-
Ο χρήστης eizo έγραψε:
Να σας πω τι θα ήταν μαγκια αντί να βγάζουν αυτές τις αηδίες όπως η Μπουγκάτι?
Να βάλουν κάτω το κεφάλι τους και να φτιάξουν αμάξι με 200 ίππους από 2000 κυβικά (ναι ξέρω, υπάρχουν) με τέσσερις πόρτες, οικογενειακό, με 500 λίτρα χώρο αποσκευών, που να ζυγίζει 1000 κιλά και να είναι ασφαλές ενεργητικά περισσότερο από ένα Type-R και παθητικά περισσότερο από ένα Volvo S80. Επίσης να μην καταναλώνει πάνω από 7 λίτρα στο χιλιόμετρο και 10 με τέρμα γκάζι, να μη ρυπαίνει, να ΜΗΝ έχει καταλύτη, να έχει ηλιοροφές και πλήρη εξοπλισμό και να έχει άψογη ποιότητα κατασκευής, κύλισης και αξιοπιστία.
Και όλα αυτά έως 30.000 ευρώ.ΕΔΩ ΚΥΡΙΟΙ ΦΑΙΝΟΝΤΑΙ ΤΑ ΔΥΣΚΟΛΑ.
Νομίζεις πως οι εταιρείες κοιτάνε το δικό σου συμφέρον;
Άσε που δεν είναι πραγματοποιήσιμο αυτό που οραματίζεσαι..1000 κιλά σύγχρονο αμάξι;Και ασφαλέστατο;Πρώτα απ΄όλα,δες πόσο βάρος έχουν αυτοκίνητα με μεγάλο πορτ μπαγκαζ..Δες πόσο καίνε τούρμπο 2 λίτρων.Τι θα πει να μην έχει καταλύτη;Υπάρχει αμάξι καινούριο τώρα χωρίς καταλύτη ή σύγχρονα καλούδια,όπως ABS κλπ;
Η τιμή,τέλος,εννοείται πως δε θα είναι προσιτή σε αμάξι με πολλά ατού!
Συγγνώμη,αλλά πρώτα προσαρμοζόμαστε στην πραγματικότητα και ύστερα γκρινιάζουμε για αλλαγές.Έλεος. Κοιτάς το δέντρο από το δάσος...
ΜΑ ΤΟ ΞΕΡΩ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΚΑΤΟΡΘΩΤΟ, δεν είναι εκεί το θέμα. Απλά εννοώ ότι τέτοιες προσπάθειες πρέπει να επικροτούμε -φυσικά έγραψα με υπερβολή στο ύφος- που αποσκοπούν στη βελτίωση της πραγματικότητας.
Αυτό που έκαναν με τη Μπουγκάτι είναι ιδιαίτερα δύσκολο αλλά χωρίς κανένα αντίκρυσμα για τις πραγματικές ανάγκες. Για αυτό το θεωρώ ανούσιο, άτοπο, πρόκληση και γοτθική επίδειξη ισχύος σε ένα άκομψο πακέτο με αισθητική industrial.
Κατ' εμέ, το Honda NSX ήταν πραγματική επιτυχία. Τα πρώτα Ιμπρέζα. Τα Άουντι Κουάτρο. To Φιατ 127. Και τα άλλα που προανέφερα.
Οι ευφυείς ιδέες είναι οι απλές πάντοτε. Και να σας πω και κάτι άλλο. Αν θέλω να 'πάθω πλάκα' από εφαρμογή τεχνολογίας και να υποκλίνομαι σε μηχανικούς, ε τότε ψάχνω την τεχνολογία της F1 και τελειώνει η υπόθεση... -
Α και κάτι άλλο. ΤΟ να πάμε στο φεγγάρι δεν είναι-ήταν- υπόθεση ματαιοδοξίας....
Τα ABS, οι ψεκασμοί, οι τουρμπίνες, τα αλουμίνια, τα μαγνήσια, τα ηλεκτρονικά γκάζια και η βελτίωση της καύσης ξεκίνησαν από εκεί, τους 'ματαιόδοξους' μηχανικούς της αεροδιαστημικής. Μου φαίνεται ότι δεν έχετε ψάξει καλά..Μόνο από το πρόγραμμα Απόλλο οι εφαρμογές στην καθημερινή ζωή που έχουν προκύψει ήταν εκατοντάδες....
Άκου Μπουγκάτι Βιεριοιοιοιον.
-
ακριβως αυτο εννοουσα technic
οσο για το αλλο, μαλλον πανε οι εποχες που ελεγες σε εναν τυπο θελω ενα αυτοκινητο για να κουβαλαω πατατες χωρις να με φευγει η μεση και σου φτιαχνε το 2CV... -
Ο χρήστης kpsig έγραψε:
Α και κάτι άλλο. ΤΟ να πάμε στο φεγγάρι δεν είναι-ήταν- υπόθεση ματαιοδοξίας....Γιατί δεν είναι/ήταν;;;
Δεν λέω ότι δεν προέκυψαν χιλιάδες χρήσιμες εφευρέσεις που κάνουν την καθημερινή μας ζωή πολύ καλύτερη, αλλά το 1950-1960 όταν τέθηκε ο στόχος, τι σκέφτονταν ο Κέννεντυ;;; Μα, να δείξει το μεγαλείο και τις ικανότητες/δυνατότητες τις χώρας του. Ποσώς τον ενδιέφερε η έρευνα και όλες οι παράπλευρες (μη στρατιωτικές) οφέλειες... Το ίδιο και η άλλη πλευρά...
Ναι, το ξαναλέω, υπάρχουν μυριάδες πράγματα που σήμερα έχουμε εξαιτίας αυτής της ματαιοδοξίας...
Το ίδιο ισχύει και για τα υπεραυτοκίνητα. Και αυτοί οι τεχνικοί που δούλεψαν πάνω στην αεροδυναμική της Bugatti, αύριο ίσως δουλέψουν στο Golf ή το Passat που θα πάρει κάποιος από εμάς...
Επιπλέον, στην F1, η τεχνολογία είναι ακόμα πιο απόμακρη από τα αυτοκίνητα δρόμου...
Όσο για το αν η Bugatti είναι υπερβολή, ναι ΕΙΝΑΙ. Όπως υπερβολή είναι και η Enzo και η Carrera (βέβαια, δεν θα με χαλούσε μια τέτοια υπερβολή ). Όπως υπερβολή είναι και κάτι 5μετρες λιμουζίνες... Αλλά υπάρχουν. Και θα υπάρχουν όσο υπάρχουν αγοραστές...
Α, να μην παρεξηγηθώ, δεν πάω να μαλώσω με κανέναν... αν παερξηγήθηκε κανείς ζητώ προκαταβολικά συγνώμη...
-
Ο χρήστης markvag έγραψε:
Όσο για το αν η Bugatti είναι υπερβολή, ναι ΕΙΝΑΙ. Όπως υπερβολή είναι και η Enzo και η Carrera (βέβαια, δεν θα με χαλούσε μια τέτοια υπερβολή ).
Αν υπέθετα μία ''κλίμακα υπερβολής'' για τα τρία αυτά αυτοκίνητα, η κατάταξη με ρυθμό μείωσης της υπερβολής θα ήταν,
-Veyron
-Enzo
-Carrera GT -
Ο χρήστης technik έγραψε:
-Veyron
-Enzo
-Carrera GTΚαι θα συμφωνούσα μαζί σου, λόγω τιμής!!! (Της τιμής των αυτοκινήτων που αναφέρεις... )
Πάντως όσο κι αν το θεωρώ υπερβολή, υποκλίνομαι στους μηχανικούς που κατάφεραν να δαμάσουν αυτό το τέρας των 1000 ίππων!!!
-
Ο χρήστης markvag έγραψε:
Πάντως όσο κι αν το θεωρώ υπερβολή, υποκλίνομαι στους μηχανικούς που κατάφεραν να δαμάσουν αυτό το τέρας των 1000 ίππων!!!Αστειεύομαι αλλά δεν είναι δύσκολο να δαμάσεις τα 1000 άλογα....βάλε τους ένα ESP με ηλεκτρονικό γκάζι από Corsa και 1500 αισθητήρια να σου κόβει ισχύ όταν περνάει κουνούπι και κάνει ρεύμα!
Και σοβαρά τώρα, υπάρχει υγιής τρόπος να περάσουν 1000 άλογα στο δρόμο χωρίς τα ηλεκτρονικά? (δε μιλάμε για dragster με τα τεράστια λάστιχα) -
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Πάντως όσο κι αν το θεωρώ υπερβολή, υποκλίνομαι στους μηχανικούς που κατάφεραν να δαμάσουν αυτό το τέρας των 1000 ίππων!!!
Αστειεύομαι αλλά δεν είναι δύσκολο να δαμάσεις τα 1000 άλογα....βάλε τους ένα ESP με ηλεκτρονικό γκάζι από Corsa και 1500 αισθητήρια να σου κόβει ισχύ όταν περνάει κουνούπι και κάνει ρεύμα!
Και σοβαρά τώρα, υπάρχει υγιής τρόπος να περάσουν 1000 άλογα στο δρόμο χωρίς τα ηλεκτρονικά? (δε μιλάμε για dragster με τα τεράστια λάστιχα)Τα ηλεκτρονικά υποβοηθήματα είναι απαραίτητα σε αυτά τα μεγέθη.
Πλέον εφαρμόζονται ακόμα και στα....1000άριαΠοιός είναι ο ''υγιής'' τρόπος που αναφέρεις ;
-
Ο χρήστης technik έγραψε:
Ποιός είναι ο ''υγιής'' τρόπος που αναφέρεις ;Ως υγιή εννοώ πολιτισμένο με σεβασμό στην ισχύ και όχι προκλητικό και αντικοινωνικό!
-
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Ποιός είναι ο ''υγιής'' τρόπος που αναφέρεις ;
Ως υγιή εννοώ πολιτισμένο με σεβασμό στην ισχύ και όχι προκλητικό και αντικοινωνικό!
ΟΚ, αυτό κατάλαβα κι εγώ.
Αλλωστε αυτό είναι και το ζητούμενο, πώς ένα τέτοιο όχημα (καθώς και άλλα μικρότερης ισχύος...Carrera GT, Enzo) θα κινείται σε ''κανονικούς-πολιτισμένους ρυθμούς''. -
να πηγαινουμε σουπερμαρκετ?
γιαυτο υπαρχουν οι απλες πορσε... -
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Ως υγιή εννοώ πολιτισμένο με σεβασμό στην ισχύ και όχι προκλητικό και αντικοινωνικό!Πως ακριβώς θα μπορούσε να γίνει αυτό;;;
Να μην είναι προκλητικό ένα αμάξι 500, 600 ή και 1.000 ιππων...Πάντως μ'αρέσει αυτό το θέμα
Μιλάμε για το επόμενό μου αμάξινα πηγαινουμε σουπερμαρκετ?
γιαυτο υπαρχουν οι απλες πορσε...Συμφωνώ και επαυξάνω
Τι την έκανε ο Θεός την 911Turbo;;; -
Ο χρήστης markvag έγραψε:
Ως υγιή εννοώ πολιτισμένο με σεβασμό στην ισχύ και όχι προκλητικό και αντικοινωνικό!
Πως ακριβώς θα μπορούσε να γίνει αυτό;;;
Να μην είναι προκλητικό ένα αμάξι 500, 600 ή και 1.000 ιππων...Αυτή είναι και η πρόκληση πιστεύω κάθε φορά. Γιατί υπερβολές όλοι γνωρίζουν να φτιάχνουν. Στα ομοιογενή σύνολα όμως έρχονται τα δύσκολα.
Είναι σαν τον λύκο που θέλει να ντυθεί αρνάκιΠάντως μ'αρέσει αυτό το θέμα
Μιλάμε για το επόμενό μου αμάξιΧμμμ... ποτέ δεν ξέρεις, στο εύχομαι ολόψυχα!
να πηγαινουμε σουπερμαρκετ?
γιαυτο υπαρχουν οι απλες πορσε...Συμφωνώ και επαυξάνω
Τι την έκανε ο Θεός την 911Turbo;;;Και την Carrera GT...;
-
Ο χρήστης technik έγραψε:
να πηγαινουμε σουπερμαρκετ?
γιαυτο υπαρχουν οι απλες πορσε...Συμφωνώ και επαυξάνω
Τι την έκανε ο Θεός την 911Turbo;;;Και την Carrera GT...;
Ναι αλλά η GT μόνο για το Βασιλόπουλο (μη ξεφτιλιστούμε κι όλας)...
-
Συγνωμη αν ειναι λιγο ασχετο,αλλα θυμοσαστε πριν 10 η και παραπανω χρονια καποιος callaway τι ειχε κανει?sladgehummer αν δεν κανω λαθος λεγοτανε εκεινη εκεινη η κορβετα.Εχω κρατημενο ενα αμερικανικο περιοδικο στο οποιο την εκανε δοκιμη καποιος πρωταθλητης μηχανων.Με πολυ λιγοτερη αξια,εκεινη την εποχη και χωρις ηλεκτρονικα οι προδιαγραφες της ισως και να ητανε πιο ψηλα απο αυτο το τερατουργημα,αλλα σιγουρα ειχε και θα συνεχισει να εχει την υψηλοτερη τελικη.Ας βγει ομως πρωτα στην παραγωγη και βλεπουμε.
-
Ο χρήστης kingalone έγραψε:
Συγνωμη αν ειναι λιγο ασχετο,αλλα θυμοσαστε πριν 10 η και παραπανω χρονια καποιος callaway τι ειχε κανει?sladgehummer αν δεν κανω λαθος λεγοτανε εκεινη εκεινη η κορβετα.Εχω κρατημενο ενα αμερικανικο περιοδικο στο οποιο την εκανε δοκιμη καποιος πρωταθλητης μηχανων.Με πολυ λιγοτερη αξια,εκεινη την εποχη και χωρις ηλεκτρονικα οι προδιαγραφες της ισως και να ητανε πιο ψηλα απο αυτο το τερατουργημα,αλλα σιγουρα ειχε και θα συνεχισει να εχει την υψηλοτερη τελικη.Ας βγει ομως πρωτα στην παραγωγη και βλεπουμε.Nαί, αλλά το θέμα είναι να έχει την υψηλότερη τελική κτλ...σε καθημερινή βάση αφού βγεί στην παραγωγή, και όχι για 100m για την κατάρριψη κάποιου ρεκόρ.Τέτοια υπάρχουν πολλά
-
που τη θυμηθηκες...
-
Ο χρήστης technik έγραψε:
Πάντως μ'αρέσει αυτό το θέμα
Μιλάμε για το επόμενό μου αμάξιΧμμμ... ποτέ δεν ξέρεις, στο εύχομαι ολόψυχα!
Thanks!!!! Επίσης!!!
Αν και για μένα μόνο μετά από καμιά 20ριά τζακ ποτ στο τζόκερνα πηγαινουμε σουπερμαρκετ?
γιαυτο υπαρχουν οι απλες πορσε...Συμφωνώ και επαυξάνω
Τι την έκανε ο Θεός την 911Turbo;;;Και την Carrera GT...;
E, βρε... να πας στο σούπερ μάρκετ με την Carrera GT;;; Τς τς... Αυτή είναι για να μένει παρκαρισμένη μπροστά από κυριλάτα μαγαζιά... Μην φάμε και τα λάστιχα κιόλας... Δεν έχει και πορτ μπαγκάζ κι άντε να βολέψεις την χλωρίνη...
-
θα πατησω 300 εκει μπροστα στο σουπερ μαρκετ,θ'αφησω το τιμονι και θα φρεναρει ισια... τι φτιαχνουν...
-
Ο χρήστης technik έγραψε:
Συγνωμη αν ειναι λιγο ασχετο,αλλα θυμοσαστε πριν 10 η και παραπανω χρονια καποιος callaway τι ειχε κανει?sladgehummer αν δεν κανω λαθος λεγοτανε εκεινη εκεινη η κορβετα.Εχω κρατημενο ενα αμερικανικο περιοδικο στο οποιο την εκανε δοκιμη καποιος πρωταθλητης μηχανων.Με πολυ λιγοτερη αξια,εκεινη την εποχη και χωρις ηλεκτρονικα οι προδιαγραφες της ισως και να ητανε πιο ψηλα απο αυτο το τερατουργημα,αλλα σιγουρα ειχε και θα συνεχισει να εχει την υψηλοτερη τελικη.Ας βγει ομως πρωτα στην παραγωγη και βλεπουμε.
Nαί, αλλά το θέμα είναι να έχει την υψηλότερη τελική κτλ...σε καθημερινή βάση αφού βγεί στην παραγωγή, και όχι για 100m για την κατάρριψη κάποιου ρεκόρ.Τέτοια υπάρχουν πολλά
Γιατι ποιος ειπε οτι οτι δεν ηταν για καθημερινη χρηση?Αλλο βεβαια αν μπορεις σε δημοσιο δρομο εστω να πλησιασεις αυτη την ταχυτητα.Την θυμηθηκα γιατι βαρεθηκα να ακουω για το αυτοκινητο με την μεγαλυτερη τελικη ενω αυτο εχει βγει εδω και αρκετα χρονια,και μαλιστα χωρις ηλεκτρονικα,και με πολυ λιγοτερα χρηματα,ασχετα αν συγκρινονται σαν συνολο.
BUGATTI VEYRON 16.4: ''Θαύμα'' ή....ματαιοδοξία του κ. Πίχ ;