Το πρόβλημα είναι ότι επί τρεις μήνες που προσπαθούσαν να εντοπίσουν τη βλάβη, το αυτοκίνητο έκανε χιλιόμετρα... Μου εγγυάται κανείς τεχνικός της VW, ότι δεν έχει πειραχτεί κανένα άλλο ζωτικό εξάρτημα του κινητήρα(βαλβίδες, ωστήρια κ.λ.π)??? Συνολικά έχω καταναλώσει 22 λίτρα ψυκτικού υγρού...Ξέχασα να αναφέρω ότι στα πλαίσια του ελέγχου της βλάβης, μου αντικατέστησαν την τρόμπα νερού(μήπως ή διαρροή ήταν από εκεί), με αποτέλεσμα να χυθούν όλα τα υγρά από το δοχείο και το ψυγείο...και είναι λογικό. Το αφύσικο, όμως είναι ότι όταν πήγα να παραλάβω το αυτοκίνητο μου ζήτησαν να πληρώσει 35€ για την αντικατάσταση του ψυκτικό υγρού...λες και ευθύνομαι εγώ για τη βλάβη!!! Μου είπαν ότι το υγρό δεν καλύπτεται από την εγγύηση(...αν είναι δυνατόν).
Latest posts made by pchronis97
-
RE: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΣΕ VW JETTA 1.4 Tsi
-
ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΣΕ VW JETTA 1.4 Tsi
Καλησπέρα σε όλους!!! Είμαι νέο μέλος και θα ήθελα κάποιες συμβουλές. Τον Ιανουάριο του 2008 αγόρασα το JETTA 1.4 Tsi. Όλα πήγαιναν μια χαρά, ώσπου μια μέρα (τέλη Αυγούστου 2008) άναψε στον πίνακα οργάνων η ενδεικτική λυχνία της θερμοκρασίας. Τελικά, είχε αδειάσει το δοχείο (coolant) με το υγρό του ψυγείου. Το πήγα στην αντιπροσωπεία, αλλά δεν φαινόταν να χάνει υγρά από πουθενά. Το αποτέλεσμα ήταν, ότι πριν λίγες μέρες (Νοέμβριος δηλ. 3 μήνες μετά) ανακάλυψαν ότι το νερό περνάει στον κύλινδρο, αλλά λόγω της μικρής ποσότητας εξατμίζεται , οπότε τα λάδια παραμένουν ανέπαφα.
Η απάντηση της Kosmocar, ήταν ότι θα λύσουν τη μηχανή και θα αντικαταστήσουν τη φλάντζα και σε περίπτωση που έχει στρεβλώσει....το καπάκι της μηχανής. Όπως καταλαβαίνεται δεν δέχτηκα να πειράξουν τη μηχανή και ζήτησα άμεσα αντικατάστασή της. Είμαι διατεθειμένος, σε περίπτωση που δεν ικανοποιηθεί το αίτημα μου, να υποβάλλω επιστολή στο αρμόδιο τμήμα της Γερμανίας. Θα υπάρξει κάποιο αποτέλεσμα ή χαμένος κόπος??? -
RE: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΣΕ VW JETTA 1.4 Tsi
Καλησπέρα σε όλους!!! Είμαι νέο μέλος και θα ήθελα κάποιες συμβουλές. Τον Ιανουάριο του 2008 αγόρασα το JETTA 1.4 Tsi. Όλα πήγαιναν μια χαρά, ώσπου μια μέρα (τέλη Αυγούστου 2008) άναψε στον πίνακα οργάνων η ενδεικτική λυχνία της θερμοκρασίας. Τελικά, είχε αδειάσει το δοχείο (coolant) με το υγρό του ψυγείου. Το πήγα στην αντιπροσωπεία, αλλά δεν φαινόταν να χάνει υγρά από πουθενά. Το αποτέλεσμα ήταν, ότι πριν λίγες μέρες (Νοέμβριος δηλ. 3 μήνες μετά) ανακάλυψαν ότι το νερό περνάει στον κύλινδρο, αλλά λόγω της μικρής ποσότητας εξατμίζεται , οπότε τα λάδια παραμένουν ανέπαφα.
Η απάντηση της Kosmocar, ήταν ότι θα λύσουν τη μηχανή και θα αντικαταστήσουν τη φλάντζα και σε περίπτωση που έχει στρεβλώσει....το καπάκι της μηχανής. Όπως καταλαβαίνεται δεν δέχτηκα να πειράξουν τη μηχανή και ζήτησα άμεσα αντικατάστασή της. Είμαι διατεθειμένος, σε περίπτωση που δεν ικανοποιηθεί το αίτημα μου, να υποβάλλω επιστολή στο αρμόδιο τμήμα της Γερμανίας. Θα υπάρξει κάποιο αποτέλεσμα ή χαμένος κόπος???