[quote='nidosan']
Κοίτα, δεν έχω κάποιο 'επιχείρημα', απλά σκέφτομαι το εξής:
Όταν φροντίζεις να διατηρείς ένα αμάξι σε άριστη κατάσταση σε όλους τους τομείς, τηρείς ευλαβικά το πρόγραμμα των σέρβις, κάνεις όλους τους ελέγχους κάθε τόσο (συν κάποια έκτακτα σέρβις, αν βάλουμε και τυχόν ταξίδια ή track days στο πρόγραμμα) κι αλλάζεις ό,τι χρειάζεται ακόμα και πριν την ώρα του, τότε ναι, υπερβολικά είναι τα 45 ευρώ που σου ζητάνε για να σου πουν κάτι που ήδη ξέρεις για το αμάξι σου.
Όταν δεν ασχολείσαι και δεν πληρώνεις συνεργεία, και τσεκάρεις υγρά, λάστιχα, κλπ κάθε δίσεκτο, ΟΚ, τα 45 ευρώ μπορεί να πιάσουν τόπο.
Σε κάθε περίπτωση για ακριβοπληρωμένη δουλειά 20 λεπτών μιλάμε, η οποία το μόνο που μπορεί να βεβαιώσει είναι σε τι κατάσταση βρίσκεται το αμάξι ΣΗΜΕΡΑ, όχι αύριο, ούτε μια εβδομάδα μετά - πόσο μάλλον 1 χρόνο μετά. Πρακτική αξία μηδέν, δηλαδή, σε βάθος χρόνου. Ακόμα και τα 10 Ευρώ που χρεώνουν για να σου μετρήσουν τα καυσαέρια με το μηχανάκι μια φορά το χρόνο (υπόθεση 2 λεπτών) καθαρή κλεψιά είναι, αν θες τη γνώμη μου. Αλλά μπαίνουμε σε ένα μεγάλο θέμα με όλα αυτά, που δεν ξέρω αν πρέπει να το συζητήσουμε εδώ.
Όταν κάνεις εξετάσεις αίματος, τις κάνεις για να δεις το σήμερα και γνωρίζεις εκ των προτέρων ότι τα αποτελέσματα δεν είναι πανάκεια. Το ΚΤΕΟ θεωρείται λοιπόν ως προληπτικός έλεγχος.Ως ένα υποχρεωτικό τσεκάπ, δεν είναι άσχημο αρκεί τα λεφτά που δίνεις να ανταποκρίνονται στην υπηρεσία που αγοράζεις και στη γνώση που ΔΙΚΑΙΟΥΣΕ ΝΑ ΛΑΒΕΙΣ. Πολλά ΚΤΕΟ λειτουργούν στη λογική της ξεπέτας και του εύκολου πλουτισμού
Συμφωνώ εν μέρει με τον συλλογισμό σου, αλλά το θέμα είναι πόσοι από τους 5 εκ. ιδιοκτήτες οχημάτων το υιοθετούν. Εσύ πόσους θα υπολόγιζες ?
Σύμφωνα πάντως με αποτέλεσμα έρευνας του πανεπιστημίου Κρήτης προκύπτει ότι το 50% των οχημάτων δεν συντηρούνται όσο πρέπει ή κυκλοφορούν με σημαντικά επικίνδυνες βλάβες. Τρομερό αν σκεφθείς ότι ενδέχεται να αποτελούν κινητό κίνδυνο για άνθρωπο και περιβάλλον. Προχθές στο σύνταγμα κλάπηκαν 20 όπλα και αισθανθήκαμε όλοι άβολα διότι ο κίνδυνος ήταν άγνωστος και κατ΄επέκταση μη μετρήσιμος, σκέψου τώρα στα 5 εκ. οχήματα.
Αλήθεια εσύ με ποιο κριτήριο θα επέλεγες ΚΤΕΟ ?
Σε χαιρετώ,