-
Σε δυομιση χρόνια έχω αλλάξει μια μπαταρία (λόγω κακής χρήσης) και ένα φλάς λόγω σπασμένης βάσης κατα τα άλλα τίποτα...
-
Alfistis147,
Η 147 μου, (12άρα, Distictive με 16'' και δερματα, 35.000χλμ ) έκλεισε πλέον 3 χρόνια !! Θα την χαρακτήριζα ΑΨΟΓΗ !!!
Και δεν μιλάω σαν φανατικός , κολλημένος και τυφλός, κάτι σαν οπαδός ομάδας καταλαβαίνεις τι εννοώ.
Δεν είναι προβλημα ότι έπαθε 'βλεφαρόπτωση' το σκίαδο του συνοδηγού, ή κουδουνίζει ένα κωλο-λαμάκι που στηρίζει τον προ-καταλύτη.
ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΙ ΤΡΙΖΕΙ (ελαχιστα έτσι..)!! Αντικειμενικα όμως δεν πιστεύω να υπάρχει αυτοκίνητο στην Αττική τουλάχιστον, που να μην τρίζει , με αυτους τους δρόμους που έχουμε.Προβλήματα είναι : Να μένεις από ΤURBO 6μηνων αυτοκίνητο, Από δυναμό 2 φορές !! σε ένα άλλο, καινούργιο κι'αυτό, να σου πεφτει το παράθυρο και να ΄μην μπορείς να το ανεβάσεις, και άλλα χειρότερα που έχω δει με τα μάτια μου !! σε άτυχους φίλους. (Δεν αναφέρω μάρκες για να μην εχουμε παρεξηγήσεις...)
-
Ο χρήστης droemmen έγραψε:
Σε δυομιση χρόνια έχω αλλάξει μια μπαταρία (λόγω κακής χρήσης)Βασικά δε νομίζω να οφείλεται σε κακή χρήση η μπαταρία. Ξέρω πολλούς με 147 (ανάμεσα τους και εγώ) που έχουν αλλάξει μπαταρία. Ας πούμε ότι είναι μέσα στις ιδιοτροπίες του αυτοκινήτου.
Κατά τ' άλλα ούτε εγώ είχα κάποιο ιδιαίτερο πρόβλημα. Οι σπασμένες ποδιές δε μετράνε. -
2 χρόνια & 30000 χλμ :
2 αριστερές λάμπες στα φώτα πορείας
1 βάση του αριστερού φλας στο φτερό
1 'ποδιά' (κάτω από το προφυλακτήρα)Η ποδιά βέβαια είναι από κακή χρήση.....
-
...Και τωρα μενει να λυθει το μεγαλο μυστηριο: Πως θα ειναι και ποσο θα ...αρεσουν στην αγαπημενη μας 147 και στις ακομα πιο σφικτες αναρτησεις, καθως και στις πανεμορφες 17αρες της Ti, οι Ελληνικοι δρομοι με τα σαμαρακια και τις λακουβιτσες (...αρες!)!!! Θα επανελθω με full report για την Ti μολις την κυκλοφορησω! Ευχαριστω για τις απαντησεις σας.
-
20 μηνών με 21.000 η 147(105hp) δεν έχει κάνει κιχ.
Έναν θόρυβο που πίστευα πως ήταν από την δεξιά μεσαία κολώνα,λύθηκε στο service και ήταν κάτι στην πίσω δεξιά ανάρτηση(κάτι έσφιξε).
Αυτά και μόνον αυτά με χαλαρή θα έλεγα οδήγηση(συμβία γαρ! )Είναι πράγματι πιο ψηλή απο τη βασική έκδοση distinctive με τα 195/60-15 όπως επίσης και αυτή με τα 205/55-16 !
TAGHeuer για πες μου για τη βλεφαρόπτωση του σκιάδιου του συνοδηγού γιατί πρέπει να έχω το ίδιο πρόβλημα
-
21 μηνών και 20.000 χιλιόμετρα (120HP distinctive) και δεν έχει κάνει κίχ
Ένα ψιλοπροβλημετάκι με το λαμπάκι του airbag (αναβε και δεν έσβηνε) και ένα θυρυβο στην πόρτα του οδηγού (έσφιξαν κάτι). Α, και αλλαγή 2 φορές το μπροστινό πλαστικό φρύδακι (ε, βρίσκει τι να κάνουμε).Με τα 17αρια σίγουρα θα χτυπάει (ειδικά πίσω) περισσότερο, οι δρόμοι είναι χάλια και θέλει προσοχή.
Άντε, με το καλό να την παραλάβεις!!!!
-
Είναι αλήθεια ότι οι 17άρες χτυπάνε λίγο, αλλά συνηθίζονται εύκολα, όσο για την ανάρτηση, εγώ έχω -σίγουρα- σκληρότερη (και χαμηλότερη) της ti αλλά ενοχλεί μόνο στις έντονες συνεχείς ανωμαλίες. Βέβαια στις γρήγορες κλειστές στροφές αποζημιώνει πλήρως!
Με το καλό να την παραλάβεις! -
Γειά σας !!
Gatony, το σκίαδο του συνοδηγού δεν εφαρμόζει πλέον όπως θα έπρεπε ψηλά όταν είναι δηλαδή κλειστό στην οροφή. Κρέμεται, ευτυχώς δεν κρύβει ακόμη μπαμπριζ. Το είχαν δει και τα παιδιά Kyan, Ekvus adim, στην συνάντηση των 147.
Εκτός από τις δικές μας αξιολογήσεις, η 147 έχει περάσει με ΑΠΟΛΥΤΗ επιτυχία όλα τα ΤΕΣΤ ΜΑΚΡΑΣ ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ του ειδικού τύπου. Τεστ στα οποία τα οδηγάνε ένα κάρο 'δημοσιογράφοι' συνήθως 'τέζα'.Alfistis147 μην φοβάσε σε λίγο καιρό θα οδηγάς την ομορφότερη, πιο ευχάριστη οδηγικά, Κούκλα που κυκλοφορει , αλλά παράλληλα ΚΑΙ αξιόπιστη!!
-
Ο χρήστης TAGHeuer έγραψε:
Gatony, το σκίαδο του συνοδηγού δεν εφαρμόζει πλέον όπως θα έπρεπε ψηλά όταν είναι δηλαδή κλειστό στην οροφή. Κρέμεται, ευτυχώς δεν κρύβει ακόμη μπαμπριζ
Ακριβώς το ίδιο συμβαίνει και στη δική μου (ίσως να βαραίνει με το φωτειζόμενο καθρεφτάκι ).
Τώρα τι κάνουμε? Απαιτούμε αλλαγή? -
Καλημέρα σε όλα τα μέλη του forum. Θα ήθελα να επανέλθω με το θέμα του μεταβλητού. Μου έκανε και σε μένα αυτό το θόρυβο (diesel noise) και παρόλο που το είχα αναφέρει στην αντιπροσωπεία της Θεσσαλονίκης δεν μου είπαν τίποτα για το πρόβλημα με το μεταβλητό. Την προηγούμενη εβδομάδα που ξαναπήγα για κάποια άλλη δουλειά τους το ξαναέθιξα αφού είχα διαβάσει αυτά που είχαν γραφτεί στο forum και ξαφνικά ανακαλύπτω ότι όχι μόνο ήταν γνώστες, αλλά ότι το αλλάζουν στο service των 30000χλμ. Το κόστος του είναι πολύ μικρό, αν θυμάμαι καλά 20euro, αλλά η τοποθέτηση κοστίζει 130euro. Όλα αυτά βέβαια δεν καλύπτονται από την εγγύηση γιατί σύμφωνα με τα λεγόμενά τους, η FIAT δεν καλύπτει με εγγύηση φθορές οι οποίες δεν προξενούν κάποιο πρόβλημα. Επειδή κάποιος φίλος έγραψε ότι αλλάχτηκε μέσα στην εγγύηση θα ήθλελα τα στοιχεία της αντίστοιχης αντιπροσωπείας για να τους τα αναφέρω. Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
-
Ο χρήστης kosavr έγραψε:
Όλα αυτά βέβαια δεν καλύπτονται από την εγγύηση γιατί σύμφωνα με τα λεγόμενά τους, η FIAT δεν καλύπτει με εγγύηση φθορές οι οποίες δεν προξενούν κάποιο πρόβλημα. Επειδή κάποιος φίλος έγραψε ότι αλλάχτηκε μέσα στην εγγύηση θα ήθλελα τα στοιχεία της αντίστοιχης αντιπροσωπείας για να τους τα αναφέρω. Ευχαριστώ εκ των προτέρων.Καλημέρα!
Ένας πολύ φίλος το είχε αλλάξει στον Τόλια (δύο φορές!) στην εγγύηση φυσικά. Έχω ακούσει (δεν μπορώ να επιβεβαιώσω) ότι το αλλάζουν και στην Σιδήκα...
Μην το αφήσεις έτσι, στείλε κι ένα γράμμα στα κεντρικά...
Τους άχρηστους! -
Ο χρήστης kosavr έγραψε:
Μου έκανε και σε μένα αυτό το θόρυβο (diesel noise) και παρόλο που το είχα αναφέρει στην αντιπροσωπεία της Θεσσαλονίκης δεν μου είπαν τίποτα για το πρόβλημα με το μεταβλητό.Η γνωστή αντιπροσωπεία στα δυτικά; Έχω όνειρο να κάνω κάποια μέρα τον υπεύθυνο του εκεί συνεργείου να καθαρίζει σκάλες.
-
Η γνωστή αντιπροσωπεία στα δυτικά; Έχω όνειρο να κάνω κάποια μέρα τον υπεύθυνο του εκεί συνεργείου να καθαρίζει σκάλες.
Δεν ξέρω τι σου δημιούργησε την κακή εντύπωση για τον εν λόγω κύριο, αλλά στην περίπτωσή μου το αυτοκίνητο παρουσίασε αρκετά προβλήματα τα οποία ευτυχώς μου τα έλυσαν με κάθε διευκόλυνση (βλ. coutresy car). Παρολαυτά έχουν και αυτοί το γνώρισμα κάθε αντιπροσωπείας, κρύβονται πίσω από την πολιτική των εισαγωγέων σε θέματα εγγυήσεων και φυσικά προσπαθούν να βγάλουν τα σπασμένα των πωλήσεων από το συνεργείο.
-
Ο χρήστης kosavr έγραψε:
Δεν ξέρω τι σου δημιούργησε την κακή εντύπωση για τον εν λόγω κύριο
Πολλά και δυστυχώς μέχρι να καταλάβω με τι αστέρια έμπλεξα μου φάγανε αρκετά!
Πάντως η άποψη μου δεν είναι μόνο προσωπική αφού κανένας γνωστός μου δεν είναι ικανοποιημένος από αυτούς. Στηρίζονται στο μονοπώλιο που έχουν καθιερώσει και στην ασχετοσύνη πολλών μπαρμπάδων πελατών τους. Δεν το θεωρώ τυχαίο άλλωστε ότι καμιά προσεγμένη Alfa δεν έχει πλαίσο ΕΜΙΚΟ (αλλά κάποιας άλλης αντιπροσωπείας).Υ.Γ. Προσπερνάω την ασχετοσύνη των μηχανικών. Θα πω κάποια άλλη φορά την πονεμένη ιστορία φίλου για το πως είχανε ρυθμίσει τις αναρτήσεις του (κάμπερ κτλ)
-
Καλησπερα σε ολους. Επειδη μετραω μερες (!) για να ερθει η Ti μου, θα σας ζητησω **συμβουλες για το στρωσιμο ** του αυτοκινητου. Καλα, οτι θελει στρωσιμο, αυτονοητο. Περιμενω ομως να μαθω απο εσας που και αγαπατε, και γνωριζετε τις 147, τυχον ιδιαιτεροτητες η οτιδηποτε το οποιο ειναι σημαντικο να κανω η να μην κανω. Απο τωρα παντως ειμαι κατηγορηματικα αντιθετος στην αλλαγη λαδιων καθε 20.000χλμ. Να ειμαστε σοβαροι δηλαδη! Thanks a lot!
-
Α! Και αν εχετε να προτεινετε κανενα καλο μαγαζακι για τα σερβις και οτιδηποτε αλλο (...μακρια απο μας!) προκυψει, καλο θα μου κανατε. Καπου ομως ρε παιδια, που να σεβονται το αυτοκινητο σου, και π.χ. να μην αφηνουν τον δεικτη σταθμης του λαδιου μισοσκουπισμενο πανω στους καθαριστηρες να σταζει!!! ( Αυτο το εχω αχτι απο το προηγουμενο αυτοκινητο μου, ενα Clio 1.6, και ηταν και η τελευταια φορα που απομακρυνθηκα παραπανω απο... 1 μετρο οποτεδηποτε ημουν μεσα σε συνεργειο!) Σπατα μενω, οποτε υπολογιστε την ακτινα δρασης μου...
-
Αρχικά λάδια εγώ αλλάζω καθε 5000 και βάζω τα racing, βέβαια το πιέζω αρκετά (κοινώς σκίζω) ανάλογα με την πίεση θα κρίνεις...Πάντως πρώτη αλλαγή να κάνεις στα 3000-3500 χλμ μετά οποσδήποτε στα 10000...
Για το ζέσταμα τώρα, βάζεις μπρος, αφήνεις γύρω στα 30 δευτερόλεπτα να κυκλοφορήσει το λάδι παντού στον κινητήρα και ξεκινάς σε χαμηλές στροφές (μέχρι 2500 rmp) όταν αρχίζει η θερμοκρασία ν'ανεβαίνει, σταδιακά να στροφάρεις λίγο παραπάνω, (πχ 3000 - 3500 rmp) όταν ζεσταθεί κανονικά να το πας μέχρι τις 4000 - 4500, αλλά θα σου έλεγα μέχρι τα 3000 χλμ τουλάχιστον να μη το πιέσεις παραπάνω από 4500 rmp. Τώρα αν ξεφύγεις μερικές φορές δεν τρέχει και τίποτα, με μέτρο πάντα όμως
Επίσης κάνε μερικά χιλιόμετρα σε κοντινές διαδρομές να 'δέσει' καλύτερα πριν το πας ταξιδάκι...Αυτά το ολίγα!
Καλορίζικο και καλοτάξιδο! -
Καλημέρα !
Συμφωνώ απόλυτα με το Droemmen!
Οποσδήποτε μέχρι να ζεσταθει ο κινητήρας θέλει χαμηλές στροφές (αυτό βέβαια ισχύει σε όλα τα αυτοκίνητα) Και ειδικά τώρα που είναι χειμώνας θέλει χαλαρά στην αρχή.
Μετά σταδιακά μέχρι 3 με 4000 το πολύ.
Εγώ μετά από 1200 χλμ με κοντινες διαδρομές πήγα μέχρι Αλεξανδρούπολη. 120 με 130 δηλαδή 3500 με 4000 στροφές. και μετά βέβαια αμέσως αλλαγή λαδιών και φίλτρου.
Εγώ αλλάζω λάδια ανά 10.000 χλμ, με νορμάλ χρήση, ευτυχώς χωρίς μποτιλιαρίσματα.
Στην αρχή Alfistis147 θα σου φανεί 'σφιχτός' ο κινητήρας, ότι το αμάξι δε πάει... Το γλέντι θέλει υπομονή ! Η 147 ανοίγει μετά τα 10.000 χλμ !!!
(Λοιπόν αφού μένεις Σπάτα, πέρνα καμια βόλτα από τη δουλεια μου είμαι στο 19ο χλμ στη Μαραθώνος πριν το Πικέρμι)
Τώρα για συνεργείο τι να σου πω ... Σε δεσμεύει η εγγύηση, πόσο είναι τώρα 3 χρόνια ;; Μονο Εξουσιοδοτημένο
Gatony από ποιόν να απαιτήσω αλλάγη Σκίαδου μετά από 3 χρόνια με ένα χρόνο εγγύηση που είχα ;;; -
οk TAG ευχαριστώ,θα απαιτήσω αλλαγή μιας που είμαι σε εγγυήση ακόμα(2 χρόνια)
Όπως σέρφαρα ανακάλυψα το τι περιλαμβάνει το ΤΙ pack(αναφέρει μάλιστα sporting setup,ελπίζω να είναι τι ίδιο που έρχεται στην Ελλάδα!) σε μια σελίδα εδώ http://www.alfaromeo.com/cgi-bin/pbrand ... 1073756085
Alfa 147 forum