-
Παιδιά, για φέτος έτσι θα πάει. Μόλις γύρισα από έκτακτη γενική συνέλευση (διαρκείας 3.5 ωρών με 15 λέσχες παρούσες - κάποιες απουσίες είναι πάντα αναπόφευκτες). Είναι πολλά τα ζητήματα που απαιτούν προγραμματισμό και συγχρονισμό ώστε σημαντικές αλλαγές στο πρόγραμμα δεν συζητιούνται (αυτή τη στιγμή τέτοιες αλλαγές δεν θεωρούνται ουσιώδεις από καμία λέσχη). Χώρια που 'όπου λαλούν πολλοί κοκκόροι'... το γνωρίζουμε όλοι εμείς οι 'κόκκορες' καλά αυτό... μόνο που πλέον καταφέρνουμε και είμαστε όλες οι λέσχες μαζί και συνεννοούμαστε ώστε να κάνουμε σταθερά βήματα. Πρέπει να το δείτε να συμβαίνει για να το πιστέψετε. Λέσχες με διαφορετικό χαρακτήρα που τις ενώνει ένα όνειρο. Πιστεύουμε ότι αυτό (η ομαλή συνεννόηση για χάριν ενός ονείρου που βήμα-βήμα γίνεται σχέδιο) είναι πιο σημαντικό από το αν θα διοργανώσουμε το τέλειο TD (που το θέλουμε κι αυτό). Οι ιδέες δίνουν και παίρνουν σε πολλαπλό επίπεδο. Το όφελος ξεφεύγει πολύ μακρυά από τα όρια της πίστας, το ίδιο και οι επιθυμίες 'μας' (δεν υπάρχει καν το 'μου'). Δείτε αυτό που έρχεται και περιμένετε για το επόμενο στο καπάκι. Η χαρά του χομπίστα είναι ήδη παρούσα...
Ανδρέα, θα χαρούμε να έρθεις να μας ξαναδείς (αν και ίσως σε δυσκολέψει να το κάνεις δύο φορές Σέρρες σε μία εβδομάδα λόγω και του δικού 'σας' TrackDay). Προσωπικά θα χαρώ δύο φορές, την μία χαρά ήδη μου την έδωσες. Όσο κι αν διαφωνούμε κάποιες φορές εμείς οι χομπίστες, επειδή αγαπάμε αυτό που κάνουμε, γίνεται γιατί θέλουμε να βγει κάτι καλό.
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Και τώρα κατάλαβα ότι μου την έχει σπάσει το 'σας' και το 'μας'.
Ε, ναι όντως! Βρίσκομαι στην δυσάρεστη θέση να υπεραμύνομαι των αποφάσεων 20+ λεσχών αυτοκινήτου, που ίσως και να είμαι 'μικρός' ή απλά ανεπαρκής για κάτι τόσο σημαντικό. Όταν λέω εμείς αναφέρομαι στην Ένωση. Στην πραγματικότητα με την έννοια του κοινού χόμπι-σπορ-αθλήματος από οποιαδήποτε οπτική γωνία κι αν το δούμε, εμείς οι λέσχες της ένωσης, καλύπτουμε ένα τόσο μεγάλο φάσμα που τελικά είμαστε 'εμείς' κι 'εσείς' μαζί.
ΥΓ: Χρόνια πολλά
Ευχαριστώ Ντίνο!
-
Εφοσον θα υπαρχει κοσμος και φορεις μπορειτε να πιεσετε γιαυτο?
viewtopic.php?f=3&t=23003&st=0&sk=t&sd=a' target='_blank
Ειναι ευκαιρια
-
Ο χρήστης PERRY-MGTF έγραψε:
Η Ελληνική Λέσχη Φίλων MG στο πλαίσιο της συμμετοχής της στο εννιαίο σώμα λεσχών αυτοκινήτου North Hellas Auto Clubs - Αυτοκινητιστικές Λέσχες Βόρεοας Ελλάδας, συνδιοργανώνει και σας προσκαλεί να δηλώσετε συμμετοχή στο Track Event που θα γίνει στις 22-23 Νοεμβρίου στην πίστα των Σερρών!Η συμμετοχή κοστίζει €30.
Αν το κλαμπ στο οποίο ανήκετε συμμετέχει στα NHAC μπορείτε να δηλώσετε συμμετοχή μέσω του κλαμπ σας.
Σε αντίθετη περίπτωση επικοινωνήστε με τους υπέυθυνους Β. Ελλάδας ή σχέσεων με άλλες λέσχες για να συμμετέχει και η λέσχη σας στα NHAC!
σας περιμενουμε ολους λοιπον Σαββατο 22 Νοεμβριου -Κυριακη 23 Νοεμβριου...ΝΑ ΜΑΣ ΓΝΩΡΙΣΕΤΕ ΚΑΙ ΝΑ ΣΑΣ ΓΝΩΡΙΣΟΥΜΕ!
-
Ο χρήστης Thanix έγραψε:
Εφοσον θα υπαρχει κοσμος και φορεις μπορειτε να πιεσετε γιαυτο?viewtopic.php?f=3&t=23003&st=0&sk=t&sd=a' target='_blank' target='_blank
Ειναι ευκαιρια
Το αν θα υπάρχουν φορείς... δε νομίζω. Κάποιοι δημοσιογράφοι ναι.
Σαν λέσχη έχουμε προσπαθήσει να φτάσουμε στην άκρη του νήματος πολλές φορές και γνωρίζουμε ήδη πολλά. Δεν ενδιαφέρεται πλέον ούτε ο κατασκευαστής της πίστας Αιγινίου (επειδή προσπάθησε περισσότερο από όλους και απέτυχε σε δικονομικό επίπεδο). Έχουμε προσπαθήσει να τον προσεγγίσουμε και μας αποφεύγει συστηματικά (φαντάσου τί έχει παιχτεί...).
Θα σου πω απλά ότι η διπλανή περιοχή προστατεύεται από την συνθήκη Ramsar η οποία υποστηρίζεται από την GreenPeace. Ούτε η ίδια η κυβέρνηση ούτε κανείς δεν μπορεί να κοντραριστεί με την GP. Δεν μάθαμε μέχρι πόσο έχει τραβηχτεί το σενάριο παρασκηνιακά, αλλά το γεγονός είναι ότι οι τοπικοί φορείς τότε ήταν ενάντια στο έργο (και το έχουν μετανιώσει πικρά, τώρα που οι νέοι -παιδιά τότε- εγκαταλείπουν την περιοχή για να βρουν δουλειά στην Κατερίνη και κυρίως Θεσσαλονίκη) και βοήθησαν πολύ στην εξόντωσή του. Οι ιδιοκτήτες βρέθηκαν αντιμέτωποι με Κράτος, ΕΛΠΑ(!), τοπικούς φορείς, κατοίκους περιοχής, τριγύρω επαγγελματίες (αγρότες), αν και τελικά δεν χρειάζοταν όλοι αυτοί αφού μόλις ανέλαβαν οι οικολόγοι 'καθάρισε με τη μία η μπουγάδα'. Φαντάσου έναν να τον βαράνε αλύπητα επειδή προσπάθησε να υλοποιήσει κάποιο όνειρό του κι εκεί που έχει πέσει κάτω, έρχεται και ο αρχιμάγκας της παρέας και του τραβάει μία με το πιστόλι στο κεφάλι. Συζήτηση για ένα πτώμα κάνουμε όπως καταλαβαίνεις...
Βέβαια, η ελπίδα λένε πεθαίνει τελευταία. Αρκεί να ζεις...Κάνε μία ιστορική αναδρομή μαζί μας εδώ: http://www.prcclub.gr/Memo/Aiginio/Aiginio.htm
Σκοπεύουμε να συνεχίσουμε το αφιέρωμα-έρευνα μόλις βρούμε ωφέλιμα διαθέσιμο χρόνο. -
Με αφορμη το προηγουμενο ποστ που αναφέρεται στο καυτο θεμα της πιστας Αιγινιου ξεκινησα νεο τοπικ που θα προκαλεσει αναμνησεις και συγκινησεις
viewtopic.php?f=3&t=33141&p=1336725#p1336725' target='_blank' target='_blank
-
απο τις πιο ενδιαφερουσες συζητησεις..
περυσι ειχα συμμετασχει στο ΝΗΑC..ηταν λιγο ειναι η αληθεια,αλλα ηταν οκ..
δεν ειμαι ο πισταδορος,δεν ειμαι και απειρος..εχω κανει 3μεγαρα,4σερρες,1ιμολα,καναδυο πιστες καρτ και αυτα...ουτε ασχετος ουτε σχετικος..
το θεμα ειναι να κρινουμε βασει αυτου που καλειται να πραξει η καθε προσπαθεια.
το ΝΗΑC,δεν προσπαθει να μας μαθει να οδηγαμε.προσπαθει,να μας μαζεψει ολους,σε μια πιστα,και απλα να την προσεγγισουμε.πολλοι οδηγοι,δν εχουν δει πιστα ποτε.ουτε καν απ'εξω...αρα ειναι μια καλη προσπαθεια,να σε φερει καποιος στην πιστα,και απο εκει και περα ειναι θεμα μυαλου του καθενος τι θα κανει σε αυτη.συμφωνω οτι 3χ45 ειναι λιγο,αλλα για καποιον κυριολεκτικα πρωταρη ,με τα απειρα λαθη,ειναι παρα πολυ...
ατυχηματα και αλλα σχετικα,ειναι θεμα οδηγου...δν ξερω,σημαινει προσπαθω να μαθω,οχι οδηγω σαν να ξερω..
αν το δουμε υπο το πρισμα αυτο,τοτε το ΝHAC ειναι ενας πολυ καλος προθαλαμος στον κοσμο της πιστας.
ο Hunter νομιζω(αν κανω λαθος συγγνωμη),θετει ενα ζητημα και ειναι σωστο..ισως το ΝHAC να πρεπει να εξελιχθει,να εξειδικευτει...
αλλα δν νομιζω οτι αυτο πρεπει να το κανει.το ΝHAC πιστευω εχει στοχο να σε φερει μεχρι την πορτα της πιστας,να σου πει 5 πραγματα,και να σε βαλει στο τρυπακι να ψαχτεις..
απο εκει και περα,την εξελιξη,την βελτιωση,και την πορεια παραπερα,την αναλαμβανει προσωπικα και ανεξαρτητα ο καθενας,η ακομα καλυτερα,ειναι χρεος,η θα επρεπε να ειναι χρεος,των απανταχου κλαμπ επισημων και μη..
δλδ,το ΝΗΑC αν κλεισει το ματι στους 'εμπειρους',και προσαρμοστει σε αυτους,θα φτιαξει καποιους πολυ καλους οδηγους..ετσι ομως,δεν θα φερει κοσμο νεο,πραγμα που για μενα ειναι πολυ σημαντικο..
στο δρομο,καλυτερα 1000 καλοι οδηγοι,παρα 100 οδηγαρες και 900 ασχετοι...
αυτα απο μενα.και φετος θα ειμαι εκει,και εν γνωση μου παροντας αν και δεν θα το ευχαριστηθω οσο θα θελα.απλα ,ειναι μια προσπαθεια,που θα θελα να συνεχιστει,και για αυτο τη στηριζω.το κοστος ειναι μικρο(και σαν εισητηριο,αλλα και σαν κοστος σε συναρτηση με το περιορισμενο του χρονου) και συμφερει..
σαφως οποιος γουσταρει ειλικρινα,παλιος η νεος,δν θα γινει οδηγαρας σε 2μερες με αλλους 75παρεα....ο χρονος εχει 365 μερες ολες δικες του για να βελτιωθει...
αλλα το NHAC ειναι μια καλη αφορμη για να μπει καποιος στην πιστα...
καλη επιτυχια απο μενα..σσ.δν καταλαβα ποτε,απο ερασιτεχνες με πολιτικα εστω και 'φτιαγμενα' αμαξια(γιατι το βελτιωμενα ειναι μεγαλη κουβεντα,την εμμονη με την εκμαθιση σωστων γραμμων,προς οφελος σε δημοσιο δρομο...θεωρω,και ευτυχως μεχρις στιγμης με εχει βοηθησει,οτι καποιος πρεπει να μπαινει πιστα για να μαθει το αμαξι του ασφαλως..δλδ,πως ελεγχεται η υποστροφη,η υπερστροφη,πως φρεναρει εντος καμπης,που φυλας και που δινεις κτλ...και επειδη ενα αμαξι σε πιστα,δυσκολα χανει τον ελεγχο,πρεπει(και εκει ειναι το μεγιστο σχολειο) να μαθει καποιος να πιεζει τεχνητα να φτανει το αμαξι στο οριο και να το ελεγχει.σαν να εξομοιωνει τις κακοτυχιες των ελληνικων δρομων ενα πραγμα....
τα περι χρονων δν τα καταλαβαινω,οταν καποιος δν εχει σωστη βαση(πολλους γυρους,παρα πολλους).αυτα..σορρυ για τα πολλα.... -
Ο χρήστης dr.spiderman έγραψε:
.συμφωνω οτι 3χ45 ειναι λιγο,3χ15
-
-
Ο χρήστης dr.spiderman έγραψε:
απο τις πιο ενδιαφερουσες συζητησεις..
περυσι ειχα συμμετασχει στο ΝΗΑC..ηταν λιγο ειναι η αληθεια,αλλα ηταν οκ..
δεν ειμαι ο πισταδορος,δεν ειμαι και απειρος..εχω κανει 3μεγαρα,4σερρες,1ιμολα,καναδυο πιστες καρτ και αυτα...ουτε ασχετος ουτε σχετικος..
το θεμα ειναι να κρινουμε βασει αυτου που καλειται να πραξει η καθε προσπαθεια.
το ΝΗΑC,δεν προσπαθει να μας μαθει να οδηγαμε.προσπαθει,να μας μαζεψει ολους,σε μια πιστα,και απλα να την προσεγγισουμε.πολλοι οδηγοι,δν εχουν δει πιστα ποτε.ουτε καν απ'εξω...αρα ειναι μια καλη προσπαθεια,να σε φερει καποιος στην πιστα,και απο εκει και περα ειναι θεμα μυαλου του καθενος τι θα κανει σε αυτη.συμφωνω οτι 3χ45 ειναι λιγο,αλλα για καποιον κυριολεκτικα πρωταρη ,με τα απειρα λαθη,ειναι παρα πολυ...
ατυχηματα και αλλα σχετικα,ειναι θεμα οδηγου...δν ξερω,σημαινει προσπαθω να μαθω,οχι οδηγω σαν να ξερω..
αν το δουμε υπο το πρισμα αυτο,τοτε το ΝHAC ειναι ενας πολυ καλος προθαλαμος στον κοσμο της πιστας.
ο Hunter νομιζω(αν κανω λαθος συγγνωμη),θετει ενα ζητημα και ειναι σωστο..ισως το ΝHAC να πρεπει να εξελιχθει,να εξειδικευτει...
αλλα δν νομιζω οτι αυτο πρεπει να το κανει.το ΝHAC πιστευω εχει στοχο να σε φερει μεχρι την πορτα της πιστας,να σου πει 5 πραγματα,και να σε βαλει στο τρυπακι να ψαχτεις..
απο εκει και περα,την εξελιξη,την βελτιωση,και την πορεια παραπερα,την αναλαμβανει προσωπικα και ανεξαρτητα ο καθενας,η ακομα καλυτερα,ειναι χρεος,η θα επρεπε να ειναι χρεος,των απανταχου κλαμπ επισημων και μη..
δλδ,το ΝΗΑC αν κλεισει το ματι στους 'εμπειρους',και προσαρμοστει σε αυτους,θα φτιαξει καποιους πολυ καλους οδηγους..ετσι ομως,δεν θα φερει κοσμο νεο,πραγμα που για μενα ειναι πολυ σημαντικο..
στο δρομο,καλυτερα 1000 καλοι οδηγοι,παρα 100 οδηγαρες και 900 ασχετοι...
αυτα απο μενα.και φετος θα ειμαι εκει,και εν γνωση μου παροντας αν και δεν θα το ευχαριστηθω οσο θα θελα.απλα ,ειναι μια προσπαθεια,που θα θελα να συνεχιστει,και για αυτο τη στηριζω.το κοστος ειναι μικρο(και σαν εισητηριο,αλλα και σαν κοστος σε συναρτηση με το περιορισμενο του χρονου) και συμφερει..
σαφως οποιος γουσταρει ειλικρινα,παλιος η νεος,δν θα γινει οδηγαρας σε 2μερες με αλλους 75παρεα....ο χρονος εχει 365 μερες ολες δικες του για να βελτιωθει...
αλλα το NHAC ειναι μια καλη αφορμη για να μπει καποιος στην πιστα...
καλη επιτυχια απο μενα..σσ.δν καταλαβα ποτε,απο ερασιτεχνες με πολιτικα εστω και 'φτιαγμενα' αμαξια(γιατι το βελτιωμενα ειναι μεγαλη κουβεντα,την εμμονη με την εκμαθιση σωστων γραμμων,προς οφελος σε δημοσιο δρομο...θεωρω,και ευτυχως μεχρις στιγμης με εχει βοηθησει,οτι καποιος πρεπει να μπαινει πιστα για να μαθει το αμαξι του ασφαλως..δλδ,πως ελεγχεται η υποστροφη,η υπερστροφη,πως φρεναρει εντος καμπης,που φυλας και που δινεις κτλ...και επειδη ενα αμαξι σε πιστα,δυσκολα χανει τον ελεγχο,πρεπει(και εκει ειναι το μεγιστο σχολειο) να μαθει καποιος να πιεζει τεχνητα να φτανει το αμαξι στο οριο και να το ελεγχει.σαν να εξομοιωνει τις κακοτυχιες των ελληνικων δρομων ενα πραγμα....
τα περι χρονων δν τα καταλαβαινω,οταν καποιος δν εχει σωστη βαση(πολλους γυρους,παρα πολλους).αυτα..σορρυ για τα πολλα....απο τα πιο σωστα και ολοκληρωμενα σε σκεψη,ποστ που εχω διαβασει...
το εχεις δει ακριβως απο την σκοπια που πρεπει και με τις ιδιες 'ανησυχιες' που εχουμε ολοι μας...
εχεις πιασει 100% το νοημα υπαρξης της ενωσης NHAC φιλε μας! -
Ο χρήστης dr.spiderman έγραψε:
σσ.δν καταλαβα ποτε,απο ερασιτεχνες με πολιτικα εστω και 'φτιαγμενα' αμαξια την εμμονη με την εκμαθιση σωστων γραμμων, προς οφελος σε δημοσιο δρομο...θεωρω,και ευτυχως μεχρις στιγμης με εχει βοηθησει,οτι καποιος πρεπει να μπαινει πιστα για να μαθει το αμαξι του ασφαλως..δλδ,πως ελεγχεται η υποστροφη,η υπερστροφη,πως φρεναρει εντος καμπης,που φυλας και που δινεις κτλ...και επειδη ενα αμαξι σε πιστα,δυσκολα χανει τον ελεγχο,πρεπει(και εκει ειναι το μεγιστο σχολειο) να μαθει καποιος να πιεζει τεχνητα να φτανει το αμαξι στο οριο και να το ελεγχει.σαν να εξομοιωνει τις κακοτυχιες των ελληνικων δρομων ενα πραγμα....
τα περι χρονων δν τα καταλαβαινω,οταν καποιος δν εχει σωστη βαση(πολλους γυρους,παρα πολλους)Δεν είναι έτσι ακριβώς. Έχεις βάλει στο ίδιο τσουβάλι την εκμάθηση ασφαλούς οδήγησης με την αγωνιστική οδήγηση ως ψυχαγωγική δραστηριότητα, χόμπι κοινώς.
Είναι εντελώς διαφορετικό πράγμα αυτό που περιγράφεις, το να μπεις δηλαδή στην πίστα κάποιες φορές για να μάθεις το αυτοκίνητό σου καλύτερα και πώς θα γίνει ασφαλέστερος οδηγός και άλλο πράγμα αυτό που κάνουμε μερικοί και ασχολούμαστε με την αγωνιστική οδήγηση, που είναι όλες αυτές οι εμμονές που περιγράφεις με τις σωστές γραμμές και τα χρονόμετρα.
Το πρώτο είναι κάτι που το οφείλουμε όλοι στον εαυτό μας και τους γύρω μας, το δεύτερο είναι κάτι που το κάνουν απλά όσοι το γουστάρουν.
Τώρα, το ότι τυχαίνει τα περισσότερα πράγματα που μαθαίνει κανείς στην αγωνιστική οδήγηση να είναι και αυτά που σε κάνουν ασφαλέστερο οδηγό στο δρόμο [μην μπερδευτείτε, δεν εννοώ όταν τρέχεις στο δημόσιο δρόμο, εννοώ απλά όταν κινείσαι φυσιολογικά] είναι αναμενόμενο.
Αλλά αυτό που λες 'δεν καταλαβαίνεις την εμμονή', δε χρειάζεται να καταλάβεις κάτι. Είναι ένα σπορ, ένα χόμπι, όπως είναι άλλα χόμπι.
-
με μεγαλη επιτυχια πραγματοποιηθηκε η 1η μερα του event μας...
εχουμε ομως και την αυριανη!!!!
για οσους το επιθυμουν να παρευρεθουν λοιπον...
ΣΑΣ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΑΥΡΙΟ ΣΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΙΟ ΤΩΝ ΣΕΡΡΩΝ (ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΩΙ ΣΤΙΣ 09.00 ΕΩΣ ΤΙΣ 17.30)
ΘΑ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΝ ΣΑΝ HAPPENING ΟΙ FORMULA GLORIA ΑΠΟ ΤΟ ΙΤΑΛΙΚΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ
ΘΑ ΕΡΘΟΥΝ TEAM ΚΑΙ ΚΑΤ'ΕΥΘΕΙΑΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΙΤΑΛΙΑ (ΠΡΟΣ ΤΟ ΜΕΣΗΜΕΡΑΚΙ ΥΠΟΛΟΓΙΖΟΥΜΕ)σας περιμενουμε ολους σε αυτη την γιορτη του μηχανοκινητου αθλητισμου
200 συμμετοχες τις 2 μερες + τις προσκεκλημενες formula gloria,ειναι κατι το πρωτογνωρο για τα ελληνικα δεδομενα και εκδηλωση track day! -
enjoy
HD Quality
Low quality
http://uk.youtube.com/watch?v=bwVetvwF39s
Full DVD με ολα τα αυτοκινητα ερχεται στις 23/12/2008.. Stay tuned!
-
Ο χρήστης PERRY-MGTF έγραψε:
...και να μην μένει μόνο για τους λίγους και πιο 'ψαγμένους' που μπορούν να ξοδεύουν πολύ από τον χρόνο τους εντός πίστας (μην ξεχνάμε ότι το χόμπι είναι πολύ ακριβό στην παρούσα μορφή του για τον μέσο Έλληνα - πιο ακριβό από ό,τι είναι για τον ΑγγλοΓαλλοΓερμανο κλπ)...
Συγνώμη, αλλά το παραπάνω είναι πέρα για πέρα αναληθές!!
Το ότι ειναι ακριβο σπορ? για μια μερα στην πιστα χωρις κανεναν αλλο εξοδο θες €500 για λαστιχα....
Δεν ξερω τισ δικες σου οικονομικες δυνατοητες αλλα για το 99% των οδηγων αυτο ειναι απαγορευτικο.κοστος trackday...1500 ευρω κατα μεσο ορο συμμετοχης... ειναι δυστυχως πολυ ακριβο το σπορ..
-
Ο χρήστης opterios έγραψε:
...και να μην μένει μόνο για τους λίγους και πιο 'ψαγμένους' που μπορούν να ξοδεύουν πολύ από τον χρόνο τους εντός πίστας (μην ξεχνάμε ότι το χόμπι είναι πολύ ακριβό στην παρούσα μορφή του για τον μέσο Έλληνα - πιο ακριβό από ό,τι είναι για τον ΑγγλοΓαλλοΓερμανο κλπ)...
Συγνώμη, αλλά το παραπάνω είναι πέρα για πέρα αναληθές!!
Το ότι ειναι ακριβο σπορ? για μια μερα στην πιστα χωρις κανεναν αλλο εξοδο θες €500 για λαστιχα....
Δεν ξερω τισ δικες σου οικονομικες δυνατοητες αλλα για το 99% των οδηγων αυτο ειναι απαγορευτικο.Όχι, δε λέω ότι δεν είναι ακριβό σπορ. Αλλά είναι εντελώς αναληθές το ότι 'για το μέσο Έλληνα είναι πιο ακριβό απ' ό,τι είναι για τον ΑγγλοΓαλλοΓερμανο', που είπε ο Μίλτος. Αυτό το πράγμα απλά δεν ισχύει.
η βενζινη ειναι πιο ακριβη στο εξωτερικο, το κοστος του trackday ειναι πιο ακριβο στο εξωτερικο,
η ασφαλεια ειναι πιο ακριβη, τα λαστιχα πιο φθηνα, τα ανταλλακτικα πιο φθηνα, οι εργατοωρες πιο ακριβες, ΟΜΩΣ οι μισθοι ειναι περιπου 3-4 φορες μεγαλυτεροι οποτε εδω εξανεμιζεται το επιχειρημα σου...στα Trackday της Αγγλιας οσοι εχω γνωρίσει ειτε ειναι 'πακετοι' η απλα δινουν ολα τους τα χρηματα στα αμαξια, ενω στην Ελλαδα και ειδικα στο NHAC ειναι αρκετα πιο down to earth τα πραγματα..
-
να πω και γω τη γνωμη μου αν μου επιτρεπετε..
μετα απο συμμετοχη σε πολλα trackdays στο εξωτερικο, το trackday των North Clubs ειναι ενα event στο οποιο νιωθω ασφαλης οταν τρεχω με την εννοια οτι γνωριζω οτι αν γινει κατι μπροστα μου, υπαρχουν οι υπευθυνοι στις διαφορες στροφες για να με προειδοποιήσουν...
ξερω οτι θα ξεκινησουμε την α ωρα και θα τελειωσουμε την ταδε ωρα.
ειναι αναποφευκτο να το συγκρινω με παρομοια trackdays στο εξωτερικο, και φυσικα το θεωρω απιστευτο value for money, ειδικα για καποιον που δεν θελει να πιεσει πολυ στην πιστα.
Δυστυχως η ευτυχως το επιπεδο ανεβηκε πολυ αποτομα απο περυσι μεχρι φετος, περυσι ειμασταν 2 ιμπρεζα , 1εβο , 1 350, 1 S2000 και φετος τα πραγματα σοβαρεψαν αρκετα...
προσωπικα μαρεσει που ανεβαινει ο πυχης...
επισης παλι επι προσωπικου τσιμα τσιμα προλαβα και εκανα τα 3 sessions, αναμεσα επρεπε να συντονισω το team που ειχα μαζι μου, να δω φιλους παλιους και νεους, να πλυνω το αμαξι, να δειξω την πιστα σε αλλα παιδια, Aνδρεα-Ηunter ξανα ευχαριστω για τη βοηθεια σου περυσι, φετος δεν σε πετυχα ομως ρε φιλε..ευτυχως ηρθε ο Γκουλετσος και μ εκανε λιγο μαθημα..
οποτε προσωπικα και παλι τα 3χ15 ηταν οτι πρεπει...η φυση του θεσμου ειναι τετοια που δεν μπορει να αλλαξει η διαρκεια
Τωρα που γυρναω στα πατρια εδαφη για μονιμα θα ηθελα και γω να βοηθησω στη διοργανωση του event, και προτεινω να γινεται 2 φορες το χρονο, να κανουμε και κανα barbeque ρε παιδια, να μην κρυωνουν κ τα κοριτσια....
Keep up the good work!
-
Τωρά εσύ το Barbeque σκέφτεσαι ή τα κορίτσια!!!???
Y.Γ Έχει κανείς καμιά φωτογραφία από το impreza που έμεινε στην αμμοπαγίδα και το τράβηξα με το tracterακι???
-
Ο χρήστης GIANNIS206 έγραψε:
Τωρά εσύ το Barbeque σκέφτεσαι ή τα κορίτσια!!!???Y.Γ Έχει κανείς καμιά φωτογραφία από το impreza που έμεινε στην αμμοπαγίδα και το τράβηξα με το tracterακι???
To impreza που τραβηξες ειμουν εγω...το τρακτερακι τα σπαει! thanx
η εξοδος ηταν φυσικα σικε, για να μπει η φιλη μου στο forester και να απαλλαχτω απο το περιττο βαρος ...LOL
τα κοριτσια να ψηνουν στο barbeque σκεφτομαι και να μας σερβιρουν μπυρες....
σωστος ο Ελληνας? (οπως το ανεκδοτο με την γκομενα, το χαμπουργκερ, και το ρουχο που επρεπε να ραφτει, με τον Ελληνα, τον Γερμανο και τον Αμερικανο, το ξερεις)?
-
-
-
Τα σχολια απο το video στο youtube:
Ο σχολιασμος εχει γινει απο εμενα στο βιντεο:
Subamaniacs, the largest Subaru Club and Forum in Greece, taking part in the North Clubs Trackday 2008, the biggest trackday event in Greece.
2 Days, 200 cars, and higher competition this year, individuals and tuners supporting their clients' cars.
In this Video,
Drivers:
kaizen (dimitrios)-Impreza WRX STI SPEC C VLTD
Giannis(littlejwrx) - Impreza WRX bugeye blue
Giannis- Impreza WRX bugeye blue
Arletos- Nissan 350Zby Kaizen Performance
Xristos XT- forester XT
arsenarg-impreza spec c
Subanos- impreza spec cby Japan Tuning
Fykatas- evo 10
Fykatas- evo 8 600 psby GarageWorkshop
Nikolas Type R- Impreza Type R 2 door
Joventou -Impreza WRX STIby Autoergonomics
Koutras- Evo 9
John Zafeiropoulos- Impreza WRX STI blobeye
Cyberguy -Impreza WRX bugeye black
Nikos- Impreza 2.0R- black
Giannis- Colt CZT
Safety Car Forester XT- Stathis Katopis
Best Lap Subamaniacs (Wet)- Dimitrios(kaizen)-Impreza Spec C - 1.47.180
Best Lap Subamaniacs (Dry) -Nikolas Type R- Impreza Type R
1.31.00Best Lap Overall- Fykatas Evo 8 600 ps-
1.26.4Thanx everyone for participating to this very special Event!
Feel free to write your reviews and add the names of the missing drivers.Apologies cannot remember all the new names!
-
Ο χρήστης GIANNIS206 έγραψε:
Τωρά εσύ το Barbeque σκέφτεσαι ή τα κορίτσια!!!???Y.Γ Έχει κανείς καμιά φωτογραφία από το impreza που έμεινε στην αμμοπαγίδα και το τράβηξα με το tracterακι???
Χαχα! Όλα τα λεφτά.... Α, ρε Γιάννη είσαι παν-οδηγός! Οδηγάς τα πάντα!
http://www.prcclub.gr/PRCC_Photos/20081 ... KTER2s.jpgΔημήτριε, απλά σε ευχαριστούμε... για την συμμετοχή, για τα video... ...για την έξοδο στην Κ8... ...ίσιωσες αμέσως το τιμόνι οπότε μπορούμε να το διασκεδάζουμε, σωστά;
Πέρυσι αλλά και προπέρυσι το καταευχαριστηθήκαμε, αλλά φέτος ακόμη περισσότερο... γκάζια όλων των κατηγοριών, οδηγοί το ίδιο, όλοι μία παρέα, με το χαμόγελο συνέχεια, κουβεντούλα, οικογένεια, φίλοι, χαβαλές... ειδικά την Κυριακή που είχε σταθερή ηλιοφάνεια.Σε όποιον αρέσει και θέλει περισσότερο μπορεί να πηγαίνει είτε σε καθημερινές (όπου επί του παρόντος η πίστα είναι σχεδόν πάντα άδεια) είτε σε ΣΚ ελεύθερης προπόνησης (κάθε χρόνο δυστυχώς λιγοστεύουν τα ελεύθερα ΣΚ - θέλουμε κι άλλες πίστες ρεεεεε!!!!). Οι υπόλοιποι του χρόνου... τα κουβαδάκια μας λοιπόν και πάμε να παίξουμε παρέα, όλοι με ασφάλεια... όλοι μαζί για τον καθέναν μας χωριστά!
3o Track Event των North HEllas Auto Clubs στις Σέρρες!