Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Fiat Grande Punto ABARTH
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Fiat Grande Punto ABARTH
    • 1
    • 2
    • 44
    • 45
    • 46
    • 47
    • 48
    • 161
    • 162
    • 46 / 162
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    212
    3222
    45318
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • K
      kostaras84 last edited by

      μαλιστα..! όμως οταν πήγα στην αβαρτη για test drive μιλαγα με ενα πωλητη που εχει πυντο αβαρτη και μου είπε οτι οτι θα κανει το αμαξι του 200 - 230 αλογα με δική του βελτιωση (ψαχνοντασ για αλλο κιτ) και δεν θα προτιμισει το ΣΣ γιατι δινει λιγα αλογα..(ο πωλητης της αβαρτη μου το πε αν είναι δυνατον!!!!)

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • T
        toxotis last edited by

        Ο χρήστης kostaras84 έγραψε:
        μαλιστα..! όμως οταν πήγα στην αβαρτη για test drive μιλαγα με ενα πωλητη που εχει πυντο αβαρτη και μου είπε οτι οτι θα κανει το αμαξι του 200 - 230 αλογα με δική του βελτιωση (ψαχνοντασ για αλλο κιτ) και δεν θα προτιμισει το ΣΣ γιατι δινει λιγα αλογα..(ο πωλητης της αβαρτη μου το πε αν είναι δυνατον!!!!)

        Ελα ρε συ ολοι οι πωλητες της abarth εχουν Abarth ασε μας μωρε....ο αντωνακης θα πε αυτη την βλακεια και καλα 230 γτ νομιζει το αμαξι αυτο αντεχει 200 - 230 αλογα και σε τι πιεση?????ρε θα μας τρελανει αυτος 1400 cc στο 1 - 1,3 bar overboost για να βγαλει 200 αλογα θελει 2 - 2,2 bar

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • K
          kostaras84 last edited by

          Ο χρήστης toxotis έγραψε:

          μαλιστα..! όμως οταν πήγα στην αβαρτη για test drive μιλαγα με ενα πωλητη που εχει πυντο αβαρτη και μου είπε οτι οτι θα κανει το αμαξι του 200 - 230 αλογα με δική του βελτιωση (ψαχνοντασ για αλλο κιτ) και δεν θα προτιμισει το ΣΣ γιατι δινει λιγα αλογα..(ο πωλητης της αβαρτη μου το πε αν είναι δυνατον!!!!)

          Ελα ρε συ ολοι οι πωλητες της abarth εχουν Abarth ασε μας μωρε....ο αντωνακης θα πε αυτη την βλακεια και καλα 230 γτ νομιζει το αμαξι αυτο αντεχει 200 - 230 αλογα και σε τι πιεση?????ρε θα μας τρελανει αυτος 1400 cc στο 1 - 1,3 bar overboost για να βγαλει 200 αλογα θελει 2 - 2,2 bar

          χι μου έλεγε οτι θα αλλαξει τουρμπινα, πιο δυνατα μπιστονια κλπ!

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • D
            drdino last edited by

            Πιστόνια εννοείς...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • C
              corsair last edited by

              Ο χρήστης drdino έγραψε:
              Πιστόνια εννοείς...

              Αμα ειναι ΒορειοΕλλαδιτης καλα το λεει

              Αντε ΜΠΑΟΚ

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • K
                kostaras84 last edited by

                Ο χρήστης corsair έγραψε:

                Πιστόνια εννοείς...

                Αμα ειναι ΒορειοΕλλαδιτης καλα το λεει

                Αντε ΜΠΑΟΚ

                xalara!

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • I
                  italakias last edited by

                  πασκετ η μπασκετ?

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • J
                    joe-bar-team last edited by

                    εχω ακουσει μεχρι κ πιφτέκι

                    αυτο με τις γάτες ειναι προβλημα παντως. θελω να τις τουφεκίσω κυριολεκτικά. αφηνουν κ τούφες από τριχωμα,λερώνουν,δεν αντέχω.

                    πραγματικά σκέφτηκα να βαλω κανένα καλώδιο με ρεύμα να τρεχουν κ να μη φτάνουν...

                    καποιος μου είχε πει οτι υπαρχει ειδικο σπρέυ που το μυρίζουν κ εξαφανίζονται, το εχει ακούσει κανείς?

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • D
                      drdino last edited by

                      Ναι, μου το έχουν πει και μένα, αλλά δεν ξέρω ακριβώς τι παίζει. Ειδικά τώρα με τα κρύα, στρογγυλοκάθονται στο καπώ μου.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • L
                        leonp last edited by

                        Το πιο αστείο ήταν σε spider φίλου (που μισεί τις γάτες) και οι γάτες γούσταραν πολύ το μαλακό στρώμα που τους πρόσφερε.
                        Οι τρίχες τους καρφωνόντουσαν μέσα στο υλικό της οροφής χωρίς να φεύγουν στο πλύσιμο.

                        Δείτε το αλλιώς, γάτες πάνω στο αμάξι σημαίνει ότι δεν έχει ποντίκια.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • C
                          cptbill last edited by

                          Ο χρήστης Joe Bar Team έγραψε:
                          :hahaiv:

                          εχω ακουσει μεχρι κ πιφτέκι

                          αυτο με τις γάτες ειναι προβλημα παντως. θελω να τις τουφεκίσω κυριολεκτικά. αφηνουν κ τούφες από τριχωμα,λερώνουν,δεν αντέχω.

                          πραγματικά σκέφτηκα να βαλω κανένα καλώδιο με ρεύμα να τρεχουν κ να μη φτάνουν...

                          καποιος μου είχε πει οτι υπαρχει ειδικο σπρέυ που το μυρίζουν κ εξαφανίζονται, το εχει ακούσει κανείς?

                          Ναι υπαρχει ειδικο σπρευ που θα το βρεις σε pet shops αλλα στο δικο μου γατι δεν έκανε τίποτα. Μονο φτερνισμα του προκαλουσε.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • L
                            lefterisgt last edited by

                            Καλημερα, ερωτηση προς ολους τους φιλους

                            Γιατι ειναι απαραιτητο ενα αμαξι (147 αλογων στον τροχο) να το κανουμε 200-300-500 αλογα? Γιατι πρεπει να καταφυγουμε σε λογικες της δεκαετιας του '90 με τα gt οπου επεφτε κατσαβιδι και το αμαξι γινοτανε διαφορετικο απο αυτο που ειχαμε αγορασει? Οποιαδηποτε μετατροπη σημαινει αυξηση στην καταναλωση και μειωση της αξιοπιστιας του κινητηρα εκτος βεβαια απο τις εργοστασιακες βελτιωσεις. Δηλαδη ο ιταλος που εφτιαξε αυτο το μοτερ δεν ξερει και ξερει καλυτερα ο μαστρο-ταδε? Θυμαμαι ποσα gt με μετατροπη καθε τοσο κανανε επισκεψη στο συνεργειο. Ο μηχανικος ειχε γινει ο καλυτερος φιλος του ιδιοκτητη!!!!! Και εμενα ο πιτσιρικας στην Abarth μου ειπε για την βελτιωση και μαλιστα εχει κιολας αλλαξει εξατμιση.Οκ, και? Αν προκειται να δωσω ενα καρο λεφτα για μετατροπες και βελτιωσεις γιατι να μην αγορασω μεταχειρισμενο ενα Fiat Coupe 20v και τα λεφτα μου να τα δινω στην συντηρηση? Θελω να πω με ολα αυτα οτι αγοραζουμε ενα αυτοκινητο για αυτο που ειναι καο οχι για αυτο που θα θελαμε να ειναι. Με 20 χιλιαρικα αγοραζεις μεταχειρισμενο RX8 και εχεις ιαπωνικη αξιοπιστια και παραπανω αλογα παρεα με καταναλωση οπου κανεις κολλητο σου τον βενζινα. Αρα σε καθε επιλογη εχουμε και ενα κοστος. Μπορει οι αποψεις μου να ειναι λιγο συντηρητικες αλλα σκεφτειτε για λιγο σε ποιους δρομους (ελληνικους) θελουμε να βγαλουμε αυτοκινητο με πολλα αλογα οταν στην Αθηνων Λαμιας νομιζεις οτι κανεις τραμπολινο αντι να οδηγεις...Και ενα τελευταιο κλεινωντας. Οπως εχω πει πολλες φορες ειχα ενα GT και ενας κολλητος μου UNO RACING. Ποτε μα ποτε δεν τα πειραξαμε με αποτελεσμα τα αυτοκινητα να εχουν βγαλει πολυ πανω απο 100.000 χιλιομετρα απροβληματιστα (περα απο την τυπικη συντηρηση). Ολα αυτα τα λεω οχι για την πω σε καποιον αλλα γιατι πιστευω οτι ειναι κριμα ακομα δεν τα πειραμε τα αυτοκινητα, να αρχισουμε να μπλεκουμε με συνεργεια και μετα να μας φταιει η ιταλικη αξιοπιστια η να δινουμε τροφη σε αλλους να μας μιλανε για αυτη.

                            Φιλικοτατα προς ολους να εχουμε μια καλη χρονια με υγεια!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • G
                              grande-jerry last edited by

                              Ο χρήστης lefterisgt έγραψε:
                              Καλημερα, ερωτηση προς ολους τους φιλους

                              Γιατι ειναι απαραιτητο ενα αμαξι (147 αλογων στον τροχο) να το κανουμε 200-300-500 αλογα? Γιατι πρεπει να καταφυγουμε σε λογικες της δεκαετιας του '90 με τα gt οπου επεφτε κατσαβιδι και το αμαξι γινοτανε διαφορετικο απο αυτο που ειχαμε αγορασει? Οποιαδηποτε μετατροπη σημαινει αυξηση στην καταναλωση και μειωση της αξιοπιστιας του κινητηρα εκτος βεβαια απο τις εργοστασιακες βελτιωσεις. Δηλαδη ο ιταλος που εφτιαξε αυτο το μοτερ δεν ξερει και ξερει καλυτερα ο μαστρο-ταδε? Θυμαμαι ποσα gt με μετατροπη καθε τοσο κανανε επισκεψη στο συνεργειο. Ο μηχανικος ειχε γινει ο καλυτερος φιλος του ιδιοκτητη!!!!! Και εμενα ο πιτσιρικας στην Abarth μου ειπε για την βελτιωση και μαλιστα εχει κιολας αλλαξει εξατμιση.Οκ, και? Αν προκειται να δωσω ενα καρο λεφτα για μετατροπες και βελτιωσεις γιατι να μην αγορασω μεταχειρισμενο ενα Fiat Coupe 20v και τα λεφτα μου να τα δινω στην συντηρηση? Θελω να πω με ολα αυτα οτι αγοραζουμε ενα αυτοκινητο για αυτο που ειναι καο οχι για αυτο που θα θελαμε να ειναι. Με 20 χιλιαρικα αγοραζεις μεταχειρισμενο RX8 και εχεις ιαπωνικη αξιοπιστια και παραπανω αλογα παρεα με καταναλωση οπου κανεις κολλητο σου τον βενζινα. Αρα σε καθε επιλογη εχουμε και ενα κοστος. Μπορει οι αποψεις μου να ειναι λιγο συντηρητικες αλλα σκεφτειτε για λιγο σε ποιους δρομους (ελληνικους) θελουμε να βγαλουμε αυτοκινητο με πολλα αλογα οταν στην Αθηνων Λαμιας νομιζεις οτι κανεις τραμπολινο αντι να οδηγεις...Και ενα τελευταιο κλεινωντας. Οπως εχω πει πολλες φορες ειχα ενα GT και ενας κολλητος μου UNO RACING. Ποτε μα ποτε δεν τα πειραξαμε με αποτελεσμα τα αυτοκινητα να εχουν βγαλει πολυ πανω απο 100.000 χιλιομετρα απροβληματιστα (περα απο την τυπικη συντηρηση). Ολα αυτα τα λεω οχι για την πω σε καποιον αλλα γιατι πιστευω οτι ειναι κριμα ακομα δεν τα πειραμε τα αυτοκινητα, να αρχισουμε να μπλεκουμε με συνεργεια και μετα να μας φταιει η ιταλικη αξιοπιστια η να δινουμε τροφη σε αλλους να μας μιλανε για αυτη.

                              Φιλικοτατα προς ολους να εχουμε μια καλη χρονια με υγεια!

                              Πολύ σωστός σε όλα σου και σύμφωνο απόλυτα!

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • L
                                leonp last edited by

                                Μη ξεχνάτε το κόστος αντικατάστασης. Φίλος σε παλιό μερσεντές, μετά την δεύτερη αλλαγή αμορτισέρ κατήργησε το σύστημα που κρατάει αυτόματα το ύψος στον πίσω άξονα και έβαλε κανονικά αμορτισέρ.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • P
                                  pkouras last edited by

                                  Καλημέρα σε όλους και καλή χρονιά. Παιδιά θα ήθελα τα φώτα σας. Είμαι κάτοχος ενός Grande Punto 1.4 120HP από τον ιούλιο του 2008. Οι παράγοντες που συνέβαλαν στην αγορά αυτή ήταν γιατί το θεωρώ πολύ όμορφο αυτοκίνητο αλλά επίσης και ο καλός συνδυασμός τιμής με αυτα που προσφέρει το αυτοκίνητο. Και βέβαια δεν έλαβα ποτε υπόψην λόγια πολλών Fiat=τρύπιος κουμπαράς. Τελικά όμως η επιλογή μου με έχει απογοητεύσει αρκετά. Το αυτοκίνητο έχει δυνατα τριξίματα στην πόρτα του οδηγού και στα πίσω καθίσματα. Αφού όποιος μπαινεί πίσω με ρωτάει αν έχουν κάποιο πρόβλημα με τα πίσω αμορτισέρ μου. Μιλάμε για ενοχλητικούς θορύβους. Επίσης όταν το ανοίγω και πιάνω ταχύτητες άνω των 160χλμ από πίσω δεξιά ακούγεται σαν να χτυπάνε πετραδάκια από τη ρόδα στο πίσω δεξί φτερό. Αν εξαιρέσω την πόρτα, στην αντιπροσωπεία δεν μπορούν να βρούν τι είναι ή δεν θέλουν να βρουν τι είναι. Επειδή όμως βαρέθηκα την κατάσταση αυτή σκέφτηκα να το δώσω στο Σφακιανάκη και να πάρω το abarth (δεδομένου ότι το Grande Punto είναι η πρώτη μου επιλογή απο αυτά που κυκλοφορούν τώρα στην αγορά). Όμως το ερώτημα είναι θα είναι έτσι και το abarth ή θα είναι καλύτερα δεμένο και συναρμολογημένο σαν αυτοκίνητο. Αξίζει να χάσω κάποια λεφτα;

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • T
                                    toxotis last edited by

                                    Ο χρήστης grande jerry έγραψε:

                                    Καλημερα, ερωτηση προς ολους τους φιλους

                                    Γιατι ειναι απαραιτητο ενα αμαξι (147 αλογων στον τροχο) να το κανουμε 200-300-500 αλογα? Γιατι πρεπει να καταφυγουμε σε λογικες της δεκαετιας του '90 με τα gt οπου επεφτε κατσαβιδι και το αμαξι γινοτανε διαφορετικο απο αυτο που ειχαμε αγορασει? Οποιαδηποτε μετατροπη σημαινει αυξηση στην καταναλωση και μειωση της αξιοπιστιας του κινητηρα εκτος βεβαια απο τις εργοστασιακες βελτιωσεις. Δηλαδη ο ιταλος που εφτιαξε αυτο το μοτερ δεν ξερει και ξερει καλυτερα ο μαστρο-ταδε? Θυμαμαι ποσα gt με μετατροπη καθε τοσο κανανε επισκεψη στο συνεργειο. Ο μηχανικος ειχε γινει ο καλυτερος φιλος του ιδιοκτητη!!!!! Και εμενα ο πιτσιρικας στην Abarth μου ειπε για την βελτιωση και μαλιστα εχει κιολας αλλαξει εξατμιση.Οκ, και? Αν προκειται να δωσω ενα καρο λεφτα για μετατροπες και βελτιωσεις γιατι να μην αγορασω μεταχειρισμενο ενα Fiat Coupe 20v και τα λεφτα μου να τα δινω στην συντηρηση? Θελω να πω με ολα αυτα οτι αγοραζουμε ενα αυτοκινητο για αυτο που ειναι καο οχι για αυτο που θα θελαμε να ειναι. Με 20 χιλιαρικα αγοραζεις μεταχειρισμενο RX8 και εχεις ιαπωνικη αξιοπιστια και παραπανω αλογα παρεα με καταναλωση οπου κανεις κολλητο σου τον βενζινα. Αρα σε καθε επιλογη εχουμε και ενα κοστος. Μπορει οι αποψεις μου να ειναι λιγο συντηρητικες αλλα σκεφτειτε για λιγο σε ποιους δρομους (ελληνικους) θελουμε να βγαλουμε αυτοκινητο με πολλα αλογα οταν στην Αθηνων Λαμιας νομιζεις οτι κανεις τραμπολινο αντι να οδηγεις...Και ενα τελευταιο κλεινωντας. Οπως εχω πει πολλες φορες ειχα ενα GT και ενας κολλητος μου UNO RACING. Ποτε μα ποτε δεν τα πειραξαμε με αποτελεσμα τα αυτοκινητα να εχουν βγαλει πολυ πανω απο 100.000 χιλιομετρα απροβληματιστα (περα απο την τυπικη συντηρηση). Ολα αυτα τα λεω οχι για την πω σε καποιον αλλα γιατι πιστευω οτι ειναι κριμα ακομα δεν τα πειραμε τα αυτοκινητα, να αρχισουμε να μπλεκουμε με συνεργεια και μετα να μας φταιει η ιταλικη αξιοπιστια η να δινουμε τροφη σε αλλους να μας μιλανε για αυτη.

                                    Φιλικοτατα προς ολους να εχουμε μια καλη χρονια με υγεια!

                                    Πολύ σωστός σε όλα σου και σύμφωνο απόλυτα!

                                    συμφωνω 1000%, τι να κανουμε αφου υπεαρχουνε πυροβολημενοι που νομιζουν οτι ειναι απογονοι του μακινεν και του βατανεν και θελουν να κυκλοφορουν στους αθλιους ελληνικους δρομους με αυτοκινητα 300 - 400 κ 500 αλόγων τι να πεις τα οποια απο οσο ξερω απο το συνεργειο βγαινουν και ξαναμπαινουν υπαρχουν τρελα προβληματα αξιοπιστιας

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • T
                                      toxotis last edited by

                                      Ο χρήστης pkouras έγραψε:
                                      Όμως το ερώτημα είναι θα είναι έτσι και το abarth ή θα είναι καλύτερα δεμένο και συναρμολογημένο σαν αυτοκίνητο. Αξίζει να χάσω κάποια λεφτα;

                                      καλημερα φιλε λοιπον εγω που εχω ενα Abarth εδω και δυο μηνες, μεχρι σημερα δεν εχω ακουσει κανενα τριξιμο απο κανενα μερος του αυτοκινητου, αποτι λενε στην fiat το Abarth ειναι ανα βαθμο παραπανω σε ολα απο το απλο Punto σε ολα τα επιπεδα, τωρα αν εισαι διαθεσιμος να δωσεις καποια χρηματα παραπανω για να παρεις το ιδιο αμαξι ουσιαστικα απλα ελαφρως πιο προσεγμενο αυτο χρήζει σκέψης.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • C
                                        corsair last edited by

                                        Ο χρήστης pkouras έγραψε:
                                        Καλημέρα σε όλους και καλή χρονιά. Παιδιά θα ήθελα τα φώτα σας. Είμαι κάτοχος ενός Grande Punto 1.4 120HP από τον ιούλιο του 2008. Οι παράγοντες που συνέβαλαν στην αγορά αυτή ήταν γιατί το θεωρώ πολύ όμορφο αυτοκίνητο αλλά επίσης και ο καλός συνδυασμός τιμής με αυτα που προσφέρει το αυτοκίνητο. Και βέβαια δεν έλαβα ποτε υπόψην λόγια πολλών Fiat=τρύπιος κουμπαράς. Τελικά όμως η επιλογή μου με έχει απογοητεύσει αρκετά. Το αυτοκίνητο έχει δυνατα τριξίματα στην πόρτα του οδηγού και στα πίσω καθίσματα. Αφού όποιος μπαινεί πίσω με ρωτάει αν έχουν κάποιο πρόβλημα με τα πίσω αμορτισέρ μου. Μιλάμε για ενοχλητικούς θορύβους. Επίσης όταν το ανοίγω και πιάνω ταχύτητες άνω των 160χλμ από πίσω δεξιά ακούγεται σαν να χτυπάνε πετραδάκια από τη ρόδα στο πίσω δεξί φτερό. Αν εξαιρέσω την πόρτα, στην αντιπροσωπεία δεν μπορούν να βρούν τι είναι ή δεν θέλουν να βρουν τι είναι. Επειδή όμως βαρέθηκα την κατάσταση αυτή σκέφτηκα να το δώσω στο Σφακιανάκη και να πάρω το abarth (δεδομένου ότι το Grande Punto είναι η πρώτη μου επιλογή απο αυτά που κυκλοφορούν τώρα στην αγορά). Όμως το ερώτημα είναι θα είναι έτσι και το abarth ή θα είναι καλύτερα δεμένο και συναρμολογημένο σαν αυτοκίνητο. Αξίζει να χάσω κάποια λεφτα;

                                        Αυτα που αναφερεις δεν ειναι καθολου σοβαροι λογοι για να απογοητευτεις απο ενα αμαξι!!! Το τριξιμο σε μια πορτα αντιμετωπιζετε πανευκολα... Στα πισω καθισματα τωρα... δεν μπορω να φανταστω τι μπορει να τριζει! Σταθερες κατασκευες ειναι, δεν εχουν τιποτα περιεργους μηχανισμους... μηπως ειναι απο την πισω αναρτηρηση? (ισως καποιο συρματοσχοινο του χειροφρενου...)

                                        Ειτε Punto 77αρι παρεις, ειτε Abarth στα βασικα πραγματα το αμαξι ειναι ιδιο. Αλλαξε συνεργειο... πανε και αλλου και δες τι θα σου πουνε! Κυνηγα τους κιολας λιγακι...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • T
                                          toxotis last edited by

                                          Ο χρήστης corsair έγραψε:

                                          Ειτε Punto 77αρι παρεις, ειτε Abarth στα βασικα πραγματα το αμαξι ειναι ιδιο. Αλλαξε συνεργειο... πανε και αλλου και δες τι θα σου πουνε! Κυνηγα τους κιολας λιγακι...

                                          σωστος ο φιλος.

                                          ΠΑιδια να κανω εω μια αλλη ερωτηση εχω συναγερμο στο αμαξι μου της Meta με το τηλεχειρηστηριο μπορειτε πατωντας κρατημενο τον αντιστοιχο διακοπτη να κλεισετε η ανοιξετε τα παραθυρα?????εγω νομιζω πως στο δικο μου δεν γινεται. Ευχαριστω

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • P
                                            pkouras last edited by

                                            Βασικά το θέμα με τα χρήματα δεν με πρόβληματίζει και τόσο. Αυτό που θέλω είναι να σιγουρέψω λίγο σύμφωνα με τις δικές σας εμπειρίες από τα abarth, ότι πραγματικά φαίνεται να είναι μία κλάσης καλύτερο σαν αυτοκίνητο και με λίγο τύχη να βγεί καλό. Το μετά είναι εύκολο γιατί εξαρτάται από τον καθένα κατά πόσο καλά το προσέχει.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 44
                                            • 45
                                            • 46
                                            • 47
                                            • 48
                                            • 161
                                            • 162
                                            • 46 / 162
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr