-
-
Ο χρήστης screwdriver έγραψε:
να βρισεις και να φωναξεις σε ενα τεχνικο συμβουλο?γιατι?αυτος σου κατασκευασε το αμαξι ή αυτος στο χαλασε?τι λετε ρε?πατε καλα?και μετά λεει ο φίλος να μην μπινελικώσεις. Τι λέτε ρε? Τα ωραία μας λεφτάκια δίνουμε , στο εξωτερικό τέτοια δεν γίνονται , εκεί υπάρχει προστασία του καταναλωτή.
Λες και θα πέσει έξω η Fiat αν αντικαταστήσει ένα 500αράκι.Μπινελίκι κάργα αν δεις ότι σε δουλεύουν , αν δεις όμως ότι προσπαθούν αληθινά να σε βοηθήσουν τότε πιο ήρεμος μπας και κάνεις τη δουλειά σου.. -
Ο χρήστης Professeur έγραψε:
Υ.Γ. : πάντως μερικές φορές (τι μερικές δηλαδή, πολύ συχνά) αν βλέπουμε ότι είναι 'ζώα' σε κάποιο εξουσιοδοτημένο επιβάλλεται να πάμε σε ΑΛΛΟ. Υπάρχει περίπτωση να εξυπηρετηθούμε ΠΟΛΥ καλύτερα.
Γιατί πρέπει να πάω στην Αγία Παρασκευή για να εξυπηρετηθώ, όταν ο πειραιάς για εμένα είναι 10 λεπτά υπόθεση?
Και μην ξεχνάς, ότι για να σου δώσουνε αυτοκίνητο αντικατάστασης, θα πρέπει να το αφήσεις το δικό σου μία μέρα και ΑΝ δεν προλαβαίνουν να το έχουν έτοιμο, θα πρέπει να ξαναπάς για να το πάρεις.
Πήρα ΟΛΑ τα εξουσιδοτημένα εντός Αττικής τηλέφωνο, εξηγώντας τους όλο το ιστορικό και παρακαλόντας τους όλους για ένα αυτοκίνητο αντικατάστασης κατά την παράδοση του αυτοκινήτου μου, και κανένας(ΚΑΝΕΝΑΣ) δεν δέχτηκε να μου δώσει! -
Ο χρήστης CptBill έγραψε:
To dualogic ειτε θα δουλευει απροβληματισμα (ξερω panda με 100000χλμ που δουλευει αψογα) η θα παθαίνει φρικες.Ή θα δουλεύει ή όχι δηλαδή. Υπάρχει και άλλη περίπτωση;
Fiat καιρος ειναι να παρουσιασεις ημιαυτοματα με dry dual clutch (οπως ειχε ανακοινωθει αρχες του χρόνου).
το γκρουπ έχει μια περίεργη σχέση με το τί ανακοινώνει, πότε το έχει έτοιμο και πότε το κυκλοφορεί. Δημοσιοσχετιστες.
-
Ο χρήστης chemic έγραψε:
Fiat καιρος ειναι να παρουσιασεις ημιαυτοματα με dry dual clutch (οπως ειχε ανακοινωθει αρχες του χρόνου).
το γκρουπ έχει μια περίεργη σχέση με το τί ανακοινώνει, πότε το έχει έτοιμο και πότε το κυκλοφορεί. Δημοσιοσχετιστες.
Η μόνη ανακοίνωση που έχει κάνει η Fiat (στις αρχές του χρόνου)....προβλέπει το λανσάρισμα της DDC έκδοσης του κιβωτίου C635 τον Σεπτέμβριο του 2009.Το κιβώτιο αυτό βέβαια αφορά μόνο τους κινητήρες 1,8TJet και 2,0JTDm.
-
Ο χρήστης CptBill έγραψε:
Το αμαξι τη τριτη φορα πια εχει παραμείνει στο service. Δεν θα ηθελα και εγω να το παραλαβω για 4η φορα και μετα απο μερικες ωρες να μου μεινει.
Ο ανθρωπος που μιλαω και με ενημερωνει (προισταμενος τεχνικων? δεν εχω καταλαβει...αυτο που ξερω ειναι πως η εδρα του ειναι στον Παζαροπουλο Κηφισίας) ειναι συνεννοήσιμος, επηξηγηματικος, γνωριζει και απο οσο εχω καταλαβει εχει πεσει με τα μουτρα προσπαθώντας να καταλαβει τι παιζει. Το 500 αποφασισε να παρουσιασει το προβλημα οταν το δοκιμαζε οποτε πηρε και αυτος απο τη γλυκα του προβληματος.
Τωρα απλα αναμένονται οδηγιες απο Ιταλια. Το αμαξι ελεγχθηκε διεξοδικά απο ηλεκτρολογικης φύσεως χωρις να βρεθει τιποτα.Επισης προσφερθηκαν να μου δωσουν αυτοκινητο αντικαταστασης οποτε no complain here.
Παμε στο θεμα του customer support και fiat. Καλεσα στο 800 κατι που ουσιαστικα βγαινει στην Ιταλια αλλα μιλας με Ελληνα. Ομολογουμενος περιμενα μην γινει τιποτα και να σχηματισω και εγω κακιστες εντυπωσεις οπως και οι περισσοτεροι απο οτι διαβαζω.
Ο ανθρωπος που απαντησε ειχε μια μισαωρη συνομιλια μαζι μου, κατεγραψε οτι ειχε συμβει, ακουσε τα αιτηματα μου (δλδ αντικατασταση σε περιπτωση αδυναμιας ευρεσης λυσης και επεκταση εγγυησης), ηταν πολυ συζητήσιμος και δεν θα ελεγα σε καμια περιπτωση πως ενιωσα κοροιδια. Μου εξηγησε πως πολυ δυσκολα γινεται αντικατασταση κτλ κτλ
Σε καμια περιπτωση δεν υπηρξε κλασιμο απο τη μερια τους αντιθετως μαλιστα. Ισως φανηκα τυχερος? Δεν ξερω. Περιμενω νεοτερα τους οπως και να εχει.Και τελος πηγα και μια βολτα απο τη Βερλα οπου μιλησα με τον υπευθυνο service ο οποιος μου εξηγησε και αυτος με τη σειρα τους πως παει η ολη διαδικασια, δηλαδη σε αυτες τις περιπτωσεις υπαρχει ανοιχτη επικοινωνια με Ιταλια, οταν μαλιστα δεν φαινεται να υπαρχει λυση ερχεται καποιο επιτελειο απο Ιταλια (αυτο το εχω διαβασε και στη περιπτωση ενος Αγγλου) κτλ κτλ. Οσο αφορα το προβλημα του 500 και του dualogic οπως μου ειπε ο ανθρωπος θα μπορουσαν να ειναι 1002 πραγματα. Και μετα απο λιγο μου εδειξε ενα grande punto που ειχαν στο service με dualogic οπου οχι μονο εβαζε νεκρα ΕΝ ΚΙΝΗΣΗ αλλα εσβηνε κιολας.
Σε αυτη τη φαση επειδη δεν νιωθω πως με εχουν χεσμενο θα περιμενω. Δεν μου είναι καθόλου ευκολο να τρεχω νομικα και δεν θέλω. Εκανα customize ενα συγκεκριμενο αμαξι και θα ήθελα να έχω παλι το ίδιο. Νομιζω πως ακομα και η ιδια η fiat εφοσον δει πως δεν υπάρχει λυση θα αναγκαστει σε αντικατασταση.
thanks οπως και να εχει παιδες. Θα σας ενημερωνω...
Στη Fiat στον Παζαροπουλο πηγαίνω και εγώ το Grande Punto. Όντως είναι πάρα πολύ εξυπηρετικοί και προσπαθούν να λύσουν το πρόβλημα. Δεν το λέω για να τους διαφημίσω, αλλά απλά γιατί είναι αλήθεια. Οι άνθρωποι πραγματικά βοήθησαν σε πολλά προβλήματα που είχε το αυτοκίνητο, άλλαξαν εξαρτήματα μόνο για να δοκιμάσουν μήπως δοθεί λύση, όταν η αντιπροσωπεία που το είχα αγοράσει (δεν την αναφέρω για να μην θεωρηθεί δυσφήμιση), είχε μια αντιμετώπιση του στυλ, είναι στην εγγύηση δεν πρόκειται να πληρώσεις και άρα δεν κάνω τίποτα! Ότι και να τους έλεγα έβγαζαν ότι δεν έχει πρόβλημα το αυτοκίνητο, ή ότι λύθηκε με αναβάθμιση του λογισμικού του εγκεφάλου!
Στο 800 της FIAT όντως πολύ εξυπηρετικοί είναι, ευγενικοί κτλπ, αλλά το ζήτημα είναι ότι δεν πρόκειται να δώσουν λύση ή τουλάχιστον να πιέσουν για να λυθεί το πρόβλημα. Και εγώ είχα ζητήσει να έρθει τεχνικός από τη FIAT για να λύσει το πρόβλημα και μου είπαν τι λέτε κύριε δεν γίνονται αυτά. Οι τεχνικοί μας είναι σε ανοιχτή γραμμή με το συνεργείο. Από το συνεργείο μου έδειξαν τα email που τους έστειλαν οι τεχνικοί της FIAT. Η απάντηση τους προς τους τεχνικούς του συνεργείου ήταν με απλά λόγια: Βρείτε εσείς τι φταίει, εμείς από το γραφείο τι να σας πούμε! -
Δεν θελω να αναφερθω σε λεπτομερειες αλλα αυτος ειναι ο λογος που δεν εχω κινησει γη και ουρανό.
Ο υπευθυνος απο τον Παζαροπουλο που μιλαω προσφερθηκε να μου δωσει αμαξι αντικαταστασης, δεν το παρελαβα και σημερα παλι με προετρεψε να το παρω.
Δεν ειναι καποιος ασχετος, με εχει ενημερωσει για μια ενδεχομενη λυση οπως επισης μου μιλαει ανοιχτα για ολα τα πιθανα σενάρια.Θα κανω λιγη υπομονη ακομη και ισως απο Δευτερα παρω το panda.
Βεβαια αυτο δεν δικαιολογει πως αμαξι του κουτιου εχει καταληξει στο service χωρις καποια οριστικη επιλυση.Τωρα για τη Βερλα, εκτος απο τις εντυπωσεις του IBIZA1_0, ετυχε να ακουσω παρομοια τραγελαφικα απο γνωστο μου. Οποτε οντως κουκουρουκου.
-
Ο χρήστης CptBill έγραψε:
...
Δεν μου είναι καθόλου ευκολο να τρεχω νομικα και δεν θέλω. Εκανα customize ενα συγκεκριμενο αμαξι και θα ήθελα να έχω παλι το ίδιο. Νομιζω πως ακομα και η ιδια η fiat εφοσον δει πως δεν υπάρχει λυση θα αναγκαστει σε αντικατασταση.thanks οπως και να εχει παιδες. Θα σας ενημερωνω...
Μακάρι αγαπητέ, μακάρι.
-
Το Σεπτέμβη παρήγγειλα το fiat 500. Έκανα αυτή την κίνηση με σκοπό να μου είναι εδώ το Φεβρουάριο.(τότε όλες οι αντιπροσωπίες λυπόντουσαν που το αμάξι είχε αναμονή ).
Να μην στα πολυλογώ, φεύγω για σπουδές στο εξωτερικό. μετά από δυο εβδομάδες ακούω τη μητέρα στο κινητό. - το αμάξι ήρθε!!(η οικονομική κρίση είπαν. έλεος!!!)
Να όμως που είχαμε υπολογήσει τα λεφτά το Φεβρουάριο... και τώρα το αμάξι μου είπε ο πωλητής βρίσκεται, λέει, ασφαλές στην κεντρική αντιπρωσοπεία και με περιμένουν... Είναι ασφαλές???? όντως είναι οκ ή παίζουν με τα λεφτά μας??
ευχαριστώ. -
Aπο ποιον το παρηγγειλες?
-
Ο χρήστης azarios έγραψε:
Το Σεπτέμβη παρήγγειλα το fiat 500. Έκανα αυτή την κίνηση με σκοπό να μου είναι εδώ το Φεβρουάριο.(τότε όλες οι αντιπροσωπίες λυπόντουσαν που το αμάξι είχε αναμονή ).
Να μην στα πολυλογώ, φεύγω για σπουδές στο εξωτερικό. μετά από δυο εβδομάδες ακούω τη μητέρα στο κινητό. - το αμάξι ήρθε!!(η οικονομική κρίση είπαν. έλεος!!!)
Να όμως που είχαμε υπολογήσει τα λεφτά το Φεβρουάριο... και τώρα το αμάξι μου είπε ο πωλητής βρίσκεται, λέει, ασφαλές στην κεντρική αντιπρωσοπεία και με περιμένουν... Είναι ασφαλές???? όντως είναι οκ ή παίζουν με τα λεφτά μας??
ευχαριστώ.Καπως ετσι το παρήγγηλα και εγω στα μεσα Ιουλιου και αφου μου ειπαν οτι θα ερθει μετα τα Χριστουγεννα,ειπα οκ και χαρηκα μερικως γιατι σκεφτηκα οτι θα γλιτωνα τα τελη του 2008.
Και ομως!!!Εμενα με ειδοποίησαν τρεις μηνες μετα(πριν δυο βδομαδες δλδ) και μου ειπαν οτι ηρθε γρηγορα γιατι εγινε αυξηση παραγωγης.Τους ειπα αν γινοταν να το κρατησουν μεσα για να μη πληρωσω τα τελη και το αρνηθηκαν γιατι λεει οτι θα με επιβαρυναν με τοκους για καθε μερα που θα το ειχαν κλεισμενο μεσα.....Το πηρα φυσικα και μεσα σε δυο βδομαδες πληρωνω και δευτερη φορα τέλη κυκλοφοριας.Τεσπα ομως δοξα τω Θεω εχω κάνει 700 χλμ και ειμαι ικανοποιημενος -
ΑΓΟΡΑ 5 ΑΠΡΙΛΙΟΥ ΦΙΑΤ 500.
ΣΤΑ ΠΡΩΤΑ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΕΧΕΙ ΑΝΥΠΑΡΚΤΩ ΤΡΑΒΗΓΜΑ,ΣΒΕΙΝΕΙ ΣΤΙΣ ΑΝΥΦΟΡΕΣ,ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΠΑΣ ΝΑ ΤΟ ΣΤΑΜΑΤΙΣΕΙΣ ΜΕ ΑΝΑΜΕΝΗ ΤΗΝ ΜΗΧΑΝΗ ΣΕ ΑΝΗΦΟΡΑ ΔΕΝ ΣΤΑΜΑΤΑΕΙ.
ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΟ ΣΤΡΟΦΟΜΕΤΡΟ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΤΑΣΗ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙ ΚΑΙ ΤΟΝ VTI ΤΗΣ XONDA.
ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕΤΟ ΟΡΓΑΝΟ ΕΛΕΝΧΟΥ ΤΗΣ ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑΣ ΠΟΥ ΔΕΙΧΕΙΟΤΙ ΘΕΛΕΙ.
ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΟ ΚΟΥΡΤΙΝΑΚΗ ΤΗΣ ΗΛΙΟΡΟΦΗΣ
ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΟ ΤΙΜΟΝΙ ΜΑΓΚΩΜΑ ΕΝ ΚΙΝΗΣΕΙ ΣΤΑΜΑΤΗΜΑ ΣΕ ΠΕΖΟΔΡΟΜΙΟ ,ΕΛΑΦΡΙΕΣ ΖΗΜΙΕΣ.
ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕΤΟΝ ΠΙΝΑΚΑ ΟΡΓΑΝΩΝ ΑΝΝΑΒΟΥΝ ΑΡΚΕΤΑ ΛΑΜΠΑΚΙΑ,ΕΧΟΝΤΑΙ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ.
ΣΥΝΟΛΟ ΧΙΛ. 4300.ΦΙΑΤ 500 ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΤΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ
-
Ε έτυχε θα σου πουν πολλοί εδώ μέσα...
-
ΤΙ ΕΙΝΑΙ 20 ΦΙΑΤ 500 ΣΤΟΝ ΠΑΤΟ ΤΗΣ ΘΑΛΑΣΑΣ????
-
μη γραφεις με κεφαλαια.
-
Γραφε με μικρα σε παρακαλω. Προβληματα σαν αυτα που αναφερεις δεν εχω διαβασει πουθενα. Και ακουγονται λιγο κραυγαλεα.
-
Ο χρήστης koutsou έγραψε:
ΤΙ ΕΙΝΑΙ 20 ΦΙΑΤ 500 ΣΤΟΝ ΠΑΤΟ ΤΗΣ ΘΑΛΑΣΑΣ????Πανευκολο.... 10.000...
-
Τον Ιανουάριο του 2005 είχα παραλάβει ένα λάντσια Υ 1,4 με το ,αντίστοιχο του duallogic , dolce far niente.
Στις 5000χιλ και με δυνατή βροχή αναγκάστηκα να κάνω 100 χιλιόμετρα με την μικρή διακεκομένη σκάλα του υαλοκαθαριστήρα γιατί στις υπόλοιπες ταχύτητες απλά δεν δούλευε . Είχε καεί ασφάλεια μου είπαν.
Στις 18000 και ενώ έστριβα , ευτυχώς με μόλις 50 χιλιόμετρα σε έξοδο αυτοκινητόδρομου ,κόλλησε το υδραυλικό τιμόνι , ουσιαστικά δεν λειτουργούσε . Ευτυχώς πιθανώς λόγω σχετικής μυικής δύναμης έστριψα και ακινητοποιήθηκα . Αλλαγή αντλίας και όλα οκ.
Στις 24000 ακινητοποίηση λόγω κιβωτίου. Δεν έπερνε ταχύτητα αρχικά και στο τέλος έσβησε η μηχανή . Μέσα σε βροχή να σπρώχνω έχοντας κλείσει δρόμο μεγάλης κυκλοφορίας από όπου περνούν και πολλά φορτηγα . Ήρθε η οδική βοήθεια , έκανε κάτι μαγικά , το αυτοκίνητο προχώρησε 100 χιλιόμετρα και πάπαλα ξαφνικά στη μέση του δρόμου. Αυτά ήταν και τα τελευταία μέτρα του Υ στα χέρια μου . Μεταφορά στο εξουσιοδοτημένο όπου με ενημερώνουν μετά από λίγες μέρες ότι έχει πρόβλημα το κιβώτιο , εγκέφαλος αν θυμάμαι και πρέπει να αλλαχθεί .
Για να είμαι ειλικρινής δεν γνωρίζω τι έγινε τελικά γιατί ήρθα σε συμφωνία με την αντιπροσωπεία και με ανταλλαγή και επιπλέον τη διαφορά από μέρους μου μου έφεραν ένα ΤΟΥΟΤΑ ΥΑΡΙΣ με το οποίο πέρασα 30000 εντελώς απροβλημάτιστα χιλιόμετρα πριν το πουλήσω απλά γιατί δεν μου χρειαζόταν πλέον 2ο αυτοκίνητο.
Διαβάζοντας την περιπέτεια του συμφορουμίτη είπα να καταθέσω την εμπειρία μου .
Από ότι φαίνεται από όσα διάβασα παραπάνω υπάρχει πρόβλημα στο συγκεκριμένο κιβώτιο το οποίο δυστυχως 4 σχεδόν χρονια μετά δεν έχει λυθεί . ΤΙ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΝ ΑΡΑΓΕ ΣΤΗΝ ΦΙΑΤ . Και άλλους δυσαρεστημένους πελάτες;
Στην όλη ταλαιπωρία έχω να πω τα καλύτερα για τα συνεργεία από πλευράς διαγνωστικής ικανότητας και αντιμετώπισης αλλά όχι και για την ταχύτητα εύρεσης ανταλλακτικών από την κύρια εισαγωγική αντιπροσωπεία . Είναι λογικό οι μηχανικοί του γκρούπο να έχουν εμπειρία στην αντιμετώπιση εκτάκτων περιστατικών λόγω της συχνότητας αυτών (ΕΔΩ ΓΙΝΟΜΑΙ ΛΙΓΟ ΚΑΚΟΣ ΓΙΑ ΤΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΤΟΥ ΓΚΡΟΥΠΟ).
Εϋχομαι τα καλύτερα για τον φίλο .
Υ.Γ.1 Θυμάμαι ότι την ώρα που είχα ακινητοποιηθεί για τελευτάια φορά τηλεφωνεί φίλος μου και του εξηγώ τι έχει γίνει . Γελάει και μου λέει . Τι την ήθελες την υψηλή τεχνολογία από τους Ιταλούς; Να πάρεις κανένα ρούχο κανένα παπούτσι το καταλαβαίνω αλλά αυτοκίνητο δεν λέει.
Υ.Γ. 2 Επειδή όμως εγώ είμαι αδιόρθωτός ήδη έχουμε πάρει ένα ΦΙΑΤ ΠΑΝΤΑ 4Χ4 MULTIJET από το οποίο είμαστε πολύ ευχαριστημένοι προς το παρόν -
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Ε έτυχε θα σου πουν πολλοί εδώ μέσα...Ετυχε...
ΤΙ ΕΙΝΑΙ 20 ΦΙΑΤ 500 ΣΤΟΝ ΠΑΤΟ ΤΗΣ ΘΑΛΑΣΑΣ????
Πανευκολο.... 10.000...
Τον Ιανουάριο του 2005 είχα παραλάβει ένα λάντσια Υ 1,4 με το ,αντίστοιχο του duallogic , dolce far niente.
Στις 5000χιλ και με δυνατή βροχή αναγκάστηκα να κάνω 100 χιλιόμετρα με την μικρή διακεκομένη σκάλα του υαλοκαθαριστήρα γιατί στις υπόλοιπες ταχύτητες απλά δεν δούλευε . Είχε καεί ασφάλεια μου είπαν.Τωρα αυτο ειναι σοβαρη βλαβη?
Στις 18000 και ενώ έστριβα , ευτυχώς με μόλις 50 χιλιόμετρα σε έξοδο αυτοκινητόδρομου ,κόλλησε το υδραυλικό τιμόνι , ουσιαστικά δεν λειτουργούσε .Ευτυχώς πιθανώς λόγω σχετικής μυικής δύναμης έστριψα και ακινητοποιήθηκα
Συνηθες προβλημα των Punto & Υ προηγουμενης γεννιας.
Φυσικα δε θελω να υποβιβασω τη βλαβη.
Αλλα το τιμονι λειτουργει κανονικα, απλα χωρις υποβοηθηση.
Οχι οτι δεν μπορεις να στριψεις...
Δεν εχεις οδηγησει παλαιοτερης τεχνολογιας αυτοκινητο?Στις 24000 ακινητοποίηση λόγω κιβωτίου. Δεν έπερνε ταχύτητα αρχικά και στο τέλος έσβησε η μηχανή .
Αυτο μαλιστα! Ειναι σοβαρο προβλημα. Τελικα ομως τι ακριβως χαλασε? Εγκεφαλος ή κιβωτιο?
μου έφεραν ένα ΤΟΥΟΤΑ ΥΑΡΙΣ με το οποίο πέρασα 30000 εντελώς απροβλημάτιστα χιλιόμετρα
Δεν ειναι και πολλα τα 30.000 για να βγαλεις συμπερασμα. Απο την αλλη, αν σε αυτα τα χλμ σε εχει ταραξει στις ζημιες οπως το Υ, ειναι απαραδεκτο, μιλαμε για ελαττωματικο εκ κατασκευης αυτοκινητο.
Βεβαια, καποιος, αλλαξε ολοκληρη μηχανη σε Yaris, αλλα 'εφταιγε ο οδηγος που το πιεζε...'
Υ.Γ.1 Θυμάμαι ότι την ώρα που είχα ακινητοποιηθεί για τελευτάια φορά τηλεφωνεί φίλος μου και του εξηγώ τι έχει γίνει . Γελάει και μου λέει . Τι την ήθελες την υψηλή τεχνολογία από τους Ιταλούς; Να πάρεις κανένα ρούχο κανένα παπούτσι το καταλαβαίνω αλλά αυτοκίνητο δεν λέει.
Τι αμαξι εχει ο φιλος σου?
Αν εχει Golf, συντομα θα παρεις το αιμα σου πισω... -
Ελα ρε με τα χρεπια.
fiat 500 dualogic με ημερομηνία ληξης 24 ωρες