-
Ο χρήστης Thanix έγραψε:
Η χρηση θα ειναι σκληρη και με αγαπη και φροντιδα παραλληλα
θα ξενερωσεις αν τη θες για σκληρη χρηση...ξανασκεψου το!στη σκληρη χρηση το διαφορικο τα παιζει δεν ειναι για πολλα πολλα
-
To ότι γυρίζει γυρίζει, εγώ τρόμαξα βέβαια με το τιμόνι. Η επαναφορά είναι ζήτημα.
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
To ότι γυρίζει γυρίζει, εγώ τρόμαξα βέβαια με το τιμόνι. Η επαναφορά είναι ζήτημα.συμφωνω οδηγησα μια διλιτρη γυρναει αλλα το τιμονι δεν εχει καθολου επαναφορα και ο μοχλος ταχυτητων ειναι χαλια μαυρα σκαλωνει πολυ ευκολα
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
To ότι γυρίζει γυρίζει, εγώ τρόμαξα βέβαια με το τιμόνι. Η επαναφορά είναι ζήτημα.Kαι που να δεις την C Sports coupe την προηγουμενη, την καινουρια δεν την εχω οδηγησει
-
Τα ίδια χάλια είναι και sports coupe. ΜΗΔΕΝΙΚΗ επαναφορά στο τιμόνι. Το μοτέρ είναι καλό όμως.
-
SLK...no no, πολυ γυναικειο αμαξι για τα γουστα μου τουλαχιστον...
Γιατι δεν κοιτας για Z3 μερια, πιο cool και πολυ BMW στυλακι
-
Δεν ξερω τπτ για Ζ3 αν καποιο απο τα παιδια που ασχολουνται με BMW ξερει ας μου δωσει τα φωτα του
-
Ο χρήστης 007 έγραψε:
SLK...no no, πολυ γυναικειο αμαξι για τα γουστα μου τουλαχιστον...Γιατι δεν κοιτας για Z3 μερια, πιο cool και πολυ BMW στυλακι
Aν τον στελνετε για καλυτερη οδικη συμπεριφορα απο την SLK στη Ζ3 τοτε ειναι σα να του λετε να παει απο τη Σκυλλα στη Χαρυβδη
-
Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
SLK...no no, πολυ γυναικειο αμαξι για τα γουστα μου τουλαχιστον...
Γιατι δεν κοιτας για Z3 μερια, πιο cool και πολυ BMW στυλακι
Aν τον στελνετε για καλυτερη οδικη συμπεριφορα απο την SLK στη Ζ3 τοτε ειναι σα να του λετε να παει απο τη Σκυλλα στη Χαρυβδη
οποτε ας του πουμε να πάει κατευθειαν να ***** να τελειωνει η υποθεση
(συμφωνω παντως με τον πεππε)
-
350Z και αντε γεια!!!
-
Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
SLK...no no, πολυ γυναικειο αμαξι για τα γουστα μου τουλαχιστον...
Γιατι δεν κοιτας για Z3 μερια, πιο cool και πολυ BMW στυλακι
Aν τον στελνετε για καλυτερη οδικη συμπεριφορα απο την SLK στη Ζ3 τοτε ειναι σα να του λετε να παει απο τη Σκυλλα στη Χαρυβδη
Giuseppe αγαπη δεν μιλησα για οδικη συμπεριφορα (δεν εχει τυχει να οδηγησω καμια απο τις 2 )
edit: Εν τω μεταξυ σε αυτη τη κατηγορια και με βαση τη χρονολογια κοιτας και για το TT roadster + S2K, GTV ( ).
-
θανο,αν παντως παρεις slk εγω θα ζησω για 2η φορα στη ζωη μου το σκηνικο:
γιατι ρε πουστη μου δε πηρα το s2000???αφου αυτο πραγματικα ηθελα!!!βεβαια μετα μπορεις και συ οπως ο φιλος μου να υπερασπιζεσαι μεχρι τελους την επιλογη σου με ατακες:
τα γκαζια δε μετρανε,δε γινεται να δινεις τοσα λεφτα για ενα honda,ηθελα μεταλικη οροφη η κουκουλα ειναι φθηνια,η merc εχει αλλο κυρος.... ομως στο βαθος θα ξερεις οτι απλως ενεδωσες!σιγουρα ειναι 10 φορες καλυτερο αυτοκινητο απο το τωρινο σου και θα γουσταρεις στην αρχη,ομως ειναι αλλες 10 χειροτερο απο αυτο που θες(και μπορεις) πραγματικα να παρεις!!
το εσωτερικο του s2k βεβαιως συνεχιζω να επιμενω οτι ειναι σκατα!!!PS: η Ζ3 ειναι η χειροτερη bmw ολων των εποχων με ακαμψια τσιχλοφουσκας!!!
-
Ο χρήστης Thanix έγραψε:
Δεν ξερω τπτ για Ζ3 αν καποιο απο τα παιδια που ασχολουνται με BMW ξερει ας μου δωσει τα φωτα τουκοιτα για mx5 και mr2
σε αυτα τα λεφτα δεν υπάρχουν πιο αξιόπιστα και πραγματικα driver's car αμάξια
-
SLK ....... Ζ3
Ουδέν των ανωτέρωΗ 4cyl Merc έχει κινητήρα που μοιάζει με diesel, κιβώτιο φορτηγού και το πιο ανεκδιήγητο τιμόνι ...
Η δε Ζ3 το πιο εύκαμπτο πλαίσιο της αγοράς ....Θάνο ... αν δεν S2000 τότε ΜΧ-5 MR2
-
Τα 192 ατια ομως της slk δεν ειναι και λιγα ε? και ροπη... καπου διαβασα οτι αυτα τα μοτερ δινουν και καλες τελικες παρ ολο το χαμηλο κοφτη (διορθωστε με αν κανω λαθος)
Εγω δηλ που εχω mr2 και θελω slk ειμαι αρρωστος????
Προσωπικα εχοντας τα 3μιση τελευταια χρονια και mx5 και τωρα mr2 χορτασα πλαγιολισθησεις, στριψιμο, πιστα, εκκινησεις κλπ καφριλικα και τωρα που μεγαλωνω πια θελω κατι πιο πολυτελες και ανετο σε roadster παντα για ηρεμες και πιο ''ωριμες'' πλεον καταστασεις (οχι ομως και αργες). Γι αυτο και ψηνομαι για την παλια slk (δεδομενου παντα του χρηματικου περιορισμου που δεν θα ξεπερναει τα 16-17 χιλιαρικα σε καμια περιπτωση)
Κανεις δεν απαντησε ομως σχετικα με το κοστος συντηρησης...μεγαλο ερωτηματικο και αυτο για μενα καθως με τα αλλα την εβγαζα πολυ οικονομικα. Στην Μερκ τι παιζει? Μπορει να συντηρηθει και στο συνεργειο της γειτονιας ή θελει αντιπροσωπεια?
-
Ο χρήστης heras έγραψε:
Εγω δηλ που εχω mr2 και θελω slk ειμαι αρρωστος????Ναι.
Βαγγέλη το ανοιχτο αμαξι δεν ειναι αυτοσκοπος.
Επίσης αφου δεν εχει τη συμπεριφορα που περιμενεις απο ενα πισωκινητο, γιατι δεν πας σε ενα ανοιχτο μπροστοκινητο? -
Ποτε ξανα μπροστινη κινηση Δημητρη!!!! Αμα κολλησεις με την πισω τελος....
-
Ο χρήστης heras έγραψε:
Εγω δηλ που εχω mr2 και θελω slk ειμαι αρρωστος????
Πάρε 2 Ponstan των 500 και πέσε για ύπνο ..... μόλις ξυπνήσεις θα σου έχει περάσει
Σοβαρά τώρα ... η πρώτη 2lt SLK γκάζι έχει αλλά .... το μοτέρ (χωρίς αντικραδασμικούς άξονες όπως το 1.8 ) έχει τραχειά λειτουργία και καίει περισσότερο από το 1.8 με ίδια απόδοση. Μετά τις 5Κ κρεμάει και σε συνδιασμό με τον αδιάφορο ήχο του δεν σε τραβάει να το ζορίζεις. Οι διαδρομές του κιβωτίου είναι τεράστιες (για το χαρακτήρα του αυτοκινήτου σαφώς καλύτερο το αυτόματο) ενώ το τιμόνι με επνακυκλοφορούντα σφαιρίδια δεν έχει καθόλου επαναφορά και καθόλου αίσθηση. Θα τρίζει λιγάκι αλλά τουλάχιστον η συντήρηση της δεν είναι ακριβή.
-
Nα εξηγησω κατι για να βοηθησω στη συνεχεια της κουβεντας!
Το αμαξι που θα αγοραστει τωρα θα ειναι απλα μια αντικατασταση του πολο και οχι κατι της γκαυλας μου!
S2000θελω να παρω και το γνωριζουν ΟΛΟΙ εδω μεσα
ΑΛΛΑ τα επομενα 3 χρονια θα ειμαι εξωτερικο οποτε το αφηνω προς το παρον εκτος και αν παρω τπτ απο εξωΟι επιλογες ειναι miata(εχω βρει και ενα sporty) mr2 πιο λιγο κυριως λογο χωρου αποσκευων!
Η SLK μπηκε στο τραπεζι λογω γνωριμιας με γνωστο αντιπροσωπο που μπορει να μου βρει σε καλη κατασταση!
Το μονο σιγουρο ειναι οτι θα αλλαξω το πολο ΤΩΡΑΣας ακουω με προσοχη
-
μαλλον δεν θες να ακούσεις τη γνώμη μας...
Zωντας με μια SLK ...Αποριες