Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Περι εξατμισεων...
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Περι εξατμισεων...
    • 1
    • 2
    • 10
    • 11
    • 12
    • 13
    • 14
    • 23
    • 24
    • 12 / 24
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    5
    462
    17743
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • O
      offset last edited by

      Συμπεραίνω οτι είμαι ο μόνος που καθαρίζει κάθε βδομάδα τις μπούκες με αζαξ .

      1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • B
        bagus last edited by

        Ο χρήστης offset έγραψε:
        Συμπεραίνω οτι είμαι ο μόνος που καθαρίζει κάθε βδομάδα τις μπούκες με αζαξ .

        Το κανω κ εγω 1-2 φορες το χρονο,αλλα οχι και καθε εβδομαδα αδερφε.

        1 Reply Last reply Reply Quote 2
        • O
          offset last edited by

          Χθες βραδάκι που επέστρεψα απο μια καλή βόλτα +2 βδομαδες ακαθάριστες έγιναν χάλια.Θα επιστρέψω αργότερα με ντοκουμέντα να δεις τι εννοω

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • D
            droemmen last edited by

            Παιδία μια βοήθεια, θέλω καταλύτη και εξάτμιση για Renault Clio II 1.4 8v.
            Το θέμα είναι ότι δεν τα θέλω για 'βελτίωση', αλλά διότι τα παλιά είναι για πέταμα. (170000 χλμ ο καταλύτης Off και το μεσαίο καζανάκι τρύπιο)

            Η αντιπροσωπεία ζητά για τα παραπάνω 1000 ευρώ.
            Αν το κάνω εκτός και με aftermarket hardware δεν θα γλυτώσω χρήματα?
            Μπορείτε να μου προτείνετε (και με pm αν υπάρχει πρόβλημα) τι να βάλω στο αυτοκίνητο με εργοστασιακές προδιαγραφές (και που)?

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • L
              leonp last edited by

              Εγώ βάζω φθηνές ελληνικές εξατμίσεις. Όσο αθόρυβες και να ψάξεις κάνουν παραπάνω θόρυβο αλλά αντέχουν αρκετά χρόνια - η κάθε εξάτμιση (ίδια μάρκα) ακούγεται διαφορετικά. Πάντως κοστίζουν αρκετές φορές λιγότερο από αυτά που σου ζητάει η αντιπροσωπεία.

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • D
                driver_106 last edited by

                Ενας καταλυτης εμποριου εχει περιπου 250€ και ενα μεσαιο 50€.

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • 2
                  21-quadra last edited by

                  Βάλε ανοξείδωτη και μεταλλικό 200άρι καταλύτη, θα ησυχάσεις για πάντα.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • D
                    droemmen last edited by

                    Ευχαριστώ για την βοήθεια αυριο θα κάνω μια έρευνα αγοράς!

                    @21 Quadra Μήπως ξέρεις αν με 200άρι καταλύτη θα υπάρχει θόρυβος?

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • D
                      driver_106 last edited by

                      Ο χρήστης droemmen έγραψε:
                      Ευχαριστώ για την βοήθεια αυριο θα κάνω μια έρευνα αγοράς!

                      @21 Quadra Μήπως ξέρεις αν με 200άρι καταλύτη θα υπάρχει θόρυβος?

                      Δεν θα υπαρχει αρκει το καζανι να ειναι ιδιου ογκου και οχι ελευθερο.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • ?
                        A Former User last edited by

                        Τι μονάδα μέτρησης είναι το 200 που αναφέρεται στον καταλύτη??
                        Και ποια η διαφορά του από τον προηγούμενο μαμά που δεν ήταν 200??

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • 2
                          21-quadra last edited by

                          Ο αριθμός 100-200-350 είναι τρύπες ανά τετρ.ίντσα, όσο λιγότερες τρύπες έχει τόσο πιο ελεύθερος είναι, πχ ο 350άρης είναι πολύ πυκνός ενώ ο 100στάρης είναι ελεύθερος, επίσης υπάρχουν με κεραμικό μπισκότο και μεταλλικό ( μπισκότο λένε το εσωτερικό του καταλύτη ) οι κεραμικοί ξεκολάνε από τις πολλές λακκούβες, οι μεταλλικοί είναι μεγαλύτερης αντοχής.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • C
                            coupeas last edited by

                            Ο θορυβος που θα ακους δεν ειναι ακριβως θορυβος αλλα ενας ελαφρης μεταλικος ηχος στις υψηλες στροφες που δεν θα ενοχλει ενω θα δεις και αποδοση,οικονομια,και καλυτερους ρυπους απο αυτον που ειχες .Διαπιστωμενο και στο δικο μου!!!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                            • D
                              droemmen last edited by

                              Ευχαριστώ πολύ παιδιά.
                              Έκλεισα ραντεβού την Δευτέρα να το φτιάξω με 200άρι καταλύτη και ανοξείδωτο καζανάκι, τα ίδια μου πρότεινε και ο μάστορας!

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • H
                                highfidelity last edited by

                                Ο χρήστης droemmen έγραψε:
                                Ευχαριστώ πολύ παιδιά.
                                Έκλεισα ραντεβού την Δευτέρα να το φτιάξω με 200άρι καταλύτη και ανοξείδωτο καζανάκι, τα ίδια μου πρότεινε και ο μάστορας!

                                Είμαστε σίγουροι πως δεν θα κάνει θόρυβο με τέτοιο καταλύτη;

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • B
                                  bagus last edited by

                                  Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:

                                  Ευχαριστώ πολύ παιδιά.
                                  Έκλεισα ραντεβού την Δευτέρα να το φτιάξω με 200άρι καταλύτη και ανοξείδωτο καζανάκι, τα ίδια μου πρότεινε και ο μάστορας!

                                  Είμαστε σίγουροι πως δεν θα κάνει θόρυβο με τέτοιο καταλύτη;

                                  Στο δικο μου που αλλαξα τον εργοστασιακο με 200αρι μεταλικο(κατα τα αλλα η υπολοιπη εξατμιση ειναι η εργοστασιακη) δεν ειδα καμμια διαφορα στον θορυβο...

                                  Απο αποδοση παντως εχει μεταμορφωθει το αυτοκινητο ιδιως χαμηλα!

                                  Κ καρτα βγαζει κανονικοτατα.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • E
                                    etsii last edited by

                                    Καλημέρα. Είναι δυνατό εξάτμιση μεγαλύτερη σε διάμετρο από την εργοστασιακή και πιο ''ελεύθερη'' σε συνδυασμό με καταλύτη σχεδιασμένο για μεγαλύτερο κινητήρα να προκαλεί πρώση απόδοσης και εξηγούμαι: Σε ένα 1,4άρι 8βάλβιδο Ford Fiesta του 1994 με 207,000χλμ καλά συντηρημμένο έχω παρατηρήσει πως σχεδόν από τότε που έγιναν οι παραπάνω αλλαγές, τμηματικά βέβαια, δυσκολεύεται να ανεβάσει στροφές πάνω από τις 4,000 και εκεί που παλαιότερα έβλεπες άνετα 170 στο ταχύμετρο. τώρα με το ζόρι να βγάλει 130-140. Επειδή είχαμε προβλήματα με τις εξατμίσεις και τις αλλάζαμε κάθε 1,5-2 χρόνια λόγω του ότι τρυπούσαν (Bosal, Walker πάντα) επιλέξαμε να βάλουμε μια ανοξείδωτη. Πρώτα αλλάχτηκε το μεσαίο καζανάκι με τμήμα του σωλήνα από τον καταλύτη με ένα Supersprint, το οποίο θυμάμαι είχαμε πληρώσει καλά λεφτά. Αργότερα αλλάχτηκε και το τελικό με ένα ανοξείδωτο (χωρίς μπούκες) ελεύθερο σύμφωνα με τον εξατμισά διότι δεν έβρισκα κάτι πιο απλό, οικονομικό και ανοιξείδωτο. Δεν κάνει θόρυβο πάντως. Όσον αφορά τον καταλύτη μπήκε Walker για Sierra 1,8άρι καινούριος με κάποιες πατέντες.

                                    Υπάρχει περίπτωση να έχει βουλώσει κάποιο καζανάκι από τα μονωτικά. Γενικότερα δεν είναι εύστροφο το μοτέρ αλλά πλέον κάνει εντύπωση το πόσο δυσκολεύεται να ανεβάσει πάνω από τις 4,000σ.α.λ.

                                    Να έπεσε έτσι ξαφνικά η απόδοση; Μέτρησα συμπίεση και είναι μέσα στα όρια του κατασκευαστή αλλά ανομοιόμορφη για κάθε κύλινδρο (210, 175, 200, 195 στεγνές και 215, 190, 220, 225 ''βρεγμένες'' αντίστοιχα).

                                    Χρονικά πάντως συμπίπτει με τις αλλαγές στις εξατμίσεις για αυτό το έγραψα εδώ.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                    • 2
                                      21-quadra last edited by

                                      Μήπως κόπηκε κανένα καλώδιο του 'λ' ?

                                      Η μεγαλύτερη εξάτμιση μόνο στις χαμηλές - μεσαίες μπορεί να μειώσει τη ροπή, ψηλά δεν βλέπω το λόγο γιατί να σου λεπίπει η δύναμη.

                                      Ίσως έχεις άλλο πρόβλημα και συνέπεσε με την αλλαγή στην εξάτμηση.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                      • E
                                        etsii last edited by

                                        Ο αισθητήρας λ είναι εντάξει, καινούριος κι αυτός της Bosch. Το τελικό καζανάκι επειδή το βλέπω και θυμάμαι πως ήταν πριν μπεί σίγουρα δεν είναι βουλωμένο. Υπάρχει περίπτωση να είναι κάπως βουλωμένο το μεσαίο και να οφείλεται εκεί ο δισταγμός ψηλά που υπάρχει μεγαλύτερη ροή καυσαερίων; Πάει εκεί το μυαλό μου λόγω του καταστροφικού χαρακτήρα του αυτοκινήτου ως προς τα καζανάκια και το μεσαίο είναι ήδη 5 χρόνια πάνω

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                        • L
                                          leonp last edited by

                                          Ο χρήστης etsii έγραψε:
                                          ...δυσκολεύεται να ανεβάσει στροφές πάνω από τις 4,000 και εκεί που παλαιότερα έβλεπες άνετα 170 στο ταχύμετρο. τώρα με το ζόρι να βγάλει 130-140.

                                          Πρώτα περίμενε μερικές μέρες και μέτρησε το αμάξι στα ίδια μέρη που το μετρούσες πριν. Μπορεί να έχει λίγο ανηφόρα και να μη φαίνεται με το μάτι αλλά στο κοντέρ έχει σημασία. Τέτοια διαφορά στις ίδιες συνθήκες σημαίνει ΠΟΛΛΑ άλογα και δεν δικαιολογείται από αλλαγή εξάτμισης. Είτε κάτι χάλασε στο κινητήρα ή βούλωσε η εξάτμιση.

                                          Μέτρα την υποπίεση του κινητήρα όταν το αμάξι κινείται με 3η και 5.000 σαλ. Πάτησε τέρμα το γκάζι για λίγο και μετά πάρε το πόδι σου από το γκάζι. Αν η υποπίεση δεν τιναχθεί ΑΜΕΣΩΣ τέρμα, αλλά ανέβει σιγά-σιγά, η εξάτμισή σου είναι βουλωμένη.

                                          ΥΓ Καλούς αισθητήρες νομίζεις βγάζουν αυτοί; (Bosch).

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • E
                                            etsii last edited by

                                            Καλημέρα. Είναι εξακριβωμένο το φαινόμενο με το ταχύμετρο και τη δυσκολία να ανεβάσει στροφές για τα τελευταία 2 χρόνια. Σε χαμηλότερες στροφές και με λιγότερα χλμ/ώρα πάντως είναι άψογο. Με καθαρισμένα μπεκ, ρελαντί γλύκα, σωστά καυσαέρια(δεν ξέρω αν παίζει ρόλο), δεν κάνει τίποτε ύποπτα κοψίματα, δεν καίει λάδι. Έχω καθαρίσει MAF, αισθητήρα θερμοκρασίας εισαγωγής, γενικά είναι προσεγμένο για αυτό δεν πάει ο νους μου σε κάτι μηχανικό όσον αφορά τον κινητήρα. Εκτός αν έπεσα ξαφνικά λόγω ''γηρατειών''

                                            Αυτό με την υποπίεση πρακτικά πως μπορώ να το κάνω; Υπάρχει άλλος τρόπος να ερευνήσω για βουλωμένη εξάτμιση;

                                            Τώρα για τον λ τι να πω. Και ο ''γνήσιος'' πάντως Bosch ήταν, τον μέτρησα και με πολύμετρο και δουλεύει ρολόι τούτος εδώ.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 10
                                            • 11
                                            • 12
                                            • 13
                                            • 14
                                            • 23
                                            • 24
                                            • 12 / 24
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr