-
Καλησπέρα σε όλους!!! Είμαι νέο μέλος και θα ήθελα κάποιες συμβουλές. Τον Ιανουάριο του 2008 αγόρασα το JETTA 1.4 Tsi. Όλα πήγαιναν μια χαρά, ώσπου μια μέρα (τέλη Αυγούστου 2008) άναψε στον πίνακα οργάνων η ενδεικτική λυχνία της θερμοκρασίας. Τελικά, είχε αδειάσει το δοχείο (coolant) με το υγρό του ψυγείου. Το πήγα στην αντιπροσωπεία, αλλά δεν φαινόταν να χάνει υγρά από πουθενά. Το αποτέλεσμα ήταν, ότι πριν λίγες μέρες (Νοέμβριος δηλ. 3 μήνες μετά) ανακάλυψαν ότι το νερό περνάει στον κύλινδρο, αλλά λόγω της μικρής ποσότητας εξατμίζεται , οπότε τα λάδια παραμένουν ανέπαφα.
Η απάντηση της Kosmocar, ήταν ότι θα λύσουν τη μηχανή και θα αντικαταστήσουν τη φλάντζα και σε περίπτωση που έχει στρεβλώσει....το καπάκι της μηχανής. Όπως καταλαβαίνεται δεν δέχτηκα να πειράξουν τη μηχανή και ζήτησα άμεσα αντικατάστασή της. Είμαι διατεθειμένος, σε περίπτωση που δεν ικανοποιηθεί το αίτημα μου, να υποβάλλω επιστολή στο αρμόδιο τμήμα της Γερμανίας. Θα υπάρξει κάποιο αποτέλεσμα ή χαμένος κόπος??? -
Καλησπέρα σε όλους!!! Είμαι νέο μέλος και θα ήθελα κάποιες συμβουλές. Τον Ιανουάριο του 2008 αγόρασα το JETTA 1.4 Tsi. Όλα πήγαιναν μια χαρά, ώσπου μια μέρα (τέλη Αυγούστου 2008) άναψε στον πίνακα οργάνων η ενδεικτική λυχνία της θερμοκρασίας. Τελικά, είχε αδειάσει το δοχείο (coolant) με το υγρό του ψυγείου. Το πήγα στην αντιπροσωπεία, αλλά δεν φαινόταν να χάνει υγρά από πουθενά. Το αποτέλεσμα ήταν, ότι πριν λίγες μέρες (Νοέμβριος δηλ. 3 μήνες μετά) ανακάλυψαν ότι το νερό περνάει στον κύλινδρο, αλλά λόγω της μικρής ποσότητας εξατμίζεται , οπότε τα λάδια παραμένουν ανέπαφα.
Η απάντηση της Kosmocar, ήταν ότι θα λύσουν τη μηχανή και θα αντικαταστήσουν τη φλάντζα και σε περίπτωση που έχει στρεβλώσει....το καπάκι της μηχανής. Όπως καταλαβαίνεται δεν δέχτηκα να πειράξουν τη μηχανή και ζήτησα άμεσα αντικατάστασή της. Είμαι διατεθειμένος, σε περίπτωση που δεν ικανοποιηθεί το αίτημα μου, να υποβάλλω επιστολή στο αρμόδιο τμήμα της Γερμανίας. Θα υπάρξει κάποιο αποτέλεσμα ή χαμένος κόπος??? -
Καλησπέρα σε όλους!!! Είμαι νέο μέλος και θα ήθελα κάποιες συμβουλές. Τον Ιανουάριο του 2008 αγόρασα το JETTA 1.4 Tsi. Όλα πήγαιναν μια χαρά, ώσπου μια μέρα (τέλη Αυγούστου 2008) άναψε στον πίνακα οργάνων η ενδεικτική λυχνία της θερμοκρασίας. Τελικά, είχε αδειάσει το δοχείο (coolant) με το υγρό του ψυγείου. Το πήγα στην αντιπροσωπεία, αλλά δεν φαινόταν να χάνει υγρά από πουθενά. Το αποτέλεσμα ήταν, ότι πριν λίγες μέρες (Νοέμβριος δηλ. 3 μήνες μετά) ανακάλυψαν ότι το νερό περνάει στον κύλινδρο, αλλά λόγω της μικρής ποσότητας εξατμίζεται , οπότε τα λάδια παραμένουν ανέπαφα.
Η απάντηση της Kosmocar, ήταν ότι θα λύσουν τη μηχανή και θα αντικαταστήσουν τη φλάντζα και σε περίπτωση που έχει στρεβλώσει....το καπάκι της μηχανής. Όπως καταλαβαίνεται δεν δέχτηκα να πειράξουν τη μηχανή και ζήτησα άμεσα αντικατάστασή της. Είμαι διατεθειμένος, σε περίπτωση που δεν ικανοποιηθεί το αίτημα μου, να υποβάλλω επιστολή στο αρμόδιο τμήμα της Γερμανίας. Θα υπάρξει κάποιο αποτέλεσμα ή χαμένος κόπος??? -
Δύσκολο να στο αλλάξουν όλο το μοτέρ. Σε περίπτωση φίλου με πόλο που χρειάστηκε αλλαγή η κεφαλή, μόνο αυτή έφαγε σουτ, το μπλοκ έμεινε το ίδιο...
-
Ο χρήστης pchronis97 έγραψε:
Καλησπέρα σε όλους!!! Είμαι νέο μέλος και θα ήθελα κάποιες συμβουλές. Τον Ιανουάριο του 2008 αγόρασα το JETTA 1.4 Tsi. Όλα πήγαιναν μια χαρά, ώσπου μια μέρα (τέλη Αυγούστου 2008) άναψε στον πίνακα οργάνων η ενδεικτική λυχνία της θερμοκρασίας. Τελικά, είχε αδειάσει το δοχείο (coolant) με το υγρό του ψυγείου. Το πήγα στην αντιπροσωπεία, αλλά δεν φαινόταν να χάνει υγρά από πουθενά. Το αποτέλεσμα ήταν, ότι πριν λίγες μέρες (Νοέμβριος δηλ. 3 μήνες μετά) ανακάλυψαν ότι το νερό περνάει στον κύλινδρο, αλλά λόγω της μικρής ποσότητας εξατμίζεται , οπότε τα λάδια παραμένουν ανέπαφα.
Η απάντηση της Kosmocar, ήταν ότι θα λύσουν τη μηχανή και θα αντικαταστήσουν τη φλάντζα και σε περίπτωση που έχει στρεβλώσει....το καπάκι της μηχανής. Όπως καταλαβαίνεται δεν δέχτηκα να πειράξουν τη μηχανή και ζήτησα άμεσα αντικατάστασή της. Είμαι διατεθειμένος, σε περίπτωση που δεν ικανοποιηθεί το αίτημα μου, να υποβάλλω επιστολή στο αρμόδιο τμήμα της Γερμανίας. Θα υπάρξει κάποιο αποτέλεσμα ή χαμένος κόπος???Με το συμπαθειο κιολας, αλλα αν απο καθε τερτιπι που μπορει να εβγαζε ο καθε κινητηρας ο καθενας ζητουσε καινουργιο κινητηρα... τοτε το Jetta και το καθε Jetta η θα κοστιζε το τριπλασιο στην τιμη η απλα σε καποια φαση σε 1-2 χρονια ολονων τα αμαξια θα αχρηστευονταν (εφοσον κανεις δεν θα δεχοταν πειραγμα στον κινητηρα).
Η αντιπροσωπεια σου φερθηκε οπως επρεπε και προσφερθηκε να σου φτιαξει την βλαβη. Τωρα αν εσυ δεν θες ειναι δικο σου το προβλημα... -
Kαι μια ερώτηση, από τον Ιανουάριο μέχρι τον Αύγουστο το έφαγε το ψυκτικό ή μέσα σε μια βδομάδα πχ;
-
Το πρόβλημα είναι ότι επί τρεις μήνες που προσπαθούσαν να εντοπίσουν τη βλάβη, το αυτοκίνητο έκανε χιλιόμετρα... Μου εγγυάται κανείς τεχνικός της VW, ότι δεν έχει πειραχτεί κανένα άλλο ζωτικό εξάρτημα του κινητήρα(βαλβίδες, ωστήρια κ.λ.π)??? Συνολικά έχω καταναλώσει 22 λίτρα ψυκτικού υγρού...Ξέχασα να αναφέρω ότι στα πλαίσια του ελέγχου της βλάβης, μου αντικατέστησαν την τρόμπα νερού(μήπως ή διαρροή ήταν από εκεί), με αποτέλεσμα να χυθούν όλα τα υγρά από το δοχείο και το ψυγείο...και είναι λογικό. Το αφύσικο, όμως είναι ότι όταν πήγα να παραλάβω το αυτοκίνητο μου ζήτησαν να πληρώσει 35€ για την αντικατάσταση του ψυκτικό υγρού...λες και ευθύνομαι εγώ για τη βλάβη!!! Μου είπαν ότι το υγρό δεν καλύπτεται από την εγγύηση(...αν είναι δυνατόν).
-
Αν έκαψες 22 λίτρα αντιπηκτικού να ζητήσεις παράταση εγγύησης για τον καταλύτη ή έλεγχο/αντικατάσταση.
-
Άλλη μια σκηνή στο γαϊτανάκι των προβληματικών κινητήρων TSi. Προσωπικα βλέπω ότι ο φίλος έχει δίκιο και ηθικά και νομικά αφού δικαιούται λόγω πραγματικού ελαττώματος στον κατακαίνουργο κινητήρα να ζητήσει αντικατάσταση και όχι επισκευή. Η επισκευή αφορά συνήθη φθορά εντός εγγύησης ενώ η προστασία που αναφέρω προκύπτει κατευθείαν από τον Αστικό Κώδικα. Ρώτησε κανένα δικηγόρο και θα σου πει...
Έλεος όμως με τα προβληματικά προίόντα της VW. Και εγώ που είχα κοζάρει ένα PLus TSi, κρύωσα και δεν πλησιάζω. Ας τα βελτιώσουν πρώτα και τα λέμε... -
Ο χρήστης kalmik έγραψε:
Άλλη μια σκηνή στο γαϊτανάκι των προβληματικών κινητήρων TSi. Προσωπικα βλέπω ότι ο φίλος έχει δίκιο και ηθικά και νομικά αφού δικαιούται λόγω πραγματικού ελαττώματος στον κατακαίνουργο κινητήρα να ζητήσει αντικατάσταση και όχι επισκευή. Η επισκευή αφορά συνήθη φθορά εντός εγγύησης ενώ η προστασία που αναφέρω προκύπτει κατευθείαν από τον Αστικό Κώδικα. Ρώτησε κανένα δικηγόρο και θα σου πει...
Έλεος όμως με τα προβληματικά προίόντα της VW. Και εγώ που είχα κοζάρει ένα PLus TSi, κρύωσα και δεν πλησιάζω. Ας τα βελτιώσουν πρώτα και τα λέμε...Μόνο οι TSi χάνουν ψυκτικά ρε συ; Πωπω, ώρες ώρες αυτό το πράγμα γίνεται κουραστικό.
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Μόνο οι TSi χάνουν ψυκτικά ρε συ; Πωπω, ώρες ώρες αυτό το πράγμα γίνεται κουραστικό.
+1
Και οχι μονο ωρες-ωρες. Και λεπτα-λεπτα θα ελεγα...
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Μόνο οι TSi χάνουν ψυκτικά ρε συ; Πωπω, ώρες ώρες αυτό το πράγμα γίνεται κουραστικό.
Για καινούργιο αυτοκινητο να χάνει ψυκτικό υγρό, ε, αυτό μας παραπέμπει σε φιατάκι 127 του 1980...
-
Ο χρήστης kalmik έγραψε:
Για καινούργιο αυτοκινητο να χάνει ψυκτικό υγρό, ε, αυτό μας παραπέμπει σε φιατάκι 127 του 1980...
E ετυχε! Τι να κανουμε τωρα?
Δε σημαινει πως το προβλημα θα παρουσιαζεται σε ολα τα tsi ... -
Ο χρήστης kalmik έγραψε:
Άλλη μια σκηνή στο γαϊτανάκι των προβληματικών κινητήρων TSi.Ποιος ηρθε;
-
Γιατί δεν τους αφήνεις να στο φτιάξουν και να δεις πως θα πάει? Ένα Πόλο που είχα έβγαλε 3 σημαντικές βλάβες μέσα σε 2 χρόνια. Από εκεί και έπειτα όμως τα επόμενα 7 χρόνια δεν έκανε κιχ.
Άλλωστε αφού το πήρες αρχές 2008 έχεις ακόμη τουλάχιστον ένα γεμάτο χρόνο εγγύηση (ή άλλους 3 αν πήρες και την επέκταση) οπότε φτιάξτο και βλέπεις πως θα πάει. Μπορεί όντως η ζημιά να είναι μικρή.
Για το άγχος σου αν έχει πάθει κάτι τίποτα άλλο ΑΝ δεν είχε στεγνώσει εντελώς από ψυκτικό για πολλά χλμ τότε δεν έχεις πρόβλημα. Μην νομίζεις ότι τα εσωτερικά των κινητήρων είναι χάρτινα εκτός του ότι υπάρχουν πολλές ασφαλιστικές δικλείδες και ενδείξεις για να αυτοπροστατευθούν από τέτοιου είδους βλάβες. Οπότε κάνε την επισκευή και δες τι εξέλιξη θα έχει ο κινητήρας...Τώρα το ότι οι TSI γενικά είναι αναξιόπιστα μοτέρ και συνήθως 1 στα 2 δεν βγάζει πάνω από 30000 χλμ ή ότι 2 στα 3 εκρήγνυνται και σκοτώνουν τον ιδιοκτήτη τους με μια κατακέφαλη πιστονιά αφού πρώτα το τούρμπο τους περάσει μέσα από το στομάχι και ο κομπρέσορας τους πολτοποιήσει τα κάτω άκρα, αυτό είναι γνωστό τοις πάσι. Ειδικά όσοι δεν είναι κάτοχοι το γνωρίζουν από πρώτο χέρι ...
-
Ο χρήστης kalmik έγραψε:
Μόνο οι TSi χάνουν ψυκτικά ρε συ; Πωπω, ώρες ώρες αυτό το πράγμα γίνεται κουραστικό.
Για καινούργιο αυτοκινητο να χάνει ψυκτικό υγρό, ε, αυτό μας παραπέμπει σε φιατάκι 127 του 1980...
Στα κολλημένα (όσον αφορά τα αυτοκίνητα) μυαλά, ναι. Αυτά συμβαίνουν σε ΟΛΕΣ τις μάρκες, ακόμα και στις πιο αξιόπιστες. Ούτε είναι κάτι που αποδίδεται στην τεχνολογία των TSi. Μπορείς να κράξεις άλλες βλακείες των φάουβε, αλλά τουλάχιστον στο θέμα του μοτέρ έπαιξε και κέρδισε.
-
Ναι,κοιτα δεν χρειαζεται να ειναι TSI για να το παθει αυτο...καλυτερα να πας να σου το φτιαξουν και θα εισαι κομπλε...δν ειναι και τοσο σοβαρο.
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
... αλλά τουλάχιστον στο θέμα του μοτέρ έπαιξε και κέρδισε.Κέρδισε προς το παρόν αφού απολαμβάνει υψηλότερες του ανταγωνισμού ,πωλήσεις.
Μένει να δούμε αν κερδίσει και μακρυπρόθεσμα στην εξέλιξη του χρόνου,όσον αφορά την αξιοπιστία (ή στο 2ο και 3ο χέρι αν θέλετε στα 120000-150000χλμ).Είναι και αυτό ένα ζήτημα είτε αρέσει είτε όχι.
Κερδίθηκε δηλαδή (και πάντα κατά τη γνώμη μου) το εύκολο 'τμήμα του στοιχήματος'.
Συγγνώμη για την οφ τόπικ παρέμβαση.
-
Ο χρήστης swift b.p.m έγραψε:
... αλλά τουλάχιστον στο θέμα του μοτέρ έπαιξε και κέρδισε.
Κέρδισε προς το παρόν αφού απολαμβάνει υψηλότερες του ανταγωνισμού ,πωλήσεις.
Μένει να δούμε αν κερδίσει και μακρυπρόθεσμα στην εξέλιξη του χρόνου,όσον αφορά την αξιοπιστία (ή στο 2ο και 3ο χέρι αν θέλετε στα 120000-150000χλμ).Είναι και αυτό ένα ζήτημα είτε αρέσει είτε όχι.
Κερδίθηκε δηλαδή (και πάντα κατά τη γνώμη μου) το εύκολο 'τμήμα του στοιχήματος'.
Συγγνώμη για την οφ τόπικ παρέμβαση.
για ποσες ακομα δεκαετιες θα κινδυνολογουμε για τους υπερτροφοδοτουμενους? Ποσες χιλιετηριδες θα πρεπει να περασουν για να αποδειχτουν? Ουτε καινουργιο φρουτο ειναι, ουτε καμια περιεργη τεχνολογια... και κυκλοφορουν turbakiα δεκαετιας και πλεον χωρις καποιο ιδιαιτερο προβλημα. Δεν βλεπω τον λογο να υπαρχουν αμφιβολιες... και αν κατι υπάρχει... τοτε δεν εχει να κανει με το turbo αλλα γενικοτερα με τους κινητηρες του Vag Group (οι FSi ας πουμε βγηκαν ολιγον ξυνοι και ας ηταν ατμοσφαιρα)
-
Οι υπερτροφοδοτούμενοι γενικά ναι. Οι διπλουπερτροφοδοτούμενοι όμως, ούτε χιλιετηρίδες έχουν στην πλάτη τους, ούτε δεκαετίες.
Υ.Γ. Πόσες 959 βλέπετε στους δρόμους να κυκλοφορούν;
ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΣΕ VW JETTA 1.4 Tsi