Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Fiat Bravο 2007
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Fiat Bravο 2007
    • 1
    • 2
    • 95
    • 96
    • 97
    • 98
    • 99
    • 640
    • 641
    • 97 / 641
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    18
    12816
    132796
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • B
      billy7 last edited by

      όταν κατεβαίνεις μια κατηφόρα με η για παράδειγμα στο κιβώτιο η κατανάλωση είναι 0,0λ/100Κμ
      οπότε δεν υπάρχει κάυση , δεν υπάρχει παραγωγή θερμότητας , υπάρχει μόνο ο ψυχρός (πολύ ψυχρός ) αέρας που χτυπάει το ψυγείο με 30-40 χλμ/ώρα με αποτέλεσμα να κατεβάζει την θερμοκρασία του ψυκτικού
      Δεν το κατεβάζει αμέσως στο 0
      και στο 30 να το κατεβάσει ο δείκτης θα μηδενίσει

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • I
        iliasp last edited by

        Ο χρήστης billy7 έγραψε:
        όταν κατεβαίνεις μια κατηφόρα με η για παράδειγμα στο κιβώτιο η κατανάλωση είναι 0,0λ/100Κμ
        οπότε δεν υπάρχει κάυση

        Αν έχεις κανα tesla σίγουρα

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • J
          jntaras last edited by

          Ο χρήστης iliasp έγραψε:
          Μα το παληκάρι είπε ότι 'έπιασε' θερμοκρασία, στην κατηφόρα και με το κρύο που επικρατούσε κατέβηκε αρκετά κάτω ο δείκτης και όταν άρχισε να το ξαναπηγαίνει με φορτίο ανέβηκε! Και όλα αυτά από στον μάστορα ακούστηκαν φυσιολογικά!

          Εγώ όταν ξεκινάω με '-' βαθμούς έξω, το μόνο που παρατηρώ είναι ότι δεν ανεβάζει θερμοκρασία τόσο γρήγορα, απόλυτα φυσιολογικό! Αλλά υπό οποιεσδήποτε συνθήκες, ούτε μου ανεβάζει θερμοκρασία στο σκίσιμο, ούτε μου κατεβάζει όταν πάω χαλάρα! Πάντα εκεί στη μέση ο δείκτης (εσύ στο merc έχεις παρατηρήσει οτι δουλεύει σαν του punto?)

          Σε ο,τι αμαξι οδηγω δεν εχω προσεξει κατι τετοιο...παντα ειναι σταθερη η θερμοκρασια...γι αυτο ειπα αν παιζει κατι με την κλιση και τον αισθητηρα της θερμοκρασιας τεσπα ...μην ανησυχειτε ειναι κατι απλο...δεν προκειται να προκυψει προβλημα.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • ?
            A Former User last edited by

            Ωρέ μπας και είναι ιταλικό χούϊ αυτό?

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • K
              kotetsi last edited by

              Προσθέτω το λιθαράκι μου κι έρχομαι να προβληματίσω ίσως λίγο παραπάνω: στο παλαιότερο Duna η θερμοκρασία έπεφτε αρκετά, από τους 84 (που έκλεινε το βεντιλατέρ) γύρω στους 70 όταν οδηγούσα σε ανοιχτό δρόμο. Αντίθετα, σε συνθήκες κίνησης ήταν μόνιμα στην περιοχή 84-90 (κλείσιμο-άνοιγμα βεντιλατέρ). Στο νεότερο Tempra αυτό δε συμβαίνει, το αυτοκίνητο κρατάει θερμοκρασία πάντα μεταξύ 80 κι 90 βαθμών (είναι και ψηφιακό το κοντέρ και δεν μπορώ να υπολογίσω με ακρίβεια τους βαθμούς) ανεξαρτήτως συνθηκών κίνησης.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • S
                stred last edited by

                Λοιπόν σήμερα πήρα το αμάξι απο το συνεργείο..

                η αρχική εκτίμηση μου ήταν σωστή πως είναι το ίδιο πρόβλημα που είχα βρέι στο νετ με το διακόπτακι των φρένων-αμπραγιαζ.. όπως μου εξήγησε ο τεχνικός υπάρχει σε ενα διακοπτάκι που δίνει σήμα για τα φρένα-αμπραγιαζ και αυτό δε δούλευε σωστά με συνέπεια να 'τρελλαίνει' το σύστημα και να κλείνει το turbo ή το ESP,ASR..
                μάλιστα το έχουν ξανασυναντήσει το πρόβλημα αυτό καθώς μπαίνει το ίδιο σε αλφα ρομεο 159..

                τέλος καλό όλα καλά λοιπόν και επέστρεψα με μεγάλη χαρά στο bravo μου..

                ενα επιπλέον καλό είναι πως εξιχνιάστηκε και ενας θόρυβος που άκουγα απο την αριστερή ρόδα.. τελικά είχε μπεί μια βίδα στο λάστιχο και χτυπαγε στην περιστροφή!
                μια επίσκεψη των 10€ στο βουλκανιζατέρ και λύθηκε και αυτό! μάλιστα ο λαστιχάς εκει αφου είδα πως δυσκολευόταν να βγάλει το potenza απο τη ζάντα τον ρώτησα σχετικά και απάντησε 'αυτό το λάστιχο είναι πιο σκληρό απο ξύλο!'..
                πράγμα θετικό για μενα καθώς maragoni&michelin με είχα ταράξει στα 'βυζιά'!!

                Υ.Γ. για να λέμε και τα καλά στο συνεργείο της λ ήντουσαν ευγενέστατοι, πολυ εξυπηρετικοι και μου δώσαν και αμάξι αντικατάστασης..

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • D
                  drdino last edited by

                  Λεπόν, αν πιάνει θερμοκρασία λειτουργίας και σε κατηφόρα πέφτει τόσο μακριά, δεν κλείνει ο θερμοστάτης καλά. Σε όσους το κάνει τακτικά, τότε απλά έχει βγει off ο θερμοστάτης.
                  Τέλος.

                  Από κει και πέρα, άλλη ωραία μούφα είναι το αμετάβλητο της θερμοκρασίας του μοτέρ. Φαινόμενο που ξεκίνησε από τα γερμανικά (για να είναι ήσυχος ο οδηγός και να μην αγχώνεται) και σιγά σιγά επεκτείνεται. Εννοείται ότι η θερμοκρασία του μοτέρ δεν παραμένει σταθερή.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • J
                    jntaras last edited by

                    Μα δεν αναφερθηκε αμεταβλητο θερμοκρασιας 😉 ...αμεταβλητο δεικτη...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • D
                      drdino last edited by

                      Αυτό λέω, το αμετάβλητο θερμοκρασίας που ερμηνεύεται από την σταθερότητα των απόψεων του δείκτη.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • D
                        dimidekas last edited by

                        Καλησπερα σε όλους!
                        Ανακάλυψα το φόρουμ πριν λίγες μέρες μέσα από διεξοδικό ψάξιμο στο
                        νετ για να καταλήξω στην αγορά του καινούριου μου αυτοκινήτου.
                        Και αυτό δεν θα είναι άλλο απ'το bravo sport 150.
                        Η απόφαση είναι οριστική κατά 99%, απλά απομένει και ένα test-drive
                        από δευτέρα για να πέσουν οι προκαταβολές!
                        Έχω μόνο έναν ενδοιασμό ακόμη... θα προτιμούσα λάστιχο 205, γιατί το 225 θα
                        μου στοιχίζει μια περιουσία στην αλλαγή και θα τρέμει και το φυλλοκάρδι μου με την
                        παραμικρή ψιχάλα στο δρόμο. Τι λύσεις λέτε να έχω?
                        Η μαμίσια 17άρα ζάντα λέτε να παίρνει λάστιχο 205/50 R17 ( αντί για 225/45 R17 )?
                        Ή μήπως λέω χαζομάρες ?Δεν είμαι και πολύ ψαγμένος με τα αυτοκίνητα είναι η
                        αλήθεια,απλά θέλω ένα αμάξι που να προσπερνάει γρήγορα και να ταξιδεύει άνετα.
                        Οι 120 ίπποι απορρίπτονται γιατί τραβάω τροχόσπιτο και σκάφος, οπότε...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • S
                          stred last edited by

                          Ο χρήστης dimidekas έγραψε:
                          Καλησπερα σε όλους!
                          Ανακάλυψα το φόρουμ πριν λίγες μέρες μέσα από διεξοδικό ψάξιμο στο
                          νετ για να καταλήξω στην αγορά του καινούριου μου αυτοκινήτου.
                          Και αυτό δεν θα είναι άλλο απ'το bravo sport 150.
                          Η απόφαση είναι οριστική κατά 99%, απλά απομένει και ένα test-drive
                          από δευτέρα για να πέσουν οι προκαταβολές!
                          Έχω μόνο έναν ενδοιασμό ακόμη... θα προτιμούσα λάστιχο 205, γιατί το 225 θα
                          μου στοιχίζει μια περιουσία στην αλλαγή και θα τρέμει και το φυλλοκάρδι μου με την
                          παραμικρή ψιχάλα στο δρόμο. Τι λύσεις λέτε να έχω?
                          Η μαμίσια 17άρα ζάντα λέτε να παίρνει λάστιχο 205/50 R17 ( αντί για 225/45 R17 )?
                          Ή μήπως λέω χαζομάρες ?Δεν είμαι και πολύ ψαγμένος με τα αυτοκίνητα είναι η
                          αλήθεια,απλά θέλω ένα αμάξι που να προσπερνάει γρήγορα και να ταξιδεύει άνετα.
                          Οι 120 ίπποι απορρίπτονται γιατί τραβάω τροχόσπιτο και σκάφος, οπότε...

                          καλησπέρα, δε ξέρω αν η μαμίσια ζάντα παίρνει 205/50/17 αλλά απο θέμα τιμής στα ίδια λεφτά είσαι και με τις 2 διαστάσεις.. τουλάχιστον έτσι μου βγάζει στο http://www.elastika-online.gr/elastika.html

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • ?
                            A Former User last edited by

                            Δεν νομίζω ότι έχεις λόγο να απορρίψεις τους 120 ίππους...
                            Δεν θα υπάρξει ουσιαστική διαφορά.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • G
                              grtarifas last edited by

                              Περί θερμοκρασιών ο λόγος από την πηγή http://www.alfa156.net
                              και αφορά όλα τα αυτοκίνητα του Gruppo αφού μοιράζονται ίδιους θερμοστάτες και αισθητήρες.

                              The water temp rises too slowly, hitting 90c° only after 10Km (driving
                              about 90Km/h with 5c° outside), when temp reaches 90 it suddenly drops
                              to 75-80 and then rises a little but usually is always below 90c°.

                              Reason:
                              Alfa uses a different way of showing the temperature compared
                              to i.e. Opel, Audi, VW. I guess Seat is VW so......
                              The difference is that in fact the temperature always goes up and
                              down because there is a thermostat (in all cars!!) that opens when
                              the cooling circuit reaches a certain temperature like 90dgr.
                              When the thermostat opens, a whole lot of relativaly 'cold' cooling

                              drops from 90 to 70-75dgr.
                              Alfa shows this immediately on the temperature indicator whereas many
                              other cars measure an AVERAGE temperature that goes up and down very
                              slowly and certainly will not show the peaks like the Alfa way.
                              I guess this is done because the 'normal' car driver will get in panic
                              and goes and see their dealer to check if nothing is wrong and Alfa is
                              of the opinion that Alfisti, as real, true car drivers, as enthousiastic
                              and knowledgeable car dirvers and can 'see through' this.

                              So, forget about bothering the dealer, just enjoy your Alfa and keep
                              a regular eye on all engine fluids; don't forget the fuel tank

                              Thanks to Gert-Jan from Holland for this info!

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • D
                                drdino last edited by

                                Άλλο το ένα, άλλο το άλλο. Αυτό που αναφέρεις εσύ παρατηρείται σε όλα τα αμάξια που δεν έχουν αναίσθητο δείκτη θερμοκρασίας. Εφόσον όταν ανοίξει ο θερμοστάτης το νερό κυκλοφορεί σε μέρη που βρίσκονται σε θερμοκρασία χαλαρά 70-80 βαθμούς κάτω, λογικό είναι να πέφτει αυτή με το που ανοίξει αυτός.

                                Είναι ένδειξη προβληματικού θερμοστάτη όμως το να πέφτει η θερμοκρασία τόσο πολύ σε κατηφόρα ή σε περιπτώσεις σημαντικά μειωμένου φορτίου αφότου έχει φτάσει το μοτέρ σε θερμοκρασία λειτουργίας, αλλά και τα βασικά μέρη να έχουν υποστεί το heat soaking.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • D
                                  dimidekas last edited by

                                  Πάντως δε με προβληματίζει τόσο το κόστος αντικατάστασης των ελαστικών όσο
                                  το θέμα της υδρολίσθησης. Καλό και χρυσό το 225 στις στροφές, αλλά με τη βροχή τι κάνεις?
                                  Έχω πέσει σε καταρακτώδη βροχή στην εθνική και το αμαξάκι μου με τα 175 πήγαινε κυριολεκτικά
                                  ''πλέοντας'' πάνω στις ατελείωτες λακούβες με νερό. Το μπράβο με τις λαστιχάρες αυτές μήπως
                                  έπρεπε να έχει στάνταρ και καμιά εξωλέμβια για καλύτερο έλεγχο σε τέτοιες συνθήκες ?
                                  Σκέφτομαι να ρωτήσω στην αντιπροσωπεία μήπως μπορούν να μου βάλουν στην έκδοση σπορ
                                  τις 16άρες ζάντες με 205. Λέτε να γίνεται?
                                  (η αλήθεια βέβαια είναι ότι τη δίχρωμη 17άρα την έχω ερωτευτεί )

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • A
                                    adis4gr last edited by

                                    ποσα λεφτα θα τα βρισκεις τα 205/50/16?η οποια διασταση βαζεις τεσπα...

                                    τουλαχιστον στα 225/45/17 βρισκεις ελαστικα αρκετα καλα στα 6 με 7 κατοσταρικα..

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • I
                                      iliasp last edited by

                                      Ο χρήστης drdino έγραψε:
                                      Αυτό λέω, το αμετάβλητο θερμοκρασίας που ερμηνεύεται από την σταθερότητα των απόψεων του δείκτη.

                                      Και εάν βγει ο Θερμοστάτης off ο οδηγός του αξιόπιστου γερμανικού δε θα χαμπαριάσει?

                                      Λες δλδ ότι είναι πειραγμένα να μη μεταβάλλεται ο δείκτης στις μικρές αυξομειώσεις θερμοκρασίας?

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • D
                                        drdino last edited by

                                        Για το δεύτερο σκέλος: Nαι, έτσι είναι προγραμματισμένα. Αν πχ βάλεις ένα obd reader και κάνεις log τον αισθητήρα Θ νερού, θα δεις ακριβώς τι εννοώ...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • S
                                          stavrosg last edited by

                                          Στο δικό μου έτσι ακριβώς δουλεύει: Ξεκινά τέρμα κάτω, μόλις ζεσταθεί λίγο πηδάει στη μέση και δεν το κουνάει από εκεί για κανένα λόγο. Λογικά θα ανέβει στο τέρμα μόλις κάψω φλάντζα

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • I
                                            iliasp last edited by

                                            Ο χρήστης drdino έγραψε:
                                            Για το δεύτερο σκέλος: Nαι, έτσι είναι προγραμματισμένα. Αν πχ βάλεις ένα obd reader και κάνεις log τον αισθητήρα Θ νερού, θα δεις ακριβώς τι εννοώ...

                                            Με την πρώτη ευκαιρία θα το δοκιμάσω
                                            Thanx ακόμη μια φορά για τις ενδιαφέρουσες πληροφορίες!

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 95
                                            • 96
                                            • 97
                                            • 98
                                            • 99
                                            • 640
                                            • 641
                                            • 97 / 641
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr