Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Παραφλού στο ψυγείο
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Παραφλού στο ψυγείο
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 7
    • 8
    • 39
    • 40
    • 6 / 40
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    10
    790
    38746
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      thymios last edited by

      βρε αθεόφοβε την παλέυεις;;

      το χεις όμως στην πένα, σκονίτσα δεν υπάρχει...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • D
        dog80 last edited by

        Στα Peugeot για να συμπληρώσεις παραφλού πρέπει να βγάλεις το καπώ?

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • D
          drdino last edited by

          Ο χρήστης thymios έγραψε:
          :lol:

          βρε αθεόφοβε την παλέυεις;;

          το χεις όμως στην πένα, σκονίτσα δεν υπάρχει...

          Το μηχανοστάσιο δεν έχει πλυθεί ποτέ.
          Θα γίνει όμως όταν πάω για αλλαγή παραφλού και υγρού φρένων.

          dog80, το καπώ υπάρχει στην φωτό.

          Απλά το όλο σύστημα είναι πατέντα drdino για εξαέρωση.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • K
            kavoyras last edited by

            Ο χρήστης drdino έγραψε:
            Θα γίνει όμως όταν πάω για αλλαγή παραφλού και υγρού φρένων

            Κατεβάζεις/λύνεις όλη τη μηχανή για να αλλάξεις παραφλού?Χάλια αυτά τα peugeot...

            Απλά το όλο σύστημα είναι πατέντα drdino για εξαέρωση.

            Γι'αυτό και όλα αυτά τα αχνά 'drdino' γύρω-γύρω στη φωτογραφία?

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • D
              drdino last edited by

              Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:

              Θα γίνει όμως όταν πάω για αλλαγή παραφλού και υγρού φρένων

              Κατεβάζεις/λύνεις όλη τη μηχανή για να αλλάξεις παραφλού?Χάλια αυτά τα peugeot...

              Δεν κατάλαβες... Κατεβάζω μοτέρ για να πλύνω.

              Απλά το όλο σύστημα είναι πατέντα drdino για εξαέρωση.

              Γι'αυτό και όλα αυτά τα αχνά 'drdino' γύρω-γύρω στη φωτογραφία?

              Ε ναι, μην μας αντιγράψουν κιόλας.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • D
                dog80 last edited by

                Ο χρήστης drdino έγραψε:
                dog80, το καπώ υπάρχει στην φωτό.

                Γιατί βλέπω τους καθαριστήρες και το παρμπρίζ τότε? Αφήνει τόσο μεγάλο κενό απο κάτω όταν είναι ανοιχτό? Ή ανοίγει απο πίσω προς τα μπροστά όπως σε κάτι παλιά BMW?

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • K
                  kavoyras last edited by

                  Ο χρήστης dog80 έγραψε:

                  dog80, το καπώ υπάρχει στην φωτό.

                  Γιατί βλέπω τους καθαριστήρες και το παρμπρίζ τότε? Αφήνει τόσο μεγάλο κενό απο κάτω όταν είναι ανοιχτό? Ή ανοίγει απο πίσω προς τα μπροστά όπως σε κάτι παλιά BMW?

                  Απλά είναι peugeot.μην ασχολείσαι.

                  Πέραν της πλάκας, αφήνει αρκετό κενό και μάλλον είναι και από τέτοια γωνία η λήψη που δε φαίνεται το καπό πέρα από τις συνδέσεις με τα φτερά στο πλάι (νομίζω στη φωτογραφία φαίνεται λίιιγο καπώ )

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • D
                    drdino last edited by

                    Φαίνεται το μπράτσο πίσω από το μπουκάλι. Όχι, κανονικά ανοίγει, αφήνει μεγάλο κενό η κούρμπα.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • L
                      leonp last edited by

                      Ο χρήστης drdino έγραψε:
                      Το μηχανοστάσιο δεν έχει πλυθεί ποτέ.
                      Θα γίνει όμως όταν πάω για αλλαγή παραφλού και υγρού φρένων.

                      Οι Αλβανοί στο πλυντήριο αρνούνται να πλύνουν μηχανές σε γαλλικά αμάξια.
                      (δεν κάνω πλάκα)

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • D
                        drdino last edited by

                        Kαι καλά κάνουν, τα γαλλικά μοτόγια μόνο κάποιος που τγώει μπγι σε μπαγκέτα μπογεί να τα πλύνει...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • S
                          saxon_747 last edited by

                          Ο χρήστης leonp έγραψε:

                          Το μηχανοστάσιο δεν έχει πλυθεί ποτέ.
                          Θα γίνει όμως όταν πάω για αλλαγή παραφλού και υγρού φρένων.

                          Οι Αλβανοί στο πλυντήριο αρνούνται να πλύνουν μηχανές σε γαλλικά αμάξια.
                          (δεν κάνω πλάκα)

                          Kαι σε Ιταλικα...

                          'Μια χαρα ειναι μωρε, γιατι θες να την πλυνεις...' και την κανουν με ελαφρα...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • bassstarlet
                            bassstarlet last edited by

                            Μήπως αρνούνται να πλύνουν κινητήρες γενικώς;
                            Κάποια στιγμή ήθελα να πλύνω από κάτω,και σε όσα πρατήρια πήγα δεν το αναλάμβαναν.

                            ..και για να μην είμαι εντελώς off-topic,να ρωτήσω αν είναι υπερβολή που τελευταία αποφάσισα να βάζω της Toyota το ακριβότερο paraflu?38 ευρά το 4λιτρο το πλήρωσα την άνοιξη.

                            «Στην Ευρώπη, αντιστοιχούν τρία δέντρα σε κάθε κάτοικο. Στην Ελλάδα, αντιστοιχούν τρεις εμπρηστές σε κάθε δέντρο.» Αλέκος Σακελλάριος.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                            • N
                              nidosan last edited by

                              Τι το καλύτερο έχει σε σχέση με τα υπόλοιπα και έχει τέτοια διαφορά τιμής? Αυτό που μου είχαν βάλει στο εξουσιοδοτημένο (νομίζω Valeo) το χρεώνουν 13.80 το 5λιτρο.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • L
                                leonp last edited by

                                Ο χρήστης BASSstarlet έγραψε:
                                Μήπως αρνούνται να πλύνουν κινητήρες γενικώς;
                                Κάποια στιγμή ήθελα να πλύνω από κάτω,και σε όσα πρατήρια πήγα δεν το αναλάμβαναν.

                                ..και για να μην είμαι εντελώς off-topic,να ρωτήσω αν είναι υπερβολή που τελευταία αποφάσισα να βάζω της Toyota το ακριβότερο paraflu?38 ευρά το 4λιτρο το πλήρωσα την άνοιξη.

                                Από κάτω τα πλένουν όλα. Όμως πρέπει να ξέρει αυτός που το πλένει να μην επιμένει πολύ με πίεση στις φούσκες από τα ημιαξόνια και στο σασμάν γιατί αυτές οι τσιμούχες είναι σχεδιασμένες να μην αφήνουν τα λάδια να τρέξουν - όχι να κρατάνε έξω νερά ΥΠΟ ΠΙΕΣΗ (μπορεί να μπαίνει λίγο νερό).

                                Πολύ ακριβό αντιπηκτικό
                                Αξίζει να βάζεις καλά/ακριβά υγρά αν κρατάς τα αμάξια πολλά χρόνια, δεν χαλάνε ποτέ.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • N
                                  nidosan last edited by

                                  Τι θεωρείτε ότι είναι καλύτερο? Να βάλεις ένα ακριβό παραφλού που όμως δεν ξέρεις πόσο καλό είναι στην πράξη για το κύκλωμά σου [ή μήπως ξέρεις αν το ψάξεις λίγο παραπάνω?...] και να το αφήσεις για πάντα ή να βάλεις αυτό που προτείνει ο κατασκευαστής και να το αλλάζεις προληπτικά κάθε π.χ. 2 χρόνια?

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • L
                                    leonp last edited by

                                    Το αντιπηκτικό πρώτης τοποθέτησης κρατάει αρκετά χρόνια - ίσως αυτό το γράφει ο κατασκευαστής για να μην έχει ακριβά σέρβις το αμάξι τα πρώτα χρόνια. Όταν όμως το αλλάξεις, πρέπει να το αλλάζεις τακτικά και όχι προληπτικά (φυσικά με τον σωστό τύπο και τα αντιπηκτικά είναι ΜΠΕΡΔΕΜΑ).

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • T
                                      thymios last edited by

                                      Ο χρήστης drdino έγραψε:
                                      Kαι καλά κάνουν, τα γαλλικά μοτόγια μόνο κάποιος που τγώει μπγι σε μπαγκέτα μπογεί να τα πλύνει...

                                      Βάλε πετρέλαιο σε πιστόλι πίεσης, αυτό που χουν στα συνεργεία και το συνδέουν με τον αέρα, και δώς του...

                                      ούτε χημικά ούτε τίποτα...καινούργιος σου λέω...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • Z
                                        zorz last edited by

                                        Ο χρήστης dog80 έγραψε:

                                        Ή ανοίγει απο πίσω προς τα μπροστά όπως σε κάτι παλιά BMW?

                                        Αχ, αυτές οι παλιές BMW και Alfa...

                                        (μαύρη είναι, όχι μωβ )

                                        Τι θεωρείτε ότι είναι καλύτερο? Να βάλεις ένα ακριβό παραφλού που όμως δεν ξέρεις πόσο καλό είναι στην πράξη για το κύκλωμά σου [ή μήπως ξέρεις αν το ψάξεις λίγο παραπάνω?...] και να το αφήσεις για πάντα ή να βάλεις αυτό που προτείνει ο κατασκευαστής και να το αλλάζεις προληπτικά κάθε π.χ. 2 χρόνια?

                                        Να το ψάξεις (τεχνικά χαρακτηριστικά, MSDS κλπ), να το βρεις και φτηνά και να το αλλάζεις στο προβλεπόμενο διάστημα. Για παράδειγμα, τα φτηνά έτοιμα υγρά από 'ντόπιες' μάρκες (Οτο-Τοπ, Guard κλπ) είναι άχρηστα. Τα έτοιμα Shell και BP είναι πανάκριβα, άσε που έχω μια αντιπάθεια προς αυτές τις εταιρίες.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • N
                                          nidosan last edited by

                                          Ο χρήστης zorz έγραψε:

                                          Τι θεωρείτε ότι είναι καλύτερο? Να βάλεις ένα ακριβό παραφλού που όμως δεν ξέρεις πόσο καλό είναι στην πράξη για το κύκλωμά σου [ή μήπως ξέρεις αν το ψάξεις λίγο παραπάνω?...] και να το αφήσεις για πάντα ή να βάλεις αυτό που προτείνει ο κατασκευαστής και να το αλλάζεις προληπτικά κάθε π.χ. 2 χρόνια?

                                          Να το ψάξεις (τεχνικά χαρακτηριστικά, MSDS κλπ), να το βρεις και φτηνά και να το αλλάζεις στο προβλεπόμενο διάστημα. Για παράδειγμα, τα φτηνά έτοιμα υγρά από 'ντόπιες' μάρκες (Οτο-Τοπ, Guard κλπ) είναι άχρηστα. Τα έτοιμα Shell και BP είναι πανάκριβα, άσε που έχω μια αντιπάθεια προς αυτές τις εταιρίες.

                                          Μερικοί κατασκευαστές φαίνεται πως δεν το θεωρούν απαραίτητο ν' αλλάζεις παραφλού και δεν αναφέρουν τίποτα στο βιβλιαράκι συντήρησης. Εκεί τι κάνει κανείς? Τι λόγο έχει ν'αλλάξει το εργοστασιακό?

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • I
                                            iceman_n last edited by

                                            εχω νεοτερα με το θεμα της απολειας παραφλου.βαλαμε μηχανημα για και 1 μπαρ πιεση ολο το κυκλωμα για να δουμε που χανει.

                                            ο δεικτης απο το μηχανιμα αρχισε να κατεβαινει αμεσως σταδιακα και σιγα σιγα, κολαρα, ψυγειο τσεκαριστικαν και δεν εχανε πουθενα.το καλοριφερ θα το κοιταξω τωρα που γυρισα σπιτι εαν εβγαλε νερα να φανουν.

                                            αλλα δεν μπορω να καταλαβω ακομα τι γινετε, τι να κανω ?

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 8
                                            • 39
                                            • 40
                                            • 6 / 40
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr