-
ε οχι και φθηνη η 147 ειδικα οταν βγηκε!!!!
-
Για αυτά που σου έδινε δεν ήταν πανάκριβη.
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
ε οχι και φθηνη η 147 ειδικα οταν βγηκε!!!!Ποσο ειχε δηλαδη στην αρχη και ποσο μετα απο 6 χρονια ας πουμε?
-
Γύρω στα 20-21 νομίζω είχε η 120άρα.
-
Υπηρχε και η 105 διχως μεταβλητο και ηταν πιο φθηνη. Αριστη τιμη για Alfa θεωρω.
-
Ήταν αρκετά τσιμπημένη η 147 τότε σε σε σχέση με τα 1600άρια της εποχής την ίδια στιγμή που ήταν από τα λίγα 3άστερα...
-
Σκέψου τι προσέφερε ο ανταγωνισμός τότε, και ίσως ήταν και φτηνή. Πέραν των αστερισμών δλδ.
-
Ο χρήστης travelman έγραψε:
Ήταν αρκετά τσιμπημένη η 147 τότε σε σε σχέση με τα 1600άρια της εποχής την ίδια στιγμή που ήταν από τα λίγα 3άστερα...Αριστη η τιμη της για ενα αυτοκινητο με κινητηρα ποιημα. Ακομη και ο 105 ιππων ηταν πολυ καλυτερος απο καποιους αλλους. Και για πες μου ας πουμε, το 2000 το Astra G 1.6 ποσα αστερακια ειχε? Ειχε πισω δισκοφρενα? Και η εκδοση distinctive ειχε εξοπλισμο με προβολακια, ραδιοcd, clima , 6 αεροσακους
-
Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
Υπηρχε και η 105 διχως μεταβλητο και ηταν πιο φθηνη. Αριστη τιμη για Alfa θεωρω.21 είχα πάρει αυτή 5θυρη με ηλιοροφή...και θυμάμαι ότι τόσο είχε η 3θυρη με τα 120.
Καλή για ΤΟΤΕ. Τώρα όμως φαίνεται τσιμπημένη με αυτά που προσφέρει ο ανταγωνισμός...no doubt.
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Υπηρχε και η 105 διχως μεταβλητο και ηταν πιο φθηνη. Αριστη τιμη για Alfa θεωρω.
21 είχα πάρει αυτή 5θυρη με ηλιοροφή...και θυμάμαι ότι τόσο είχε η 3θυρη με τα 120.
Καλή για ΤΟΤΕ. Τώρα όμως φαίνεται τσιμπημένη με αυτά που προσφέρει ο ανταγωνισμός...no doubt.
Εγω δεν λεω αν εχεις δικιο ή αδικο.
Αλλα λεω αν ετσι, αν η τελευταια 147 που βγαινει,
ας πουμε δηλαδη η 147 Μκ3 η εκδοση Imola εβγαινε με τον 1.4 της ΜιΤο με ιπποδυναμη απο 130 μεχρι 187 οπως ο κινητηρας του SS, θα ηταν αλλιως? -
Το Αudi A3 γιατι δεν ειναι στην ψηφοφορια?
-
Και η BMW σειρα 1?
-
και η Lamborghini Galardo?
-
Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
Ήταν αρκετά τσιμπημένη η 147 τότε σε σε σχέση με τα 1600άρια της εποχής την ίδια στιγμή που ήταν από τα λίγα 3άστερα...
Αριστη η τιμη της για ενα αυτοκινητο με κινητηρα ποιημα. Ακομη και ο 105 ιππων ηταν πολυ καλυτερος απο καποιους αλλους. Και για πες μου ας πουμε, το 2000 το Astra G 1.6 ποσα αστερακια ειχε? Ειχε πισω δισκοφρενα? Και η εκδοση distinctive ειχε εξοπλισμο με προβολακια, ραδιοcd, clima , 6 αεροσακους
ναι αλλα αν κοιτουσες 1.6 θα ηθελες την 120αρα γιατι εκεινη την εποχη ξεχωριζε με χαρακτηριστικη ανεση σε επιδοσεις απο τα γκολφοειδη.βεβαια με αυτη τη λογικη ισως αξιζε και τα επιπλεον χρηματα και δε σου κρυβω οτι στα 18-19 μου τη λιγουρευομουν
βεβαια ακομα το μοντελο ειναι το ιδιο... -
Ο χρήστης Evgenios έγραψε:
Το Αudi A3 γιατι δεν ειναι στην ψηφοφορια?το παιδι που εφτιαξε το topic ειπε οτι δε χωρουσαν παραπανω αυτοκινητα και αποφασισε να αφαιρεσει τα πιο premium.
βεβαια και η δ ειναι premium οποτε θα πρεπε να εξαιρεθει κι εκεινη -
Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
το 2000 το Astra G 1.6 ποσα αστερακια ειχε? Ειχε πισω δισκοφρενα?4 αστέρια είχε το Astra G (MY'2000).
Προτιμότερο ένα πιο στιβαρό αμάξωμα από 2 δισκόφρενα στον πίσω άξωνα.
-
Πραγματικά το εσωτερικό της 147 ΜκΙ ήταν το καλύτερο σχεδιαστικά. Όσα χρόνια και να το είχες δεν το βαριόσουν. Και τα υλικά του τα περισσότερα ήταν αρκετά καλά. Λίγο στη συναρμολόγηση θα μπορούσε καλύτερα. Τωρά από αυτά +1 στο Honda λόγω πρωτοποριακής σχεδίασης, ποιότητας και πολύ καλής συναρμολόγησης.
-
Ο χρήστης swift b.p.m έγραψε:
το 2000 το Astra G 1.6 ποσα αστερακια ειχε? Ειχε πισω δισκοφρενα?
4 αστέρια είχε το Astra G (MY'2000).
Προτιμότερο ένα πιο στιβαρό αμάξωμα από 2 δισκόφρενα στον πίσω άξωνα.
Τι είπες τώρα;;;;....προτιμάς το ''και καλά'' στιβαρό χρέπι της General Motors αυτό το απαίσιο αυτοκίνητο από την 147;;;; ...τι άλλο θα ακούσουμε θεέ μου
-
Ο χρήστης swift b.p.m έγραψε:
το 2000 το Astra G 1.6 ποσα αστερακια ειχε? Ειχε πισω δισκοφρενα?
4 αστέρια είχε το Astra G (MY'2000).
Προτιμότερο ένα πιο στιβαρό αμάξωμα από 2 δισκόφρενα στον πίσω άξωνα.
Oυτε να ασχοληθω δεν αξιζει, εισαι και εσυ του velocity
-
Ο χρήστης swft b.p.m έγραψε:
Προτιμότερο ένα πιο στιβαρό αμάξωμα από 2 δισκόφρενα στον πίσω άξωνα.
Φίλτατε Δρομέα ΜΗ χρεώνεις στο χέρι μου αράδες ...που δεν πληκτρολόγησε.
Με το πιο πάνω αξίωμα συμφωνείς?
Έστω και με κίνδυνο της σωματικής μου ακεραιότητας την 147 θα επέλεγα φυσικά.
Πράγματι Τζουζέπε **της **velocity είμαι.
Ποιό μικρομεσαίο έχει το καλύτερο εσωτερικό;