-
Ο χρήστης kubiak έγραψε:
Με το που σταματας πετα μια 3η μεσα και στο καπακι βαλε την οπισθεν. Οσο γρηγορα και να το κανεις πολυ δυσκολα να γρατζουνισει
Έχεις δίκιο, πολύ χρήσιμο tip...
_
Οτι αλλο θες, εδω ειμαι
-
Καλησπέρα,
Εντός της εβδομάδος θα μου δώσει γνωστός μου να οδηγήσω ένα Audi A8 4.2 Auto Full..
Σε συνδυασμό με τους Autobahn εδώ.......
-
Την προηγούμενη εβδομάδα βρέθηκα για μερικές μέρες στην Γενεύη (συνέδριο στο CERN) και θέλησα να συνδυάσω και το τερπνόν μαζί με το ωφέλιμο, οπότε πήγα σε μια αντιπροσωπία της Renault και ζήτησα να οδηγήσω το νέο Renault Laguna GT. Οι άνθρωποι ήταν ευγενέστατοι και αν και τους ξεκαθάρισα πως δεν πρόκειται να αγοράσω αυτοκίνητο από αυτούς, μου έδωσαν ένα αυτοκίνητο για μια βόλτα λέγοντας πως είναι ευπρόσδεκτος κάθε πιθανός «διεθνής» πελάτης της Renault (!) Για να έχω μέτρο σύγκρισης πήγα στη συνέχεια και σε ένα μεγάλο κατάστημα μεταχειρισμένων αυτοκινήτων και ζήτησα για test drive ένα BMW σειρά 3 (υπήρχε διαθέσιμο ένα 325i, μοντέλο 2007). Δεν διεκδικώ σε καμία περίπτωση αγωνιστικές δάφνες, οι οδηγικές μου ικανότητες είναι μάλλον μέτριες και το ίδιο ισχύει και για την οδηγική μου πείρα (τα διαφορετικά μοντέλα αυτοκινήτων που έχω οδηγήσει στο παρελθόν είναι περιορισμένα, συνολικά περίπου 10) αλλά παρά ταύτα θα τολμήσω να γράψω την εντύπωσή μου (επειδή έχω ξαναγράψει αλλού πως στις δοκιμές θα ήθελα αντικειμενικά μετρήσιμα μεγέθη σχετικά με την οδική συμπεριφορά του αυτοκινήτου και όχι απλά την «αίσθηση» του δοκιμαστή, σε καμία περίπτωση δεν θεωρώ πως η «βόλτα» που πήγα αποτελεί δοκιμή των αυτοκινήτων αυτών, δεν έχω τα προσόντα για κάτι τέτοιο): το 325 έχει πολύ καλό σύστημα διεύθυνσης (αλλά και πλαίσιο και ανάρτηση), με αποτέλεσμα πολύ καλό κράτημα στις στροφές, είναι αλήθεια όσα έχουν γραφτεί στον διεθνή τύπο, οι στροφές είναι μια απολαυστική και συναρπαστική διαδικασία που ο οδηγός παίζει ενεργό ρόλο και καταλαβαίνει τι συμβαίνει κάθε στιγμή, το αυτοκίνητο θαρρείς και συνομιλεί και συνδιαλέγεται με το οδηγό… Το GT με την ενεργή τετραδιεύθυνση από την άλλη φαίνεται να έχει απίστευτα περιθώρια πλευρικής πρόσφυσης, καλύτερο κράτημα από την 325 αλλά η διαδικασία είναι λιγότερο «engaging» που λένε οι αγγλοσάξονες (επισυμβαίνουν θαυμαστά πράγματα αλλά ο οδηγός απλά στρίβει το τιμόνι και παρακολουθεί…) Σε συνδυασμό αυτά τα δύο κάνουν την υπόθεση «στροφή» για την GT μια κάπως … βαρετή θα τολμούσα να πω διαδικασία, σαν να οδηγείς τρένο…(για να πω την αλήθεια δεν έχω ποτέ μου οδηγήσει τρένο αλλά το αυτοκίνητο ακολουθεί την προδιαγεγραμμένη πορεία με εντυπωσιακό τρόπο, σαν να κινείται σε ράγες… και εδώ επιβεβαιώνονται τα σχόλια του διεθνούς ειδικού τύπου αλλά και οι μετρήσεις του elk-test). Ενδόμυχα θέλησα να συγχαρώ τους μηχανικούς που έφτιαξαν αυτά τα δύο αυτοκίνητα (για διαφορετικούς λόγους την κάθε ομάδα) και η επιστημονική μου διαστροφή με έκανε να αναρωτηθώ εάν θα μπορούσε κάποιος άραγε να συνδυάσει αυτά τα δύο, αίσθηση και αποτελεσματικότητα στο μέγιστο...
-
Κε Ζώη έχω μία ερώτηση να σου κάνω.
Σου πέρασε ποτέ η ιδέα τι μπορεί να συμβεί αν κολλήσει/χαλάσει/απορυθμιστεί, πέστο όπως θέλεις, η τετραδιεύθυνση ενώ κινείσαι με κάποια χλμ. σε στροφές και βρεθείς αλλού?
Δεν ξέρω αν υφίσταται τέτοιο ενδεχόμενο βλάβης, ούτε το συναρτώ με την ύποπτη σε θέματα αξιοπιστίας Renault.
Απλά σαν ενδεχόμενο και μόνο, εμένα δεν μπορεί να μου φύγει από το μυαλό από τότε που πρωτοδιάβασα για ενεργητική τετραδιεύθυνση σε Ηοnda Prelude και Mazda 626 στις γρήγορες βερσιόν τους πριν από 20+ χρόνια. Γι' αυτό μάλλον δεν θα αγόραζα ποτέ ένα τέτοιο αυτοκίνητο όποιος και να το έφτιαχνε.
Επίσης τι λέει η Renault επ' αυτού του ενδεχομένου? -
Ο χρήστης dstou έγραψε:
Κε Ζώη έχω μία ερώτηση να σου κάνω.
Σου πέρασε ποτέ η ιδέα τι μπορεί να συμβεί αν κολλήσει/χαλάσει/απορυθμιστεί, πέστο όπως θέλεις, η τετραδιεύθυνση ενώ κινείσαι με κάποια χλμ. σε στροφές και βρεθείς αλλού?
Δεν ξέρω αν υφίσταται τέτοιο ενδεχόμενο βλάβης, ούτε το συναρτώ με την ύποπτη σε θέματα αξιοπιστίας Renault.
Απλά σαν ενδεχόμενο και μόνο, εμένα δεν μπορεί να μου φύγει από το μυαλό από τότε που πρωτοδιάβασα για ενεργητική τετραδιεύθυνση σε Ηοnda Prelude και Mazda 626 στις γρήγορες βερσιόν τους πριν από 20+ χρόνια. Γι' αυτό μάλλον δεν θα αγόραζα ποτέ ένα τέτοιο αυτοκίνητο όποιος και να το έφτιαχνε.
Επίσης τι λέει η Renault επ' αυτού του ενδεχομένου?Ευχαριστώ για την ερώτηση και για το ενδιαφέρον, νομίζω όμως ότι λίγο-πολύ έχω δώσει απάντηση στο ερώτημα σε άλλα posts (πχ στο thread Κατασκευαστές & Μοντέλα, Laguna III, σε σχετικές παρατηρήσεις του «φίλου» b_x περί αξιοπιστίας), αλλά ας επαναλάβω μερικά:
-
Το εν λόγω σύστημα ενεργής τετραδιεύθυνσης της Renault είναι διαφορετικό από τα προ 20-ετίας συστήματα που μνημονεύετε. Με την πρόοδο της επιστήμης και της τεχνολογίας κάτι μη-εφικτό στο παρελθόν δεν αποκλείεται σήμερα (ή στο μέλλον κάποια στιγμή) να γίνει πραγματικότητα (υπάρχει πληθώρα παραδειγμάτων, δεν νομίζω ότι χρειάζεται να αναφέρω).
-
Το σύστημα αποδεδειγμένα και αντικειμενικά λειτουργεί τόσο στη θεωρία όσο και στην πράξη και πραγματοποιεί όσα υπόσχεται όσον αφορά την βελτίωση της οδικής συμπεριφοράς (πιο συγκεκριμένα βελτιώνει τα περιθώρια πλευρικής πρόσφυσης του οχήματος). Φυσικά και υπάρχει ενδεχόμενο βλάβης όμως, όπως άλλωστε συμβαίνει και σε κάθε σύστημα (διεύθυνσης ή άλλο) οποιουδήποτε άλλου αυτοκινήτου. Συνεπώς το ερώτημα είναι η **αξιοπιστία **του συστήματος. Για το θέμα αυτό θα μπορούσε κανείς να επιχειρηματολογεί σε υποθετική βάση, υπέρ ή κατά, επί μακρόν, αλλά η αλήθεια είναι πως την στατιστική απάντηση θα την μάθουμε όλοι (και η ίδια η Renault) μετά από 4-5 χρόνια…Σε καμία περίπτωση πάντως δεν θα μπορούσε κανείς αυτή τη στιγμή να ισχυρισθεί (στηριζόμενος σε πραγματικά δεδομένα) πως είναι επικίνδυνο.
-
Κλείνω με ένα φιλοσοφικό αν θέλετε σχόλιο: Κάθε νέο σύστημα εμπεριέχει ένα μικρό ποσοστό «υπολογισμένου» ρίσκου / αβεβαιότητας (calculated risk). Η πρόοδος άλλωστε γενικότερα εμπεριέχει πάντα κάποιο ρίσκο. Ακόμη και κατά την λειτουργία του LHC στο CERN για παράδειγμα υπάρχει το ενδεχόμενο (πολύ πολύ μικρό) να δημιουργηθεί μια baby black hole όπως λέγει ο Hawking (που όμως θα εξατμιστεί πολύ γρήγορα). Επίσης υπάρχει η ακόμη μικρότερη πιθανότητα να συμβεί κάτι πιο δραματικό: αποσταθεροποίηση του σύμπαντος και μετάπτωσή του σε διαφορετική κατάσταση κενού από αυτή που επελέγη τυχαία κατά το στιγμιαίο σπάσιμο της συμμετρίας δισεκατομμύρια χρόνια πριν. Η κβαντική θεωρία ερμηνεύεται στατιστικά οπότε πιθανότητα μηδέν δεν προκύπτει (σχεδόν) ποτέ…(αναφέρθηκε στα ΜΜΕ πως κάποιοι στη Xαβάι…μήνυσαν το CERN(!) για τον λόγο αυτό…)
-
-
οδηγησα Auris 1.4
νοικιαρικο, με 28000χλμθετικα
- τρομερο κρατημα*
- καταπληκτικη θεση επιλογεα, μου αρεσε παρα πολυ
- καλη ποιοτητα υλικων
- καλοι χωροι γενικα
- πολυ χαμηλη καταναλωση*
- ανεση αναρτησης
- ανθεκτικα φρενα, και αρκετα δυνατα, χωρις τασεις να μπαινει το ABS*
αρνητικα
- πολυ μικρη ροπη χαμηλα, ελλειψη δυναμης ψηλα
- αδιαφορος ηχος κινητηρα
- κοντο σασμαν, θελει 6η
- τριγμοι στο εξωτερικο απο το ταμπλο
- λογω κοντης 5ης και σχεδιασης καθρεπτων, εντονος θορυβος πανω απο τα 140 (αεροδυναμικος και απο το μοτερ)
- τιμονι βαρυ μεν, αλλα με τεχνητη αισθηση καπως
- που ειναι το τασακι ρε μακακες Ιαπωνες?
- Ολα αυτα συνεβησαν στην Τενεριφη
Η ασφαλτος ειναι απλα απο αλλον πλανητη...
Σε βρεγμενο δρομο το αυτοκινητο εστριβε με οσα ηθελες και δεν γλυστρουσε καθολου και πουθενα.
Σε στεγνο απλα δεν υπαρχει ΚΑΜΙΑ συγκριση με οτιδηποτε στην Ελλαδα.-
Το ABS, αν δεν υπηρχε λαμπακι στο ταμπλο που να αναβει στην εκκινηση, δε θα επαιρνα χαμπαρι οτι υπηρχε! Δε μπηκε ΠΟΤΕ, ακομη και σε πολυ δυνατα φρεναρισματα σε ορεινο στροφιλικι.
Αποδειχθηκαν και ανθεκτικα, σε καταβαση με το γκαζι στο πατωμα για 15χλμ.Με τη βενζινη εκει το αυτοκινητο εκαιγε ελαχιστα παρολο το συνεχες σκισιμο. Το παρελαβα με μεση καταναλωση 6,8
**Α, η βενζινη ειχε 0,65€. Η shell v-power 98oct ειχε 0,71€ **Γενικα καλο αυτοκινητακι, αλλα θελει ενα πιο δυνατο μοτερ και 6αρι σασμαν. Αλλα νομιζω οτι σε εκεινους τους δρομους, σε θεμα οδικης συμπεριφορας δε θα εβλεπα καμια διαφορα με ενα ceed, που ειναι και φθηνοτερο.
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
οδηγησα Auris 1.4
νοικιαρικο, με 28000χλμ[...]
- που ειναι το τασακι ρε μακακες Ιαπωνες?
Στο εξωτερικό το smoker's kit είναι κατά παραγγελία, δεν υπάρχει στον στάνταρντ εξοπλισμό.
-
Ο χρήστης kotetsi έγραψε:
οδηγησα Auris 1.4
νοικιαρικο, με 28000χλμ[...]
- που ειναι το τασακι ρε μακακες Ιαπωνες?
Στο εξωτερικό το smoker's kit είναι κατά παραγγελία, δεν υπάρχει στον στάνταρντ εξοπλισμό.
το τασακι δεν ειναι μονο για να σβηνεις τσιγαρα
-
Το τασάκι είναι ΜΟΝΟ για να σβήνεις τσιγάρα, Σπύρο. Για να είναι για κάτι άλλο, θα πρέπει να είναι στην θέση του μια άλλη υποδοχή (π.χ. κερμάτων).
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
- Ολα αυτα συνεβησαν στην Τενεριφη
Η ασφαλτος ειναι απλα απο αλλον πλανητη...
Αυτός πρέπει να είναι ο κύριος λόγος για το ότι εντυπωσιάστηκες τόσο από το κράτημα του αυτοκινήτου...
(δεν υποβαθμίζω το Auris σε καμία περίπτωση για να μην παρεξηγούμαστε)...Το τασάκι είναι ΜΟΝΟ για να σβήνεις τσιγάρα, Σπύρο. Για να είναι για κάτι άλλο, θα πρέπει να είναι στην θέση του μια άλλη υποδοχή (π.χ. κερμάτων).
Μην το λες (εκτός αν αναφέρεσαι αποκλειστικά στο Auris), στο Panda το τασάκι είναι αρκετά χρήσιμο για άλλα πράγματα...
_
- Ολα αυτα συνεβησαν στην Τενεριφη
-
Αυτή τη μονοδιάστατη χρήση του τασακίου ούτε εγώ την καταλαβαίνω. Στου πούντου έχω χωμένο μέσα έναν (πολύ μικρό) φακό.
-
Ο χρήστης kubiak έγραψε:
- Ολα αυτα συνεβησαν στην Τενεριφη
Η ασφαλτος ειναι απλα απο αλλον πλανητη...
Αυτός πρέπει να είναι ο κύριος λόγος για το ότι εντυπωσιάστηκες τόσο από το κράτημα του αυτοκινήτου...
(δεν υποβαθμίζω το Auris σε καμία περίπτωση για να μην παρεξηγούμαστε)...Το τασάκι είναι ΜΟΝΟ για να σβήνεις τσιγάρα, Σπύρο. Για να είναι για κάτι άλλο, θα πρέπει να είναι στην θέση του μια άλλη υποδοχή (π.χ. κερμάτων).
Μην το λες (εκτός αν αναφέρεσαι αποκλειστικά στο Auris), στο Panda το τασάκι είναι αρκετά χρήσιμο για άλλα πράγματα...
_
μα εννοειται οτι η ασφαλτος και οι δρομοι γενικα παιζουν καθοριστικο ρολο. Πραγματικα δε μπορουσα να πιστεψω πως ενα μαλακά στημενο χατς μπορουσε να αναπτυσει τετοιες τιμες προσφυσης! Σε κανει να αδιαφορεις για υποστροφη/υπερστροφη γιατι πολυ απλα δεν υπαρχουν!
Ακομη και οταν επιτελους εσπαζε η προσφυση, απλα ακουγες τα λαστιχα να στριγγλιζουν, το αυτοκινητο εκοβε ταχυτητα και αμεσως μετα ξαναεβρισκε προσφυση. Οκ, δεν ειχε καμια τρομερη ισχυ, αλλα η γενικη ιδεα ειναι αυτη.
Το πελμα των ελαστικων ηταν συνεχως καταμαυρο και δεν ειχαν το γκρι που εχουν εδω, δειγμα του οτι φθειροταν συνεχως.το μονο περισσοτερο δηλαδη που θα ζητουσε καποιος σε αυτες τις συνθηκες, ηταν απλα καλυτερη αισθηση και ενα πιο δυνατο και ροπατο μοτερ (υπηρξαν περιπτωσεις σε ανηφορες 'καρφι' που πηγαινες για πολυ ωρα με ...1η!).
- Ολα αυτα συνεβησαν στην Τενεριφη
-
να πω και λιγα πραγματα για τη συμπεριφορα των οδηγων...
-
στον κυριο οδικο τους αξονα, 2 λωριδες ανα κατευθυνση με στηθαιο στη μεση φυσικα, δεν χρειαστηκε να κανω σινιαλο σε κανεναν, ουτε καν να αναψω αριστερο φλας, ακομη και οταν πηγαινα με 160-180 Φυσικα δεν ειδα επισης κανεναν να χρειαστει να αναψει φλας ή σινιαλο. Οι ανθρωποι απλα εκαναν δεξια μολις σε εβλεπαν να πλησιαζεις, αν και συνηθως ολοι πηγαιναν στη δεξια λωριδα, μαλιστα οχι αργα. Μς οριο τα 120 πηγαιναν 110-140.
-
ακουσα μονο 1-2 κορναρισματα μεσα σε πολεις... (οχι για μενα )
-
ΟΛΟΙ αναβαν τα φωτα τους οταν περνουσαν απο τουνελ, ακομη και αν αυτο ειχε μηκος μολις 100μετρα
-
εγινε ενα μικροτρακαρισμα σε επαρχιακο δρομο. Μεσα σε ελαχιστα λεπτα, ειχε ερθει συνεργειο και με φωσφορουχα ραβδια ειδοποιουσαν το κοσμο να κοψει ταχυτητα. Χρονος καθυστερησης για να περασεις απο το σημειο? 1 (ενα!!!) λεπτο.
-
δεν ειδα ουτε ΕΝΑ παρανομα παρκαρισμενο αυτοκινητο
ολα σε καθορισμενες θεσεις, χωρις να ενοχλουν. -
στη Santa Cruz, στη παραλια ειχαν ενα τεραστιο πεζοδρομο, ο οποιος ειχε και ποδηλατοδρομο 2 (!!!) κατευθυνσεων. Ανα τακτα διαστηματα στο ποδηλατοδρομο ειχαν βαλει ειδικες διαβαζεις πεζων . Ειχα μεινει σα μαλακας και κοιταζα χωρις να το πιστευω...
-
ακομη και στο τελευταιο χωριο ειχαν μεγαλους καδους ανακυκλωσης.
-
παντου ολα πεντακαθαρα. Δεν ειδα ουτε ενα σκουπιδι νομιζω.
-
-
ξενερουά
πήγα κάιρο και ακόμα απορώ πως δεν έχουν βγάλει πρωταθλητή σε f1, wrc, wtcc και ralycross
θεοί απλά -
Ο χρήστης charmak66 έγραψε:
ξενερουάπήγα κάιρο και ακόμα απορώ πως δεν έχουν βγάλει πρωταθλητή σε f1, wrc, wtcc και ralycross
θεοί απλάγια σενα μαλλον δεν επαιξε το γνωστο deal με τις καμηλες..δυστυχως...
αντε spiros καλοταξιδο το τογιοτα!!
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
...Τενερίφη ε;
-
Ο χρήστης adis4gr έγραψε:
ξενερουά
πήγα κάιρο και ακόμα απορώ πως δεν έχουν βγάλει πρωταθλητή σε f1, wrc, wtcc και ralycross
θεοί απλάγια σενα μαλλον δεν επαιξε το γνωστο deal με τις καμηλες..δυστυχως...
αντε spiros καλοταξιδο το τογιοτα!!
την ιδια πλακα μου κανει και η γυναικα μου
απειλει δε, οτι θα ανεβασει και φωτο στο φορουμ...
-
Εντάξει, εδώ έχεις Seat, το Τουότα θα σε πειράξει...
Νομίζω πως το επόμενο αυτοκίνητο σου πρέπει να είναι ή Τουότα, η Skoda...Ο,τι καλύτερο.
-
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
Εντάξει, εδώ έχεις Seat, το Τουότα θα σε πειράξει...
Νομίζω πως το επόμενο αυτοκίνητο σου πρέπει να είναι ή Τουότα, η Skoda...Ο,τι καλύτερο.
το επομενο θα εχει DSG.
τι θα ειναι, θα δειξει ο χρονος.μη ντρεπεσαι αν θες skoda πες μου, θα σε στειλω να σου κανουνε και εκπτωση. Για ενα octavia θα παρεις ενα fabia reflex δωρο...
-
να σου δωσω να καμεις βολτα Auris 1.6 με θα_θελα_να_θα_θελα_να_μουν_DSG MMT, κιβωτιο?
η προσφορα της octavia με ενδιαφερει.. γινεται να παρω ενα roomster και να μου δωσουν ενα roomster scout δωρο?
σκεφτομαι να κανω ανταλλαγη τον Sωτηρα.. θα πιασουμε καλη τιμη?
Οδήγησα....