-
Ο χρήστης voulah έγραψε:
Καλησπέρα! Έχω ένα Corsa 1400 και θέλω να αλλάξω λάστιχα. Οι διαστάσεις είναι 175/65/R14.
Μου είπαν για continental eco contact 2 ή3 (έχουν κάποια διαφορά μεταξύ τους?) στα 260 ευρώ.
Θα ήθελα να ρωτήσω τη γνώμη σας για τα συγκεκριμένα λάστιχα.
Κινούμαι κυρίως στην πόλη!
Ευχαριστώ πολύ!!!Καλώς ήλθες !
Πολλά και διάφορα στη διάσταση αυτή θα βρεις εδώ...
Προτίμησε πάντως κάποια που να έχουν ΔΟΚΙΜΑΣΜΕΝΑ καλή απόδοση (βλ. εδώ και τη δοκιμή του ADAC για τη δική σου ακριβώς διάσταση) ... -
Ο χρήστης Govus έγραψε:
... τα R-S2 φαινονται.. .ενδιαφεροντα!!
τα F1 δεν εχουν για το δικο μου load..ποιο το προβλημα αν αλλαξω αυτα τα νουμερα?Αν δεν πέσεις κάτω από τον ενδεικνυόμενο για σένα δείκτη φορτίου, μάλλον δεν έχεις πρόβλημα. Τώρα, αν ανέβεις από 91 σε 95 (τόσο δεν έχουν τα F1 ; ), πάλι δεν υπάρχει πρόβλημα ...
Σωστά, προς τα πάνω δεν έχεις πρόβλημα.
Με μεγαλύτερο δείκτη φορτίου ή και ταχύτητας θα έχεις σίγουρα σκληρότερο σκελετό. Η γόμα μπορεί και να μην αλλάζει μεταξύ W και Y... ανάλογα την εταιρεία.
για τα R-S2- Τα S2000 CR φοράνε πλέον RE070 tires, 215/45R17 front and 255/40R17 rear
http://corporate.honda.com/press/article.aspx?id=4099
http://www.bridgestonetire.com/tiresele ... ct_ID=1082
- Τα S2000 CR φοράνε πλέον RE070 tires, 215/45R17 front and 255/40R17 rear
-
Ο χρήστης voulah έγραψε:
Καλησπέρα! Έχω ένα Corsa 1400 και θέλω να αλλάξω λάστιχα. Οι διαστάσεις είναι 175/65/R14.Μου είπαν για continental eco contact 2 ή3 (έχουν κάποια διαφορά μεταξύ τους?) στα 260 ευρώ.
Θα ήθελα να ρωτήσω τη γνώμη σας για τα συγκεκριμένα λάστιχα.
Κινούμαι κυρίως στην πόλη!
Ευχαριστώ πολύ!!!
175/60/R14 ή 175/70/R14.. μήπως είναι πιο φθηνά;
-
Ο χρήστης chemic έγραψε:
Καλησπέρα! Έχω ένα Corsa 1400 και θέλω να αλλάξω λάστιχα. Οι διαστάσεις είναι 175/65/R14.
Μου είπαν για continental eco contact 2 ή3 (έχουν κάποια διαφορά μεταξύ τους?) στα 260 ευρώ.
Θα ήθελα να ρωτήσω τη γνώμη σας για τα συγκεκριμένα λάστιχα.
Κινούμαι κυρίως στην πόλη!
Ευχαριστώ πολύ!!!
175/60/R14 ή 175/70/R14.. μήπως είναι πιο φθηνά;
Τα 175/60R14 είναι πιο ακριβά. Τα 175/70R14 θα μεγαλώσουν υπερβολικά τη διάμετρο του τροχού.
Μπορείς να πας σε 185/60R14 (αν έχεις ζάντα πλάτους 5,5'', που είναι το πιθανότερο) με το ίδιο περίπου κόστος (γύρω στα 250 ευρώ). Εγώ στη θέση σου αυτό θα έκανα. Σημείωσε ότι η διάσταση αυτή ειναι πολύ κοινή και θα βρεις λάστιχα από 200 μέχρι 300 ευρώ η τετράδα. -
Αυτά τα RE-70 πολύ σε ημισλίκ φέρνουν σε όψη. Ο δείκτης φθοράς που είναι μόνο 140 τα κάνει πολύ ειδικά λάστιχα. Βέβαια και η έκδοση του μοντέλου για το οποίο φτιάχτηκαν έχει ειδικό προσανατολισμό...
-
Ο χρήστης Govus έγραψε:
Καλησπέρα! Έχω ένα Corsa 1400 και θέλω να αλλάξω λάστιχα. Οι διαστάσεις είναι 175/65/R14.
Μου είπαν για continental eco contact 2 ή3 (έχουν κάποια διαφορά μεταξύ τους?) στα 260 ευρώ.
Θα ήθελα να ρωτήσω τη γνώμη σας για τα συγκεκριμένα λάστιχα.
Κινούμαι κυρίως στην πόλη!
Ευχαριστώ πολύ!!!Καλώς ήλθες !
Πολλά και διάφορα στη διάσταση αυτή θα βρεις εδώ...
Προτίμησε πάντως κάποια που να έχουν ΔΟΚΙΜΑΣΜΕΝΑ καλή απόδοση (βλ. εδώ και τη δοκιμή του ADAC για τη δική σου ακριβώς διάσταση) ...Μήπως να μας έλεγες και τι σημαίνουν όσα βλέπουμε στο συγκριτικό;
-
Το Σεπτέμβιο φόρεσα στο matiz τα pirelli 3000 155/65-13 .
Θετικά:
α) έχει μειωθεί αισθητά η υποστροφή μόλλον λόγω σκληρών πλαϊνών ( προηγούμενο λάστιχο continental)
β)προειδοποιούν νωρίς για επερχόμενη απώλεια πρόσφυσης.Αρνητικά:
α)Απογοητευτική συμπεριφορά σε τυπικό βρεγμένο ελλ.οδόστρωμα, μέτρια απαγωγή νερού , μετριότατο κράτημα ( σε σχέση με τα continental).
β)Χρειάζονται συμπλήρωμα αέρα κάθε 1000xlm , τα conti κάθε 2000+Ελπίζω τουλάχιστον να επιδείξουν αντοχή στη φθορά γιατι αλλιώς ξανά δεν...
-
Ο χρήστης Govus έγραψε:
Το έγραψα και στο thread της BMW...
Μιλούσα πριν από λίγο με τον πατέρα μου και με ρώτησε αν μπορώ να φανταστώ πόσο μπορεί να κάνουν τα λάστιχα του X5 (του τελευταίου). Λέω λοιπόν και γω χωρίς να το πολυσκεφτώ 1200 €... Χαχαχαχαχαχαχαχα
2500 € κάνουν! (στη BMW) Αυτά είναι...Αποκλείεται να κάνουν τόσο, εκτός αν μιλάμε για τα 'αλεξίσφαιρα' της έκδοσης Security ...
Επιπλέον, γιατί να πάει κάποιος στην αντιπροσωπεία για λάστιχα ;!Και όμως τόσο τα χρεώνει η BMW και αν δεν κάνω λάθος πρόκειται για ελαστικά που τοποθετούνται αποκλειστικά στα X5.
Το αμάξι δεν είναι δικό μου, είναι συγγενικού μου προσώπου με πολύυυυυυυυ μεγάλο εισόδημα, οπότε πάντα ψωνίζει το καλύτερο και μια κι έξω από τον επίσημο έμπορο. -
Ποια είναι η γνώμη σας για τα Goodyear OptiGrip σε διάσταση 205/55/16
-
Ξέχασα ν'αναφέρω εντυπώσεις από τα Turanza που τα οδήγησα για κάμποσα χιλιόμετρα στο...ασθενικό GPunto της εταιρείας (με 77 ατίθασα άτια... ).
Διάσταση, 175/65/15, αν θυμάμαι σωστά... Καταρχήν, μετά το θάψιμο που είχε πέσει για τα εν λόγω, όπου κι αν έχω διαβάσει, πήγαινα πολύ φυλαγμένα στην αρχή... Μόλις όμως του πήρα τον αέρα (σε...κατηφόρα μόνον! ), με εξέπληξε τόσο το αυτοκίνητο , όσο και η συμπεριφορά των ελαστικών! Καταρχάς, το τιμόνι που έχει θαφτεί τόσο πολύ, μου φάνηκε μια χαρά! Ναι, δεν είναι και ο μεγαλύτερος...καταδότης, παρόλα αυτά, για μένα δεν θ'αποτελούσε καν πρόβλημα! Επίσης, μου άρεσε η ανάρτηση, που σου επέτρεπε να μπαίνεις με ΠΟΛΛΑ στις στροφές, ενώ παράλληλα ήταν ενδοτικότατη και καθόλου κουραστική.
Η μεγαλύτερη έκπληξη τα ελαστικά: οδήγησα σε στεγνό, σε λίγη βροχή, σε γλίτσα, σε ρίχνω-κουβάδες-βροχή, σε χιόνι (πριν κάνα 20ήμερο, χιόνισε Μέτσοβο για πρώτη φορά φέτος! ) και μπορώ να πω πως ήταν ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ , παρόλα τα 20Κ ΠΟΛΥ σκληρά χιλιόμετρα! Μου έκαναν τόσο καλή εντύπωση, που άρχισα να το σκέφτομαι για το δικό μου!Ενώ μέχρι τώρα τα απέρριπτα κατευθείαν!
Ακόμη δεν έχω αλλάξει , μέχρι στιγμής πρώτα έχω τα Exalto, να δούμε και τι τιμή θα μου γίνει από γνωστό στα Γιάννενα, που ανεβαίνω πάλι από βδομάδα, λόγω δουλειάς... -
Ο χρήστης mousatos έγραψε:
Το Σεπτέμβιο φόρεσα στο matiz τα pirelli 3000 155/65-13 .
α) έχει μειωθεί αισθητά η υποστροφή μόλλον λόγω σκληρών πλαϊνών ( προηγούμενο λάστιχο continental)
β)προειδοποιούν νωρίς για επερχόμενη απώλεια πρόσφυσης.Δεν διαφωνώ με την παρατήρησή σου αλλά απλά σκέφτηκα κι έναν εναλλακτικό τρόπο δικαιολόγησης. Είναι δυνατόν το νέο ελαστικό να συμπεριφέρεται με διαφορετικό τρόπο στο φορτίο οπότε ίσως αυτά στον πίσω άξονα που δέχονται πολύ μικρότερο φορτίο να γλυστράνε πιο πολύ. Ίσως λοιπόν να μην μειώθηκε η υποστροφή αλλά να αυξήθηκε η υπερστροφική τάση του πίσω μέρους μεταβάλλοντας/βελτιώνοντας το ζύγισμα...
-
έχει δοκιμάσει κανείς τα Pirelli Cinturato P4? Σε συγκριτικά βγαίνουν τα καλύτερα σε διαστάσεις που θέλεις φίλε μου για το Corsa. Αυτά σκέφτομαι να βάλω και εγώ σε 175/70/R13 στο nissanακι μου
-
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
Ξέχασα ν'αναφέρω εντυπώσεις από τα Turanza που τα οδήγησα για κάμποσα χιλιόμετρα στο...ασθενικό GPunto της εταιρείας (με 77 ατίθασα άτια... ).
Διάσταση, 175/65/15, αν θυμάμαι σωστά... Καταρχήν, μετά το θάψιμο που είχε πέσει για τα εν λόγω, όπου κι αν έχω διαβάσει, πήγαινα πολύ φυλαγμένα στην αρχή... Μόλις όμως του πήρα τον αέρα (σε...κατηφόρα μόνον! ), με εξέπληξε τόσο το αυτοκίνητο , όσο και η συμπεριφορά των ελαστικών! Καταρχάς, το τιμόνι που έχει θαφτεί τόσο πολύ, μου φάνηκε μια χαρά! Ναι, δεν είναι και ο μεγαλύτερος...καταδότης, παρόλα αυτά, για μένα δεν θ'αποτελούσε καν πρόβλημα! Επίσης, μου άρεσε η ανάρτηση, που σου επέτρεπε να μπαίνεις με ΠΟΛΛΑ στις στροφές, ενώ παράλληλα ήταν ενδοτικότατη και καθόλου κουραστική.
Η μεγαλύτερη έκπληξη τα ελαστικά: οδήγησα σε στεγνό, σε λίγη βροχή, σε γλίτσα, σε ρίχνω-κουβάδες-βροχή, σε χιόνι (πριν κάνα 20ήμερο, χιόνισε Μέτσοβο για πρώτη φορά φέτος! ) και μπορώ να πω πως ήταν ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ , παρόλα τα 20Κ ΠΟΛΥ σκληρά χιλιόμετρα! Μου έκαναν τόσο καλή εντύπωση, που άρχισα να το σκέφτομαι για το δικό μου!Ενώ μέχρι τώρα τα απέρριπτα κατευθείαν!
Ακόμη δεν έχω αλλάξει , μέχρι στιγμής πρώτα έχω τα Exalto, να δούμε και τι τιμή θα μου γίνει από γνωστό στα Γιάννενα, που ανεβαίνω πάλι από βδομάδα, λόγω δουλειάς...Μια χαρά είναι τα Turanza. Από κει κ πέρα το τιμόνι δεν πάσχει σε πληροφόρηση αλλά είναι ολίγον ελαφρύ-καμια σχέση βέβαια με vag-. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα να σου στερεί ένα μέρος ακρίβειας στη τοποθέτηση του αυτοκινήτου στη στροφή, αλλά overall γίνεται η δουλειά.
Η ανάρτηση πάλι ενώ είναι γενικά άνετη, είναι ολίγον ξερή. Επίσης τερματίζει σχετικά άνετα.
Αυτά από ένα t-jet. -
Παιδιά τα Yokohama Parada για χρήση σε πίστας (δλδ φορεμένα σε εφεδρική 4άδα και μόνο για αυτό το σκοπό) τι λέτε πως θα αποδίδουν?
Είναι απλώς ένα πολιτικό το οποίο semislicοφέρνει ή είναι όντως semislic?
Από αντοχή στο σκίσιμο (σε στρίψιμο και μόνο) πως 'τα πάνε'?
Σε σύγκριση με τα R888 της Toyo ποιό είναι ανώτερο για τον παραπάνο σκοπό?
-
Ξέρει κανείς τα (Κορεάτικα) Syron ? Τα έβαλε ο ανηψιός μου στο Mini και με κούφανε, πού πήγε και τα βρήκε ;
Ο χρήστης ΓΙΑΝΝΗΣ Μ6 έγραψε:
Ποια είναι η γνώμη σας για τα Goodyear OptiGrip σε διάσταση 205/55/16Johnny γιατί ψάχνεις ψύλους στα άχυρα ;
-
http://www.motorevija.si/datoteke/tabela-letne-07-2.gif' target='_blank' target='_blank' target='_blank
http://www.pneu-pneumatiky-testy.cz/tes ... eitung.jpg' target='_blank' target='_blank
http://img137.imageshack.us/img137/7296 ... ompib8.jpg' target='_blank
-
Ο χρήστης ΒΑΣΙΛΗΣ έγραψε:
... τα R-S2 φαινονται.. .ενδιαφεροντα!!
τα F1 δεν εχουν για το δικο μου load..ποιο το προβλημα αν αλλαξω αυτα τα νουμερα?Αν δεν πέσεις κάτω από τον ενδεικνυόμενο για σένα δείκτη φορτίου, μάλλον δεν έχεις πρόβλημα. Τώρα, αν ανέβεις από 91 σε 95 (τόσο δεν έχουν τα F1 ; ), πάλι δεν υπάρχει πρόβλημα ...
Σωστά, προς τα πάνω δεν έχεις πρόβλημα.
Με μεγαλύτερο δείκτη φορτίου ή και ταχύτητας θα έχεις σίγουρα σκληρότερο σκελετό. Η γόμα μπορεί και να μην αλλάζει μεταξύ W και Y... ανάλογα την εταιρεία.
για τα R-S2- Τα S2000 CR φοράνε πλέον RE070 tires, 215/45R17 front and 255/40R17 rear
http://corporate.honda.com/press/article.aspx?id=4099' target='_blank
http://www.bridgestonetire.com/tiresele ... ct_ID=1082' target='_blank
ωραια.. τωρα μενει να κανω μια ερευνα αγορας για τα Hankook...
παντως και ο δεικτης ταχυτητας αλλαζει (προς τα πανω)...
Σας μερσω!! - Τα S2000 CR φοράνε πλέον RE070 tires, 215/45R17 front and 255/40R17 rear
-
Ο χρήστης EMMANOYHL έγραψε:
Καλησπέρα! Έχω ένα Corsa 1400 και θέλω να αλλάξω λάστιχα. Οι διαστάσεις είναι 175/65/R14.
Μου είπαν για continental eco contact 2 ή3 (έχουν κάποια διαφορά μεταξύ τους?) στα 260 ευρώ.
Θα ήθελα να ρωτήσω τη γνώμη σας για τα συγκεκριμένα λάστιχα.
Κινούμαι κυρίως στην πόλη!
Ευχαριστώ πολύ!!!Καλώς ήλθες !
Πολλά και διάφορα στη διάσταση αυτή θα βρεις εδώ...
Προτίμησε πάντως κάποια που να έχουν ΔΟΚΙΜΑΣΜΕΝΑ καλή απόδοση (βλ. εδώ και τη δοκιμή του ADAC για τη δική σου ακριβώς διάσταση) ...Μήπως να μας έλεγες και τι σημαίνουν όσα βλέπουμε στο συγκριτικό;
Κάπου τα είχαμε αναφέρει ξανά, αλλά επί τη ευκαιρία έχουμε αντίστοιχα:
'Trocken': απόδοση στο στεγνό,
'Nass': απόδοση στο βρεγμένο,
'Gerausch': θόρυβος,
'Krafstoffverbrauch': (συμβολή στην μειωμένη) κατανάλωση καυσίμου,
'Verscleiss': Φθορά,
(Επί της ουσίας) 'Besonders empfehlenswert': εξαιρετικά προτεινόμενα,
'Empfelhlenswert': προτεινόμενα και τέλος,
0,6=άριστη βαθμολογία/5,5=χείριστη βαθμολογία...
Με τη βοήθεια του metafrasi.gr, γιατί από γερμανικά δεν ξέρω γρι ...
Περισσότερα για τη διαδικασία εδώ (με τη βοήθεια της μέτριας googloμετάφρασης ...) . -
Μπορεί κάποιος φίλος με προσωπική εμπειρία να μου συνoψίσει μερικά συν και πλην για τα επόμενα ελαστικά? Αναφέρομαι κυρίως σε θόρυβο στην εθνική και κράτημα σε στεγνό-βρεγμένο.
-
Continental Sportcontact 3 . Έχω διαβάσει πολύ καλά λόγια και για στεγνό και για βρεγμένο. Το μόνο που έχω διαβάσει αρνητικό είναι ότι μετά από κάποιες χιλιάδες χλμ αυξάνεται κάπως ο θόρυβος κύλισης.
-
Μichelin Pilot Sport. Αυτή την εταιρία την έχω στην καρδία μου. Δεν ξέρω γιατί την 'πούλησα' τα τελευταία χρόνια. Δεν έχω διαβάσει κάτι αρνητικό. Το μόνο που με προβληματίζει είναι ότι είναι αρκετά χρόνια στην αγορά και οι υπόλοιποι ίσως είναι λίγο πιο 'μπροστά'
-
Goodyear Eagle F1 Asymmetric. Έχω διαβάσει τα καλύτερα λόγια από όλα. Το μόνο που με χαλάει είναι μόνο η ίδια η μάρκα (να πάω σε ψυχίατρο ή σε ψυχολόγο? ) .
Αναφέρομαι για διάσταση 225/45/17.
-
-
για ποιο αυτοκίνητο ?
από το 3) είχα απογοητευτεί (σαπούνιαζε) ....
από το 1) έχω μείνει πολύ ικανοποιημένος ...
από το 2) δεν έχω γνώμη ....
Επιλογη ελαστικων!!! Ζητειται βοηθεια....