-
Κάτι πάνω από χιλιάρικο μου είχαν πει για αντικατάσταση. Για συντήρηση δεν ξέρω...
-
παραθέτω σχετικό link:
http://webcat.zf-trading.com/index.asp?SPR=4' target='_blank' target='_blank' target='_blank
Επιλέγοντας εταιρεία/μοντέλο και shock absorbers μας δίνει για την περίπτωσή μου (Sachs part numbers):
**312 013 ** * Fitting Position : Front Axle
* Suspension : for vehicles with sports suspension
* IDS+
* Shock Absorber Design: Suspension Strut
* Shock Absorber Type: Gas Pressure
* Shock Absorber System: Twin-Tube
* Fitting Position: Left312 014 * Fitting Position : Front Axle
* Suspension : for vehicles with sports suspension
* IDS+
* Shock Absorber Design: Suspension Strut
* Shock Absorber Type: Gas Pressure
* Shock Absorber System: Twin-Tube
* Fitting Position: Right312 017 * Fitting Position : Rear Axle
* Suspension : for vehicles with sports suspension
* IDS+
* IDS
* Shock Absorber Type: Gas Pressure
* Shock Absorber System: Twin-Tube
* Shock Absorber Mounting Type: Top eye, Bottom eye
* Fitting Position: Left**312 018 ** * Fitting Position : Rear Axle
* Suspension : for vehicles with sports suspension
* IDS+
* IDS
* Shock Absorber Type: Gas Pressure
* Shock Absorber System: Twin-Tube
* Shock Absorber Mounting Type: Top eye, Bottom eye
* Fitting Position: Right -
Ο χρήστης lazarefa έγραψε:
Για τα μαγνητικού ρευστού αμορτισέρ του Astra GTC (της Sachs είναι αν δεν κάνω λάθος) μπορεί να μας διαφωτίσει κανείς, αν επιδέχονται service κι αν ναι, πότε γίνεται (χλμ) σε τι συνίσταται και πόσο περίπου κοστίζει....Διαφορετικά, αν απαιτείται αντικατάσταση , περίπου πότε απαιτείται και πόσο κοστίζει.
Έχω το GTC 1.8 MY05 με IDS+ που συνδυάζεται με αυτού του τύπου τα αμορτισέρ.Εστειλα e-mail στη SACHS και μου απαντησαν οτι το εν΄λογω συστημα δεν παιρνει καμμια συντηρηση...τωρα για αντικατασταση περιπου στα 1600 ευρω ζητανε...στην αντιπροσωπεια απο οτι ξερω...
Εγω εχω 82000 χλμ και μου φαινονται απο πεσμενα...εως χαλια...και ετσι πηγα να τα δω πριν κανα μηνα σε σερβις της OPEL οι μετρησεις εδειξαν γυρω στο 75% για τον μπροστα αξονα και γυρω στο 67% για τον πισω,ο τεχνικος μου ειπε οτι εχουν ακομα ψωμι...και μου συστησε να μην τ'αλλαξω... Παντως εμενα δεν με ικανοποιουν ετσι οπως ειναι...αλλα δεν δινω και 1600 ευρω για να τα αντικαταστησω...lazarefa πως τα νιωθεις εσυ τα αμορτισερ και ποσα χλμ εχει το GTC σου????
Καλη Χρονια σε ολους
-
Καλημέρα,
Εδώ και μερικές μέρες στο Αστρα Η 1.4 (3ος/2007) ακούω έναν συνεχόμενο ηλεκτρο-μηχανικό θόρυβο από το εσωτερικό μέρος του ταμπλώ, όταν γυρίζω το κλειδί στη μίζα στην 2η σκάλα (ρεύμα). Ο θόρυβος αυτός διαρκεί περίπου 30-50 δευτ/πτα και είναι σαν εκείνον που κάνει όταν πατάς το κουμπί της ανακύκλωσης αέρα, σαν να κλείνει τα κλαπέτα των αεραγωγών, μόνο που αντί να διαρκεί 2-5 δευτ/τα, αυτός ακούγεται συνέχεια ακόμα κι αν πάρει μπρός το αμάξι (έως συμπληρωθούν τα 50 δευτ/τα)....
'Ολη την παραπάνω περιγραφή την έκανε φίλος μου μηχανικός - αυτός το πρωτοείδε - και αύριο πάω στην αντιπροσωπεία για έλεγχο & επισκευή.....
Καμμιά ιδέα??
-
Κάποιο από τα μοτεράκια για τα κλαπέτα πάει για βρούβες μάλλον...
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Κάποιο από τα μοτεράκια για τα κλαπέτα πάει για βρούβες μάλλον.....μάλλον αυτό είναι, καλύπτεται από την εγγύηση έτσι??
-
Δύσκολα μετά τη διετία.
-
Ο χρήστης lazarefa έγραψε:
Για τα μαγνητικού ρευστού αμορτισέρ του Astra GTC (της Sachs είναι αν δεν κάνω λάθος) μπορεί να μας διαφωτίσει κανείς, αν επιδέχονται service κι αν ναι, πότε γίνεται (χλμ) σε τι συνίσταται και πόσο περίπου κοστίζει....Διαφορετικά, αν απαιτείται αντικατάσταση , περίπου πότε απαιτείται και πόσο κοστίζει.
Έχω το GTC 1.8 MY05 με IDS+ που συνδυάζεται με αυτού του τύπου τα αμορτισέρ.Δεν γίνεται συντήρηση. Μόνο αντικατάσταση.
Για το πότε δεν είμαι σίγουρος. Θεωρώ ότι θα εξαρτάται από το πόσο καλά συμπεριφέρεται. Λογικά ένα αμορτισερόμετρο θα σου έδινε την απάντηση.
-
Ο χρήστης PuntoLord έγραψε:
Καλημέρα,Εδώ και μερικές μέρες στο Αστρα Η 1.4 (3ος/2007) ακούω έναν συνεχόμενο ηλεκτρο-μηχανικό θόρυβο από το εσωτερικό μέρος του ταμπλώ, όταν γυρίζω το κλειδί στη μίζα στην 2η σκάλα (ρεύμα). Ο θόρυβος αυτός διαρκεί περίπου 30-50 δευτ/πτα και είναι σαν εκείνον που κάνει όταν πατάς το κουμπί της ανακύκλωσης αέρα, σαν να κλείνει τα κλαπέτα των αεραγωγών, μόνο που αντί να διαρκεί 2-5 δευτ/τα, αυτός ακούγεται συνέχεια ακόμα κι αν πάρει μπρός το αμάξι (έως συμπληρωθούν τα 50 δευτ/τα)....
'Ολη την παραπάνω περιγραφή την έκανε φίλος μου μηχανικός - αυτός το πρωτοείδε - και αύριο πάω στην αντιπροσωπεία για έλεγχο & επισκευή.....
Καμμιά ιδέα??
Πές τους να κοιτάξουν το μοτεράκι ή το κλαπέτο της ανακύκλωσης. Το κλαπέτο φρενάρει το μοτέρ όταν πατάς το κουμπάκι. Εάν το κλαπέτο έχει σπάσει τότε το μοτέρ θα γυρνάει για περίπου 1 λεπτό. Τότε σταματάει και εάν κοιτάξουν στο Tech2 τις συνολικές βλάβες του οχήματος θα δουν ότι έχει βγει εκεί βραχυκύκλωμα ή κάτι αντίστοιχο για το μοτέρ της ανακύκλωσης αέρα. Αυτό συνέβη σε εμένα με ECC.
-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Δύσκολα μετά τη διετία.Δεν έχει ακόμα 2 έτη, είναι 20 μηνών μόνο....
-
Ο χρήστης ginogsm έγραψε:
....Πές τους να κοιτάξουν το μοτεράκι ή το κλαπέτο της ανακύκλωσης. Το κλαπέτο φρενάρει το μοτέρ όταν πατάς το κουμπάκι. **Εάν το κλαπέτο έχει σπάσει τότε το μοτέρ θα γυρνάει για περίπου 1 λεπτό. **Τότε σταματάει και εάν κοιτάξουν στο Tech2 τις συνολικές βλάβες του οχήματος θα δουν ότι έχει βγει εκεί βραχυκύκλωμα ή κάτι αντίστοιχο για το μοτέρ της ανακύκλωσης αέρα. Αυτό συνέβη σε εμένα με ECC.Σε ευχαριστώ πολύ για την αναλυτική περιγραφή, σήμερα πήγα και το είδανε στην Οπελ Σερρών (ΜΑΚ ΜΟΤΟΡΣ) και μου κλείσανε ραντεβού για την ερχόμενη Δευτέρα.
Η διάγνωση ήταν όντως σπασμένο μοτερ ανακύκλωσης και είναι εντός εγγύησης φυσικά, θα αντικατασταθεί είπε ο μηχανικός.....πόση ώρα χρειάζεται άραγε αυτό? Μήπως μου κάνουν καμμιά επισκευή και με ξεγελάσουν λέγοντάς μου 'αλλάχθηκε' οι 'υπεύθυνοι'?
Μα πως είναι δυνατον να σπάσει αυτό?? Το αμάξι έχει μόνο 17000χλμ σε 20 μήνες λειτουργίας, έλεος βρε παιδιά... στα 4 χρόνια τι θα πάθει δηλαδή??
Δεν είμαι υπερβολικός, απλά είχα κακομάθει με το προηγούμενό μου όχημα.....
ΥΓ: Να πω ξανά την κακία μου για το αθάνατο & εξαιρετικά αξιόπιστο Nissan Almera 1.5 που είχα για 3 χρόνια και έως 8 μήνες πριν??
-
Το πρόβλημα με αυτά τα μοτέρ είναι όταν ζητάς να κλείσει/ανοίξει το κλαπέτο και κινείσαι σε ταχύτητες αυτοκινητόδρομου. Όταν γίνεται τακτικά αυτό, το μοτεράκι την ακούει αρκετά. Πλαστικά γρανάζια (για αθόρυβη λειτουργία)+ζόρι=κράου. Έχω και ένα ανοιγμένο αν θέλεις να δεις τι γίνεται.
Το αλμέρα σου είχε ηλεκτρονικό κλαπέτο ανακύκλωσης;
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Το πρόβλημα με αυτά τα μοτέρ είναι όταν ζητάς να κλείσει/ανοίξει το κλαπέτο και κινείσαι σε ταχύτητες αυτοκινητόδρομου. Όταν γίνεται τακτικά αυτό, το μοτεράκι την ακούει αρκετά. Πλαστικά γρανάζια (για αθόρυβη λειτουργία)+ζόρι=κράου. Έχω και ένα ανοιγμένο αν θέλεις να δεις τι γίνεται.Το αλμέρα σου είχε ηλεκτρονικό κλαπέτο ανακύκλωσης;
Tι να σου πω τώρα, από τιτάνιο ίσως και ήταν 'σκυλί' το αμάξι ίσως??
Επόμενη ερώτηση: Θα περάσω νέες λάμπες στη μεσαία σκάλα - σε 1 ώρα - , κάποιες με πιο άσπρο χρώμα 'τύπου ΧΕΝΟΝ', έτσι διότι με φαγουρίζουν μερικά €......
Καμμιά πρόταση για μάρκα-τύπο???
-
Σκυλί ε;
Tύπου xenon μην βάλεις γιατί θα στείλω τον Πέτρο για φάπες. Μουφεξ ολκής. Αν σε τρώνε όντως τα €€€ βάλε nightbraker ή xtreme power.
-
και οι osram cool blue ή κάτι τέτοιο μια χαρά είναι...
4000 Κelvin είναι αρκετά λευκά για απλό καθρέπτη... -
Δηλαδή να επιλέξω μεταξύ:
Φεύγω για το μαγαζί και 'Ο ΘΕΟΣ βοηθός'....
-
Ο χρήστης PuntoLord έγραψε:
....Πές τους να κοιτάξουν το μοτεράκι ή το κλαπέτο της ανακύκλωσης. Το κλαπέτο φρενάρει το μοτέρ όταν πατάς το κουμπάκι. **Εάν το κλαπέτο έχει σπάσει τότε το μοτέρ θα γυρνάει για περίπου 1 λεπτό. **Τότε σταματάει και εάν κοιτάξουν στο Tech2 τις συνολικές βλάβες του οχήματος θα δουν ότι έχει βγει εκεί βραχυκύκλωμα ή κάτι αντίστοιχο για το μοτέρ της ανακύκλωσης αέρα. Αυτό συνέβη σε εμένα με ECC.
Σε ευχαριστώ πολύ για την αναλυτική περιγραφή, σήμερα πήγα και το είδανε στην Οπελ Σερρών (ΜΑΚ ΜΟΤΟΡΣ) και μου κλείσανε ραντεβού για την ερχόμενη Δευτέρα.
Η διάγνωση ήταν όντως σπασμένο μοτερ ανακύκλωσης και είναι εντός εγγύησης φυσικά, θα αντικατασταθεί είπε ο μηχανικός.....πόση ώρα χρειάζεται άραγε αυτό? Μήπως μου κάνουν καμμιά επισκευή και με ξεγελάσουν λέγοντάς μου 'αλλάχθηκε' οι 'υπεύθυνοι'?
Μα πως είναι δυνατον να σπάσει αυτό?? Το αμάξι έχει μόνο 17000χλμ σε 20 μήνες λειτουργίας, έλεος βρε παιδιά... στα 4 χρόνια τι θα πάθει δηλαδή??
Δεν είμαι υπερβολικός, απλά είχα κακομάθει με το προηγούμενό μου όχημα.....
ΥΓ: Να πω ξανά την κακία μου για το αθάνατο & εξαιρετικά αξιόπιστο Nissan Almera 1.5 που είχα για 3 χρόνια και έως 8 μήνες πριν??
Απλώς το έπαθε.
Το μοτεράκι καθώς και το κλαπέτο είναι πίσω από το ντουλαπάκι. Είναι πιθανό , ξαναλέω , να μην φταίει το μοτέρ αλλά το κλαπέτο. Και εμένα αρχικά το ίδιο μου είχαν πει αλλά τελικά έφταιγε το κλαπέτο.
Για να βεβαιωθείς , πριν φύγεις ή ακόμη καλλίτερα πριν 'ντυθεί' το αμάξι άναψέ το και πάτα το κουμπί της ανακύκλωσης. Προσπάθησε να στο δείξουν. Εάν αυτό δεν είναι εφικτό κάτσε και άκου. Κατόπιν πες τους να ξαναδούν τις βλάβες με το tech2. Μην στενοχωριέσαι γι' αυτά. Δεν τα βλέπω ως σημαντικές βλάβες....Για να σπάσει το κλαπέτο ή να ψηθεί το μοτέρ το πιθανότερο είναι να έκανε καμία μ@λ@κία αυτός που άλλαξε το φίλτρο του κλιματισμού που είναι στην περιοχή εκεί. Εάν δεν προσέξει ο μηχανικός , την έκανε.
Το πρόβλημα με αυτά τα μοτέρ είναι όταν ζητάς να κλείσει/ανοίξει το κλαπέτο και κινείσαι σε ταχύτητες αυτοκινητόδρομου. Όταν γίνεται τακτικά αυτό, το μοτεράκι την ακούει αρκετά. Πλαστικά γρανάζια (για αθόρυβη λειτουργία)+ζόρι=κράου. Έχω και ένα ανοιγμένο αν θέλεις να δεις τι γίνεται.
Το αλμέρα σου είχε ηλεκτρονικό κλαπέτο ανακύκλωσης;
Tι να σου πω τώρα, από τιτάνιο ίσως και ήταν 'σκυλί' το αμάξι ίσως??
Επόμενη ερώτηση: Θα περάσω νέες λάμπες στη μεσαία σκάλα - σε 1 ώρα - , κάποιες με πιο άσπρο χρώμα 'τύπου ΧΕΝΟΝ', έτσι διότι με φαγουρίζουν μερικά €......
Καμμιά πρόταση για μάρκα-τύπο???
Δεν νομίζω ότι φταίει το πλαστικό στο μοτέρ γιατί αλλιώς όλα τα κλαπέτα θα είχαν πρόβλημα. Στο δικό μου με ECC τα κλαπέτα ανοιγοκλείνουν αυτόματα. Το αυτό και η ανακύκλωση γιατί έχω αυτόματη ανακύκλωση από αισθητήρα. Εάν ήταν να σπάνε με κραδασμούς τότε θα τα παίρναμε όλα στο χέρι. Το δικό μου και όσα έχω ακούσει δυστυχώς , έσπασαν από μηχανικό.
Για λάμπες , εάν δεν θες να πάς σε after market τότε οι +50% της Opel είναι αρκετά καλές. Νομίζω 25 το ζεύγος και στα σχεδόν 4 χρόνια δεν έχει κάψει καμία ( στην μεγάλη μπαίνουν σε εμένα οι Η7 λόγω AFL ).
-
Ο χρήστης dgrgtc έγραψε:
Για τα μαγνητικού ρευστού αμορτισέρ του Astra GTC (της Sachs είναι αν δεν κάνω λάθος) μπορεί να μας διαφωτίσει κανείς, αν επιδέχονται service κι αν ναι, πότε γίνεται (χλμ) σε τι συνίσταται και πόσο περίπου κοστίζει....Διαφορετικά, αν απαιτείται αντικατάσταση , περίπου πότε απαιτείται και πόσο κοστίζει.
Έχω το GTC 1.8 MY05 με IDS+ που συνδυάζεται με αυτού του τύπου τα αμορτισέρ.Εστειλα e-mail στη SACHS και μου απαντησαν οτι το εν΄λογω συστημα δεν παιρνει καμμια συντηρηση...τωρα για αντικατασταση περιπου στα 1600 ευρω ζητανε...στην αντιπροσωπεια απο οτι ξερω...
Εγω εχω 82000 χλμ και μου φαινονται απο πεσμενα...εως χαλια...και ετσι πηγα να τα δω πριν κανα μηνα σε σερβις της OPEL οι μετρησεις εδειξαν γυρω στο 75% για τον μπροστα αξονα και γυρω στο 67% για τον πισω,ο τεχνικος μου ειπε οτι εχουν ακομα ψωμι...και μου συστησε να μην τ'αλλαξω... Παντως εμενα δεν με ικανοποιουν ετσι οπως ειναι...αλλα δεν δινω και 1600 ευρω για να τα αντικαταστησω...lazarefa πως τα νιωθεις εσυ τα αμορτισερ και ποσα χλμ εχει το GTC σου????
Καλη Χρονια σε ολους
Αυτό φοβόμουν κι εγώ (αντικατάσταση και τα 4 αντί επισκευής). Προσωπικά έχω 45350χλμ μετά από 40 μήνες χρήσης του αυτοκινήτου (60% χλμ σε αυτοκινητόδρομο, 40% εντός λεκανοπεδίου). Δε θα έλεγα ότι τα αντιλαμβάνομαι εμφανώς πεσμένα, ειδικά σε ότι αφορά τη συμπεριφορά του αυτοκινήτου σε ανοιχτούς δρόμους στις στροφές όπου ακόμα και παρά το γεγονός ότι τα ελαστικά που φοράει είναι στα τελευταία τους, κρατάει πολύ καλά. Το μόνο που έχω παρατηρήσει στα τελευταία 1000χλμ περίπου είναι ένα σχετικά εμφανές ξερό κοπάνημα σε λακούβες και σαμαράκια το οποίο πιθανόν να οφείλεται και στη σκλήρυνση της γόμας των ελαστικών (είπαμε 40 μήνες χρήσης, βάλε και 2-3 μήνες επιπλέον παλαιότητας των ελαστικών), σε όλους τους τροχούς ανεξαιρέτως.
Ψάχνοντας πριν λίγο στο γερμανικό ebay, βρήκα αυτό:http://cgi.ebay.de/Opel-Astra-H-IDS-plu ... m153.l1262' target='_blank' target='_blank
Το μαγαζί αυτό διατείνεται ότι πουλάει γνήσια αμορτισέρ (αυτά που φοράμε εμείς) προς 250 ευρώ το κομμάτι. Βάλε και τα 22 ευρώ ταχυδρομικά επί 4, πάμε στα 1088 ευρώ η τετράδα, ίσως κάτι λιγότερο αν παραγγελθούν και τα 4 ταυτόχρονα. Μέχρι τα 1600 είναι πάνω από 500 ευρώ διαφορά. Αν τα 1600 που σου ζήτησαν περιλαμβάνουν και εργατικά τοποθέτησης, παίζει να συμφέρει να τα πάρεις από έξω. Υποθέτω ότι κανονικά τα περαστικά δεν πρέπει να υπερβαίνουν τα 100 με 130 ευρώ (2 εργατώρες για 4 αμορτισέρ + ευθυγράμμιση)....
-
Thanks ginogsm για τις διευκρινήσεις......
Τελικά έβαλα ένα σετ Ιταλικές λάμπες 4000Κ με άσπρο φώς, είδα διαφορά αμέσως και δεν είναι ιδέα μου...
ΥΓ: Οι εργοστασιακές ήταν Philips
-
Ο χρήστης ginogsm έγραψε:
Δεν νομίζω ότι φταίει το πλαστικό στο μοτέρ γιατί αλλιώς όλα τα κλαπέτα θα είχαν πρόβλημα. Στο δικό μου με ECC τα κλαπέτα ανοιγοκλείνουν αυτόματα. Το αυτό και η ανακύκλωση γιατί έχω αυτόματη ανακύκλωση από αισθητήρα. Εάν ήταν να σπάνε με κραδασμούς τότε θα τα παίρναμε όλα στο χέρι. Το δικό μου και όσα έχω ακούσει δυστυχώς , έσπασαν από μηχανικό.Είπα πιο πάνω γιατί ζορίζεται κυρίως το μοτέρ/κλαπέτο της ανακύκλωσης. Αν χαλάσει το μοτέρ, ξέρετε γιατί.
Αποκλειστική συζήτηση για το Opel Astra III. (Opel Astra H)