-
να θεωρήσω επομένως ότι και στο συγκριτικό νοεμβρίου μεταξύ mazda 3, megane, corolla και 307, η επίδοση του 307 στο 120-0 (πού ήταν γύρω στα 42 μέτρα, αν θυμάμαι καλά) ήταν τυπογραφικό λάθος; ενδεικτικά, στην ίδια δοκιμή, το mazda 3, που είχε την καλύτερη επίδοση από τα υπόλοιπα, είχε γύρω στα 52 μέτρα!
-
Ο χρήστης tazz έγραψε:
να θεωρήσω επομένως ότι και στο συγκριτικό νοεμβρίου μεταξύ mazda 3, megane, corolla και 307, η επίδοση του 307 στο 120-0 (πού ήταν γύρω στα 42 μέτρα, αν θυμάμαι καλά) ήταν τυπογραφικό λάθος; ενδεικτικά, στην ίδια δοκιμή, το mazda 3, που είχε την καλύτερη επίδοση από τα υπόλοιπα, είχε γύρω στα 52 μέτρα!Εκεί η επίδοση του 307 είναι από τα 100χλμ./ώρα, αφού είναι ακριβώς ίδια με άλλο συγκριτικό με Megane, Focus, Stilo (03/03)
-
Μιλώντας για τυπογραφικά λάθη, να σημειώσω ότι στο -κατά τ' άλλα εξαιρετικό- άρθρο για τα μικρά GT στην πίστα, οι αριθμοί των ρεπρίζ έχουν μπουρδουκλωθεί αρκετά.
Γενικά, αν και καταλαβαίνω ΑΠΟΛΥΤΑ (πιστέψετε με, είμαι στο 'επάγγελμα'), τι σημαίνει να βγάζεις σε μηνιαίο έντυπο άπειρους πίνακες με ακόμη πιο άπειρες μετρήσεις και με τα λιγότερα δυνατά λάθη, έχω την εντύπωση ότι ο δαίμων του τυπογραφείου έχει στρογγυλοκαθίσει στους 4Τ και δημιουργεί έντονους βραχνάδες...
Πάντως οφείλω να ξαναπώ: ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΜΙΝΙ ΑΓΩΝΑ ΑΝΤΟΧΗΣ ΤΩΝ ΜΙΚΡΩΝ GT.
Επί τη ευκαιρεία, ποιά ήταν η συνολική τελική κατάταξη (εκτός του ότι το 206 ήρθε πρώτο );
-
Ο χρήστης Petros έγραψε:
Μιλώντας για τυπογραφικά λάθη, να σημειώσω ότι στο -κατά τ' άλλα εξαιρετικό- άρθρο για τα μικρά GT στην πίστα, οι αριθμοί των ρεπρίζ έχουν μπουρδουκλωθεί αρκετά.Γενικά, αν και καταλαβαίνω ΑΠΟΛΥΤΑ (πιστέψετε με, είμαι στο 'επάγγελμα'), τι σημαίνει να βγάζεις σε μηνιαίο έντυπο άπειρους πίνακες με ακόμη πιο άπειρες μετρήσεις και με τα λιγότερα δυνατά λάθη, έχω την εντύπωση ότι ο δαίμων του τυπογραφείου έχει στρογγυλοκαθίσει στους 4Τ και δημιουργεί έντονους βραχνάδες...
Πάντως οφείλω να ξαναπώ: ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΜΙΝΙ ΑΓΩΝΑ ΑΝΤΟΧΗΣ ΤΩΝ ΜΙΚΡΩΝ GT.
Επί τη ευκαιρεία, ποιά ήταν η συνολική τελική κατάταξη (εκτός του ότι το 206 ήρθε πρώτο );
Νομιζω 206,yaris,ignis,ibiza,polo,clio,punto,fiesta. Εσκισε η polara μου!!!
-
Ο χρήστης frogy έγραψε:
Μιλώντας για τυπογραφικά λάθη, να σημειώσω ότι στο -κατά τ' άλλα εξαιρετικό- άρθρο για τα μικρά GT στην πίστα, οι αριθμοί των ρεπρίζ έχουν μπουρδουκλωθεί αρκετά.
Γενικά, αν και καταλαβαίνω ΑΠΟΛΥΤΑ (πιστέψετε με, είμαι στο 'επάγγελμα'), τι σημαίνει να βγάζεις σε μηνιαίο έντυπο άπειρους πίνακες με ακόμη πιο άπειρες μετρήσεις και με τα λιγότερα δυνατά λάθη, έχω την εντύπωση ότι ο δαίμων του τυπογραφείου έχει στρογγυλοκαθίσει στους 4Τ και δημιουργεί έντονους βραχνάδες...
Πάντως οφείλω να ξαναπώ: ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΜΙΝΙ ΑΓΩΝΑ ΑΝΤΟΧΗΣ ΤΩΝ ΜΙΚΡΩΝ GT.
Επί τη ευκαιρεία, ποιά ήταν η συνολική τελική κατάταξη (εκτός του ότι το 206 ήρθε πρώτο );
Νομιζω 206,yaris,ignis,ibiza,polo,clio,punto,fiesta. Εσκισε η polara μου!!!
Η... Πολάρα ήταν τελευταία, με προτελευταίο το Φιέστα.
Μάλιστα αν δεν χρειαζόντουσαν το τελευταίο πιτ στοπ (κακός υπολογισμός στα πιτς) θα είχαν περάσει το Φιέστα, αλλά όχι και τα Κλιό και Πούντο που αναφέρεις...
-
Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:
Μιλώντας για τυπογραφικά λάθη, να σημειώσω ότι στο -κατά τ' άλλα εξαιρετικό- άρθρο για τα μικρά GT στην πίστα, οι αριθμοί των ρεπρίζ έχουν μπουρδουκλωθεί αρκετά.
Γενικά, αν και καταλαβαίνω ΑΠΟΛΥΤΑ (πιστέψετε με, είμαι στο 'επάγγελμα'), τι σημαίνει να βγάζεις σε μηνιαίο έντυπο άπειρους πίνακες με ακόμη πιο άπειρες μετρήσεις και με τα λιγότερα δυνατά λάθη, έχω την εντύπωση ότι ο δαίμων του τυπογραφείου έχει στρογγυλοκαθίσει στους 4Τ και δημιουργεί έντονους βραχνάδες...
Πάντως οφείλω να ξαναπώ: ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΜΙΝΙ ΑΓΩΝΑ ΑΝΤΟΧΗΣ ΤΩΝ ΜΙΚΡΩΝ GT.
Επί τη ευκαιρεία, ποιά ήταν η συνολική τελική κατάταξη (εκτός του ότι το 206 ήρθε πρώτο );
Νομιζω 206,yaris,ignis,ibiza,polo,clio,punto,fiesta. Εσκισε η polara μου!!!
Η... Πολάρα ήταν τελευταία, με προτελευταίο το Φιέστα.
Μάλιστα αν δεν χρειαζόντουσαν το τελευταίο πιτ στοπ (κακός υπολογισμός στα πιτς) θα είχαν περάσει το Φιέστα, αλλά όχι και τα Κλιό και Πούντο που αναφέρεις...
ΣΟβαρα? Στην πρωτη σελιδα του τεστ δειχνει ενα χαρτι (χειρογραφο) με τους χρονους. Εκει φαινεται η καταταξη που εγραψα. Λες να κανω λαθος??
Κριμα και χαρηκα για το..... polaki μου!! -
Ο χρήστης frogy έγραψε:
ΣΟβαρα? Στην πρωτη σελιδα του τεστ δειχνει ενα χαρτι (χειρογραφο) με τους χρονους. Εκει φαινεται η καταταξη που εγραψα. Λες να κανω λαθος??
Κριμα και χαρηκα για το..... polaki μου!!Αυτοί ήταν οι καταταρκτήριοι χρόνοι για την εκκίνηση.
-
Να ρωτήσω μήπως κανένας ξέρει παραπάνω για τις ρεπρίζ που ανακοινώθηκαν στο τεστ; Συγχαρητήρια και από μένα για το τεστ, πολύ ενδιαφέρον. Μια ακόμη ερώτηση για τις μετρήσεις του περιοδικού: Οι δυναμομετρήσεις αποδίδουν όταν τα αυτοκίνητα έχουν στο οδόμετρο πολύ λίγα χιλιόμετρα (πχ. 1000-1500); Δεν επηρεάζονται από το ότι δεν είναι ακόμα πλήρως στρωμένα;
-
Σε αυτό για το στρώσιμο το καταλαβαίνω. Η BMW μου στην αρχή κατανάλωνε περισσότερο καύσιμο απ' ότι τώρα. Ισορρόπησε στα 3000km περίπου. Επίσης στα 10000km οι ρεπρίζ είχαν καλύτερη αίσθηση - ή μήπως απλά το συνήθισα;
Τυπογραφικό λάθος;