-
μαλιστα..! όμως οταν πήγα στην αβαρτη για test drive μιλαγα με ενα πωλητη που εχει πυντο αβαρτη και μου είπε οτι οτι θα κανει το αμαξι του 200 - 230 αλογα με δική του βελτιωση (ψαχνοντασ για αλλο κιτ) και δεν θα προτιμισει το ΣΣ γιατι δινει λιγα αλογα..(ο πωλητης της αβαρτη μου το πε αν είναι δυνατον!!!!)
-
Ο χρήστης kostaras84 έγραψε:
μαλιστα..! όμως οταν πήγα στην αβαρτη για test drive μιλαγα με ενα πωλητη που εχει πυντο αβαρτη και μου είπε οτι οτι θα κανει το αμαξι του 200 - 230 αλογα με δική του βελτιωση (ψαχνοντασ για αλλο κιτ) και δεν θα προτιμισει το ΣΣ γιατι δινει λιγα αλογα..(ο πωλητης της αβαρτη μου το πε αν είναι δυνατον!!!!)Ελα ρε συ ολοι οι πωλητες της abarth εχουν Abarth ασε μας μωρε....ο αντωνακης θα πε αυτη την βλακεια και καλα 230 γτ νομιζει το αμαξι αυτο αντεχει 200 - 230 αλογα και σε τι πιεση?????ρε θα μας τρελανει αυτος 1400 cc στο 1 - 1,3 bar overboost για να βγαλει 200 αλογα θελει 2 - 2,2 bar
-
Ο χρήστης toxotis έγραψε:
μαλιστα..! όμως οταν πήγα στην αβαρτη για test drive μιλαγα με ενα πωλητη που εχει πυντο αβαρτη και μου είπε οτι οτι θα κανει το αμαξι του 200 - 230 αλογα με δική του βελτιωση (ψαχνοντασ για αλλο κιτ) και δεν θα προτιμισει το ΣΣ γιατι δινει λιγα αλογα..(ο πωλητης της αβαρτη μου το πε αν είναι δυνατον!!!!)
Ελα ρε συ ολοι οι πωλητες της abarth εχουν Abarth ασε μας μωρε....ο αντωνακης θα πε αυτη την βλακεια και καλα 230 γτ νομιζει το αμαξι αυτο αντεχει 200 - 230 αλογα και σε τι πιεση?????ρε θα μας τρελανει αυτος 1400 cc στο 1 - 1,3 bar overboost για να βγαλει 200 αλογα θελει 2 - 2,2 bar
χι μου έλεγε οτι θα αλλαξει τουρμπινα, πιο δυνατα μπιστονια κλπ!
-
Πιστόνια εννοείς...
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Πιστόνια εννοείς...Αμα ειναι ΒορειοΕλλαδιτης καλα το λεει
Αντε ΜΠΑΟΚ
-
Ο χρήστης corsair έγραψε:
Πιστόνια εννοείς...
Αμα ειναι ΒορειοΕλλαδιτης καλα το λεει
Αντε ΜΠΑΟΚ
xalara!
-
πασκετ η μπασκετ?
-
εχω ακουσει μεχρι κ πιφτέκι
αυτο με τις γάτες ειναι προβλημα παντως. θελω να τις τουφεκίσω κυριολεκτικά. αφηνουν κ τούφες από τριχωμα,λερώνουν,δεν αντέχω.
πραγματικά σκέφτηκα να βαλω κανένα καλώδιο με ρεύμα να τρεχουν κ να μη φτάνουν...
καποιος μου είχε πει οτι υπαρχει ειδικο σπρέυ που το μυρίζουν κ εξαφανίζονται, το εχει ακούσει κανείς?
-
Ναι, μου το έχουν πει και μένα, αλλά δεν ξέρω ακριβώς τι παίζει. Ειδικά τώρα με τα κρύα, στρογγυλοκάθονται στο καπώ μου.
-
Το πιο αστείο ήταν σε spider φίλου (που μισεί τις γάτες) και οι γάτες γούσταραν πολύ το μαλακό στρώμα που τους πρόσφερε.
Οι τρίχες τους καρφωνόντουσαν μέσα στο υλικό της οροφής χωρίς να φεύγουν στο πλύσιμο.Δείτε το αλλιώς, γάτες πάνω στο αμάξι σημαίνει ότι δεν έχει ποντίκια.
-
Ο χρήστης Joe Bar Team έγραψε:
:hahaiv:εχω ακουσει μεχρι κ πιφτέκι
αυτο με τις γάτες ειναι προβλημα παντως. θελω να τις τουφεκίσω κυριολεκτικά. αφηνουν κ τούφες από τριχωμα,λερώνουν,δεν αντέχω.
πραγματικά σκέφτηκα να βαλω κανένα καλώδιο με ρεύμα να τρεχουν κ να μη φτάνουν...
καποιος μου είχε πει οτι υπαρχει ειδικο σπρέυ που το μυρίζουν κ εξαφανίζονται, το εχει ακούσει κανείς?
Ναι υπαρχει ειδικο σπρευ που θα το βρεις σε pet shops αλλα στο δικο μου γατι δεν έκανε τίποτα. Μονο φτερνισμα του προκαλουσε.
-
Καλημερα, ερωτηση προς ολους τους φιλους
Γιατι ειναι απαραιτητο ενα αμαξι (147 αλογων στον τροχο) να το κανουμε 200-300-500 αλογα? Γιατι πρεπει να καταφυγουμε σε λογικες της δεκαετιας του '90 με τα gt οπου επεφτε κατσαβιδι και το αμαξι γινοτανε διαφορετικο απο αυτο που ειχαμε αγορασει? Οποιαδηποτε μετατροπη σημαινει αυξηση στην καταναλωση και μειωση της αξιοπιστιας του κινητηρα εκτος βεβαια απο τις εργοστασιακες βελτιωσεις. Δηλαδη ο ιταλος που εφτιαξε αυτο το μοτερ δεν ξερει και ξερει καλυτερα ο μαστρο-ταδε? Θυμαμαι ποσα gt με μετατροπη καθε τοσο κανανε επισκεψη στο συνεργειο. Ο μηχανικος ειχε γινει ο καλυτερος φιλος του ιδιοκτητη!!!!! Και εμενα ο πιτσιρικας στην Abarth μου ειπε για την βελτιωση και μαλιστα εχει κιολας αλλαξει εξατμιση.Οκ, και? Αν προκειται να δωσω ενα καρο λεφτα για μετατροπες και βελτιωσεις γιατι να μην αγορασω μεταχειρισμενο ενα Fiat Coupe 20v και τα λεφτα μου να τα δινω στην συντηρηση? Θελω να πω με ολα αυτα οτι αγοραζουμε ενα αυτοκινητο για αυτο που ειναι καο οχι για αυτο που θα θελαμε να ειναι. Με 20 χιλιαρικα αγοραζεις μεταχειρισμενο RX8 και εχεις ιαπωνικη αξιοπιστια και παραπανω αλογα παρεα με καταναλωση οπου κανεις κολλητο σου τον βενζινα. Αρα σε καθε επιλογη εχουμε και ενα κοστος. Μπορει οι αποψεις μου να ειναι λιγο συντηρητικες αλλα σκεφτειτε για λιγο σε ποιους δρομους (ελληνικους) θελουμε να βγαλουμε αυτοκινητο με πολλα αλογα οταν στην Αθηνων Λαμιας νομιζεις οτι κανεις τραμπολινο αντι να οδηγεις...Και ενα τελευταιο κλεινωντας. Οπως εχω πει πολλες φορες ειχα ενα GT και ενας κολλητος μου UNO RACING. Ποτε μα ποτε δεν τα πειραξαμε με αποτελεσμα τα αυτοκινητα να εχουν βγαλει πολυ πανω απο 100.000 χιλιομετρα απροβληματιστα (περα απο την τυπικη συντηρηση). Ολα αυτα τα λεω οχι για την πω σε καποιον αλλα γιατι πιστευω οτι ειναι κριμα ακομα δεν τα πειραμε τα αυτοκινητα, να αρχισουμε να μπλεκουμε με συνεργεια και μετα να μας φταιει η ιταλικη αξιοπιστια η να δινουμε τροφη σε αλλους να μας μιλανε για αυτη.
Φιλικοτατα προς ολους να εχουμε μια καλη χρονια με υγεια!
-
Ο χρήστης lefterisgt έγραψε:
Καλημερα, ερωτηση προς ολους τους φιλουςΓιατι ειναι απαραιτητο ενα αμαξι (147 αλογων στον τροχο) να το κανουμε 200-300-500 αλογα? Γιατι πρεπει να καταφυγουμε σε λογικες της δεκαετιας του '90 με τα gt οπου επεφτε κατσαβιδι και το αμαξι γινοτανε διαφορετικο απο αυτο που ειχαμε αγορασει? Οποιαδηποτε μετατροπη σημαινει αυξηση στην καταναλωση και μειωση της αξιοπιστιας του κινητηρα εκτος βεβαια απο τις εργοστασιακες βελτιωσεις. Δηλαδη ο ιταλος που εφτιαξε αυτο το μοτερ δεν ξερει και ξερει καλυτερα ο μαστρο-ταδε? Θυμαμαι ποσα gt με μετατροπη καθε τοσο κανανε επισκεψη στο συνεργειο. Ο μηχανικος ειχε γινει ο καλυτερος φιλος του ιδιοκτητη!!!!! Και εμενα ο πιτσιρικας στην Abarth μου ειπε για την βελτιωση και μαλιστα εχει κιολας αλλαξει εξατμιση.Οκ, και? Αν προκειται να δωσω ενα καρο λεφτα για μετατροπες και βελτιωσεις γιατι να μην αγορασω μεταχειρισμενο ενα Fiat Coupe 20v και τα λεφτα μου να τα δινω στην συντηρηση? Θελω να πω με ολα αυτα οτι αγοραζουμε ενα αυτοκινητο για αυτο που ειναι καο οχι για αυτο που θα θελαμε να ειναι. Με 20 χιλιαρικα αγοραζεις μεταχειρισμενο RX8 και εχεις ιαπωνικη αξιοπιστια και παραπανω αλογα παρεα με καταναλωση οπου κανεις κολλητο σου τον βενζινα. Αρα σε καθε επιλογη εχουμε και ενα κοστος. Μπορει οι αποψεις μου να ειναι λιγο συντηρητικες αλλα σκεφτειτε για λιγο σε ποιους δρομους (ελληνικους) θελουμε να βγαλουμε αυτοκινητο με πολλα αλογα οταν στην Αθηνων Λαμιας νομιζεις οτι κανεις τραμπολινο αντι να οδηγεις...Και ενα τελευταιο κλεινωντας. Οπως εχω πει πολλες φορες ειχα ενα GT και ενας κολλητος μου UNO RACING. Ποτε μα ποτε δεν τα πειραξαμε με αποτελεσμα τα αυτοκινητα να εχουν βγαλει πολυ πανω απο 100.000 χιλιομετρα απροβληματιστα (περα απο την τυπικη συντηρηση). Ολα αυτα τα λεω οχι για την πω σε καποιον αλλα γιατι πιστευω οτι ειναι κριμα ακομα δεν τα πειραμε τα αυτοκινητα, να αρχισουμε να μπλεκουμε με συνεργεια και μετα να μας φταιει η ιταλικη αξιοπιστια η να δινουμε τροφη σε αλλους να μας μιλανε για αυτη.
Φιλικοτατα προς ολους να εχουμε μια καλη χρονια με υγεια!
Πολύ σωστός σε όλα σου και σύμφωνο απόλυτα!
-
Μη ξεχνάτε το κόστος αντικατάστασης. Φίλος σε παλιό μερσεντές, μετά την δεύτερη αλλαγή αμορτισέρ κατήργησε το σύστημα που κρατάει αυτόματα το ύψος στον πίσω άξονα και έβαλε κανονικά αμορτισέρ.
-
Καλημέρα σε όλους και καλή χρονιά. Παιδιά θα ήθελα τα φώτα σας. Είμαι κάτοχος ενός Grande Punto 1.4 120HP από τον ιούλιο του 2008. Οι παράγοντες που συνέβαλαν στην αγορά αυτή ήταν γιατί το θεωρώ πολύ όμορφο αυτοκίνητο αλλά επίσης και ο καλός συνδυασμός τιμής με αυτα που προσφέρει το αυτοκίνητο. Και βέβαια δεν έλαβα ποτε υπόψην λόγια πολλών Fiat=τρύπιος κουμπαράς. Τελικά όμως η επιλογή μου με έχει απογοητεύσει αρκετά. Το αυτοκίνητο έχει δυνατα τριξίματα στην πόρτα του οδηγού και στα πίσω καθίσματα. Αφού όποιος μπαινεί πίσω με ρωτάει αν έχουν κάποιο πρόβλημα με τα πίσω αμορτισέρ μου. Μιλάμε για ενοχλητικούς θορύβους. Επίσης όταν το ανοίγω και πιάνω ταχύτητες άνω των 160χλμ από πίσω δεξιά ακούγεται σαν να χτυπάνε πετραδάκια από τη ρόδα στο πίσω δεξί φτερό. Αν εξαιρέσω την πόρτα, στην αντιπροσωπεία δεν μπορούν να βρούν τι είναι ή δεν θέλουν να βρουν τι είναι. Επειδή όμως βαρέθηκα την κατάσταση αυτή σκέφτηκα να το δώσω στο Σφακιανάκη και να πάρω το abarth (δεδομένου ότι το Grande Punto είναι η πρώτη μου επιλογή απο αυτά που κυκλοφορούν τώρα στην αγορά). Όμως το ερώτημα είναι θα είναι έτσι και το abarth ή θα είναι καλύτερα δεμένο και συναρμολογημένο σαν αυτοκίνητο. Αξίζει να χάσω κάποια λεφτα;
-
Ο χρήστης grande jerry έγραψε:
Καλημερα, ερωτηση προς ολους τους φιλους
Γιατι ειναι απαραιτητο ενα αμαξι (147 αλογων στον τροχο) να το κανουμε 200-300-500 αλογα? Γιατι πρεπει να καταφυγουμε σε λογικες της δεκαετιας του '90 με τα gt οπου επεφτε κατσαβιδι και το αμαξι γινοτανε διαφορετικο απο αυτο που ειχαμε αγορασει? Οποιαδηποτε μετατροπη σημαινει αυξηση στην καταναλωση και μειωση της αξιοπιστιας του κινητηρα εκτος βεβαια απο τις εργοστασιακες βελτιωσεις. Δηλαδη ο ιταλος που εφτιαξε αυτο το μοτερ δεν ξερει και ξερει καλυτερα ο μαστρο-ταδε? Θυμαμαι ποσα gt με μετατροπη καθε τοσο κανανε επισκεψη στο συνεργειο. Ο μηχανικος ειχε γινει ο καλυτερος φιλος του ιδιοκτητη!!!!! Και εμενα ο πιτσιρικας στην Abarth μου ειπε για την βελτιωση και μαλιστα εχει κιολας αλλαξει εξατμιση.Οκ, και? Αν προκειται να δωσω ενα καρο λεφτα για μετατροπες και βελτιωσεις γιατι να μην αγορασω μεταχειρισμενο ενα Fiat Coupe 20v και τα λεφτα μου να τα δινω στην συντηρηση? Θελω να πω με ολα αυτα οτι αγοραζουμε ενα αυτοκινητο για αυτο που ειναι καο οχι για αυτο που θα θελαμε να ειναι. Με 20 χιλιαρικα αγοραζεις μεταχειρισμενο RX8 και εχεις ιαπωνικη αξιοπιστια και παραπανω αλογα παρεα με καταναλωση οπου κανεις κολλητο σου τον βενζινα. Αρα σε καθε επιλογη εχουμε και ενα κοστος. Μπορει οι αποψεις μου να ειναι λιγο συντηρητικες αλλα σκεφτειτε για λιγο σε ποιους δρομους (ελληνικους) θελουμε να βγαλουμε αυτοκινητο με πολλα αλογα οταν στην Αθηνων Λαμιας νομιζεις οτι κανεις τραμπολινο αντι να οδηγεις...Και ενα τελευταιο κλεινωντας. Οπως εχω πει πολλες φορες ειχα ενα GT και ενας κολλητος μου UNO RACING. Ποτε μα ποτε δεν τα πειραξαμε με αποτελεσμα τα αυτοκινητα να εχουν βγαλει πολυ πανω απο 100.000 χιλιομετρα απροβληματιστα (περα απο την τυπικη συντηρηση). Ολα αυτα τα λεω οχι για την πω σε καποιον αλλα γιατι πιστευω οτι ειναι κριμα ακομα δεν τα πειραμε τα αυτοκινητα, να αρχισουμε να μπλεκουμε με συνεργεια και μετα να μας φταιει η ιταλικη αξιοπιστια η να δινουμε τροφη σε αλλους να μας μιλανε για αυτη.
Φιλικοτατα προς ολους να εχουμε μια καλη χρονια με υγεια!
Πολύ σωστός σε όλα σου και σύμφωνο απόλυτα!
συμφωνω 1000%, τι να κανουμε αφου υπεαρχουνε πυροβολημενοι που νομιζουν οτι ειναι απογονοι του μακινεν και του βατανεν και θελουν να κυκλοφορουν στους αθλιους ελληνικους δρομους με αυτοκινητα 300 - 400 κ 500 αλόγων τι να πεις τα οποια απο οσο ξερω απο το συνεργειο βγαινουν και ξαναμπαινουν υπαρχουν τρελα προβληματα αξιοπιστιας
-
Ο χρήστης pkouras έγραψε:
Όμως το ερώτημα είναι θα είναι έτσι και το abarth ή θα είναι καλύτερα δεμένο και συναρμολογημένο σαν αυτοκίνητο. Αξίζει να χάσω κάποια λεφτα;καλημερα φιλε λοιπον εγω που εχω ενα Abarth εδω και δυο μηνες, μεχρι σημερα δεν εχω ακουσει κανενα τριξιμο απο κανενα μερος του αυτοκινητου, αποτι λενε στην fiat το Abarth ειναι ανα βαθμο παραπανω σε ολα απο το απλο Punto σε ολα τα επιπεδα, τωρα αν εισαι διαθεσιμος να δωσεις καποια χρηματα παραπανω για να παρεις το ιδιο αμαξι ουσιαστικα απλα ελαφρως πιο προσεγμενο αυτο χρήζει σκέψης.
-
Ο χρήστης pkouras έγραψε:
Καλημέρα σε όλους και καλή χρονιά. Παιδιά θα ήθελα τα φώτα σας. Είμαι κάτοχος ενός Grande Punto 1.4 120HP από τον ιούλιο του 2008. Οι παράγοντες που συνέβαλαν στην αγορά αυτή ήταν γιατί το θεωρώ πολύ όμορφο αυτοκίνητο αλλά επίσης και ο καλός συνδυασμός τιμής με αυτα που προσφέρει το αυτοκίνητο. Και βέβαια δεν έλαβα ποτε υπόψην λόγια πολλών Fiat=τρύπιος κουμπαράς. Τελικά όμως η επιλογή μου με έχει απογοητεύσει αρκετά. Το αυτοκίνητο έχει δυνατα τριξίματα στην πόρτα του οδηγού και στα πίσω καθίσματα. Αφού όποιος μπαινεί πίσω με ρωτάει αν έχουν κάποιο πρόβλημα με τα πίσω αμορτισέρ μου. Μιλάμε για ενοχλητικούς θορύβους. Επίσης όταν το ανοίγω και πιάνω ταχύτητες άνω των 160χλμ από πίσω δεξιά ακούγεται σαν να χτυπάνε πετραδάκια από τη ρόδα στο πίσω δεξί φτερό. Αν εξαιρέσω την πόρτα, στην αντιπροσωπεία δεν μπορούν να βρούν τι είναι ή δεν θέλουν να βρουν τι είναι. Επειδή όμως βαρέθηκα την κατάσταση αυτή σκέφτηκα να το δώσω στο Σφακιανάκη και να πάρω το abarth (δεδομένου ότι το Grande Punto είναι η πρώτη μου επιλογή απο αυτά που κυκλοφορούν τώρα στην αγορά). Όμως το ερώτημα είναι θα είναι έτσι και το abarth ή θα είναι καλύτερα δεμένο και συναρμολογημένο σαν αυτοκίνητο. Αξίζει να χάσω κάποια λεφτα;Αυτα που αναφερεις δεν ειναι καθολου σοβαροι λογοι για να απογοητευτεις απο ενα αμαξι!!! Το τριξιμο σε μια πορτα αντιμετωπιζετε πανευκολα... Στα πισω καθισματα τωρα... δεν μπορω να φανταστω τι μπορει να τριζει! Σταθερες κατασκευες ειναι, δεν εχουν τιποτα περιεργους μηχανισμους... μηπως ειναι απο την πισω αναρτηρηση? (ισως καποιο συρματοσχοινο του χειροφρενου...)
Ειτε Punto 77αρι παρεις, ειτε Abarth στα βασικα πραγματα το αμαξι ειναι ιδιο. Αλλαξε συνεργειο... πανε και αλλου και δες τι θα σου πουνε! Κυνηγα τους κιολας λιγακι...
-
Ο χρήστης corsair έγραψε:
Ειτε Punto 77αρι παρεις, ειτε Abarth στα βασικα πραγματα το αμαξι ειναι ιδιο. Αλλαξε συνεργειο... πανε και αλλου και δες τι θα σου πουνε! Κυνηγα τους κιολας λιγακι...
σωστος ο φιλος.
ΠΑιδια να κανω εω μια αλλη ερωτηση εχω συναγερμο στο αμαξι μου της Meta με το τηλεχειρηστηριο μπορειτε πατωντας κρατημενο τον αντιστοιχο διακοπτη να κλεισετε η ανοιξετε τα παραθυρα?????εγω νομιζω πως στο δικο μου δεν γινεται. Ευχαριστω
-
Βασικά το θέμα με τα χρήματα δεν με πρόβληματίζει και τόσο. Αυτό που θέλω είναι να σιγουρέψω λίγο σύμφωνα με τις δικές σας εμπειρίες από τα abarth, ότι πραγματικά φαίνεται να είναι μία κλάσης καλύτερο σαν αυτοκίνητο και με λίγο τύχη να βγεί καλό. Το μετά είναι εύκολο γιατί εξαρτάται από τον καθένα κατά πόσο καλά το προσέχει.
Fiat Grande Punto ABARTH