-
Ο χρήστης wannabe έγραψε:
όλα καλά antonis-team αλλά αυτή η ορθογραφία βγάζει μάτι χειρότερα και απο κακό ξενονΚαι εγώ πρόβλημα έχω, καλά όχι τόσο , και δεν μπορώ πλέον χωρίς Firefox και το English - Greek Spelling dictionary.
Στη χειρότερη χρησιμοποιώ το gmail και κάνω copy/paste.
Χάνω βέβαια χρόνο να διορθώσω τα λάθη μου αλλά - επειδή καταλαβαίνω ότι είναι λάθος αλλά δεν ... ξέρω το σωστό - δεν μπορώ να τα βλέπω λάθος.
αλλά χρήσιμο. -
Ο χρήστης antonis-team έγραψε:
Καλέ μου φίλε ΚΑΒΟΥΡΑ, πήγα και στην 79 σελίδα!.
Τα Φώτα ξένου,(πολύ σωστή παράθεση), ελέγχονται στα ΚΤΕΟ
όπως ελέγχονται και όλα τα άλλα φώτα. Το μηχάνημα, όπως και στα
σωστά μαγαζιά, είναι εισαγόμενα, άρα παντού στον κόσμο, είναι τα
ίδια. Στο μηχάνημα, παρουσιάζεται η προβολή της φωτιστικής
δέσμης, μέσα σε διαγραμμισμένη θέση, με βάση τι επιτρέπεται
διεθνώς. Στο μηχάνημα παρουσιάζεται η ενεργός παραγόμενη
φωτεινότητα (εντός διαγράμματος) καθώς και η άεργος, (εκτός
διαγράμματος) που απαγορεύεται, γιατί φωτίζει τα ζευγάρια,
στο παρακείμενο άλσος!!!. ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΟ
ΜΗΧΑΝΗΜΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΙΣΘΗΜΑΤΑ, ΔΕΝ ΜΕΤΡΑΕΙ ΔΙΑΘΕΣΕΙΣ,
ΔΕΝ ΚΑΤΕΒΑΖΕΙ ΙΔΕΕΣ!. Το ότι ο απέναντι που έρχεται, έχει δυνατά
φώτα, ότι και να είναι αυτά, αν δεν στραβώνει, παρά μόνον τον
εγωισμό μας, η την αρνητική μας διάθεση, η την μονοπωλιακή
απαίτηση μας, στον κόσμο αυτό, τότε καλά τα έχει!.
antonis-team.Όσο αφορά τις μετρήσεις, δεν ξέρω να υπάρχει κανονισμός που αναφέρει ΠΟΣΟ επιτρέπεται να θαμπώνει ένα φανάρι πάνω από τη γραμμή αποκοπής. Φτηνά εργοστασιακά φανάρια θαμπώνουν περισσότερο από καλά φανάρια αλλά υπάρχει όριο;
(Για την ονοματολογία, αλογόνου και ξένου δεν είναι σωστοί όροι και θα επιθυμούσα κάποιος φιλόλογος να μας 'φωτίσει' πχ πυρακτώσεως και HID?)
Στα καλά σετ, η εστιακή απόσταση της ΧΑΛΟΝ από της ΞΕΝΟΥ, δεν έχει καμία
διαφορά διάβολε!!.
...
Πάντως πιστεύω ακράδαντα, ότι η μεγάλη ζημία προήλθε, από όσους αμόρφωτους ‘συναδέλφους’, που πίστεψαν ότι ‘βρήκαν την Αμερική’, και άρχισαν να τοποθετούν,
παπάρα μηχανισμούς, και να δημιουργούν προβλήματα.Ως άπιστος Θωμάς δεν βλέπω πως είναι δυνατό να είναι στο ίδιο σημείο το νήμα πυρακτώσεως.
Ακόμα, υπάρχουν διαφορές στο θάμπωμα από διαφορετικές λάμπες αλογόνου, οι καλές (και ακριβές) έχουν προσεκτικό τύλιγμα του νήματος και θαμπώνουν αισθητά λιγότερο. Με διαφορετικό σχήμα της πηγής φωτισμού στις λάμπες με ξένον...
Έχω ακούσει για αμάξια που θαμπώνουν πάρα πολύ, είναι δυνατό να μη θαμπώνουν με σωστή λάμπα HID?
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
(Για την ονοματολογία, αλογόνου και ξένου δεν είναι σωστοί όροι και θα επιθυμούσα κάποιος φιλόλογος να μας 'φωτίσει' πχ πυρακτώσεως και HID?)
Φιλόλογος;
Ως άπιστος Θωμάς δεν βλέπω πως είναι δυνατό να είναι στο ίδιο σημείο το νήμα πυρακτώσεως.
+1. Τα κατοπτρικά φανάρια είναι σχεδιασμένα για να βρίσκεται η φωτιστική πηγή ακριβώς πάνω στην εστία της παραβολής. Βάζοντας λάμπες HID πάει περίπατο όλο αυτό...
-
Ο χρήστης zorz έγραψε:
+1. Τα κατοπτρικά φανάρια είναι σχεδιασμένα για να βρίσκεται η φωτιστική πηγή ακριβώς πάνω στην εστία της παραβολής. Βάζοντας λάμπες HID πάει περίπατο όλο αυτό...
Ακριβώς!!! Που να το καταλάβουν όμως αυτό διάφορα μαστόρια χωρίς γνώσεις μαθηματικών και φυσικής, που μοιράζουν μάλιστα αφειδώς τα μάστερ πολυτεχνείου...
-
Ο χρήστης antonis-team έγραψε:
Τα Φώτα ξένου,(πολύ σωστή παράθεση)Επιτέλους, συμφωνήσαμε σε κάτι...
-
-
Ο χρήστης olympian2 έγραψε:
Ακριβώς!!! Που να το καταλάβουν όμως αυτό διάφορα μαστόρια χωρίς γνώσεις μαθηματικών και φυσικής, που μοιράζουν μάλιστα αφειδώς τα μάστερ πολυτεχνείου...Έτσι, αν δεν υπάρχει μάστερ δεν τοποθετείται η λάμπα στο σωστό σημείο.
-
Συγχωρημένος μάστορα, ούτως ή άλλως μας τα έχεις αλλάξει τα φώτα.
-
Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
Συγχωρημένος μάστορα, ούτως ή άλλως μας τα έχεις αλλάξει τα φώτα. -
Μην κολλάμε στην ορθογραφία, στο θέμα μας έχουν τεθεί πολύ σημαντικότερα ερωτήματα, όπως αυτό:
Ο χρήστης zorz έγραψε:
Ως άπιστος Θωμάς δεν βλέπω πως είναι δυνατό να είναι στο ίδιο σημείο το νήμα πυρακτώσεως.
+1. Τα κατοπτρικά φανάρια είναι σχεδιασμένα για να βρίσκεται η φωτιστική πηγή ακριβώς πάνω στην εστία της παραβολής. Βάζοντας λάμπες HID πάει περίπατο όλο αυτό...
-
Δεν περιλαμβάνω τον εαυτό μου για λόγους σκοπιμότητας.
Λογικό μου ακούγετε.
-
http://en.wikipedia.org/wiki/Headlamp
Επειδή ο κος Λάππας είπε να σοβαρευτούμε, έχοντας απόλυτο δίκηο γιατί το θέμα είναι σοβαρό, εδώ είναι όλη η ιστορία και η εξέλιξη, με παραπομπές, αναλύσεις, σχεδιαγράμματα, όλα εύκολα και κατανοητά όπου δεν χρειάζεσαι να είσαι φυσικός για να τα καταλάβεις, απλά θέλει να ασχοληθεί κανέις και να εντρυφήσει στο θέμα.
-
Ο χρήστης Χρήστος Λάππας έγραψε:
Μην κολλάμε στην ορθογραφία, στο θέμα μας έχουν τεθεί πολύ σημαντικότερα ερωτήματα, όπως αυτό:Ως άπιστος Θωμάς δεν βλέπω πως είναι δυνατό να είναι στο ίδιο σημείο το νήμα πυρακτώσεως.
+1. Τα κατοπτρικά φανάρια είναι σχεδιασμένα για να βρίσκεται η φωτιστική πηγή ακριβώς πάνω στην εστία της παραβολής. Βάζοντας λάμπες HID πάει περίπατο όλο αυτό...
για την ορθογραφία +1000
Στο θέμα των κατοπτρικών φαναριών όμως, η έστία της παραβολής φαίνεται ότι δεν είναι ένα μικροσκοπικό σημείο αλλά κάποιος μικρός χώρος, έτσι αλλάζοντας λάμπες (σωστές και νόμιμες πάντα), ξαναρυθμίζουμε το φανάρι και όλα οκ, γιατί να μή συμβαίνει το ίδιο και για τις ξένον; Σε κάποια σελίδα πρίν, κάποιος με ένα jazz είχε ποστάρει εικόνα όπου φαίνονταν καθαρά οτι η δέσμη απο το κατοπτρικό φανάρι, μετα την τοποθέτηση Η4 bi-xenon, ήταν ολόσωστη,με καθαρό κόψιμο. Αν το συγκεκριμένο jazz είχε αυτόματη ρύθμιση ύψους, δεν θα καταλάβαινε κανείς οτι είχε μή εργοστασιακά ξένον!Άρα τουλάχιστον 1 κατοπτρικό φανάρι βγάζει σωστή δέσμη είτε με αλογόνου είτε με ξένον! Αν η έλλειψη της πολύ σημαντικής αυτορύθμισης καλυφθεί με ρύθμιση της δέσμης λίγο πιο χαμηλά, συν τη χειροκίνητη ρύθμιση, που είναι το πρόβλημα ή το στραβό;;;
ΥΓ1. τα πλυστικά των εργοστασιακών ξένον είναι γελοία και αναποτελεσματικά.
ΥΓ2. δεν έχω ξένον στο αυτοκινητό μου. -
Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
http://en.wikipedia.org/wiki/HeadlampΕπειδή ο κος Λάππας είπε να σοβαρευτούμε, έχοντας απόλυτο δίκηο γιατί το θέμα είναι σοβαρό, εδώ είναι όλη η ιστορία και η εξέλιξη, με παραπομπές, αναλύσεις, σχεδιαγράμματα, όλα εύκολα και κατανοητά όπου δεν χρειάζεσαι να είσαι φυσικός για να τα καταλάβεις, απλά θέλει να ασχοληθεί κανέις και να εντρυφήσει στο θέμα.
Από το παραπάνω link >Lack of backward-compatibility
The arc light source in an HID headlamp is fundamentally different in size, shape, orientation, and luminosity distribution compared to the filament light source used in tungsten-halogen headlamps. For that reason, HID-specific optics are used to collect and distribute the light. HID burners cannot effectively or safely be installed in optics designed to take filament bulbs; doing so results in improperly-focused beam patterns and excessive glare, and is therefore illegal in almost all countries
-
Ο χρήστης antonis-team έγραψε:
Ακριβώς!!! Που να το καταλάβουν όμως αυτό διάφορα μαστόρια χωρίς γνώσεις μαθηματικών και φυσικής, που μοιράζουν μάλιστα αφειδώς τα μάστερ πολυτεχνείου...
Έτσι, αν δεν υπάρχει μάστερ δεν τοποθετείται η λάμπα στο σωστό σημείο.
Εντελώς πληροφοριακά σας λέω, ότι σε αυτήν την χώρα, υπάρχουν ‘μουντζουρια’
με πτυχία τεραστία, συγκρινόμενα με την μέση τιμή μόρφωσης στην χώρα αυτή.
Δεν περιλαμβάνω τον εαυτό μου για λόγους σκοπιμότητας. Οι παραθέσεις μου,
είναι η άξια μου. Όσο για μαθηματικά καθώς και για φυσική, το συζητάμε σε άλλη
ενότητα. Θα ήθελα όμως να γνωρίζεται εσείς, καθώς και οι μεγάλες βαθμίδες του
φόρουμ, ότι τα προσωπικά μου ηλεκτρονικά γράμματα, με ερωτήσεις, για διάφορα
θέματα πυκνώνουν, έτι περισσότερο, διότι όπως γράφουν, το κλίμα, έχει βαρύνει εδώ.
Εγώ αντέχω, άλλοι όχι. Σεβασθείτε παρακαλώ, αυτούς που έχουν απορίες, και δεν
αντέχουν στην ‘πιέσει’ των ‘εφιολογιων’. Κανείς δεν κερδίζει. Οι παραθέσεις εδώ,
δίδουν άξια σε αυτό το φόρουμ, ευχαριστώ.
antonis-teamΜαστρο-Αντώνη, οι παραθέσεις σου χρειάζονται μετάφραση...
Η ορθογραφία σου πάσχει, η γραμματική το ίδιο, το συντακτικό επίσης. Για τα επιχειρήματα ούτε λόγος, απλά δεν υπάρχουν. Προσπαθείς να τα αντικαταστήσεις με ακατάσχετη φλυαρία. Ασ' το ρε μάστορα, αφού δεν το κατέχεις το άθλημα...
-
Σμπόϊνγκ !
-
Το θέμα έχει ,και μεις εξαντληθεί.
-
Η ειρωνεία, η στείρα κριτική και η προσπάθεια απαξίωσης οποιουδήποτε δεν τιμά κανέναν, τα τελευταία ποστ είναι άστοχα.
Τα κατοπτρικά φανάρια ακόμα και αν ρυθμιστούν σωστά ώς προς το ύψος δεν είναι δυνατό να ρυθμιστούν ώς προς το πλάτος και το μήκος! Η διάχυση αφορά όλες τις διαστάσεις. Η πράξη δείχνει ότι τα καλορυθμισμένα φανάρια με ξένον απλώς ενοχλούν, όλα τα υπόλοιπα τυφλώνουν....
-
Ο χρήστης geko έγραψε:
Η ειρωνεία, η στείρα κριτική και η προσπάθεια απαξίωσης οποιουδήποτε δεν τιμά κανέναν, τα τελευταία ποστ είναι άστοχα.+1 δεν προσφέρουν τίποτα και χαλάνε το forum μας.
-
Νομίζω ότι το θέμα έχει εξαντληθεί πια και οριζοντίως και καθέτως, όλοι έχουμε τις απόψεις μας που δεν αλλάζουμε είτε είναι σωστές είτε είναι λάθος, όμως το γεγονός ότι τα Xenon μας κάνουν επί 82 σελίδες εδώ και άλλες 1000 στα υπόλοιπα φόρουμ να συζητάμε τα ίδια και τα ίδια, σημαίνει ότι ενοχλούν, αν κάτι δεν ενοχλεί δεν ασχολείσαι μαζί του.
Φώτα Xenon...