-
Eίπα τέρμα. Τι δεν καταλαβαίνετε δηλαδή; [mod drdino]
-
Ο χρήστης italakias έγραψε:
Eίπα τέρμα. Τι δεν καταλαβαίνετε δηλαδή; [mod drdino] -
-
Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
Συγνώμη αλλά ούτε κατά διάνοια δεν συγκρίνω το Golf με την Delta , καταρχήν ούτε σε αξιοπιστία σε εμφάνιση βλαβών αλλά ούτε σε εμφάνιση μου αρέσει η Delta , και δεν είμαι γερμανόφιλος , το Golfaki αν το πάρω θα είναι το πρώτο μου γερμανικό αυτ/το (κάτοχος ιαπωνέζικων έως τώρα)
την ομορφια δεν την σχολιαζω,ειναι θεμα δικου σου γουστου!
αλλα δεν μπορω να βλεπω πραγματα γραμμενα για ενα αυτοκινητο που κυκλοφορησε τον σεπτεμβρη και αφορουν την αξιοπιστια του αλλα και σε εμφανηση βλαβων(?).
αν και οποτε παρουσιασει καποιο προβλημα ή βλαβη γραψε οτι θες...δεκτή η άποψη σου , αλλά εγώ θα σου αντιστρέψω το ερώτημα:
Εσύ πως είσαι τόσο σίγουρος για 1 αμάξι που βγήκε στην αγορά πριν 2 μήνες και ενώ τόσο καιρό ήταν στην αφάνεια σαν εταιρεία (εκτός από τα ypsilon ) ? το έχεις οδηγήσει? πόσα χλμ έχεις κάνει??Αγαπητε δεν ειχα σκοπο να επεμβω αλλα το θεμα παει να ξεφυγει.
Καταρχην εχεις 2 επιλογες: α) να με διαβασεις και να συνεχισεις το ψαξιμο με διαβασμα β) να συνεχιζεις να πιστευεις τα ιδια ουτοπικα ατοπα που ανεφερες παραπανω.Γενικα σημερα οι περισσοτεροι κατασκευαστες μοναχα κατασκευαστες δεν ειναι. Μαλλον συναρμολογητες. Αυτο ειναι το πρωτο σημειο αφου οι περισσοτεροι κατασκευαστες ψωνιζουν απο τους ιδιους προμηθευτες. Ας πουμε το γερμανικο Golf με την κινητηρουκλα του ψεκαζει καυσιμο με injectors της Magnetti Marelli(θυγατρικη της Fiat υπενθυμιζω) αλλα και η ιταλιδα 159 2.2 ας πουμε εχει εγκεφαλο Bosch Motronic ME7.
Eπειτα με την μορφη της σημερινης παγκοσμιας αυτοκινητοβιομηχανιας ολοι ανηκουν καπου. Ετσι οπως υπαρχει το Group VAG ετσι υπαρχει και το Gruppo Fiat. Αυτο το Gruppo Fiat λοιπον εχει ενα κεντρο εξελιξης ας το πουμε ή μαλλον να το πω αλλιως. Εχει την Fiat Powertrain Technologies οπου ειναι ενα εργοστασιο κατασκευης πολλων εξαρτηματων ενος αυτοκινητου οπως ειναι ενας κινητηρας. Φαντασου οτι αυτη η εταιρια ,η FPT εν συντομια, οντας θυγατρικη της Gruppo Fiat πουλαει τεχνολογια αλλα και εξαρτηματα σε αλλου κατασκευαστες αυτοκινητων οπως ειναι η SAAB ή η Ford τωρα.
Ετσι παραγει και πουλαει εξαρτηματα και στις αλλες θυγατρικες του ομιλου οπως ειναι η Fiat, Lancia, Alfa Romeo, Abarth. Δηλαδη με λιγα λογια η αξιοπιστια ενος Fiat Bravo δεν μπορει να διαφερει απο αυτην μιας Lancia Delta. Ειτε το θελεις ειτε οχι αυτη ειναι η πραγματικοτητα. Μια Lancia μπορει να χαρακτηριστει ευθυς αμεσως αξιοπιστη αφου παρα πολλα απο τα εξαρτηματα ζωτικης σημασιας ιδιαιτερα ειναι ηδη χρησιμοποιημενα σε αλλα αυτοικινητα του ομιλου.Βλεπεις οτι η αξιοπιστια σαν εννοια ειναι μια γενικοτητα. Να εισαι σιγουρος οτι εχεις ολο το δικαιωμα να λες και να πιστευεις οτι θες. Δεν σημαινει οτι αυτο ομως ειναι η πραγματικοτητα. Το σιγουρο που μπορεις να δεις ακομη και ο ιδιος ειναι το πληγμα για την VW με τους FSI/TSΙ απο αποψη αξιοπιστιας ηταν μεγαλο στα ματια του κοσμου ειδικα με τα TSI που ενα καρο κατοχοι εγιναν ωραιοι BETA testers.
Αυτο που ενδιαφερει τον περισσοτερο κοσμο, δεν ειναι η προελευση των διαφορων
parts ενος αυτοκινητου, αλλα η ποιοτητα και αξιοπιστια του ως συνολο.
Κατω απο αυτο το πρισμα και μεσα απο δοκιμες μακρας διαρκειας απο περιοδικα,
οργανισμους καταμετρησης αξιοπιστιας (π.χ DEKRA), αλλα και απλους ιδιωτες συμπεραινεται δυστυχως ή ευτυχως οτι οι Ιταλικες Αυτοκινητοβιομηχανιες εχουν αρκετη δουλεια ακομα να κανουν στον τομεα της αξιοπιστιας για να ειναι ανταγωνιστικες με αντιστοιχες Γερμανικες (και βεβαια με Ιαπωνικες ) κατασκευες. -
[/quote]
Αυτο που ενδιαφερει τον περισσοτερο κοσμο, δεν ειναι η προελευση των διαφορων
parts ενος αυτοκινητου, αλλα η ποιοτητα και αξιοπιστια του ως συνολο.
Κατω απο αυτο το πρισμα και μεσα απο δοκιμες μακρας διαρκειας απο περιοδικα,
οργανισμους καταμετρησης αξιοπιστιας (π.χ DEKRA), αλλα και απλους ιδιωτες συμπεραινεται δυστυχως ή ευτυχως οτι οι Ιταλικες Αυτοκινητοβιομηχανιες εχουν αρκετη δουλεια ακομα να κανουν στον τομεα της αξιοπιστιας για να ειναι ανταγωνιστικες με αντιστοιχες Γερμανικες (και βεβαια με Ιαπωνικες ) κατασκευες.[/quote]Να αγιάσει το στόμα σου ρε φίλε
-
Τις ερευνες τις θεωρω σκουπιδια. Εξαλλου σε αυτο τον πλανητη οι μεγαλυτεροι ψευτες ειναι η Ιστορια, η Στατιστικη και το Δυναμομετρο.
Κοιταζα πριν μια ερευνα που ποσταρε ενας φιλος στο φορουμ Renault και μονο που τα γελια δεν εβαλα.
Αυτες οι ερευνες ειναι μονο για χαζους και για για ανθρωπους που τους αρεσει να τους χαιδεουν το αυτακι. 'Ναι πηρα το καλυτερο το ειπε και το AutoBild'Ελεγα λοιπον οτι αυτες οι ερευνες ακυρωνουν τα παραπανω που εγραψα πραγμα το οποιο ειναι αδιανοητο αφου ειναι πραγματικοτητα. Δηλαδη ειναι αδιανοητο να εχεις 4 μοντελα του Group VAG μεσα στα βατομουρα 2008 κατα το AutoBild αλλα να μην εισαι στα Κατασκευαστες Βατομουρα 2008.
Τι κουλα πραγματα ειναι αυτα -
Ο χρήστης giannik1977 έγραψε:
:lol:Αυτο που ενδιαφερει τον περισσοτερο κοσμο, δεν ειναι η προελευση των διαφορων
parts ενος αυτοκινητου, αλλα η ποιοτητα και αξιοπιστια του ως συνολο.
Κατω απο αυτο το πρισμα και μεσα απο δοκιμες μακρας διαρκειας απο περιοδικα,
οργανισμους καταμετρησης αξιοπιστιας (π.χ DEKRA), αλλα και απλους ιδιωτες συμπεραινεται δυστυχως ή ευτυχως οτι οι Ιταλικες Αυτοκινητοβιομηχανιες εχουν αρκετη δουλεια ακομα να κανουν στον τομεα της αξιοπιστιας για να ειναι ανταγωνιστικες με αντιστοιχες Γερμανικες (και βεβαια με Ιαπωνικες ) κατασκευες.[/quote]Να αγιάσει το στόμα σου ρε φίλε [/quote]
για ποια αξιοπιστια μιλατε?σε ποιον τομεα στα μηχανολογικα ?στα ηλεκτρολογικα?πουντο 75 εχω και δεν κταλαβαινει τιποτα και δελτα1991 και ολα δουλευουν ρολοι. -
Ο χρήστης giannik1977 έγραψε:
Να αγιάσει το στόμα σου ρε φίλεΚαλα σε εχω κοψει απο την αρχη μην νομιζεις οτι ειμαι κανας μαλακας.
Απο το ενα λοιπον μπηκε απο το αλλο βγηκε ετσι?
Χρονια πολλα -
Ο χρήστης giannik1977 έγραψε:
....Υ.Γ
Αν υπάρχει ένα μείον για μένα προσωπικά είναι αν μπορεί να καλύψει τις ανάγκες μου , όσον αφορά την οικογένεια , δηλαδή για το 5πορτο εάν (ετοιμάζομαι για γάμο ) μπορεί μεθαύριο να με μεταφέρει με άνεση με 2 παιδιά παραδείγματος χάρη.Παράκληση αν κάποιος από το forum έχει το 5πορτο , έστω και στο προηγούμενο , να μου πει την άποψη του περί αυτού του θέματος.
...Σαφώς και μπορεί να σου καλύψει τις ανάγκες. Ακόμη και βαλμένα σε νορμάλ θέση τα μπροστινά καθίσματα κάθονται άνετα πίσω και ενήλικες (1.80 είμαι και έχω κάνει το γνωστό τέστ: βολεύομαι μπροστά και μετά πηγαίνω και κάθομαι ακριβώς από πίσω) . Το πρόβλημα θα δημιουργηθεί (όπως βλέπω σε φρέσκους γονείς φίλους μου) με τα συμπράγκαλα του μωρού ειδικά το καρότσι καθώς είναι δύσκολο να χωρέσει στο πορτ μπαγκάζ. Αλλά από τη στιγμή που το κάθισμα πέφτει σε δύο κομμάτια ανισομεγέθη βολεύεται ως εξής το θέμα: μπροστά οι δύο γονείς, πίσω από το οδηγό το μωρό στη μονή θέση που μένει όρθια και πέφτοντας τα υπόλοιπα 2/3 του πίσω καθίσματος βολεύονται όλοι καθώς και τα πράγματα.
Γενικά θα έλεγα ότι είναι 'άνετο' αυτοκίνητο στα πλαίσια της κατηγορίας. Έχω βγάλει το κάτω μέρος του πίσω καθίσματος (βγαίνει κάπως δύσκολα αλλά βγαίνει, είναι εντελώς αυτόνομο), έριξα τις πλάτες οι οποίες λόγω της έλλειψης του κάτω μέρους ήρθαν στο ίδιο ύψος με το πορτ μπαγκάζ, έβγαλα την εταζέρα (εταζέρα και κάτω μέρος αφέθηκαν στο σπίτι φυσικά) και έκανα κάποια στιγμή που χρειάστηκε μια μικρή μετακόμιση. Μέχρι και μεγάλο τραπέζι χώρεσε μέσα! Το λυπήθηκα βέβαια το καημένο αλλά ήταν ανάγκη...
Γενικά δεν θα έχεις ανάγκη χώρου. Μην πας ακόμη σε σεντάν. Φρεσκοπαντρεμένος όντας πάρε κάτι πιο σπορτίφ και νεανικό στο μάτι όπως είναι τα hatchback.
-
To αμάξι έχει γενικά χώρους, εκτός από το κεντρικό τούνελ πίσω που ενοχλεί αρκετά...
-
Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
Να αγιάσει το στόμα σου ρε φίλε
Καλα σε εχω κοψει απο την αρχη μην νομιζεις οτι ειμαι κανας μαλακας.
Απο το ενα λοιπον μπηκε απο το αλλο βγηκε ετσι?
Χρονια πολλαΔηλαδή πως μας έκοψες ρε φίλε?
Αμάν πια η μαγκιά μέσω Η/Υ , πίσω από μια οθόνη
Καλές γιορτές και σε σένα..υ.γ
sorry gia to off topic -
Μη τσακώνεστε ρε... Λίγη σοβαρότητα.
-
Ο χρήστης Professeur έγραψε:
....
Υ.Γ
Αν υπάρχει ένα μείον για μένα προσωπικά είναι αν μπορεί να καλύψει τις ανάγκες μου , όσον αφορά την οικογένεια , δηλαδή για το 5πορτο εάν (ετοιμάζομαι για γάμο ) μπορεί μεθαύριο να με μεταφέρει με άνεση με 2 παιδιά παραδείγματος χάρη.Παράκληση αν κάποιος από το forum έχει το 5πορτο , έστω και στο προηγούμενο , να μου πει την άποψη του περί αυτού του θέματος.
...Σαφώς και μπορεί να σου καλύψει τις ανάγκες. Ακόμη και βαλμένα σε νορμάλ θέση τα μπροστινά καθίσματα κάθονται άνετα πίσω και ενήλικες (1.80 είμαι και έχω κάνει το γνωστό τέστ: βολεύομαι μπροστά και μετά πηγαίνω και κάθομαι ακριβώς από πίσω) . Το πρόβλημα θα δημιουργηθεί (όπως βλέπω σε φρέσκους γονείς φίλους μου) με τα συμπράγκαλα του μωρού ειδικά το καρότσι καθώς είναι δύσκολο να χωρέσει στο πορτ μπαγκάζ. Αλλά από τη στιγμή που το κάθισμα πέφτει σε δύο κομμάτια ανισομεγέθη βολεύεται ως εξής το θέμα: μπροστά οι δύο γονείς, πίσω από το οδηγό το μωρό στη μονή θέση που μένει όρθια και πέφτοντας τα υπόλοιπα 2/3 του πίσω καθίσματος βολεύονται όλοι καθώς και τα πράγματα.
Γενικά θα έλεγα ότι είναι 'άνετο' αυτοκίνητο στα πλαίσια της κατηγορίας. Έχω βγάλει το κάτω μέρος του πίσω καθίσματος (βγαίνει κάπως δύσκολα αλλά βγαίνει, είναι εντελώς αυτόνομο), έριξα τις πλάτες οι οποίες λόγω της έλλειψης του κάτω μέρους ήρθαν στο ίδιο ύψος με το πορτ μπαγκάζ, έβγαλα την εταζέρα (εταζέρα και κάτω μέρος αφέθηκαν στο σπίτι φυσικά) και έκανα κάποια στιγμή που χρειάστηκε μια μικρή μετακόμιση. Μέχρι και μεγάλο τραπέζι χώρεσε μέσα! Το λυπήθηκα βέβαια το καημένο αλλά ήταν ανάγκη...
Γενικά δεν θα έχεις ανάγκη χώρου. Μην πας ακόμη σε σεντάν. Φρεσκοπαντρεμένος όντας πάρε κάτι πιο σπορτίφ και νεανικό στο μάτι όπως είναι τα hatchback.
σε ευχαριστώ γα το άρθρο σου , ειλικρινά θα το έκλεινα αύριο κιόλας , απλά έχω μια αμφιβολία για την αξιοπιστία του 1.4 με τους 160 ίππους και το σύστημα κομπρέσορας-τούρμπο
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
To αμάξι έχει γενικά χώρους, εκτός από το κεντρικό τούνελ πίσω που ενοχλεί αρκετά...Έχεις δίκιο. Ο τρίτος δυσκολεύεται αρκετά. Αλλά η τετρακίνηση του R32 ( = ) θέλει θυσίες και από τα μικρά αδελφάκια προφανώς !
...
σε ευχαριστώ γα το άρθρο σου , ειλικρινά θα το έκλεινα αύριο κιόλας , απλά έχω μια αμφιβολία για την αξιοπιστία του 1.4 με τους 160 ίππους και το σύστημα κομπρέσορας-τούρμποΌπως κατά σύμπτωση έγραψα και στο ΣιροκοΝημα αν είναι να έρθει η βλάβη όπου και αν έρθει (ατμόσφαιρα, τούρμπο, τούρμπο+κομπρέσορας) θα είναι ακριβή με τα σημερινά δεδομένα (όπου σε πιάσουν είναι όλοι σε κάθε αντιπροσωπεία) . Μη λυπηθείς μόνο τα λεφτά της επέκτασης εγγύησης (τα 2 αρχικά χρόνια + άλλα 2) που προσφέρεται. Είναι περίπου 400 παρά νομίζω αλλά καλύπτει τα παντα. Δεν είναι κοροϊδία όπως κάποιες άλλες. Οπότε με σωστή χρήση εκ μέρους σου θα κοιμάσαι ήσυχος για 4 χρόνια. άντε με το καλό !
-
drdino, γιατι το εσβυσες?
-
Γιατί δεν καταλαβαίνεις όταν σου λέω όταν λέω τέλος και συνεχίζεις να προκαλείς. Εγώ δεν έχω πρόβλημα, μην εξακολουθήσεις όμως. Και για να μην ενοχλούμε τους υπόλοιπους, αν έχεις να πεις σε εμένα κάτι ή σε οποιονδήποτε άλλον, υπάρχουν τα πμ.
-
Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
Να αγιάσει το στόμα σου ρε φίλε
Καλα σε εχω κοψει απο την αρχη μην νομιζεις οτι ειμαι κανας μαλακας.
Απο το ενα λοιπον μπηκε απο το αλλο βγηκε ετσι?
Χρονια πολλαΣε κατάλαβα απ'τη φωΝή...πω, πω επίπεδο...ειδικά αυτές οι λέξεις σου είναι...μάλαμα! Μέλι στάζει το στόμα σου
-
Έχω κάτσει πίσω σε bravo, astra και auris και ο χώρος στο golf είναι αισθητά μεγαλύτερος παρόλο που εξωτερικά είναι μικρότερο σε διαστάσεις....κορυφαία εκμετάλλευση χώρων.
Το κεντρικό τούνελ μπορεί να είναι ψηλό αλλά είναι στενό και δε μου δημιούργησε κανένα πρόβλημα όταν κάθισα στη μεσαία θέση.
-
και εγώ σήμερα που το δοκίμασα το Golfaki δεν με ενόχλησε ιδιαίτερα αυτό στα πίσω καθίσματα.
Ίσως είναι λίγο κουτό αυτό που θα πω , αλλά στατιστικά πόσες φορές θα βάλω 5 άτομα στο αμάξι μου?
Πάντως το εσωτερικό του μου άρεσε πάρα μα πάρα πολύΥ.Γ
Έχω ένα Almera 3 πορτο εδώ και 9 χρόνια και 3-4 φορές έχουν μπει μέσα 5 άτομα.
εκτός αν κάνω τριδυμα με την πρώτη γέννα -
αλλο ενα τεστ, http://www.autozine.co.uk/text/670.html
VW Golf VΙ