-
Καλησπέρα σε όλους.
Είμαι προληματισμένος με το εν θέματι αυτοκίνητο.
Αξίζει το κόπο να δαπανήσεις 21000-23000 Ε για αυτό το αυτοκίνητο.
Η χρήση που το χρειάζομαι είναι περισσότερο καθημερινή και για κάποιες light εξορμήσεις στην φύση.
Παρακαλώ για τις απόψεις σας, ειδικότερα των κατόχων του αυτοκινήτου.
Είναι αλήθεια ότι δεν χαλάει όμως αν χαλάσει είναι πολλά τα ευρα?(κοστος συντήρησης).
Η συμπεριφορά του εντος δρόμου πως ακριβώς είναι ?Μπορεί κανεις να το χαρακτηρίσει 'οικογενειακο'
Η κατανάλωση? το φινιρισμα?
Για μένα πραγματικά όμορφο και χρήσιμο αλλά αν δεν ακούσω τα σχόλια κατόχων και κάποιων ανθρώπων που γνωρίζουν περισσοτερα πάνω στο αυτοκίνητο, δεν εμπιστέυομαι απλά τις φωτογραφίες. -
Καλησπέρα σε όλους.
Είμαι προληματισμένος με το εν θέματι αυτοκίνητο.
Αξίζει το κόπο να δαπανήσεις 21000-23000 Ε για αυτό το αυτοκίνητο.
Η χρήση που το χρειάζομαι είναι περισσότερο καθημερινή και για κάποιες light εξορμήσεις στην φύση.
Παρακαλώ για τις απόψεις σας, ειδικότερα των κατόχων του αυτοκινήτου.
Είναι αλήθεια ότι δεν χαλάει όμως αν χαλάσει είναι πολλά τα ευρα?(κοστος συντήρησης).
Η συμπεριφορά του εντος δρόμου πως ακριβώς είναι ?Μπορεί κανεις να το χαρακτηρίσει 'οικογενειακο'
Η κατανάλωση? το φινιρισμα?
Για μένα πραγματικά όμορφο και χρήσιμο αλλά αν δεν ακούσω τα σχόλια κατόχων και κάποιων ανθρώπων που γνωρίζουν περισσοτερα πάνω στο αυτοκίνητο, δεν εμπιστέυομαι απλά τις φωτογραφίες. -
Καλησπέρα σε όλους.
Είμαι προληματισμένος με το εν θέματι αυτοκίνητο.
Αξίζει το κόπο να δαπανήσεις 21000-23000 Ε για αυτό το αυτοκίνητο.
Η χρήση που το χρειάζομαι είναι περισσότερο καθημερινή και για κάποιες light εξορμήσεις στην φύση.
Παρακαλώ για τις απόψεις σας, ειδικότερα των κατόχων του αυτοκινήτου.
Είναι αλήθεια ότι δεν χαλάει όμως αν χαλάσει είναι πολλά τα ευρα?(κοστος συντήρησης).
Η συμπεριφορά του εντος δρόμου πως ακριβώς είναι ?Μπορεί κανεις να το χαρακτηρίσει 'οικογενειακο'
Η κατανάλωση? το φινιρισμα?
Για μένα πραγματικά όμορφο και χρήσιμο αλλά αν δεν ακούσω τα σχόλια κατόχων και κάποιων ανθρώπων που γνωρίζουν περισσοτερα πάνω στο αυτοκίνητο, δεν εμπιστέυομαι απλά τις φωτογραφίες. -
Είναι όντως ένα πάρα πολύ καλό αμάξι! Εχω το πρώτο τέριος από το 1997! Δεν χαλάει, αλλά αν πάθει κάτι ................ την έκατσες!!!!!!!!! Τα ανταλλακτικά του είναι 5 φορές πιό ακριβά από τα άλλα αυτοκίνητα!!!!! Αφού επειδή έχω το αυτοκίνητο 11χρόνια σκέφτομαι να το πωλήσω κομμάτι κομμάτι ως ανταλλακτικά! Θα πιάσω πάνω από 20.000 ευρώ!!!!!
Σύντομα θα βάλω σχετική αγγελία και αν μαζευτούν καμιά 10αριά ενδιαφερόμενοι θα τους δώσω ότι θέλουν και τα υπόλοιπα σιγά - σιγά αργότερα!!!! -
Ο χρήστης costaslio έγραψε:
Είναι όντως ένα πάρα πολύ καλό αμάξι! Εχω το πρώτο τέριος από το 1997! Δεν χαλάει, αλλά αν πάθει κάτι ................ την έκατσες!!!!!!!!! Τα ανταλλακτικά του είναι 5 φορές πιό ακριβά από τα άλλα αυτοκίνητα!!!!! Αφού επειδή έχω το αυτοκίνητο 11χρόνια σκέφτομαι να το πωλήσω κομμάτι κομμάτι ως ανταλλακτικά! Θα πιάσω πάνω από 20.000 ευρώ!!!!!
Σύντομα θα βάλω σχετική αγγελία και αν μαζευτούν καμιά 10αριά ενδιαφερόμενοι θα τους δώσω ότι θέλουν και τα υπόλοιπα σιγά - σιγά αργότερα!!!!σε ολα τα εξ ιαπωνιας ειναι ακριβα τα ανταλακτικα?πχ και μαζτα?
-
Ο χρήστης nik7119 έγραψε:
σε ολα τα εξ ιαπωνιας ειναι ακριβα τα ανταλακτικα?πχ και μαζτα?όχι σε όλα! Η σουσούκι ειναι φθηνή, η μάζντα έχω ακούσει ότι είναι ακριβή, και η χόντα είναι ακριβούτσικη , η τουότα όχι ακριβή, αλλά η νταιχάτσου...............
δεν μπορώ να καταλάβω τι παίζεται!!!!!! -
Ο χρήστης costaslio έγραψε:
σε ολα τα εξ ιαπωνιας ειναι ακριβα τα ανταλακτικα?πχ και μαζτα?
όχι σε όλα! Η σουσούκι ειναι φθηνή, η μάζντα έχω ακούσει ότι είναι ακριβή, και η χόντα είναι ακριβούτσικη , η τουότα όχι ακριβή, αλλά η νταιχάτσου...............
δεν μπορώ να καταλάβω τι παίζεται!!!!!!τα μαζτα εχουν εξισου το ιδιο ακριβα ανταλακτικα με την νταηχατσου?
-
Ο χρήστης manos11 έγραψε:
Καλησπέρα σε όλους.
Είμαι προληματισμένος με το εν θέματι αυτοκίνητο.
Αξίζει το κόπο να δαπανήσεις 21000-23000 Ε για αυτό το αυτοκίνητο.
Η χρήση που το χρειάζομαι είναι περισσότερο καθημερινή και για κάποιες light εξορμήσεις στην φύση.
Παρακαλώ για τις απόψεις σας, ειδικότερα των κατόχων του αυτοκινήτου.
Είναι αλήθεια ότι δεν χαλάει όμως αν χαλάσει είναι πολλά τα ευρα?(κοστος συντήρησης).
Η συμπεριφορά του εντος δρόμου πως ακριβώς είναι ?Μπορεί κανεις να το χαρακτηρίσει 'οικογενειακο'
Η κατανάλωση? το φινιρισμα?
Για μένα πραγματικά όμορφο και χρήσιμο αλλά αν δεν ακούσω τα σχόλια κατόχων και κάποιων ανθρώπων που γνωρίζουν περισσοτερα πάνω στο αυτοκίνητο, δεν εμπιστέυομαι απλά τις φωτογραφίες.το έχει συνάδελφός μου, θα σου πω τι μου λέει: καλοφτιαγμένο, αξιόπιστο, κομπακτ με καλούς χώρους αλλά κουραστικό στα ταξίδια και πανάκριβο για αυτά που δίνει.
-
ειμαι κατοχος ενος τεριος 2 1,5 σπεσιαλ εδω και 2 χρονια.
γενικα εχω αλλαξει αρκετα αυτοικινητα και ταξιδευω πολυ λογο δουλειαςθα σου πω τα θετικα του και τα αρνητικα του.
το φορτωνω 2 με 3 φορες την βδομαδα με εμπορευματα, μηλαμε για βαρος απο 300 εως και 600 κιλα. εχω βαλει και παραπανω. το χρησιμοποιω σαν φορτηγακι δηλαδη και ταξιδευω ετσι κιολας. το αυτοκινητο ειναι σκυλι, δεν εχει κανει κιχ παρα την πολυ μεγαλη καταπονηση που το ριχνω. απλα φανταζεσαι με 600 κιλα στο χωρο αποσκευων η πισω αναρτηση τερματιζει και δεν ειναι οτι ασφαλαστερο να ταξιδευειςπαντως το χρησιμοποιω σαν φορτηγακι,σαν εκδρομικο,σαν βολτας και δεν εχει δημιαρτηρηθει ποτε.2 φορες μαλιστα το εχω φορτωσει με κλαρκ ολοκληρη ευρωπαλετα με 700κιλα επανω. (στην μεταφορικη με κοιτουσαν σαν χανοι).οταν λεω σκυλι το εννοω
ειναι πολυ μικρες οι εξωτερικες διαστασεις του με αποτελεσμα να χωραει παντου και ας μην του φαινεται. ριξε μια ματια στο μηκος του και συκρινε το με το μηκος ενος γκολφ και θα δεις οτι ειναι αρκετο μικροτερο. οι χωροι του ομως ειναι υπερβολικα καλοι θα ελεγα
εκτος δρομου,χιονια, παραλιες δεν με εχει προδωσει ποτε. πολυ ικανο αν και θα ηθελα κοντα
ειναι ομως κουραστικο στο ταξηδι και αυτο γιατι εχει πολυ κοντο κιβωτιο. οποτε ταξηδευεις με υψηλες στοφες με αποτελεσμα να κανει θορυβο και να καιει παρπαναω.ο θορυβος ειναι κουραστικος στα 140 θα ελεγα. προσωπικα με ενοχλει. η καταναλωση με ταχυτητες ανω των 140-150 ειναι εξωπραγματικες γιατι το αυτοκινητο κοντευει στην τελικη του
προσωπικα παντως που το σκιζω αρκετα μου καιει 9,5 στα 100 μοικτα.θεωρω οτι ειναι πολυ καλο αυτοκινητο και δεν θα το αλλαξω ευκολα. εξαλλου εχει το πακετο που θελω εγω προσωπικα. μικρο, ικανο, με καλους χωρους, λιγα κυβικα και ομορφο. ειναι ακριβο ομως σαν αγορα αλλα μονοδρομος αν ζητας κατι τοσο συγκεκριμενο. αν συμβιβαζεσαι με μικροτερες εκτος δρομου ικανοτητες (αφου οπως λες δεν θα το ξεσκιζεις) κοιταξε το sx4/sedice που ειναι φθηνοτερα.το G.Vitara προσωπικα το απεριψα λογο χορων και καταναλωσης. επισης ειναι αρκετα πιο αργο απο το τεριος. και το τεριος ειναι ηδη αργο
αυτα απο μενα, ειπα πολλα. οτι αλλη απορια εχεις μπορεις να με ρωτησεις
φιλικα
Γιαννης -
Ο χρήστης gianniskid έγραψε:
ειμαι κατοχος ενος τεριος 2 1,5 σπεσιαλ εδω και 2 χρονια.
οτι αλλη απορια εχεις μπορεις να με ρωτησεις
φιλικα
ΓιαννηςΤο σηματάκι ρε Γιάννη μας χαλάει....Δεν είναι Ρόμβος!
Και με το copyright του ιδιοκτήτη του αυτοκινήτου, να ποστάρω την απίστευτη φωτογραφάι που περιγράφεται πιο πάνω
http://xs433.xs.to/xs433/08483/dsc01533307.jpg -
Ο χρήστης gianniskid έγραψε:
αυτα απο μενα, ειπα πολλα. οτι αλλη απορια εχεις μπορεις να με ρωτησεις
φιλικα
ΓιαννηςΕυχαριστώ πολύ φίλε μου έγραψες σχεδόν όλα οσα ήθελα να μάθω.
Έχεις αυτόματο ή το χειροκίνητο?
Απλά ανησυχώ λίγο σχετικά με την ασφάλεια του και ειδικά τα φρένα.Με προβληματίζει το γεγονός ότι δεν έχει δισκόφρενα και πίσω.Πως το βλέπεις εσύ στο φρενάρισμα?
Και επίσης φίλε Γιάννη όταν λες κουραστικό στο ταξίδι έχει να κάνει με τον θόρυβο μόνο ή και άνεση ανάρτησης?
Γιατι με θόρυβο δεν θα έχω και πολύ πρόβλημα καθότι οδηγώ ένα challenge με χταποδάκι και ελευθέρας.
Η κατανάλωση που λες ακούγεται πολύ λογική για τετρακίνητο αυτοκίνητο.
Και με χαροποιέι ιδιαίτερα το γεγονός περι φόρτωσης που αναφέρεις, καθώς πλέον σε κάθε μας βόλτα μας ακολουθέι και ένας μπόμπιρας με το καροτσάκι του.Να είσαι καλά και αν ξαναθυμηθώ κάτι θα σε ... ζαλίσω ακόμα λίγο.
-
με το φρεναρισμα δεν ειχα ποτε προβλημα. το αυτοκινητο ειναι ελαφρυ για τζιπ (1170 κιλα ενω το μικρο βιταρα ειναι 1370), ειναι αδυναμο και δεν κινησαι σχεδον ποτε με υψηλες ταχυτητες. ισως βοηθανε και τα πολυ φαρδια ελαστικα του, παντως προβλημα δεν αντιμετωπισα ποτε
εχω χειροκινητο εγω
το πιο κουραστικο για μενα ειναι ο θορυβος και λιγοτερο η ανεση. δεν ειναι πολυ μαλακο, αλλα εχει πολυ μαλακα καθισματα και δεν σε ενοχλει. τουλαχιστον εμενα. γενικα τα τζιπ και πιο συγκεκριμενα τα μικρα δεν ειναι ανετα και ειναι λογικο. πντως προσωπικα δεν με κουραζει. ο θορυβος με ενοχλει
να σου ζησει ο μπομπιρας και να ειναι παντα γερός και ευτυχησμενος
προσωπικα ηθελα να ειναι μικρο,με λιγα κυβικα, να εχει 4 πορτες και χωρους για 4 και καλες εκτος δρομου δυνατοτητες. δυστηχως το τεριος ειναι μονοδρομος αν ζητας κατι τετοιο αλλα προσωπικα εμεινα πολυ ικανοποιημενος (και τα παιδια που με ξερουν,ξερουν οτι δεν εχω προβλημα να πω κακο λογο για καποιο αμαξι που αγορασα). το τεριος μου εχει αρεσει πολυ
γνωμη μου καντο ενα τεστντραιβ για να δεις πως ειναι το αυτοκινητο και πως στα 130-140, να το δεις μονο σου. να δεις αν σου κανει ή αν σε κουραζει.
-
Ισχυει ότι η εκδοση με VSC (=ESP) δεν έχει LSD ('μπλοκέ')?
-
Νομίζω τώρα το δίνουν με δώρο multimedia και δερμάτινο σαλόνι....
-
Ο χρήστης teris3 έγραψε:
Νομίζω τώρα το δίνουν με δώρο multimedia και δερμάτινο σαλόνι....Μωρέ χεσμένα τα'χω τα μπλιμπλίκια (*).....Αλλά δε θυμάμαι.. Νομίζω πάντως ότι η Daihatsu θεωρεί 'ασύμβατα' το ESP με το LSD....
(*) δίνει και έκδοση με GPS (+Destinator v.7)
-
Δεν έχει ESP και δεν το χρειάζεται. Είναι όντως κουραστικό σε ταξίδι, έχει πολύ καλές διαστάσεις εξωτερικές και είναι ευκίνητο. επιπλέον μέσα είναι ευρύχωρο.εκτός δρόμου δεν καταλαβαίνει τίποτα. Ο κινητήρας είναι λίγος. Έχω προσωπική εμπειρία, έχει ο πατέρας μου το 1,5 σε αυτόματο.
-
Όντως το ESP δεν είναι κάτι το αναγκαίο στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο!
Σε ταξίδι είναι αρκετά κουραστικό, είναι ίσως το μοναδικό αυτοκίνητο που αποφεύγω να μπω όταν τυχαίνει εξόρμηση σε μακρινή απόσταση! Μετά τα 120km/h ο θόρυβος στην καμπίνα είναι ανυπόφορος ενώ εάν τύχεις και σε δυνατούς πλευρικούς ανέμους δεν πρόκειται να ησυχάσεις (με 120 πηγαινα και με πέταξε στη δεξιά λωρίδα μεσα σε κλασματα) γενικότερα είσαι σε συνεχή εγρήγορση και χωρίς διαλείμματα δεν παλεύεται!
Εκτός δρόμου είναι άκρως ικανοποιητικό, με All Weather λάστιχα πατάς και σε λίγο χιόνι χωρίς πρόβλημα, ενώ με χιονολάστιχα πάει άνετα εκεί που χαμηλά ΙΧ βάζουν αλυσίδες και ζορίζονται! Σε τέτοιες διαδρομές και μέσα στην πόλη ο κινητήρας είναι μια χαρά, δε σε προβληματίζει και δε στερείται δύναμης! Απλά δεν είναι για ταξίδια .-
Στο 1.5 αναφέρομαι! Το οποίο στη μη special έκδοση δεν έχει ούτε θερμόμετρο εξωτερικής θερμοκρασίας ούτε BC! -
Ο χρήστης vaglan έγραψε:
Δεν έχει ESP και δεν το χρειάζεται...Όντως το ESP δεν είναι κάτι το αναγκαίο στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο!
Πείτε με όσο άσχετο θέλετε, αλλά μπορείτε να μου εξηγήσετε το γιατί?
-
Αφού δεν έχει δύναμη, έχει μόνιμη τετρακίνηση με τρία διαφορικά, αλλά χοροπηδάει ο πίσω άξονας σε ανωμαλίες. Πάντως από τον δρόμο δεν πρόκειται να βγεις εκτός και αν το θέλεις
-
Ο χρήστης dirtoulios έγραψε:
Δεν έχει ESP και δεν το χρειάζεται...
Όντως το ESP δεν είναι κάτι το αναγκαίο στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο!
Πείτε με όσο άσχετο θέλετε, αλλά μπορείτε να μου εξηγήσετε το γιατί?
Λόγω τετρακίνησης και μικρης ιπποδύναμης κινητήρα! Βρες ένα, μπες μέσα, βάλε μπροστά, προσπάθησε να το βγάλεις εκτός πορείας και θα δεις ότι δεν είναι τόσο εύκολο
Εδώ στο Navara και δε μου έφευγε με τίποτα (έψαχνα να βρω το κουμπί του ESP )
Daihatsu Terios II