτών, όπως ανέφερε στο παραπάνω συνέδριο ο κεντρικός εισηγητής του θέματος Μηχανολόγος κ. Σταμάτης Περδίος, 'η δαπάνη τοποθέτησης νέων υαλοστασίων με διπλούς υαλοπίνακες σε κατοικία 120 τ.μ ξεπερνάει τα 12.000 ευρώ ενώ η εξωτερική θερμομόνωση κοστίζει επιπλέον 6.000 ευρώ!'
Ο κ. Παραδιάς ενημέρωσε τη συνέλευση ότι όπως προβλέπει ο νόμος για την ενεργειακή πιστοποίηση των κτιρίων 'κατά την πώληση ή τη μίσθωση κτιρίων διατίθεται από τον ιδιοκτήτη στον αγοραστή ή μισθωτή αυτών πιστοποιητικό ενεργειακής απόδοσης', που θα κατατάσσει κάθε διαμέρισμα, γραφείο, κατάστημα κλπ. σε μία ενεργειακή βαθμολογική κλίμακα, όπως γίνεται με τις ηλεκτρικές συσκευές, και θα απαιτείται ακόμη και για την εκμίσθωση 'γκαρσονιέρας'! Να σημειωθεί ότι ο νέος νόμος για την μείωση της ενεργειακής κατανάλωσης των κτιρίων προβλέπει τακτικές επιθεωρήσεις των λεβήτων κεντρικής θέρμανσης, νερού και κλιματισμού, με δυνατότητα συστάσεων και επιβολής προστίμων για μη συμμόρφωση. Επίσης προβλέπει την έκδοση και επίδειξη πιστοποιητικού ενεργειακής απόδοσης των κτιρίων σε τρεις περιπτώσεις: για όλα τα νέα κτίρια όταν αποπερατώνονται, για όλα τα υπάρχοντα άνω των 1.000 τ.μ. όταν ανακαινίζονται ριζικά και για όλα τα υπάρχοντα κτίρια, όταν πωλούνται ή ενοικιάζονται.
-
Όπως βλέπετε και στις Φώτο το πρόβλημα είναι η υγρασία που εμφανίσθηκε στο ταβάνι όταν άρχισαν τα κρύα αρχές Δεκέμβρη, μιλάμε για πολύ νερό σαν να έχεις ρίξει με το λάστιχο.
Στην αρχή προσπαθούσα να το σκουπίσω κάθε μέρα, αλλά είδα ότι δεν γίνεται τίποτα και τα παράτησα μετά από 3-4 μέρες.Το διαμέρισμα είναι στον 3ο - 4ο όροφο (μεζονέτα) και τελευταίο από πάνω είναι η πλάκα τις ταράτσας ( η οποία δεν έχει καμία μόνωση).
Για να διευκρινίσω η υγρασία δεν είναι από έξω προς τα μέσα η πλάκα είναι οκ !!!
Έχω τις έξεις απορίες και παρακαλώ όποιος γνωρίζει ας βοηθήσει με την γνώμη του!!!
1- από τη έγινε αυτό το πράγμα…και γιατί φέτος ? μένω 7 χρόνια ( χειμώνες) στο σπίτι αυτό ?
2- τι να κάνω με την μούχλα που έχει εμφανιστεί ? πως θα την καθαρίσω ? είναι ανθυγιεινή γιατί έχουμε και μικρό μωρό (2 μηνών) στο σπίτι ??
3- αν είναι θέμα μόνωσης τις πλάκας τι μόνωση να κάνω ?
4- ποιο το κόστος στις μονώσεις και ποιο για σκεπές η πλάκα είναι 100μ2 .
5- για σκεπή θέλει άδεια και πόσο έχει η άδεια η ισχύει η άδεια τις οικοδομής και θέλει μόνο ανανέωση. Να πω ότι στην ταράτσα υπάρχει μόνο το δώμα που είναι η σκάλες για την ταράτσα το οποίο είναι κλεισμένο από πανω με ελενιτ.έχω αρχίσει και ρωτάω διάφορους και δεν μπορώ να βγάλω άκρη… μου λένε να κάνω σκεπή άλλοι μου λένε ότι για σκεπή δεν είμαστε στην Φλώρινα για να κάνω σκεπή και είναι πεταμένα λεφτά για την Αθήνα και να βάλω κλασική μόνωση (θερμομόνωση και υγρομόνωση) .
Αλλά υπάρχουν 1000 διαφορετικά υλικά και τρόποι!!! υπάρχει και το ρίσκο να μην πετύχει. Και δεν θέλω κάθε 6-7 χρόνια να ασχολούμαι με την μόνωση!Επειδή έχω και το καλοκαίρι μεγάλο πρόβλημα (έχει 36-37 βαθμούς στον 4ο ) και δεν μπορούμε να κάτσουμε μέσα στο σπίτι….
Το χειμώνα δουλεύει το καλοριφέρ όλη μέρα για να κρατήσει 20 βαθμούς τον 4ο όροφο συν αυτά τα φετινά με τις υγρασίες.Θέλω να κάνω κάτι καλό και αποτελεσματικό για τον χειμώνα και το καλοκαίρι και να μην ξανά ασχοληθώ με αυτό το θέμα στο μέλλον.
Σορρυ για το μεγάλο ποστ.
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις -
Κάτι σαν αυτό θέλεις http://www.giannatou-monosi.com/pol.html
έβαλε γνωστός σε οικοδομή και σε συνδυασμό με τα κεραμίδια (προϋπήρχαν) είχε εντυπωσιακά αποτελέσματα όσο αφορά την θερμοκρασία τόσο το χειμώνα όσο και το καλοκαίρι.
-
Για να κανεις κεραμοσκεπη πας στην πολεοδομια και σου δινουν μια αδεια για να εισαι καθολα νομοτυπος
Η σκεπη δεν πρεπει να ξεπερναει στο ανωτερο σημειο της(κορφια)το 1.5 μετρο ωστε να μη θεωρειται ως κατοικησιμος χωρος και δεν μετραει στο μεγιοστο επιτρεπομενο υψος του κτιριου(δηλαδη αν τωρα με το δωμα ειαι στο μεγιστο επιτρεπομενο υψος της περιοχης σου,η σκεπη μπορει να φτασει αλλο 1.5 μετρο απο το μεγιστο επιτρεπομενοΕγω ειμαι υπερ της κεραμοσκεπης,δινει οριστικη λυση σε ολα τα προβληματα αν γινει σωστη και μελετημενη,και μονωμενη και αυτη,δεν αρκει να βαλεις πετσωμα και κεραμιδια μονο,κατω απο το πετσωμα θα μονωσεις με διογκομενη πολυστερολη(εκεινες οι πρασινες,μπλε η γαλαζιες πλακες που βλεπεις στην εξωτερικη πλευρα των τοιχωματων η υποστυλωματων στις ανεγειρομενες οικοδομες,που πολλοι την ονομαζουν φελιζολ,αλλα καμια σχεση δεν εχουν με το φελιζολ,ειναι πολυ πολυ καλυτερες θερμομονωτικα και αντεχουν εφορου ζωης αν ειναι προστατευμενες απο τον ηλιο)
καλο θα ηταν πριν κατασκευασεις την κεραμοσκεπη να μονωσεις και την πλακα του δωματος με ασφαλτοπανα,ωστε και το παραμικρος ιχνος υγρασιας που θα περασει(αν περασει απο την κεραμοσκεπη)να μην απορροφηθει απο την πλακα)
Σε μια μεζονετα το καλοκαιρι που επεβλεψα ειχαμε μονωσει με ασφαλτοπανο την πλακα του δωματος και απο πανω κατασκευασαμε κεραμοσκεπη,μονωμενη με 5αρα πολυστερολη,πετσωμα και μοντερνα κεραμιδιαΔεν ξερω κατα ποσο ομως ταιριαζει η κεραμοσκεπη με το εξωτερικο περιβαλλον της περιοχης σου,υπαρχουν αλλα κτιρια με κεραμοσκεπη??
Επισης η κεραμοσκεπη σε μια πλακα 100 m2 θα εχει ενα αρκετα μεγαλο νεκρο βαρος και δεν ξερω κατα πσο μελετημενη ειναι η πλακα σου για να δεχτει αυτο το φορτιοΗ πιο απλη λυση ειναι να μονωσεις με αφρο πολυουραιθανης οπως προτεινε και ο φιλος παραπανω ή να στρωσεις παλι φυλλα πολυστερολης το δωμα ,να ριξεις ελαφρομπετον με καταλληλες ρησεις ωστε να φευγουν τα νερα και απο πανω απο το ελαφρομπετον να κανεις μονωση με ασφαλτοπανο
σε καθε περιπτωση αν αποφασισεις να επεμβεις στο δωμα να κανεις και θερμομονωση ,οχι μονο υγρομονωση
-
το σκυροδεμα με την παροδο του χρονου υφισταται αλλοιωσεις στην δομη του απο την επαφη του με το περιββαλον(εναθρακωση απο την επαφη του με το διοξειδιο του ανθρακα ,απο την επαφη του με νιτρικα ιοντα,απο το αλκαλικο περιβαλλον)
η ενανθρακωση ασβεστοποιει το σκυροδεμα επιφανειακα,και φτανει μεχρι και ττον οπλισμο,και σε συνδυασμο με την υγρασια τον οξειδωνει(παρατηρησε σε παραλιακα κυριως μερη,σε παλιες απροστατευτες κατασκευες πως εχουν πεταχτει και οξειδωθει τα σιδερα(καποτε αυτα ειχαν επικαλυψη απο μπετον αλλα με την παροδο του χρονου το τσιμεντο ασβεστοποιηθηκε ,ο χαλυβας οξειδωθηκε και πεταξε την επικαλυψη του σκυροδεματος,εμεινε εκτεθειμενος τελειως και τελικα θα καταστραφει παντελως)ισως απο ελειπη δονηση του σκυροδεματος κατα την κατασκευη του δωματος και λογω παντελης ελειψεης προστασιας το νερο εχει διεισδυσει μεσα απο τους πορους του σκυροδεματος(που στην αρχη ηταν υγιες) και σου εχουν δημιουργησει την υγρασια αυτη
Πρεπει να την καταπολεμησεις μην την αδησεις ετσι,θα σου δημιουργσει μεγαλυτερα προβληματα μελλοντικα
ΟΙΚΟΔΟΜΕΣ / ΚΑΤΟΙΚΙΕΣ