-
-
Είχα μείνει στα παλιά, ευχαριστώ για την διόρθωση.
-
Άσχετο, αλλά ωραίος ο Πατέλος με το cooper.
-
Και πάνω απ' όλα φειδωλός με το γκάζι...
-
Ο χρήστης Pai Mei έγραψε:
Το 7άρι (στα εγκάρσια, για τα διαμήκη δεν ισχύει) έχει περιορισμό στο ποσό της μεταφερόμενης ροπής στα ~26-27kgm, και για αυτό τοποθετείται μόνο στα 1.6 n/a, 1.4 TFSI και 1.8TFSI. Από τον 2.0tfsi και πάνω, μέχρι και τα 3.2 και S3 μπαίνει το 6άρι. Επίσης δεν είναι σειριακό -με την ακριβή έννοια του όρου- αλλά διπλού συμπλέκτη.Το TT-S ποιο φοράει?
-
To TTS όταν παρουσιάστηκε φορούσε το 6τάχυτο S-tronic, όπως και το S3.
Tώρα για το link που έβαλε ο drdino με το 7άρι, που από τον Οκτώβριο μπαίνει στο S3, και μάλιστα σύμφωνα με επίσημη πηγή κατά το blog, ομολογώ ότι δεν βρήκα το κείμενο αυτό στο επίσημο press-site της Audi. H πιο πρόσφατη ανακοίνωση (17-11-2008), για το S-Tronic δεν μιλάει για 7τάχυτο. Το μόνο που αναφέρει είναι ότι: 'It combines the advantages of a compact six-speed manual transmission with the qualities of a modern automatic.'
Με προβλημάτισε και το γεγονός ότι είναι γνωστό ότι το 7άρι έχει όριο ροπής χαμηλότερο από τη ροπή του 2.0tfsi του S3.
Εν πάση περιπτώσει, θα συνεχίσω το ψάξιμο για την λύση του 'μυστηρίου' και θα επανέλθω. -
Ο χρήστης Pai Mei έγραψε:
To TTS όταν παρουσιάστηκε φορούσε το 6τάχυτο S-tronic, όπως και το S3.Tώρα για το link που έβαλε ο drdino με το 7άρι, που από τον Οκτώβριο μπαίνει στο S3, και μάλιστα σύμφωνα με επίσημη πηγή κατά το blog, ομολογώ ότι δεν βρήκα το κείμενο αυτό στο επίσημο press-site της Audi. H πιο πρόσφατη ανακοίνωση (17-11-2008), για το S-Tronic δεν μιλάει για 7τάχυτο. Το μόνο που αναφέρει είναι ότι: 'It combines the advantages of a compact six-speed manual transmission with the qualities of a modern automatic.'
Με προβλημάτισε και το γεγονός ότι είναι γνωστό ότι το 7άρι έχει όριο ροπής χαμηλότερο από τη ροπή του 2.0tfsi του S3.
Εν πάση περιπτώσει, θα συνεχίσω το ψάξιμο για την λύση του 'μυστηρίου' και θα επανέλθω.Νομίζω ότι κάνεις λάθος. Το S3 δε φόρεσε ποτέ κιβώτιο S-Tronic.
Πάντως πουλάει κανονικά το 7άρι τώρα:
http://www.in.gr/auto/car/car.asp?lngCo ... Model=1967' target='_blank -
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
To TTS όταν παρουσιάστηκε φορούσε το 6τάχυτο S-tronic, όπως και το S3.
Tώρα για το link που έβαλε ο drdino με το 7άρι, που από τον Οκτώβριο μπαίνει στο S3, και μάλιστα σύμφωνα με επίσημη πηγή κατά το blog, ομολογώ ότι δεν βρήκα το κείμενο αυτό στο επίσημο press-site της Audi. H πιο πρόσφατη ανακοίνωση (17-11-2008), για το S-Tronic δεν μιλάει για 7τάχυτο. Το μόνο που αναφέρει είναι ότι: 'It combines the advantages of a compact six-speed manual transmission with the qualities of a modern automatic.'
Με προβλημάτισε και το γεγονός ότι είναι γνωστό ότι το 7άρι έχει όριο ροπής χαμηλότερο από τη ροπή του 2.0tfsi του S3.
Εν πάση περιπτώσει, θα συνεχίσω το ψάξιμο για την λύση του 'μυστηρίου' και θα επανέλθω.Νομίζω ότι κάνεις λάθος. Το S3 δε φόρεσε ποτέ κιβώτιο S-Tronic.
To DSG είναι, απλώς η Audi το ονομάζει S-Tronic.
Πάντως, για 7άρι δεν αναφέρεται πουθενά τίποτα επισήμως, παρά μόνο σε μερικά blog και site που φαίνεται να αναπαράγουν το ίδιο δελτίο τύπου, βρετανικής προέλευσης δεδομένου ότι αναφέρει και τιμές σε λίρες, αλλά αγνώστου μητρός και πατρός...
ΥΓ. Στο Link του in.gr που έβαλες, για 6άρι μιλάει, και σωστά κατά τα φαινόμενα.
-
Ο χρήστης Pai Mei έγραψε:
To TTS όταν παρουσιάστηκε φορούσε το 6τάχυτο S-tronic, όπως και το S3.
Tώρα για το link που έβαλε ο drdino με το 7άρι, που από τον Οκτώβριο μπαίνει στο S3, και μάλιστα σύμφωνα με επίσημη πηγή κατά το blog, ομολογώ ότι δεν βρήκα το κείμενο αυτό στο επίσημο press-site της Audi. H πιο πρόσφατη ανακοίνωση (17-11-2008), για το S-Tronic δεν μιλάει για 7τάχυτο. Το μόνο που αναφέρει είναι ότι: 'It combines the advantages of a compact six-speed manual transmission with the qualities of a modern automatic.'
Με προβλημάτισε και το γεγονός ότι είναι γνωστό ότι το 7άρι έχει όριο ροπής χαμηλότερο από τη ροπή του 2.0tfsi του S3.
Εν πάση περιπτώσει, θα συνεχίσω το ψάξιμο για την λύση του 'μυστηρίου' και θα επανέλθω.Νομίζω ότι κάνεις λάθος. Το S3 δε φόρεσε ποτέ κιβώτιο S-Tronic.
To DSG είναι, απλώς η Audi το ονομάζει S-Tronic.
Πάντως, για 7άρι δεν αναφέρεται πουθενά τίποτα επισήμως, παρά μόνο σε μερικά blog και site που φαίνεται να αναπαράγουν το ίδιο δελτίο τύπου, βρετανικής προέλευσης δεδομένου ότι αναφέρει και τιμές σε λίρες, αλλά αγνώστου μητρός και πατρός...
ΥΓ. Στο Link του in.gr που έβαλες, για 6άρι μιλάει, και σωστά κατά τα φαινόμενα.
Εδώ πάντως λέει καθαρά, 6-Gang S-Tronic:
http://www.audi.de/de/brand/de/neuwagen ... n_und.htmlΕπειδή βεβαίως το άρθρο γράφει 'to get' ίσως το βάλουν το 2009.
Πάντως πριν κάνα 2μηνο, στην Ελλάδα S3 S-Tronic δεν υπήρχε.
-
Επισήμως S3 S-Tronic υπάρχει από τον Νοέμβριο του 2008, και επισήμως είναι 6 σχέσεων, κάτι το οποίο θεωρώ και απόλυτα λογικό δεδομένου ότι το 7άρι έχει τον περιορισμό που είπαμε.
Τώρα, πιστεύω ότι επειδή η εγκατάσταση του dsg στο S3 συνέπεσε με τα εγκαίνια και του 7αριού στα μικρότερα, κάπου μάλλον μπερδεύτηκαν και πίστεψαν ότι το 7άρι μπαίνει και στο S3. Το 'to get' επίσης ελέγχεται, χωρίς και να αποκλείεται, αν μπορέσουν να το θωρακίσουν απέναντι στην αυξημένη ροπή.
-
Ο χρήστης konstantinosV έγραψε:
Φίλος παρέλαβε σήμερα από την αντιπροσωπεία το S3 και θα περάσει το βράδυ να με πάρει για παρθενική βόλτα. Επιμένει να το οδηγήσω αλλά δεν θέλω 1η μέρα είναι άσε μην γίνει καμία στραβή
Θα συνοδηγήσω σήμερα λοιπόνΉ ακόμα σε πηγαίνει βόλτα...ή είσαι ακόμα ζαλισμένος
-
Τελικά μετά τα 1.200 χλμ ταξίδι με την C200 CDi, χιόνισε στη Βόννη...
Το αμάξι είχε πάνω λάστιχα Michelin Energy saver 195/.../16 (αν θυμάμαι καλά) και αναγκάστηκα να το δώσω πίσω γιατί δε με κάλυπτε η ασφάλεια, καθώς φοβήθηκα για τον πάγο και τα παγωμένα χιόνια, ιδίως το βράδυ...
πάντως να πω πως με τα ένερτζι δεν είχα πρόβλημα ολισθηρότητας σε χιονισμένο δρόμο και στο παρκάρισμα ξεπαρκάρισμα με το αμάξι... απλά δε με κάλυπτε η ασφάλεια και δεν ήθελα να έχω αυτό το άγχος...Αφήστε που είχα καλομάθει και με το navi
Σημειωτέον πως τώρα, στις 1.20 το μεσημέρι εδώ έχει -9°C.
Μου έδωσαν ένα opel zafira 1,8 με 140 άλογα και χιονολάστιχα...
καλό είναι, με άπειρο πόρτ παγκάζ! Και αυτό το αμάξι έχει καλή επιτάχυνση, δεν μπορώ να πω. Τα 140 άλογα μου φαίνονται καλά για αυτό μέχρι τα 120 χλμ... Από εκεί και πέρα ανεβάζει δύσκολα και καμία σχέση με τη MB CDI... -
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Ή ακόμα σε πηγαίνει βόλτα...ή είσαι ακόμα ζαλισμένος
Αίσθηση σιγουριάς στο δρόμο. Το αμάξι πατάει στο Sάκι της παραλιακής μπήκε με πάρα πολλά αλλά δεν δυσκολεύθηκε καθόλου. Η ανάρτηση σε χαμηλές ταχύτητες μαλακή σε μεγάλες σκληραίνει. Δυστυχώς λόγω του ότι το αμάξι είχε 57 χλμ το στροφόμετρο έδειξε μέχρι 4200 σαλ. και τα φρενα δεν δοκιμάστηκαν καταλλήλως...έχει 6πίστονες δαγκάνες. Ακούγεται μέσα το ωραίο σφύριγμα της σκάστρας όπως και η εξάτμιση έντονα αλλά ευχάριστα!
Το τιμόνι είναι
-
Ο χρήστης konstantinosV έγραψε:
Το τιμόνι είναιΕννοείς από design ή από αίσθηση.
-
design. Δεν το οδήγησα ακόμα φαντάζομαι και από αίσθηση θα είναι πολύ καλό.
-
Από τα γερμανικά που εμένα προσωπικά,με κολάζουν...
Και λευκο!!!!!!!!!!!!!!
-
α ρε φιλε εχει τη ζαντα που ηθελα!!!!πολυ ωραιος συνδυασμος ασπρο με ανθρακι ζαντες
ειναι sportback??γιατι εχει τετοιους καθεφτες???
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
α ρε φιλε εχει τη ζαντα που ηθελα!!!!πολυ ωραιος συνδυασμος ασπρο με ανθρακι ζαντεςΠροσωπικά ψηφίζω (τι άλλο)...μπλε!
-
Ο χρήστης sv2 έγραψε:
Το τιμόνι είναι ωραίο στο μάτι αλλά στην οδήγηση εμένα με ενοχλεί το επίπεδο κάτω μέρος....θα ελεγα οτι ειναι συνηθεια,αν και δε θα προβληματιζε καθολου αν ειχε λιγοτερες στροφες
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
α ρε φιλε εχει τη ζαντα που ηθελα!!!!πολυ ωραιος συνδυασμος ασπρο με ανθρακι ζαντες
Προσωπικά ψηφίζω (τι άλλο)...μπλε!
το μπλε το χρεωνουν παρα πολυ αν δε κανω λαθος καθως ειναι καποιο audi racing χρωμα...
παρτο λευκο να γλιτωσεις και τα 800 ευρω του μεταλλικου
Οδήγησα....