Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Τυπογραφικό λάθος;
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Τυπογραφικό λάθος;
    • 1
    • 2
    • 2 / 2
    Περί αυτοκίνησης
    16
    28
    127
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      tazz last edited by

      να θεωρήσω επομένως ότι και στο συγκριτικό νοεμβρίου μεταξύ mazda 3, megane, corolla και 307, η επίδοση του 307 στο 120-0 (πού ήταν γύρω στα 42 μέτρα, αν θυμάμαι καλά) ήταν τυπογραφικό λάθος; ενδεικτικά, στην ίδια δοκιμή, το mazda 3, που είχε την καλύτερη επίδοση από τα υπόλοιπα, είχε γύρω στα 52 μέτρα!

      1 Reply Last reply Reply Quote 3
      • L
        lkar last edited by

        Ο χρήστης tazz έγραψε:
        να θεωρήσω επομένως ότι και στο συγκριτικό νοεμβρίου μεταξύ mazda 3, megane, corolla και 307, η επίδοση του 307 στο 120-0 (πού ήταν γύρω στα 42 μέτρα, αν θυμάμαι καλά) ήταν τυπογραφικό λάθος; ενδεικτικά, στην ίδια δοκιμή, το mazda 3, που είχε την καλύτερη επίδοση από τα υπόλοιπα, είχε γύρω στα 52 μέτρα!

        Εκεί η επίδοση του 307 είναι από τα 100χλμ./ώρα, αφού είναι ακριβώς ίδια με άλλο συγκριτικό με Megane, Focus, Stilo (03/03)

        1 Reply Last reply Reply Quote 2
        • P
          petros last edited by

          Μιλώντας για τυπογραφικά λάθη, να σημειώσω ότι στο -κατά τ' άλλα εξαιρετικό- άρθρο για τα μικρά GT στην πίστα, οι αριθμοί των ρεπρίζ έχουν μπουρδουκλωθεί αρκετά.

          Γενικά, αν και καταλαβαίνω ΑΠΟΛΥΤΑ (πιστέψετε με, είμαι στο 'επάγγελμα'), τι σημαίνει να βγάζεις σε μηνιαίο έντυπο άπειρους πίνακες με ακόμη πιο άπειρες μετρήσεις και με τα λιγότερα δυνατά λάθη, έχω την εντύπωση ότι ο δαίμων του τυπογραφείου έχει στρογγυλοκαθίσει στους 4Τ και δημιουργεί έντονους βραχνάδες...

          Πάντως οφείλω να ξαναπώ: ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΜΙΝΙ ΑΓΩΝΑ ΑΝΤΟΧΗΣ ΤΩΝ ΜΙΚΡΩΝ GT.

          Επί τη ευκαιρεία, ποιά ήταν η συνολική τελική κατάταξη (εκτός του ότι το 206 ήρθε πρώτο );

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • F
            frogy last edited by

            Ο χρήστης Petros έγραψε:
            Μιλώντας για τυπογραφικά λάθη, να σημειώσω ότι στο -κατά τ' άλλα εξαιρετικό- άρθρο για τα μικρά GT στην πίστα, οι αριθμοί των ρεπρίζ έχουν μπουρδουκλωθεί αρκετά.

            Γενικά, αν και καταλαβαίνω ΑΠΟΛΥΤΑ (πιστέψετε με, είμαι στο 'επάγγελμα'), τι σημαίνει να βγάζεις σε μηνιαίο έντυπο άπειρους πίνακες με ακόμη πιο άπειρες μετρήσεις και με τα λιγότερα δυνατά λάθη, έχω την εντύπωση ότι ο δαίμων του τυπογραφείου έχει στρογγυλοκαθίσει στους 4Τ και δημιουργεί έντονους βραχνάδες...

            Πάντως οφείλω να ξαναπώ: ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΜΙΝΙ ΑΓΩΝΑ ΑΝΤΟΧΗΣ ΤΩΝ ΜΙΚΡΩΝ GT.

            Επί τη ευκαιρεία, ποιά ήταν η συνολική τελική κατάταξη (εκτός του ότι το 206 ήρθε πρώτο );

            Νομιζω 206,yaris,ignis,ibiza,polo,clio,punto,fiesta. Εσκισε η polara μου!!!

            1 Reply Last reply Reply Quote 4
            • G
              georgetabs last edited by

              Ο χρήστης frogy έγραψε:

              Μιλώντας για τυπογραφικά λάθη, να σημειώσω ότι στο -κατά τ' άλλα εξαιρετικό- άρθρο για τα μικρά GT στην πίστα, οι αριθμοί των ρεπρίζ έχουν μπουρδουκλωθεί αρκετά.

              Γενικά, αν και καταλαβαίνω ΑΠΟΛΥΤΑ (πιστέψετε με, είμαι στο 'επάγγελμα'), τι σημαίνει να βγάζεις σε μηνιαίο έντυπο άπειρους πίνακες με ακόμη πιο άπειρες μετρήσεις και με τα λιγότερα δυνατά λάθη, έχω την εντύπωση ότι ο δαίμων του τυπογραφείου έχει στρογγυλοκαθίσει στους 4Τ και δημιουργεί έντονους βραχνάδες...

              Πάντως οφείλω να ξαναπώ: ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΜΙΝΙ ΑΓΩΝΑ ΑΝΤΟΧΗΣ ΤΩΝ ΜΙΚΡΩΝ GT.

              Επί τη ευκαιρεία, ποιά ήταν η συνολική τελική κατάταξη (εκτός του ότι το 206 ήρθε πρώτο );

              Νομιζω 206,yaris,ignis,ibiza,polo,clio,punto,fiesta. Εσκισε η polara μου!!!

              Η... Πολάρα ήταν τελευταία, με προτελευταίο το Φιέστα.

              Μάλιστα αν δεν χρειαζόντουσαν το τελευταίο πιτ στοπ (κακός υπολογισμός στα πιτς) θα είχαν περάσει το Φιέστα, αλλά όχι και τα Κλιό και Πούντο που αναφέρεις...

              1 Reply Last reply Reply Quote 4
              • F
                frogy last edited by

                Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:

                Μιλώντας για τυπογραφικά λάθη, να σημειώσω ότι στο -κατά τ' άλλα εξαιρετικό- άρθρο για τα μικρά GT στην πίστα, οι αριθμοί των ρεπρίζ έχουν μπουρδουκλωθεί αρκετά.

                Γενικά, αν και καταλαβαίνω ΑΠΟΛΥΤΑ (πιστέψετε με, είμαι στο 'επάγγελμα'), τι σημαίνει να βγάζεις σε μηνιαίο έντυπο άπειρους πίνακες με ακόμη πιο άπειρες μετρήσεις και με τα λιγότερα δυνατά λάθη, έχω την εντύπωση ότι ο δαίμων του τυπογραφείου έχει στρογγυλοκαθίσει στους 4Τ και δημιουργεί έντονους βραχνάδες...

                Πάντως οφείλω να ξαναπώ: ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΜΙΝΙ ΑΓΩΝΑ ΑΝΤΟΧΗΣ ΤΩΝ ΜΙΚΡΩΝ GT.

                Επί τη ευκαιρεία, ποιά ήταν η συνολική τελική κατάταξη (εκτός του ότι το 206 ήρθε πρώτο );

                Νομιζω 206,yaris,ignis,ibiza,polo,clio,punto,fiesta. Εσκισε η polara μου!!!

                Η... Πολάρα ήταν τελευταία, με προτελευταίο το Φιέστα.

                Μάλιστα αν δεν χρειαζόντουσαν το τελευταίο πιτ στοπ (κακός υπολογισμός στα πιτς) θα είχαν περάσει το Φιέστα, αλλά όχι και τα Κλιό και Πούντο που αναφέρεις...

                ΣΟβαρα? Στην πρωτη σελιδα του τεστ δειχνει ενα χαρτι (χειρογραφο) με τους χρονους. Εκει φαινεται η καταταξη που εγραψα. Λες να κανω λαθος??
                Κριμα και χαρηκα για το..... polaki μου!!

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • P
                  petros last edited by

                  Ο χρήστης frogy έγραψε:
                  ΣΟβαρα? Στην πρωτη σελιδα του τεστ δειχνει ενα χαρτι (χειρογραφο) με τους χρονους. Εκει φαινεται η καταταξη που εγραψα. Λες να κανω λαθος??
                  Κριμα και χαρηκα για το..... polaki μου!!

                  Αυτοί ήταν οι καταταρκτήριοι χρόνοι για την εκκίνηση.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 4
                  • F
                    funkyreverend last edited by

                    Να ρωτήσω μήπως κανένας ξέρει παραπάνω για τις ρεπρίζ που ανακοινώθηκαν στο τεστ; Συγχαρητήρια και από μένα για το τεστ, πολύ ενδιαφέρον. Μια ακόμη ερώτηση για τις μετρήσεις του περιοδικού: Οι δυναμομετρήσεις αποδίδουν όταν τα αυτοκίνητα έχουν στο οδόμετρο πολύ λίγα χιλιόμετρα (πχ. 1000-1500); Δεν επηρεάζονται από το ότι δεν είναι ακόμα πλήρως στρωμένα;

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • ?
                      A Former User last edited by

                      Σε αυτό για το στρώσιμο το καταλαβαίνω. Η BMW μου στην αρχή κατανάλωνε περισσότερο καύσιμο απ' ότι τώρα. Ισορρόπησε στα 3000km περίπου. Επίσης στα 10000km οι ρεπρίζ είχαν καλύτερη αίσθηση - ή μήπως απλά το συνήθισα;

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • First post
                        Last post
                      • 1
                      • 2
                      • 2 / 2
                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                        • ΕΛΛΑΔΑ
                        • ΚΟΣΜΟΣ
                        • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                        • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                        • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                      • ΔΟΚΙΜΕΣ
                        • TEST
                        • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                        • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                        • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                        • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                        • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                      • VIDEO
                        • 4TTV
                        • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                        • CANDID CAMERA
                      • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                        • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                        • ΛΕΞΙΚΟ
                      • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                        • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                      • ΑΓΩΝΕΣ
                        • FORMULA 1
                        • WRC
                        • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                        • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                      • ΤΙΜΕΣ
                      • 4T CLASSIC
                        • ΜΟΝΤΕΛΑ
                        • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                        • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                        • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                      • ΑΓΟΡΑ
                        • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                        • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                        • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                      • 2ΤΡΟΧΟΙ
                        • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                        • CLASSIC
                      • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                      • MENU
                      • ΤΙΜΕΣ
                      • 4ΤΡΟΧΟΙ
                      • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                      • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                      • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                      • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                      • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                      • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                      • ΚΟΚ

                      logo footer

                      coty











                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                      • ΑΓΩΝΕΣ
                      • ΔΟΚΙΜΕΣ
                      • CLASSIC
                      • ΤΙΜΕΣ
                      • VIDEO
                      • FORUM
                      4T FORUM
                      4T LIBRARY
                      • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                      • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                      • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                      • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                      Powered by nxcode.gr