-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
γενικα περναει η αντιληψη στο κοσμο οτι το αυτοκινητο κανει τον οδηγο και αν εισαι 'κα@λας' θα πρεπει να παρεις ενα πολυ αγριο hardocore-αδικο αυτοκινητο για να ζησεις πραγματικες στιγμες συγκινησης,τις οποιες ενα πανγρηγορο audi δε μπορει να σου προσφερει γιατι εχει ελαφρυ τιμονι...Κοίτα, και για άλλα καλά αυτοκίνητα πλανάται σε πολύ κόσμο η αντίληψη ότι είναι αδερφίστικα αυτοκίνητα για κομμώτριες, αλλά δεν το παίρνουμε κατάκαρδα
και απλα αποφασισαμε μεσα απο ενα forum να το βγαλουμε αδερφιστικο..
Όχι μόνο σε ένα. Μπορώ να σου υποδείξω και άλλα πολλά τέτοια forums
[ok, πλάκα κάνω]
δεν εχει σημασια αν ειναι καλυτερο παντου,σημασια εχει που δε θα μπορεις ντριφταρεις το ιδιο ευκολα στις πλατειες...
Είσαι από εκείνους τους ανθρώπους που πιστεύουν ότι οι μοναδικές αρετές της πίσω κίνησης είναι τα ντριφτ στις πλατείες. Με αυτή τη λογική όμως ποτέ δε θα καταλάβεις κάποιον που λέει ότι προτιμά ένα αμάξι από ένα άλλο μόνο και μόνο επειδή είναι πισωκίνητο τους πραγματικούς λόγους που το λέει, οι οποίοι έχουν να κάνουν καθαρά με οδηγικά κριτήρια και γούστα και όχι με ντριφτ κλπ.
Το ντριφτ είναι απλά bonus
-
Nαι αλλά είναι Nissan ενώ το άλλο είναι Audi...
-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Nαι αλλά είναι Nissan ενώ το άλλο είναι Audi...νομιζω οτι ειναι το βασικο προβλημα...
-
Κοίτα, και για άλλα καλά αυτοκίνητα πλανάται σε πολύ κόσμο η αντίληψη ότι είναι αδερφίστικα αυτοκίνητα για κομμώτριες, αλλά δεν το παίρνουμε κατάκαρδα
-
Ο χρήστης kpsig έγραψε:
http://www.fastestlaps.com/index.php?page_id=compare&car1=47874cf1611ae&car2=4886c2337c47d' target='_blankOK, πάρτε το Μεγκάν όλοι (το οποίο πρέπει να είναι εκπληκτικό πάντως).
Τα lap times δεν έχουν σημαντικό μερίδιο σε τέτοιες αποφάσεις, νομίζω.Γιατί στο ΤΤ έχουν βάλει 0 βαθμούς στο track performance?
Μήπως ο αρθρογράφος είναι γκουχ γκουχ Γαλλικών συμφερόντων??
-
Ο χρήστης kpsig έγραψε:
Δεν ξέρω για χρόνο σε πίστα...
http://www.fastestlaps.com/index.php?pa ... 74cf1611ae' target='_blank' target='_blank' target='_blank' target='_blank
Nissan 350Z (308bhp) vs Audi TT-S Coupe
The Answer:
Audi TT-S Coupe is noticeably faster.Μου αρέσει πολύ -πάρα πολύ-το 350, αλλά επίσης και το TT-S!...
http://www.fastestlaps.com/index.php?pa ... 6c2337c47d' target='_blank' target='_blank
OK, πάρτε το Μεγκάν όλοι (το οποίο πρέπει να είναι εκπληκτικό πάντως).
Τα lap times δεν έχουν σημαντικό μερίδιο σε τέτοιες αποφάσεις, νομίζω. -
Ο χρήστης Megane98hp έγραψε:
...
Γιατί στο ΤΤ έχουν βάλει 0 βαθμούς στο track performance?Μήπως ο αρθρογράφος είναι γκουχ γκουχ Γαλλικών συμφερόντων??
Άφου έχουν μόνο το Ring για σύγκριση (καθώς το TTs είναι κάπως νέο και δεν έχει πολλούς χρόνους) και εκεί το ΤΤ έφαγε 12 δεύτερα για αυτό πήρε 0 στο Track performance στο summary. Το μηδέν δεν πάει σαν γενική κρίση αλλά για τη διαφορά τους στους χρόνους. Δες π.χ. μια άλλη σύγκριση για να δεις οτι αναφέρονται μόνο στους χρόνους που έχουν :
Παρόλο που του R8 είναι σχεδόν παντού γρηγορότερο η 911 παίρνει και αυτή κάποιους πόντους στο Track Performance.
-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Nαι αλλά είναι Nissan ενώ το άλλο είναι Audi...wow...
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
καλα το οτι κανεις στην ελλαδα δεν παιρνει 350 δε σημαινει οτι ειναι 'μοναδικο' και 'exclusive'..
Το λες και μόνο σου πιο κάτω,σαφώς πιο δύσκολος κυβισμός του 350Ζ.Ο δίλιτρος turbo είναι πιο 'ευέλικτος' για την ελληνική αγορά.
(στη τελικη ΝISSAN ειναι!!)Τι το κακό έχει αυτό το statement δεν μπορώ να καταλάβω.Ρατσιστική αντίληψη που θα οδηγήσει σε (άλλο) ένα Audi vs Nissan και...και...και...
το μεγαλο ερωτημα ειναι γιατι θες να δωσεις τοσα λεφτα για ενα roadster..??
οι περισσοτεροι απαντουν για τη μουρη(και **απαραμιλλη ποιοτητα κατασκευης ** ) και παιρνουν slk,αλλοι θα το θελουν για τις επιδοσεις και αλλοι γιατι οριζουν ως διασκεδαστικο το tail happy...*Για απαράμιλλη ποιότητα κατασκευής το τελευταίο που μου έρχεται στο μυαλό είναι
ένα roadster/coupe.Συνήθως,έρχεται μια εταιρία με 2 R *στην ελλαδα πουλησε σιγουρα παρα πολυ το s2000 γιατι ειναι διλιτρο θα μου πειτε και θα χετε δικιο,ομως ποσοι απο αυτους που το πηραν ηταν οδηγοι συνειδητοποιημενοι με οδηγοκεντρικες ανησυχιες??
και δε λεω ποσοι το ετρεχαν σωστα,γιατι ενταξει ο καθενας ο,τι μπορει κανει, αλλα ποσοι δοκιμασαν εστω να το τρεξουν σε σημειο αλλο εκτος απο φαναρι..
Ποσοι δεν το πηραν απλα για μοστρα σε ενα πιο καγκουρικο κοινο,απο αυτο στο οποιο μοστραρουν οι οδηγοι των TT,Z4 slk???Υπήρχαν και υπάρχουν και οι μεν και οι δε.Για κάθε αυτοκίνητο.
γενικα περναει η αντιληψη στο κοσμο οτι το αυτοκινητο κανει τον οδηγο και αν εισαι 'κα@λας' θα πρεπει να παρεις ενα πολυ αγριο hardocore-αδικο αυτοκινητο για να ζησεις πραγματικες στιγμες συγκινησης,τις οποιες ενα πανγρηγορο audi δε μπορει να σου προσφερει γιατι εχει ελαφρυ τιμονι... και απλα αποφασισαμε μεσα απο ενα forum να το βγαλουμε αδερφιστικο..Δεν νομίζω οτι έχει ειπωθεί κάτι τέτοιο για το TT-S.Και αν έχει ειπωθεί δεν συμφωνώ.
δεν εχει σημασια αν ειναι καλυτερο παντου,σημασια εχει που δε θα μπορεις ντριφταρεις το ιδιο ευκολα στις πλατειες..
επισης το επιχειρημα 'δεν το χουν πολλοι' δε μπορω να το καταλαβω..δηλαδη σκεψου σε αλλα πραγματα στη ζωη σου να ισχυε αυτη η λογικη ποσο παραλογη θα ακουγοταν.αν θελει καποιος να διαφερει τοσο πολυ μπορει να βαψει το μαλλι του ροζ και να φοραει μανδυα,το να αγορασει nissan παντως σιγουρα δεν ειναι η λυση.Το είπε και ο opterios πιο πάνω περι πίσω κίνησης.Αν αυτή είναι η λογική της ΄πίσω κίνησης για σένα...
Τελος φιλε μου επιμενω οτι με το esp on δεν εχει σημασια τι αυτοκινητο οδηγας,εκτος αν σου αρεσει να νιωθεις οτι ναι,(!) κααααπου πηηηγε να πεταξει ενα κωλαρακι,αλλα σε κρατησε το esp(ευτυχως!!) και δεν επαθες τα χειροτερα
αν μου μιλας για δυνατο σαν viper,εκει δε ξερω τι να σου πω...*Οι κατάλληλες συνθήκες αγαπητέ μου Watson *
Σεντονάκι βγήκε.Σόρυ.
-
Αν μιλάμε για roadster ποιός ο λόγος να προτιμήσει κάποιος το 350Ζ από το Opel GT που είναι και μπόμπα εμφανισιακά;
-
Ίσως να του αρέσει περισσότερο.
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
μπορει απλα να σημαινει οτι δεν ειναι και τοσο καλη/συμφερουσα(οσο μπορει να ισχυει αυτη η λεξη για ενα τετοιου ειδους αυτοκινητο) αγορα.
(στη τελικη ΝISSAN ειναι!!)Μη κολλάς στο σήμα, γιατί και το GT-R ένα Nissan είναι αλλά στα συγκριτικά βγαίνει καλύτερο από το R8. Επίσης κανείς δε λεέι ότι το ΤΤ είναι αμάξι της πλάκας. Το αντίθετο μάλιστα. Είναι πάρα πολύ καλό.
Πάντως ανάμεσα στα 2 θα προτιμούσα το 350Ζ.
-
Εκτός αυτού αν δεν είχε αυτό το 'δυναμίτη' για κινητήρα θα μιλούσαμε για την τέλεια αμερικανιά και μάλιστα σε όλο της το μεγαλείο (μόνο τα φύλλα σούστας του λείπουν πίσω! ) .
Το ότι το Drive έγραψε με αυτό ΜΟΝΟ ένα δεύτερο περίπου καλύτερο χρόνο στις Σέρρες από το ΜΧ5 που έχει 100+ ΟΛΟΚΛΗΡΑ λιγότερα σημαίνει (για μένα) ότι οι άνθρωποι πρέπει να ξεχάσαν να το 'στήσουν'. Δεν είναι πανάκεια φυσικά οι χρόνοι αλλά δεν έχω δει ούτε ένα καλό σχόλιο για το feeling που προσφέρει στον οδηγό του (πέρα από τα drift) .
Οπότε για τα δικά μου γούστα, ναι μεν μπρουτάλ, πρωτότυπο, δυνατό αλλά δεεεεεν .... -
Ούτε ένα καλό σχόλιο; Τι διάβασες, το press kit του TT;
-
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
Ούτε ένα καλό σχόλιο; Τι διάβασες, το press kit του TT;Αν σε ενδιαφέρει το όχημα κάνε ένα search στο Google και διάβασε μερικά reviews. Εκτός αυτού μπορείς να βρεις τα τεστ σε ελληνικά και αγγλικά περιοδικά.
Δεν μπορεί να τα 'παίρνουν' μόνο από τους άλλους και όχι από την Opel-Vauxhall, γιατί καλό σχόλιο πέρα από την κινητήρα προσωπικά δεν βρήκα πουθενά ....Για μπουζούκια, clubs, Route 66, teens trap κλπ μάλλον είναι τέλειο φυσικά για από εκεί και πάνω μπααα ...
-
Είναι περίεργο στυλ οχήματος για τα δικά μας (; ) δεδομένα, αλλά τι να πω...για μπουζούκια, αν δεν έχεις μερκ-BMW-πόρσε ή Γκολφ είσαι καταδικασμένος για τα πίσω πάρκινγκ-χωματερές...
-
Ο χρήστης Professeur έγραψε:
Εκτός αυτού αν δεν είχε αυτό το 'δυναμίτη' για κινητήρα θα μιλούσαμε για την τέλεια αμερικανιά και μάλιστα σε όλο της το μεγαλείο (μόνο τα φύλλα σούστας του λείπουν πίσω! ) .Στο 350Ζ αναφέρεσαι;
-
Oxι ! Το Ζ μου αρέσει πολύ !
Για το GT τα έγραφα.
Ίσως δεν τα έγραψα καλά γιατί ένα μέρος ήταν οφτοπικ και για αυτό σε μπέρδεψα. -
Λεω και ΄γω...
Για το GT συμφωνω μαζι σου.
Οσο για το 350 ...ειναι γνωστη η αγαπη μου για τη Nissan. -
Οk, δική μου η παρανόηση.
Τώρα, για τους κατά καιρούς χρόνους που γράφονται καλό είναι να κρατάμε και μια επιφύλαξη... Κατά τα άλλα το GT είναι ελεεινά ακριβό για αυτά που προσφέρει -ολόκληρος ο ειδικός Τύπος το θεώρησε 'ευκαιρία' - αλλά το στήσιμό του δεν το θεωρώ κακό.
Nissan 350Z Vs AUDI TT