-
Scudo εγραψε ...
Eδω αγαπητε μου , ειμαι συμφωνος μαζι σου , και αυτο που φωναζω ειναι .... καντε αγωνες οσο πιο πολλους μπορειτε με ενα αυτοκινητο μικρο , οικονομικο , κοντα στο νορμαλ , με σωστα για να εχετε την οικονομια, τις επιδοσεις , την ασφαλεια που απαιτει η απειρια σας , για την εκμαθηση των πρωτων τριων τεσσαρων χρονων .
Το αντιθετο συμβαινει με αρκετους ανεγκεφαλους (πολλοι μηχανικοι η κολλητοι τους , παρασυρουν οπως το λες ) που μολις κανουν (η δεν εχουν κανει καθολου) δυο αγωνες μπαινουν στο τριπακι οτι θα πρεπει με ενα τερας να δειξουν ποσο οδηγοι ειναι .
Τα Αποτελεσματα τα βλεπουμε σχεδον σε καθε αγωνα , μολις εμφανιζοντε πραγματικοι οδηγοι αγωνων , και με υποδεεστερα αυτοκινητα τους ξεβρακωνουν στα ματια οσων μπορουν να ξερουν απο αγωνες .Αν ομως υπαρχει το μικροβιο και το μυαλο για να εχει καποιο παιδι ομορφο και μακρυ μελλον σ'αυτο το σπορ .... η συνεση και οχι το καβαλημα του καλαμιου θα τον κρατησει χρονια μεσα στους αγωνες με οσες ικανοποιησεις δικες του και ολων αυτων που παρακολουθουν , εν αντιθεσει με ατομα (με ειδικες αναγκες τα λεω εγω )που σκανε μυτη για ενα φεγγαρι με σουπερ ντουπερ οχηματα , και μολις βγει ο ηλιος δεν τους θυμαται ουτε ο μηχανικος τους (μονον τα παραμυθια της παρεας τους για τον Σεμπαστιαν τους ,που ηταν ατυχος μενουν ) το πανηλιθιος δεν αναφερεται πουθενα .
Βεβαια μερικοι απ'αυτους (αλεξιπτωτιστες ) εχουν μια αλλη για το σπορ ... και εμφανιζοντε με το ντουπερ τους προς αγορα για την συμπλεγματικη ζωουλα τους .. οποτε ουδεις λογος για δαυτους χρειζουν στοργης και προδερμ .Εκει που καταληγουμε φιλε Scudo , ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΟΠΟΙΟΣ ΝΕΟΣ ΕΧΕΙ ΜΥΑΛΟ ΚΑΙ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΖΗΣΕΙ ΤΟ ΣΠΟΡ ΚΑΙ ΝΑ ΒΡΗΣΚΕΤΑΙ ΣΕ ΣΥΝΕΧΗ ΩΣΤΕ ΝΑ ΞΕΠΕΡΝΑΕΙ ΤΙΣ ΒΑΡΕΤΕΣ ΜΕΡΕΣ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΤΟΥ , ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΣΥΝΕΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΠΙΛΟΓΗ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗΣ ΤΟΥ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΥ ΤΟΥ ....... ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΣΤΑΔΙΑΚΑ ΑΝΑΛΟΓΑ ΤΗΣ ΕΜΠΕΙΡΙΑΣ ΤΟΥ ΑΠΟ ΑΓΩΝΕΣ , ΚΑΙ ΤΗΣ ΤΣΕΠΗΣ ΤΟΥ ΑΠ'ΤΗΝ ΖΩΗ .
-
Ο χρήστης APR έγραψε:
Scudo εγραψε ...Eδω αγαπητε μου , ειμαι συμφωνος μαζι σου , και αυτο που φωναζω ειναι .... καντε αγωνες οσο πιο πολλους μπορειτε με ενα αυτοκινητο μικρο , οικονομικο , κοντα στο νορμαλ , με σωστα για να εχετε την οικονομια, τις επιδοσεις , την ασφαλεια που απαιτει η απειρια σας , για την εκμαθηση των πρωτων τριων τεσσαρων χρονων .
Το αντιθετο συμβαινει με αρκετους ανεγκεφαλους (πολλοι μηχανικοι η κολλητοι τους , παρασυρουν οπως το λες ) που μολις κανουν (η δεν εχουν κανει καθολου) δυο αγωνες μπαινουν στο τριπακι οτι θα πρεπει με ενα τερας να δειξουν ποσο οδηγοι ειναι .
Τα Αποτελεσματα τα βλεπουμε σχεδον σε καθε αγωνα , μολις εμφανιζοντε πραγματικοι οδηγοι αγωνων , και με υποδεεστερα αυτοκινητα τους ξεβρακωνουν στα ματια οσων μπορουν να ξερουν απο αγωνες .Αν ομως υπαρχει το μικροβιο και το μυαλο για να εχει καποιο παιδι ομορφο και μακρυ μελλον σ'αυτο το σπορ .... η συνεση και οχι το καβαλημα του καλαμιου θα τον κρατησει χρονια μεσα στους αγωνες με οσες ικανοποιησεις δικες του και ολων αυτων που παρακολουθουν , εν αντιθεσει με ατομα (με ειδικες αναγκες τα λεω εγω )που σκανε μυτη για ενα φεγγαρι με σουπερ ντουπερ οχηματα , και μολις βγει ο ηλιος δεν τους θυμαται ουτε ο μηχανικος τους (μονον τα παραμυθια της παρεας τους για τον Σεμπαστιαν τους ,που ηταν ατυχος μενουν ) το πανηλιθιος δεν αναφερεται πουθενα .
Βεβαια μερικοι απ'αυτους (αλεξιπτωτιστες ) εχουν μια αλλη για το σπορ ... και εμφανιζοντε με το ντουπερ τους προς αγορα για την συμπλεγματικη ζωουλα τους .. οποτε ουδεις λογος για δαυτους χρειζουν στοργης και προδερμ .Εκει που καταληγουμε φιλε Scudo , ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΟΠΟΙΟΣ ΝΕΟΣ ΕΧΕΙ ΜΥΑΛΟ ΚΑΙ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΖΗΣΕΙ ΤΟ ΣΠΟΡ ΚΑΙ ΝΑ ΒΡΗΣΚΕΤΑΙ ΣΕ ΣΥΝΕΧΗ ΩΣΤΕ ΝΑ ΞΕΠΕΡΝΑΕΙ ΤΙΣ ΒΑΡΕΤΕΣ ΜΕΡΕΣ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΤΟΥ , ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΣΥΝΕΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΠΙΛΟΓΗ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗΣ ΤΟΥ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΥ ΤΟΥ ....... ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΣΤΑΔΙΑΚΑ ΑΝΑΛΟΓΑ ΤΗΣ ΕΜΠΕΙΡΙΑΣ ΤΟΥ ΑΠΟ ΑΓΩΝΕΣ , ΚΑΙ ΤΗΣ ΤΣΕΠΗΣ ΤΟΥ ΑΠ'ΤΗΝ ΖΩΗ .
+1000!
-
Ο χρήστης APR έγραψε:
Scudo εγραψε ...Eδω αγαπητε μου , ειμαι συμφωνος μαζι σου , και αυτο που φωναζω ειναι .... καντε αγωνες οσο πιο πολλους μπορειτε με ενα αυτοκινητο μικρο , οικονομικο , κοντα στο νορμαλ , με σωστα για να εχετε την οικονομια, τις επιδοσεις , την ασφαλεια που απαιτει η απειρια σας , για την εκμαθηση των πρωτων τριων τεσσαρων χρονων .
Το αντιθετο συμβαινει με αρκετους ανεγκεφαλους (πολλοι μηχανικοι η κολλητοι τους , παρασυρουν οπως το λες ) που μολις κανουν (η δεν εχουν κανει καθολου) δυο αγωνες μπαινουν στο τριπακι οτι θα πρεπει με ενα τερας να δειξουν ποσο οδηγοι ειναι .
Τα Αποτελεσματα τα βλεπουμε σχεδον σε καθε αγωνα , μολις εμφανιζοντε πραγματικοι οδηγοι αγωνων , και με υποδεεστερα αυτοκινητα τους ξεβρακωνουν στα ματια οσων μπορουν να ξερουν απο αγωνες .Αν ομως υπαρχει το μικροβιο και το μυαλο για να εχει καποιο παιδι ομορφο και μακρυ μελλον σ'αυτο το σπορ .... η συνεση και οχι το καβαλημα του καλαμιου θα τον κρατησει χρονια μεσα στους αγωνες με οσες ικανοποιησεις δικες του και ολων αυτων που παρακολουθουν , εν αντιθεσει με ατομα (με ειδικες αναγκες τα λεω εγω )που σκανε μυτη για ενα φεγγαρι με σουπερ ντουπερ οχηματα , και μολις βγει ο ηλιος δεν τους θυμαται ουτε ο μηχανικος τους (μονον τα παραμυθια της παρεας τους για τον Σεμπαστιαν τους ,που ηταν ατυχος μενουν ) το πανηλιθιος δεν αναφερεται πουθενα .
Βεβαια μερικοι απ'αυτους (αλεξιπτωτιστες ) εχουν μια αλλη για το σπορ ... και εμφανιζοντε με το ντουπερ τους προς αγορα για την συμπλεγματικη ζωουλα τους .. οποτε ουδεις λογος για δαυτους χρειζουν στοργης και προδερμ .Εκει που καταληγουμε φιλε Scudo , ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΟΠΟΙΟΣ ΝΕΟΣ ΕΧΕΙ ΜΥΑΛΟ ΚΑΙ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΖΗΣΕΙ ΤΟ ΣΠΟΡ ΚΑΙ ΝΑ ΒΡΗΣΚΕΤΑΙ ΣΕ ΣΥΝΕΧΗ ΩΣΤΕ ΝΑ ΞΕΠΕΡΝΑΕΙ ΤΙΣ ΒΑΡΕΤΕΣ ΜΕΡΕΣ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΤΟΥ , ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΣΥΝΕΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΠΙΛΟΓΗ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗΣ ΤΟΥ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΥ ΤΟΥ ....... ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΣΤΑΔΙΑΚΑ ΑΝΑΛΟΓΑ ΤΗΣ ΕΜΠΕΙΡΙΑΣ ΤΟΥ ΑΠΟ ΑΓΩΝΕΣ , ΚΑΙ ΤΗΣ ΤΣΕΠΗΣ ΤΟΥ ΑΠ'ΤΗΝ ΖΩΗ .
Σωστός, κ.Χρήστο.
-
Αυτη την ιδεολογια που εκφραζεται απο τα παραπανω να ειχαν και πολλοι αλλοι οδηγοι μηχανικοι παραγοντες του σπορ και ολα θα ηταν νομιζω λιγο εως πολυ διαφορετικα στο χωρο που ονομαζεται ελληνικοι αγωνες
-
Ο χρήστης APR έγραψε:
...ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΟΠΟΙΟΣ ΝΕΟΣ ΕΧΕΙ ΜΥΑΛΟ ΚΑΙ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΖΗΣΕΙ ΤΟ ΣΠΟΡ ΚΑΙ ΝΑ ΒΡΗΣΚΕΤΑΙ ΣΕ ΣΥΝΕΧΗ ΩΣΤΕ ΝΑ ΞΕΠΕΡΝΑΕΙ ΤΙΣ ΒΑΡΕΤΕΣ ΜΕΡΕΣ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΤΟΥ , ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΣΥΝΕΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΠΙΛΟΓΗ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗΣ ΤΟΥ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΥ ΤΟΥ ....... ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΣΤΑΔΙΑΚΑ ΑΝΑΛΟΓΑ ΤΗΣ ΕΜΠΕΙΡΙΑΣ ΤΟΥ ΑΠΟ ΑΓΩΝΕΣ , ΚΑΙ ΤΗΣ ΤΣΕΠΗΣ ΤΟΥ ΑΠ'ΤΗΝ ΖΩΗ .Τέτοιες προτάσεις-συμβουλές πρέπει να ακούγονται από άτομα σαν και εσάς κε Χρήστο...
-
-
Ο χρήστης Panizzi έγραψε:
Ολα καλα αυτα που λες φιλε Scudo , εκτος απο δυο :
Πρωτον ο κυριος Αμαξοπουλος ( που το ονομα του εχουμε κανει καραμελα και δεν ειναι πολυ σωστο αυτο )
που διεπρεψε στην Ιταλια , δεν σημαινει οτι στη Ελλαδα θα παρει τιτλο κανοντας περιπατο .
Δευτερον υπαρχουν πολλοι χομπιστες αγωνιζομενοι που περιμενουν τον αγωνα που περναει μπροστα απο το σπιτι τους για να βγαλουν το αγωνιστικο και δεν νομιζω οτι ειναι κακο αυτο .Kαλημερα σε ολους!
φυσικα δεν υπαρχει λογος για αντιπααραθεση,μακαρι να υπηρχαν διαδρομοι-τροποι φιξ ωστε να αναβαθμιστει το σπορ,αλλα...δεν ειναι τοσο ευκολο,το αντιθετο.
σοφη η συμβουλη του κΧριστου,για πολλους αγωνες ,κατι που οι περισσοτεροι το γνωριζουμε,αλλα ο καθενας τραβαει τον δρομο του...επι προσωπικου ηθελα μονο να σταθω στο θεμα 'περιπατου'.Δεν ισχυει κατι τετοιο,γιατι πολυ απλα πιστευω στην ουσια,δλδ μονο απο τη στιγμη που συμμετεχεις καπου εχεις μετα δικαιωμα να πεις εισαι γρηγορος,εισαι ετσι ,εισαι αλλιως.
Και ο Λοεμπ δεν συμμετεχει στο IRC,για εξτριμ παραδειγμα,και δεν καθονται να πουνε οτι θα καθαριζε τους Μπασσο,Ροσσετι,Βουιλλοζ,Λοιξ κλπ με περιπατο,με την εννοια δεν μπαινουν στην διαδικασια της σκεψης.
Σεβασμος προς ολους ,γιατι τα περισσοτερα παιδια προσπαθουν/με να διασκεδασουν/με,ξεδωσουν/με.
Εννοειται μαλιστα πως απο τον πρωτο μεχρι τον τελευταιο ο καθενας θελει τη νικη(ειναι μερος του αγωνα).
Με το παραπανω θελω να πω οτι οπως μεσα στο παιχνιδι ειναι ενας περιπατος,αλλο τοσο ειναι μια εξοδος ή ενα μηχανικο προβλημα ή κατι αλλο,οποτε δεν μπορει κανεις ποτε να ξερει κατι προτου το κανει.Ναι εξω οι αγωνες ειναι απο πλευρας συναγωνισμου οσο δυσκολα φαινεται,και αυτο ειναι ενα απο τα ωραια.
Χρονια Πολλα!
-
Merikes photo akoma
To ellhniko kommati ths omadas.
O Costas kanei tsalimia ston fwtografo.
To podium ths Class 4.
Podium ths Class 3
-
Kai epeidh me to leyko kranos emoiaze to kefali toy Kwsta me mpalaki toy golf
o agios vasilhs toy efere kainoyrio kranos.....Oi assoi symbolizoyn ta dyo prwta8lhmata poy exei parei sta Emirata
-
Και FIA 8858-2002 βλέπω
-
H kanoyme swstes doyleies h oxi.... Silver tampelaki katw apo toys assoys opws poly kala eide to empeiro mati soy einai to FIA 8858-2002 (to diko moy to exei sto eswteriko ) to apo panw einai ta pneymatika dikaiwmata toy oloy concept/sxedioy poy anoikoyn se mas kai thn lucky se periptwsh poy antigrafei.....
-
26 January 2009
Preview: UAE National Race Day 4
Battles resume at Dubai Autodrome as Championships get seriousThe second half of the UAE National Championships starts this weekend (Friday, 30 January 2009) at Dubai Autodrome with the TAM Auto Engineering UAE National Race Day 4. The Yellow Hat UAE Touring Car Championship with House of Portier, the UAE Sportbike Championship and Gulf Radical Cup feature on the Club Circuit configuration of Dubai Autodrome, with two races per category on the day.
The usual fireworks can be expected in the Yellow Hat UAE Touring Car Championship with House of Portier as the battle for overall victory is always a mouthwatering prospect, while skirmishes in other classes are virtually guaranteed. Karim Al Azhari (Al Nabooda Porsche) is proving hard to beat in the Class 1 title chase. Chasing him hard will be Mohammed Al Falasi (Corvette) who in turn will have to face stiff competition from Class 2 Championship leader Raed Hassan (Mitsubishi Evo) and Costas Papantonis (House of Portier SEAT) who dominates the Class 3 Championship.
Big news for the series is the debut of the DXB Racing Dodge Viper ACR with Julian Griffin behind the wheel of the Class 1 car number 55. The team hope to challenge the established front runners from the outset despite having had minimal development time with the new car. Jonathan Simmonds of DXB Racing commented, “The Viper project is an exciting one for our team and over the course of the next few months we will gradually develop it and assess the suitability of the car for future championships and racing formats in the region and internationally.”
Arguably the most exciting clash is in the highly competitive Class 4, a race within a race, which often features most of the paint scraping action in the UAE Touring Car category. Leading the Championship, going into the 4th round, is Mohammed Al Owais (Lap57 Racing Honda) who is proving hard to beat. Snapping at his heals are Zlatko Mulabegovic (Performance Racing Honda), the two House of Portier Renault drivers Khalid Al Mutawaa and Alexandros Annivas – all four, apart from slugging it out among themselves, are often taking on the more powerful cars in Class 2 and Class 3. The Class 4 brigade often number up to 16 cars (and growing) on the grid with some formidable driving talent in their midst including Spencer Vanderpal, Frederic Gaillard, Jason O’Keefe, Umair Khan - to name a few capable of mixing it up at the front. Class 5 is likely to be a contest between Abdulhamid Al Awadi (Honda) and Abbas Alawi (Lap57 Racing Honda).
-
Δοξασε τη γενια μας γεροοοοο!!!!!!!!!!!!!!
Κατι ξερανε τα ...τουβλα Τριπολεως -
-
ΠΡΩΤΑΑΑ!!!
-
http://www.msfree.gr/4638/2009-02-05/el ... olh-(VIDEO)
http://www.rally.gr/default.asp?menu_co ... e_id=15943
-
Preview: UAE National Racing set to impress on international stage
The Yellow Hat UAE Touring Car Championship with House of Portier promises to be an intriguing battle from this race, Round 5, onwards as drivers slug it out for the Championship. Five Classes in total make up the Touring Car category and this round should again witness some intense battles across the field.Class 1 Championship leader Karim Al Azhari (Al Nabooda Porsche 911 GT2) lost his stranglehold on this class as the arrival of the DXB Racing Dodge Viper, in the hands of Julian Griffin, made a sensational two win debut last time out, while the Corvette Z06 of Emirati driver Mohammed Al Falasi, as he himself predicted, finds increased pace during the final half of the season. Look out for these three scraping paint at the front of the field.
Class 2 has been dominated by Raed Hassan (Mitsubishi Evo 6)) who often is in the thick of things at the front of the field taking on the Class 1 cars. Harris Irfan (Porsche 911 GT3) is his main rival and in Round 4 turned the tables on Hassan who had technical problems with his car.
Costas Papantonis (House of Portier Seat Leon Supercopa) has made Class 3 his own winning every round and apart from leading the class points race is also the Overall Championship points leader – watch out for him taking on the “big boys” at the front of the field. If anyone can stop the Papantonis “steamroller” it is Jonathan Simmonds in the DXB Racing Seat Leon Cupra who showed last time out, in practice, the ability to run the Championship pace setter very close. Alas a Race 1, Turn 1 accident ended Simmonds’ challenge and he is likely to be all out to make amends this weekend. Others to watch in this class are Mohammed Al Arishy (BMW330 Ci), Steve Adams (Porsche 944) and Mark Hannak (Golf GTi).
Arguably the most competitive category in UAE Touring Cars is Class 4 – race within a race – and most entertaining with thrilling battles guaranteed. The twenty strong class has been dominated by Mohammed Al Owais (Honda Civic) but that has hardly been the story of the season as behind him the battle for secondary honours has been intense. **Zlatko Mulagebovic (Performance Racing Team Honda Integra) and the House of Portier Renault Clio duo of Khalid Al Mutawaa and Alexandros Annivas slug it out, regularly beating cars from the bigger classes - all three are increasingly closer to giving Al Owais a run for his money. **Others who can cause an upset are the likes of Frederic Gaillard (DXB Racing Renault Clio Cup), Spencer Vanderpal (Renault Clio), Jason O’Keefe ( Trax Motorsport Honda Civic) and Umair Umair (Honda Civic). Class 5 is a battle between Abdulhamid Al Awadi (Honda Civic) and Abbas Alawi (Honda CRX) who both are often in the mix with Class 4 cars.
This weekend is likely to bring out the best from competitors and a good opportunity for those who have yet to set foot on the podium this season to do so. One thing is guaranteed: action packed, racing from the “Tin Top” brigade. -
-
Πρεπει να τρελαθηκες με το Viper στην εκκινηση Αλεξανδρε...
-
Mpa oxi... To Viper to perimena sthn ekkinhsh oti kapws etsi 8a moy er8ei....
Ekei poy trella8hka htan ston prwto skelos ths Paraskeyhs opoy o Kwstas ksekinage tekeytaios 34os logo problhmatos den ekane xronometrhmena kai ton eida na erxetai foyriozos... opoy mexri thn K4 eixe perasei 6 genikhs kai 2os sthn klash toy.....Distyxws h kamera toy ekeinh thn hmera apofsise oti den 8elei na leitoyrghsei kai etsi den mporesame na exoyme on board apo thn Paraskeyh.....
Έλληνες στο εξωτερικό