-
Ο χρήστης gto250swb έγραψε:
Υ.Γ.@ alba Parietti .......(αν το πηγαινετε σε ιστορικες αναφορες-παραδοση θα πουρδουκλωνωταν ακομα χειροτερα το θεμα)
Τα δεκακυλινδρα της Renault δεν ειχαν κεραμικα κλπ διαστημικα υλικα κατευθειαν απο τους βλαχο-αμερικανους της Mc-donnell ?(πλακα πλακα δεν θυμαμαι να εκαψε κανενα κινητηρα η ρενω εκεινα τα χρονια...)Ελπιζω να ημουν ξεκαθαρος.
Δεν σε καταλαβαίνω.Αν έκανα ιστορικές νύξεις να είσαι σίγουρος ότι θα γράφαμε μέχρι αύριο το βράδυ
Η FW14 και 14B διέλυσε το συναγωνισμό τις σαιζόν του 91 και κυρίως του 92 και 93 ελέω αεροδυναμικής σχεδίασης,ενεργούς ανάρτησης,ημιαυτόματου κιβωτίου,launch control κτλ.Ο V10 της Regie έκανε άψογα τη δουλειά του αλλά .....δεν βοήθησε την δύστροπη και πάσχουσα σε πολλούς τομείς FW15 να κερδίσει τον τίτλο οδηγών το 94 (τον οποίο κέρδισε για τελευταία φορά η παλιά καραβάνα Cosworth).
Εν ολίγοις πρέπει να είναι ελάχιστες οι φορές (αν πραγματικά υπήρξαν)που τη διαφορά στους αγώνες GP ή F1 την έκανε αποκλειστικά ή κατά κύριο λόγο ένας κινητήρας μόνος του.Ο κινητήρας δηλ. αρκεί να είναι δυνατός (να μην υστερεί δραματικά από τον κατά τεκμήριο κορυφαίο του grid)και φυσικά αξιόπιστος,για να έχει επιτελεσεί το χρέος του. -
Παιδιά, ξεφεύγουμε, δε νομίζετε;
-
Ο χρήστης dstou έγραψε:
έωλο όχι αίολοτο πηρε ο ανεμος sorry, δεν θα δικαιολογηθω ηταν αστοχο...ευχαριστω
@Alba Parietti ειμαστε off topic, το σχολιο δεν αναφεροταν στο ποσοστο ευθυνης του κινητηρα για την σειρα επιτυχιων της Williams το 90-93 αλλα στο γεγονος οτι τα τμηματα σχεδιασμου και εξελιξης δεν εχουν εθνολογικα στεγανα...
Η αναφορα στο μπουρδουκλωμα εχει να κανει με την αποφυγη καποιου 'πνευματικου' τζουντο, περι ιθαγενειας τεχνολογιων και εφευρεσεων ...ισως ενδιαφερον για το πρωτο μισο του 20ου αιωνα. -
Ο χρήστης Professeur έγραψε:
....
Όσα άλογα και αν βάλει δεν θα ακούσω την ψυχούλα του γιατί δεν έχει....
.....Έχεις οδηγήσει (ή έστω ακούσει) ένα R32? Αν όντως υπάρχει η 'ψυχή' σε κάποια αυτοκίνητα τότε εδώ έχει καντάρια τέτοιας ! Αλλά εκτός αυτού θεωρώ ότι δεν πρέπει να μπλέκουμε τις βασικές ή μεσαίες εκδόσεις ενός οχήματος με αυτές όπου ο προϋπολογισμός τους είναι πιο χαλαρός (τις 'καλές'). Θεωρώ ότι σε ΚΑΘΕ μάρκα ΔΕΝ υπάρχει και πολύ ψυχή σε όλα τα μοντέλα (ειδικά τα βασικά). Μην είμαστε και απαιτητικοί. Και ο τραπεζικός λογαριασμός γεμάτος και αυτοκίνητο με πολύ ψυχή στο γκαράζ δεν γίνεται (και το κ---- στο μ---- και η ψυχή στον παράδεισο, δεν παίζει, που λένε και στο χωριό μου!)
Εχω οδηγήσει, αλλά δεν μπορούσα να το πάρω γνήσιο και δεν ήθελα μετατροπή...
Έκανα μια αληθινή παραβολή με το ίδιο κόστος και στην ίδια κατηγορία...δεν μίλησα για την 147 την gta...όπως και για το r32 αν και πάλι θα έπαιρνα την GTA...αλλά δεν μπορούσα να την πάρω γνήσια και δεν θα έπαιρνα μετατροπή... -
να κάνω μια απλή ερώτηση????
Το esp που είναι εφοδιασμένα και και τα 2 αυτοκίνητα απενεργοποιείτε πλήρως?
-
Ο χρήστης haris274 έγραψε:
να κάνω μια απλή ερώτηση????Το esp που είναι εφοδιασμένα και και τα 2 αυτοκίνητα απενεργοποιείτε πλήρως?
Όχι.-
Στο Golf μόνο μερικώς, αλλά παραμένει ίσως και πιο παρεμβατικό από της MiTo (με το DNA της Alfa στη θέση D φυσικά). -
οποτε δεν μπορεις να παιξεις στις στροφες.... αρα καμια στροφη μαλλον δεν θα αναστεναξει με τα συγκεκριμενα...
-
Ο χρήστης haris274 έγραψε:
οποτε δεν μπορεις να παιξεις στις στροφες.... αρα καμια στροφη μαλλον δεν θα αναστεναξει με τα συγκεκριμενα...Μην τα ισοπεδώνουμε όλα. Φυσικά και μπορείς να παίξεις. Μην περιμένεις γωνίες και ανάποδα τιμόνια με διάρκεια, αλλά και στα δυο αυτοκίνητα τα περιθώρια ευχαρίστησης είναι μεγάλα. Και επιπλέον, υπάρχει διαφορά σε αυτό που θεωρεί ο καθένας ως 'αναστενάζουν οι στροφές'.
Καλά τα... μπαντιλίκια, αλλά ένα αυτοκίνητο που σου επιτρέπει να στρίβεις με όσα και με απόλυτη σταθερότητα ή ελάχιστα υπερστροφικά (όπως τα δυο που συζητάμε), πληροφορώντας σε σωστά για το δρόμο, για μένα είναι εξίσου διασκεδαστικό. Ή και περισσότερο.
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Μην τα ισοπεδώνουμε όλα. Φυσικά και μπορείς να παίξεις. Μην περιμένεις γωνίες και ανάποδα τιμόνια με διάρκεια, αλλά και στα δυο αυτοκίνητα τα περιθώρια ευχαρίστησης είναι μεγάλα. Και επιπλέον, υπάρχει διαφορά σε αυτό που θεωρεί ο καθένας ως 'αναστενάζουν οι στροφές'.
Καλά τα... μπαντιλίκια, αλλά ένα αυτοκίνητο που σου επιτρέπει να στρίβεις με όσα και με απόλυτη σταθερότητα ή ελάχιστα υπερστροφικά (όπως τα δυο που συζητάμε), πληροφορώντας σε σωστά για το δρόμο, για μένα είναι εξίσου διασκεδαστικό. Ή και περισσότερο.
δεν μιλησα ουτε για αναποδα ουτε για μπαντιλικια... αλλα με το ελαχιστα υπερστροφικα επιτρεψε μου να διαφωνισω οπως και με τα οσα... γιατι με το μολις 'ξεκλειδωσεις' το τιμονι (και επαναλαμβανω οχι αναποδο) αλλα απλα μια διόρθωση θα επεμβει...
-
Ο χρήστης haris274 έγραψε:
Μην τα ισοπεδώνουμε όλα. Φυσικά και μπορείς να παίξεις. Μην περιμένεις γωνίες και ανάποδα τιμόνια με διάρκεια, αλλά και στα δυο αυτοκίνητα τα περιθώρια ευχαρίστησης είναι μεγάλα. Και επιπλέον, υπάρχει διαφορά σε αυτό που θεωρεί ο καθένας ως 'αναστενάζουν οι στροφές'.
Καλά τα... μπαντιλίκια, αλλά ένα αυτοκίνητο που σου επιτρέπει να στρίβεις με όσα και με απόλυτη σταθερότητα ή ελάχιστα υπερστροφικά (όπως τα δυο που συζητάμε), πληροφορώντας σε σωστά για το δρόμο, για μένα είναι εξίσου διασκεδαστικό. Ή και περισσότερο.
δεν μιλησα ουτε για αναποδα ουτε για μπαντιλικια... αλλα με το ελαχιστα υπερστροφικα επιτρεψε μου να διαφωνισω οπως και με τα οσα... γιατι με το μολις 'ξεκλειδωσεις' το τιμονι (και επαναλαμβανω οχι αναποδο) αλλα απλα μια διόρθωση θα επεμβει...
Όχι, δεν θα επέμβει για τόσο λίγο γλίστρημα. Επαναλαμβάνω, για το Golf στη θέση OFF (που δεν είναι OFF όπως είπα), και για τη MiTo με το DNA στη θέση D όλα αυτά.
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Μην τα ισοπεδώνουμε όλα. Φυσικά και μπορείς να παίξεις. Μην περιμένεις γωνίες και ανάποδα τιμόνια με διάρκεια, αλλά και στα δυο αυτοκίνητα τα περιθώρια ευχαρίστησης είναι μεγάλα. Και επιπλέον, υπάρχει διαφορά σε αυτό που θεωρεί ο καθένας ως 'αναστενάζουν οι στροφές'.
Καλά τα... μπαντιλίκια, αλλά ένα αυτοκίνητο που σου επιτρέπει να στρίβεις με όσα και με απόλυτη σταθερότητα ή ελάχιστα υπερστροφικά (όπως τα δυο που συζητάμε), πληροφορώντας σε σωστά για το δρόμο, για μένα είναι εξίσου διασκεδαστικό. Ή και περισσότερο.
δεν μιλησα ουτε για αναποδα ουτε για μπαντιλικια... αλλα με το ελαχιστα υπερστροφικα επιτρεψε μου να διαφωνισω οπως και με τα οσα... γιατι με το μολις 'ξεκλειδωσεις' το τιμονι (και επαναλαμβανω οχι αναποδο) αλλα απλα μια διόρθωση θα επεμβει...
Όχι, δεν θα επέμβει για τόσο λίγο γλίστρημα. Επαναλαμβάνω, για το Golf στη θέση OFF (που δεν είναι OFF όπως είπα), και για τη MiTo με το DNA στη θέση D όλα αυτά.
μηπως δε τα πιεσες αρκετα?
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
Μην τα ισοπεδώνουμε όλα. Φυσικά και μπορείς να παίξεις. Μην περιμένεις γωνίες και ανάποδα τιμόνια με διάρκεια, αλλά και στα δυο αυτοκίνητα τα περιθώρια ευχαρίστησης είναι μεγάλα. Και επιπλέον, υπάρχει διαφορά σε αυτό που θεωρεί ο καθένας ως 'αναστενάζουν οι στροφές'.
Καλά τα... μπαντιλίκια, αλλά ένα αυτοκίνητο που σου επιτρέπει να στρίβεις με όσα και με απόλυτη σταθερότητα ή ελάχιστα υπερστροφικά (όπως τα δυο που συζητάμε), πληροφορώντας σε σωστά για το δρόμο, για μένα είναι εξίσου διασκεδαστικό. Ή και περισσότερο.
δεν μιλησα ουτε για αναποδα ουτε για μπαντιλικια... αλλα με το ελαχιστα υπερστροφικα επιτρεψε μου να διαφωνισω οπως και με τα οσα... γιατι με το μολις 'ξεκλειδωσεις' το τιμονι (και επαναλαμβανω οχι αναποδο) αλλα απλα μια διόρθωση θα επεμβει...
Όχι, δεν θα επέμβει για τόσο λίγο γλίστρημα. Επαναλαμβάνω, για το Golf στη θέση OFF (που δεν είναι OFF όπως είπα), και για τη MiTo με το DNA στη θέση D όλα αυτά.
μηπως δε τα πιεσες αρκετα?
Εσύ τι λες;
-
λεω οτι μετα το AURIS, το χαος...
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Όχι, δεν θα επέμβει για τόσο λίγο γλίστρημα. Επαναλαμβάνω, για το Golf στη θέση OFF (που δεν είναι OFF όπως είπα), και για τη MiTo με το DNA στη θέση D όλα αυτά.
Μακάρι να είναι όπως τα λες... Πάντως εγώ τηρώ τις επιφυλάξεις μου...
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
λεω οτι μετα το AURIS, το χαος...κρατώ αυτή την δήλωση
-
Χωρίς παρεξήγηση αλλά μόλις βλέπω θέματα πχ 'να αναστενάξουν οι στροφές' σκέφτομαι πόσοι άτυχοι θα αναστενάξουν αν βρεθούν στον δρόμο τέτοιων οδηγών. Οι δημόσιοι δρόμοι δεν είναι πίστα και δεν είμαστε μόνοι μας σε αυτούς. Αν θέλετε να αναστενάξουν οι στορφές και οι ευθείες τότε καλό θα είναι να προτιμήσετε μια πίστα για το καλό όλων.
Συγχωρήστε το off topic μου αλλά και εγώ στο παρελθόν οδηγούσα με την ταυτότητα στο στόμα και τώρα καταλαβαίνω το λάθος μου.
-
Ο χρήστης Paris.gr έγραψε:
Χωρίς παρεξήγηση αλλά μόλις βλέπω θέματα πχ 'να αναστενάξουν οι στροφές' σκέφτομαι πόσοι άτυχοι θα αναστενάξουν αν βρεθούν στον δρόμο τέτοιων οδηγών. Οι δημόσιοι δρόμοι δεν είναι πίστα και δεν είμαστε μόνοι μας σε αυτούς. Αν θέλετε να αναστενάξουν οι στορφές και οι ευθείες τότε καλό θα είναι να προτιμήσετε μια πίστα για το καλό όλων.Συγχωρήστε το off topic μου αλλά και εγώ στο παρελθόν οδηγούσα με την ταυτότητα στο στόμα και τώρα καταλαβαίνω το λάθος μου.
+1
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
οποτε δεν μπορεις να παιξεις στις στροφες.... αρα καμια στροφη μαλλον δεν θα αναστεναξει με τα συγκεκριμενα...
Μην τα ισοπεδώνουμε όλα. Φυσικά και μπορείς να παίξεις. Μην περιμένεις γωνίες και ανάποδα τιμόνια με διάρκεια, αλλά και στα δυο αυτοκίνητα τα περιθώρια ευχαρίστησης είναι μεγάλα. Και επιπλέον, υπάρχει διαφορά σε αυτό που θεωρεί ο καθένας ως 'αναστενάζουν οι στροφές'.
Καλά τα... μπαντιλίκια, αλλά ένα αυτοκίνητο που σου επιτρέπει να στρίβεις με όσα και με απόλυτη σταθερότητα ή ελάχιστα υπερστροφικά (όπως τα δυο που συζητάμε), πληροφορώντας σε σωστά για το δρόμο, για μένα είναι εξίσου διασκεδαστικό. Ή και περισσότερο.
Πολύ βασικό θέμα!
Η αλήθεια είναι οτι πολλοί από μας γκρινιάζουμε για την μη απενεργοποίηση των συστημάτων ασφαλείας, τη στιγμή που κάμποσοι ΟΥΔΕΠΟΤΕ θα επιχειρήσουμε 'γωνίες' πισωκίνητων... Ένα καλό πλαίσιο-τιμόνι και μια ρυθμισμένη ανάρτηση μπορούν να σου επιτρέψουν να τοποθετηθείς με @@ στη στροφή...κι αυτό επίσης είναι απόλαυση...
-
Mito γιατι golf =
Θα αναστενάξουν οι στροφές! Golf VI 160ps vs MiTo 155ps