Στα πρωτα 1000 χιλιομετρα οδηγησε μεχρι τις 3.500σαλ. Καθολου παραπανω.
Το σημαντικο ειναι να μην εδημιουργεις αποτομα φορτια στον κινητηρα. Οπως ανηφορες, φορτωμενο, και πολλα ατομα μεσα. Οχι αποτομο γκαζι αλλα ηρεμο πατημα λες και απο κατω απο το πενταλ υπαρχει αβγο.
Στα επομενα 500 ανεβα στις 4.000σαλ. Διατηρησε την σταθεροτητα στα φορτια που σου ανεφερα παραπανω.
Στα επομενα 500 ανεβα μεχρι τις 4.500σαλ. Μετα δωστα ολα.....
Ειναι σημαντικο ειδικα τα πρωτα 1000 χιλιομετρα να τα κανεις μεσα στην πολη.
Ο λογος που πρεπει να γινουν μεσα σε πολη και οχι σε ενα ταξιδι ειναι οτι αφου για τα 1000 πρωτα χιλιομετρα εχουμε θεσει ενα ωφελιμο φασμα μεταξυ 1.000σαλ και 3.500σαλ πρεπει να παιζουμε συνεχως μεσα σε αυτο με επιταχυνσεις/επιβραδυνσεις πραγμα που δεν συμβαινει με σταθερο γκαζι σε ενα ταξιδι.
Επισης να φορντισεις να επιβραδυνεις με τον κινητηρα σε σύμπλεξη και όχι με το συμπλέκτη πατημένο ή νεκρά στο κιβώτιο. Είναι πολύ σημαντικά αυτά για να πατήσουν σωστά τα ελατήρια στα χιτώνια, διαδικασία που ολοκληρώνεται κατά το 90% στις πρώτες εκατοντάδες χιλιόμετρα.
Μην το παραστρωσεις ομως παραπανω απο αυτα τα χιλιομετρα γιατι ο κινητηρας επειτα απο αυτο αν συνεχιστει μουλαρωνει......Μετα οπως σου ειπα δωστα ολα.
Αυτο ειναι το σωστο στρωσιμο ωστε να εχει ο κινητηρας μας αποδοση σε βαθος χρονου και οχι τωρα αυτη τη στιγμη που μιλαμε. Αν θελουμε να εχουμε απευθειας γκαζια και ιπποδυναμη με το παραπανω το συνθημα ειναι pedal to the metal. Δηλαδη δεν υπαρχει στρωσιμο. Αυτο ομως ειναι εφημερο και δεν μας εξασφαλιζει την αξιοπιστια και την διατηρηση της ιπποδυναμης σε βαθος χρονου που θελουμε εμεις. Ετσι παντως κανουν σε αγωνιστικα αυτοκινητα. Δεν τα στρωνουν δηλαδη.
ΑΛΛΑ περα απο αυτο μην ξεχνας κατι πιο σημαντικο.....Οτι οταν θα βαλεις μπρος και δεν εχει κυλησει το λιπαντικο μας παντου, και δεν εχουν φθασει σε θερμοκρασια λειτουργιας και το νερο και τα λαδια, δεν πιεζουμε ποτε τον κινητηρα ειδικα πανω απο 2.000σαλ. Αυτο για μενα ειναι πιο σημαντικο απο ενα στρωσιμο.
Δηλαδη ο καλος καθημερινος κατοχος.......