-
ειναι αυτο που νομιζω...;
-
Ναι, τους αλήτες
(το σηματάκι M είναι φωτοσοπιά του Αρχικάγκουρα corsair)
-
σε παρακαλώ, δική μου σοπιά είναι...
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Meeeeerry Christmas...ho ho hohttp://www.youtube.com/watch?v=yzcMOr2Ze08' target='_blank
Πολύ καλο!
-
Ο χρήστης Χρήστος Λάππας έγραψε:
Ναι, τους αλήτες(το σηματάκι M είναι φωτοσοπιά του Αρχικάγκουρα corsair)
καλα το καταλαβα τοτε....
Χρηστο πρεπει να κλεισεις τα πλαινα γυρω απο το γκαραζ...ετσι εκανα και εγω...μπαινει βροχη και αερας που σκονιζει το καλοκαιρι!
ενα λογικο γκαραζ πρεπει να εχει μια Μπεμπα και ενα VW αν γινεται....
πολυ ομορφο χρωμα το ασπρο...
-
Σεμνά και ταπεινά , μια χαρά είναι και το Bora (άσε που φοράει και χιονολάστιχα! ).
Το αμάξι είναι μες την βρώμα, εδώ μου την είπε και ο PID την Κυριακή στο κέρωμα των πέδιλων!
-
Kάπου σε κάποιο φόρουμ σχετικό με αυτοκίνητα με έμβλημα τον έλικα γράφτηκε το εξής:
''Ποιος ενδιαφερεται αν ακους τον ηχο και αν οι στροφες φτανουν τα 8800σαλ+, την στιγμη που με ενα μικροτερο και οικονομικοτερο μοτερ εχεις καλυτερες ρεπριζ και μεγαλυτερη αυτονομια''Άν ήμουν moderator....τον είχα κάνει ban......στεγνά.
-
Πες τα Παντελο!
Τα μεταξωτα βρακια...
Οποιος θελει αυτονομια να παρει Pri(ts)us και οποιος θελει ρεπριζ να παρει πετρελαιο. Και μην μου πει κανενας οτι καινε σε ταξιδι τα ///Μ γιατι το δικο μου εχει μεση καταναλωση 12.5 λιτρα (και εχω να παω ταξιδι πολυυυ καιρο) ειναι 5λιτρο και το παταω αρκετα. Να πω και για ρεπριζ? -
το να μιλαμε για αυτοκινητα σπορ και για καταναλωση μικρη και ,αν ειναι δυνατον, τον ηχο και τις στροφες ειναι σαν να εχουμε την Σαρλαιζ Θηρον με μπικινι μπροστα μας να θελει να κανουμε ερωτα αλλα να φοραμε στολη αστροναυτη....
-
Καλά, ας έρθει η Σαρλίζ να μου ζητήσει να κάνουμε διάφορα και ας φοράω και ράσο.
-
με ρασο ε;
με ρασο ειναι ευκολα....σιγα την υποχωρηση που θα κανεις!!!!!!!
και εισαι και in...
-
Ο χρήστης lefos έγραψε:
Να πω και για ρεπριζ?Άστο...θα κλαίνε...
-
Ο χρήστης pad έγραψε:
Kάπου σε κάποιο φόρουμ σχετικό με αυτοκίνητα με έμβλημα τον έλικα γράφτηκε το εξής:
''Ποιος ενδιαφερεται αν ακους τον ηχο και αν οι στροφες φτανουν τα 8800σαλ+, την στιγμη που με ενα μικροτερο και οικονομικοτερο μοτερ εχεις καλυτερες ρεπριζ και μεγαλυτερη αυτονομια''Άν ήμουν moderator....τον είχα κάνει ban......στεγνά.
Κοίτα, υπάρχουν διάφοροι τρόποι, ένας είναι η απάντηση στο ποστ.
Και για να ξεκαθαρίσω ΚΑΙ εδώ τη θέση μου (copy/paste από το ποστ μου εκεί που λες με κάποιες απαραίτητες τροποποιήσεις):
Προσωπικά έχω διχαστεί. Ναι ωραίο πράγμα η ροπή, ωραία η βόλτα με τα 335i...αλλά τον ήχο της Μ5 ή τον ήχο της Μ3 (Ε46) και τη ραφιναρισμένη λειτουργία απλά ΔΕ την έχουν.
Συνεπώς, οι κινητήρες Μ είναι οι καλύτεροι κινητήρες που έχει βγάλει η BMW και είναι από τους καλύτερους κινητήρες γενικά και EVER, σε αυτό δε χωράει αμφιβολία. Μη ξεχνάμε τα ατέλειωτα βραβεία που έχουν πάρει. Η μαεστρία είναι να βγάζεις άλογα από την ατμόσφαιρα. Πάρε τη Ferrari για παράδειγμα.
Έχω οδηγήσει την Μ5 και είναι άλλη αίσθηση από την 335i για παράδειγμα. Ροπή έχεις από τις 1000 στροφές που δεν έχει η Μ5...αλλά ΔΕΝ είναι αυτοκίνητο πόλης. ΔΕΝ έχει κατασκευαστεί για να έχει χαμηλή κατανάλωση και ΔΕΝ έχει κατασκευαστεί για να εκπέμπει χαμηλούς ρύπους. Έχει κατασκευαστεί για αγωνιστική οδήγηση στον κόφτη με το μοτέρ να στριγγλίζει και πραγματικά, εκεί που τελειώνει το μοτέρ της 335i αρχίζει της Μ3. Είναι τόσο απλό.
Να ξεκαθαρίσω κάτι γιατί ίσως με τη θέση που έχω πάρει στο θέμα να έχω μπερδέψει κόσμο. ΔΕ μου αρέσει η κίνηση της BMW να εγκαταλείψει τα πολύστροφα ατμοσφαιρικά μοτέρ, αλλά από την άλλη δε μπορεί να κάνει διαφορετικά όταν από τη μια πλευρά η Ε.Ε. πιέζει για χαμηλότερους ρύπους και από την άλλη η Audi να έχει γ@μήσει κάθε έννοια της σπορ οδήγησης με τα turbo. Αυτό λέγεται ανταγωνισμός και μανία (ή δημοπρασία) για περισσότερα άλογα.
Η κατανάλωση επίσης σε μια σπορ κατασκευή ΔΕΝ είναι το ζητούμενο. Αν θέλεις χαμηλή κατανάλωση παίρνεις turbo και μικρά κυβικά. Ναι ΟΚ, έχει ροπή...αλλά ψηλά εκεί που το θες...δε το έχεις. Είναι τόσο απλό.
Η Μ5 που οδήγησα χαμηλά δεν υπάρχει...αλλά ψηλά είναι ένα άλλο αυτοκίνητο...είναι ένα πραγματικό όπλο.
Προσωπικά έχω ατμόσφαιρα, ναι θα ήθελα μια 2Τ 120i για τη χρήση που της κάνω...αλλά αν είχα χρήματα να πάρω την 130i (και να μου το επέτρεπε ΚΥΡΙΩΣ η Ελληνική Οικονομία) θα το έκανα και θα την έπαιρνα ANY DAY over the 120i Turbo (πχ, αν υπήρχε ή αν τελικά βγει). Αλλά προτιμώ να πάρω αυτή τη στιγμή μια 2λτ Τ για παράδειγμα για να μπορώ να ζήσω και τη ζωή μου με άνεση...και μετά βλέπουμε.
Συνεπώς, υπάρχουν διαφορές με το τι θέλει και τι ψάχνει ο καθένας και μέχρι που μπορεί να πάρει και τι μπορεί να οδηγήσει και πως.
At the end of the day...έτσι και μου έλεγαν, μια Μ3 ή μια Μ3Τ τι θα έπερνα? Την Μ3 φυσικά...
(ααα και κάτι άλλο...οι απόλυτες επιδόσεις δεν είναι ΠΑΝΤΑ το ζητούμενο)
-
Ααα...και πρόταση προς στη διαφημιστική της BMW:
A horsepower freak:
A true petrolhead:
What are you made of?
(κλεμμένο το τελευταίο...I know)
-
Πάντως, αν κρίνω από το δικό μου -που δεν έχει και καμία συγκλονιστική ιπποδύναμη- η μεταμόρφωση από τις 3.500 στροφές και πάνω είναι εντυπωσιακή. Ο δε ήχος...
-
Νίκο, κάτι παιδιά, λίγο παραπέρα από το Μόναχο, βγάλανε ένα αυτοκίνητο χαρακτηρίζοντας το με 2 λέξεις.. Respect required..
-
Ο χρήστης Kid έγραψε:
Νίκο, κάτι παιδιά, λίγο παραπέρα από το Μόναχο, βγάλανε ένα αυτοκίνητο χαρακτηρίζοντας το με 2 λέξεις.. Respect required..και αποκτώντας το με άλλες 3
'πακτωλός χρημάτων required' -
H Audi πραγματι το εχει ξεφτυλισει με το κυνηγι των ιππων αλλα προσωπικα δεν θα αγοραζα ποτε Audi για σπορ συμπεριφορα. Δεν χρειαζονται 700 ιπποι για να χαρεις οδηγηση, ειδικα στους δικους μας δρομους.
Σιγουρα η BMW μπορει να φτιαξει τουρμπο κινητηρες που να συνεργαζονται αψογα με την πισω κινηση (πχ. 335) αλλα το θεμα ειναι αλλο... Οσοι αγαπανε την εταιρεια θελουν ατμοσφαιρικα, τουλαχιστον τα ///Μ. Ειναι θεμα φιλοσοφιας. Στα υπολοιπα ας κανουν ο,τι θελουν. -
Ο χρήστης lefos έγραψε:
H Audi πραγματι το εχει ξεφτυλισει με το κυνηγι των ιππων αλλα προσωπικα δεν θα αγοραζα ποτε Audi για σπορ συμπεριφορα. Δεν χρειαζονται 700 ιπποι για να χαρεις οδηγηση, ειδικα στους δικους μας δρομους.
Σιγουρα η BMW μπορει να φτιαξει τουρμπο κινητηρες που να συνεργαζονται αψογα με την πισω κινηση (πχ. 335) αλλα το θεμα ειναι αλλο... **Οσοι αγαπανε την εταιρεια θελουν ατμοσφαιρικα, τουλαχιστον τα ///Μ. **Ειναι θεμα φιλοσοφιας. Στα υπολοιπα ας κανουν ο,τι θελουν.Είσαι σίγουρος γιαυτό; Εξηγούμαι, είναι σίγουρα το μεγαλύτερο ποσοστό αγοραστών ///M βέροι petrolheads, ή μήπως οι πόζεροι κυριαρχούν; Γιατί εγώ (δυστυχώς ή ευτυχώς δεν ξέρω) άλλα βλέπω έξω...
-
Ειμαι σιγουρος για τον εαυτο μου και για οσους φιλους και γνωστους οδηγουν ΒΜW M.
Σιγουρα υπαρχουν και ατομα που απλα κοιτανε τα απολυτα νουμερα και οχι το feeling, οπως υπηρχαν και ατομα που αγοραζαν την Porsche 996 Turbo με Tiptronic...
Αγνωσται αι βουλαί των ποζεραδων!
BMW FORUM