Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Mitsubishi evo Ζώντας μαζί του...απορίες
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Mitsubishi evo Ζώντας μαζί του...απορίες
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 2 / 4
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    24
    80
    1450
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      dimgster last edited by

      Ο χρήστης evolander έγραψε:
      Φίλε dimgster κάνω παρέα με αρκετά άτομα που έχουν evo βελτιωμένα και μη.

      Οδηγικά δεν περιγράφεται με λόγια... πρέπει να το οδηγήσεις για να καταλάβεις.

      Επίσης είναι τέρας αξιοπιστίας. Τα μαμά (δεν θεωρώ βελτιωμένο αυτό που έχει αλλάξει εξάτμιση και φίλτρο έτσι?) και να θέλεις δε σπάνε δε χαλάνε, ότι και να κάνεις!!! το ίδιο ισχύει και για τα μαμά sti (όχι τα wrx) που είπε κάποιος φίλος πιό πάνω.

      Έπειτα είναι θέμα γούστου η επιλογή...

      Δημήτρης

      Δεν εχω οδηγήσει EVO για να ξέρω. Ομως λογικα να το δουμε και μόνο το αμαξι πρέπει να ειναι αλλου.

      Το sti δε θα με χάλαγε, αλλα δεν ειναι και η επιλογή μου.

      Φοβάμαι την αξιοπιστία γιατι διαβάζω διάφορα δεξιά και αριστερα.

      Βέβαια τα περισσοτερα απο αυτα ειναι κυνηγημένα, αλλα επειδη πρόκειται για μεταχειρισμένο το σκέφτομαι.

      Δύο ερωτήσεις ρουτίνας...
      το εσωτερικό απο ποιότητα συναρμολόγησης πως τα πάει? τρίζει ή κοπανάει?

      απο θεμα θορύβου πως ειναι στα 200 Km/h?

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • F
        fpolis last edited by

        Mitsubishi evolution viii έχει και ο αδελφός μου.

        Πρόσεξε καλά τι θα αγοράσεις γιατί κυκλοφορούν μεγάλοι τσαρλατάνοι στο χώρο.

        Αν βρεις 2ο χέρι, να το πας σε μηχανικό και φαναρτζή της εμπιστοσύνης σου Μ Ο Ν Ο και μετά να προχωρήσεις!!!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • D
          dimgster last edited by

          Ο χρήστης Fpolis έγραψε:
          Αν βρεις 2ο χέρι, να το πας σε μηχανικό και φαναρτζή της εμπιστοσύνης σου Μ Ο Ν Ο και μετά να προχωρήσεις!!!

          Αυτο δεν ειναι εύκολο. Που να βρώ μηχανικό και φανατζη της εμπιστοσύνης μου?

          Για πειτε οσοι έχετε EVO κάποιες ενδεικτικές τιμες απο:

          λάστιχα και καθε πότε θέλει
          καταναλώσεις σε γρήγορο ταξίδι, αλλα οχι pedal to the metal
          ασφάλεια

          και κάποιο ενδεικτικό κόστος σερβις

          επίσης η εγγύηση στα 8 καλυπτει τα πάντα?
          πχ σπάει το σασμάν ή το διαφορικό, το καλύπτει?

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • B
            borbos last edited by

            οσον αφορα την εγγυηση αν εχει τα service κανονικα οποτε τα ζηταει η μιτσου τοτε τα καλυπτει κανονικα και στα 7 χρονια εγγυησης που εχουν τα 8αρια τα ελληνικα.

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • D
              dimgster last edited by

              Ο χρήστης borbos έγραψε:
              οσον αφορα την εγγυηση αν εχει τα service κανονικα οποτε τα ζηταει η μιτσου τοτε τα καλυπτει κανονικα και στα 7 χρονια εγγυησης που εχουν τα 8αρια τα ελληνικα.

              ευχαριστω Δημήτρη.

              τέτοια λέγε μου και θα με δεις να καταλήγω με 8αρι

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • F
                fpolis last edited by

                Ο χρήστης borbos έγραψε:
                οσον αφορα την εγγυηση αν εχει τα service κανονικα οποτε τα ζηταει η μιτσου τοτε τα καλυπτει κανονικα και στα 7 χρονια εγγυησης που εχουν τα 8αρια τα ελληνικα.

                Εγώ θα διαφοροποιηθώ λίγο από το φίλο borbos και θα πω πως η εγγύηση είναι κάτι σχετικό ειδικά αφού από πίσω είναι ο σ@ρ@κ@..., τι θέλω να πω?
                Στα περίπου 6κ χλμ όταν στράβωσαν οι δισκόπλακες στου αδελφού μου, δεν τα κάλυψε η εγγύηση (το αυτοκίνητο ήταν 4 μηνών μόνο)!!! πλήρωσε ο αδελφός μου και έβαλε after market βέβαια γιατί η mitsu ζητούσε 265 την κάθε δισκόπλακα επί 2 = 530 ευρώ + τακάκια 350 = 880 ευρώ (ποσό αστρονομικό αν φανταστείς πως καθάρισε με 450 όλα μαζί στα after market).
                Επίσης μετά τα 3 πρώτα χρόνια που είναι καθεαυτού εργοστασιακή η εγγύηση, σχεδόν όλα εξαιρούνται ονομαστικά από την εγγύηση στο βιβλιαράκι.

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • B
                  borbos last edited by

                  Ο χρήστης Fpolis έγραψε:

                  οσον αφορα την εγγυηση αν εχει τα service κανονικα οποτε τα ζηταει η μιτσου τοτε τα καλυπτει κανονικα και στα 7 χρονια εγγυησης που εχουν τα 8αρια τα ελληνικα.

                  Εγώ θα διαφοροποιηθώ λίγο από το φίλο borbos και θα πω πως η εγγύηση είναι κάτι σχετικό ειδικά αφού από πίσω είναι ο σ@ρ@κ@..., τι θέλω να πω?
                  Στα περίπου 6κ χλμ όταν στράβωσαν οι δισκόπλακες στου αδελφού μου, δεν τα κάλυψε η εγγύηση (το αυτοκίνητο ήταν 4 μηνών μόνο)!!! πλήρωσε ο αδελφός μου και έβαλε after market βέβαια γιατί η mitsu ζητούσε 265 την κάθε δισκόπλακα επί 2 = 530 ευρώ + τακάκια 350 = 880 ευρώ (ποσό αστρονομικό αν φανταστείς πως καθάρισε με 450 όλα μαζί στα after market).
                  Επίσης μετά τα 3 πρώτα χρόνια που είναι καθεαυτού εργοστασιακή η εγγύηση, σχεδόν όλα εξαιρούνται ονομαστικά από την εγγύηση στο βιβλιαράκι.

                  τις δισκοπλακες σε κανενα mitsubishi δεν καλυπτονται απο εγγυηση.
                  μετα τα 3 χρονια δεν καλύπτετε ο εσωτερικος διακοσμος(ταπετσαριες,καθισματα κτλ)τσιμουχες παραθυρων,φαναρια,καταλυτης,αμορτισερ και φυσικα υλικα τριβης. κτλ..
                  οι μεγαλες ζημιες ομως καλυπτονται πχ ενα μοτερ,ενα σασμαν,ενα διαφορικο τα οποια πιστευω ειναι και πιο σημαντικα για ενα αυτοκινητο παρα ενα υφασμα καθισματος που η τιμη του ειναι το 1/100 σε σχεση με τα αλλα.εαν διαβασει κανεις το βιβλιαρακι της εγγυησης τα γραφει καθαρα το τι καλυπτει και τι οχι.απλα να πω οτι μετα τα 3χρονια τις εγγυησεις τις αναλαμβανει ασφαλιστικη εταιρια και δεν εχει σχεση η αντιπροσωπεια.οχι μονο στην Mitsu αλλα σε ολες που δινουν εγγυησεις πανω απο 3χρονια.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • F
                    fpolis last edited by

                    Μου αρέσει να κολυμπάω στα βαθιά φίλε borbos!,

                    Δεν πιστεύω κατ'αρχάς ότι είσαι ο ίδιος ο σ@ρ@κ@... ούτε έχεις κάποια σχέση με αυτόν.

                    Στο δια ταύτα: στο βιβλιαράκι του αδελφού μου αναφέρει με λεπτομέρεια ποιά μέρη του αυτοκινήτου δεν καλύπτονται από την εγγύηση (των πρώτων τριών χρόνων μιλάω έτσι?), και πουθενά δεν μιλάει για δισκόπλακες!!! (Στην εξτρά εγγύηση + 4 χρόνια λέει ότι τη θεωρεί αναλώσιμη). Το αυτοκίνητο ήταν μόλις 4 μηνών!!! άρα είμαστε στην πρώτη περίπτωση.
                    Επίσης μάθαμε ότι η mitsu έχει αλλάξει μέχρι σήμερα την πολιτική της τουλάχιστο 3 φορές, δλδ παλαιότερα τις κάλυπτε, μετά όχι αλλά με προυποθέσεις κλπ...

                    Η απάντηση των εξουσιοδοτημένου συνεργείου ήταν:
                    καλά ρε μεγάλε συνέχεια τάπα το πηγαίνεις? εσύ φταις γιατί οι δίσκοι στράβωσαν από απότομη αλλαγή θερμοκρασίας!!! δλδ μετά από παρατεταμένα φρεναρίσματα πάτησες σε νερά!!! (το περιστατικό παρουσιάστηκε καλοκαίρι μέσα στην αθήνα, χωρίς νερά κλπ) (επίσης δεν του είχε πει κανείς πως το evo είναι για να πηγαίνει από τα πεζοδρόμια μόνο!!!)

                    Στο βιβλιαράκι λέει: όλα τα εξαρτήματα βασικής εγγύησης είναι απαλλαγμένα από ελαττώματα σε ότι αφορά τα υλικά ή τις τεχνικές κατασκευής υπό συνθήκες κανονικής χρήσης και σωστής συντήρησης.

                    Η απάντησή τους είναι ότι ο αδελφός μου ήταν κανίβαλλος και δεν οδηγούσε νορμάλ!

                    Με τα παραπάνω απλά παραθέτω την εμπειρία μας με evo και σ@ρ@,,,,, και μόνο, δεν λέω πως η mitsu βγάζει σκάρτα evo - το αντίθετο από αξιοπιστία αν εξαιρέσεις τις δισκόπλακες που είναι καθαρά ελλατωματικές σε όοοοοοοολα τα mitsubishi τελικά (και στα pajero και στα outlander αυτά ειδικά κάθε 5κ χλμ αλλάζουν δισκόπλακες )-, αλλά πως δεν έχει το service που έπρεπε να είχε στο ελάντα!

                    Φιλικά.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • E
                      evolander last edited by

                      Μίλα με τους κατόχους μόνο, ειδικά εκείνους που έχουν ακόμη το αυτοκίνητο μαμά.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • D
                        dimgster last edited by

                        Ο χρήστης evolander έγραψε:
                        Μίλα με τους κατόχους μόνο, ειδικά εκείνους που έχουν ακόμη το αυτοκίνητο μαμά.

                        ποιοι ειναι αυτοι?

                        γραφτηκα και εκανα και το πρωτο post, αλλα δεν βλέπω κινηση στο forum.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • K
                          kavoyras last edited by

                          Fpolis
                          Νομίζω ότι οι δισκόπλακες και τα τακάκια θεωρούνται αναλώσιμα του αυτοκινήτου και δεν καλύπτονται ποτέ από την εργοστασιακή εγγύηση, άσχετα αν εκ καλής θελήσεως(?) ο σ@κ@κ@κης τα κάλυπτε αυτά αρχικά (ίσως ήταν γραμμή από το εργοστάσιο αρχικά πχ).
                          Το ίδιο ισχύει και για το σετ δίσκο-πλατώ, για τις λάμπες και πολλά άλλα.

                          Οι δισκόπλακες μπορεί να στραβώσουν γιατί απλά πετάχτηκε νερό ενώ ήταν ακόμα ζεστές (μαντέμι γαρ ).Πώς είσαι τόσο σίγουρος ότι ήταν ελαττωματικές?

                          ΥΓ:προφανώς και δεν δουλεύω για κανέναν, έτσι?Απλά την άποψή μου λέω, αφού κρίνω ένα περιστατικό απλά από τα λεγόμενά σου.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                          • E
                            evolander last edited by

                            Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:
                            Οι δισκόπλακες μπορεί να στραβώσουν γιατί απλά πετάχτηκε νερό ενώ ήταν ακόμα ζεστές (μαντέμι γαρ ).Πώς είσαι τόσο σίγουρος ότι ήταν ελαττωματικές?

                            Φίλε όταν τα 9 από τα 10 αυτοκίνητα mitsu που ανέφερε και ο folis και σχεδόν κάθε 5 με 10 χιλιάδες χιλιόμετρα αντιμετωπίζουν αυτό το πρόβλημα, τότε μάλλον είναι αστοχία υλικού.

                            Το τι σημαίνει εγγύηση σακα%^%$# όλοι μας ξέρουμε λίγο πολύ καθώς επίσης και για αυτά τα περίφημα 7 και 10 χρόνια. Και honda είχα και mitsu έχω.

                            το εσωτερικό απο ποιότητα συναρμολόγησης πως τα πάει? τρίζει ή κοπανάει?
                            απο θεμα θορύβου πως ειναι στα 200 Km/h?
                            λάστιχα και καθε πότε θέλει
                            καταναλώσεις σε γρήγορο ταξίδι, αλλα οχι pedal to the metal
                            ασφάλεια
                            και κάποιο ενδεικτικό κόστος σερβις?

                            Εσωτερικό λιτό όπως αρμόζει στο στρατό (το evo είναι όπλο)
                            Μην περιμένεις μόνωση mercedes-audi, χωρίς να σημαίνει ότι είναι κακό
                            Εξαρτάται πως οδηγείς, από λίγους μήνες μέχρι 3 χρόνια (που θα άλλαζες και σε ένα κοινό αυτοκίνητο)
                            Όταν λες γρήγορο ταξίδι??? πχ στα 120 χλμ/ώρα περίπου 9 λίτρα, πάνω από 200 χλμ/ώρα πάνω από 19
                            Τα μικρά (κάθε 7500 χιλ) από 70 μέχρι 150 ευρώ και τα μεγάλα (κάθε 15000) από 200 μέχρι 350 χωρίς τακάκια. Εξαρτάτε και σε ποιά χιλιόμετρα είσαι γιατί θα χρειαστείς λόγω 4-κίνησης κάποια εξτρά. Λέω από μέχρι, γιατί εξουσιοδοτημένο με εξουσιοδοτημένο έχει διαφορά.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • D
                              dimgster last edited by

                              Ο χρήστης evolander έγραψε:
                              Εσωτερικό λιτό όπως αρμόζει στο στρατό (το evo είναι όπλο)
                              Μην περιμένεις μόνωση mercedes-audi, χωρίς να σημαίνει ότι είναι κακό

                              Το ξέρω το εσωτερικό του.
                              Απο θεμα σχεδιασης εμενα μου αρεσει (οπως λες και εσυ, λιτο ) και η ποιότητα των υλικων με ικανοποιει.
                              Απλα θελω καλη ποιότητα συναρμολόγησης, γιατι εχω πρόβλημα με το θεμα τριγμοι.
                              Μόνο αυτο πες μου...

                              Εξαρτάται πως οδηγείς, από λίγους μήνες μέχρι 3 χρόνια (που θα άλλαζες και σε ένα κοινό αυτοκίνητο)

                              Οκ απο λάστιχα, το περιμενα πολυ χειρότερα.

                              Όταν λες γρήγορο ταξίδι??? πχ στα 120 χλμ/ώρα περίπου 9 λίτρα, πάνω από 200 χλμ/ώρα πάνω από 19

                              Γρήγορο ταξίδι εννοώ ταχυτητες 150-200. Οπότε να υπολογίζω γύρω στα 15 λιτρα/100 Km για να είμαι μέσα?

                              Ευχαριστώ!

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • E
                                evolander last edited by

                                Ο χρήστης dimgster έγραψε:
                                Απλα θελω καλη ποιότητα συναρμολόγησης, γιατι εχω πρόβλημα με το θεμα τριγμοι.

                                Τριγμοί απουσιάζουν (μιλάω για μαμά αμορτισέρ/ελατήρια ζαντολάστιχα).

                                Γρήγορο ταξίδι εννοώ ταχυτητες 150-200. Οπότε να υπολογίζω γύρω στα 15 λιτρα/100 Km για να είμαι μέσα?

                                15-18 για αυτές τις ταχύτητες περίπου.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • D
                                  dimgster last edited by

                                  Ο χρήστης evolander έγραψε:

                                  Απλα θελω καλη ποιότητα συναρμολόγησης, γιατι εχω πρόβλημα με το θεμα τριγμοι.

                                  Τριγμοί απουσιάζουν (μιλάω για μαμά αμορτισέρ/ελατήρια ζαντολάστιχα).

                                  Γρήγορο ταξίδι εννοώ ταχυτητες 150-200. Οπότε να υπολογίζω γύρω στα 15 λιτρα/100 Km για να είμαι μέσα?

                                  15-18 για αυτές τις ταχύτητες περίπου.

                                  Δεκτο και κατανοητο.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • xenos
                                    xenos last edited by

                                    Έχει ο θείος μου το 9. Πολύ καλό. Άσχημο μέσα (άλλο λιτό, αλλο μίζερο ==>50.000+ κάνει! ).
                                    Από ζημιές τπτ μέχρι τώρα. Το κράτησε μαμά στην αρχή μετά έβαλε τα διάφορα (εγκέφαλο, χοάνη, εξάτμιση, εκκ., δισκόπλακες, τακάκια, ....). Καμμία σχέση με μαμά. Μου φάνηκε απίστευτα γρήγορο μετά. Από κατανάλωση σκοτώνει! (και πριν τα φτιαξίματα)
                                    Αν το πηγαίνεισ στον Σ ==>σφάζει λίγο...

                                    Φληναφήματα και πομφόλυγες...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • S
                                      stoukerman last edited by

                                      Εκ πειρας,

                                      μαμα=αξιοπιστο
                                      σερβις=παπρας

                                      οδηγησε το σε βουνο.

                                      Αν σου 'παει' δε θα ξαναρωτησεις εδω μεσα ποσο καιει, αν τρωει λαστιχα κλπ

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • D
                                        dimgster last edited by

                                        Ο χρήστης Stoukerman έγραψε:
                                        σερβις=παπρας

                                        Άρα εκει να πάω και το αμάξι για έλεγχο.
                                        Υπαρχει κάποιος συγκεκριμένος που ασχολείται και γνωριζει καλα τα EVO.

                                        Αν σου 'παει' δε θα ξαναρωτησεις εδω μεσα ποσο καιει, αν τρωει λαστιχα κλπ

                                        Σίγουρα θα μου πηγαίνει, αυτο το ξερω χωρις να το οδηγησω.

                                        Αλλα και μια 430 μου πηγαίνει, αλλα ουτε να την αγοράσω μπορώ, ούτε να τη συντηρησω.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • E
                                          evolander last edited by

                                          Ο χρήστης Stoukerman έγραψε:
                                          Εκ πειρας,
                                          σερβις=παπρας

                                          Καλός ναι αλλά ακριβότερος από κάποια άλλα εξουσιοδοτημένα και έχω και μια ένσταση:

                                          Στο δικό μου το αυτοκίνητο στο service των 30000 χλμ στον Παπρά τους ρώτησα όταν πήγα να πληρώσω:
                                          -πόσο πάει το μαλί?
                                          -304 ευρώ!!!
                                          -μα εμένα μου είπατε πως το service των 30000 χλμ κοστίζει περίπου 200 με 220 ευρώ, τι έγινε είχα κάποια ζημιά?
                                          -σας αλλάξαμε λάδι διαφορικών!!!
                                          -μα δεν είναι στα 45000 χλμ αυτή η εργασία να γίνει όπως λέει το βιβλίο του???
                                          -δεν πειράζει κύριε, απλά δεν θα τα αλλάξετε στα 45000!!!
                                          -άντε γειά σας... και άλλαξα εξουσιοδοτημένο και είδα και μεγάλη διαφορά στην τιμή!!!
                                          κανονικά δεν έπρεπε να τους πληρώσω , αλλά επειδή είμαστε... την πλήρωσα τη νύφη...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • D
                                            dimgster last edited by

                                            Ο χρήστης evolander έγραψε:

                                            Εκ πειρας,
                                            σερβις=παπρας

                                            Καλός ναι αλλά ακριβότερος από κάποια άλλα εξουσιοδοτημένα και έχω και μια ένσταση:

                                            Στο δικό μου το αυτοκίνητο στο service των 30000 χλμ στον Παπρά τους ρώτησα όταν πήγα να πληρώσω:
                                            -πόσο πάει το μαλί?
                                            -304 ευρώ!!!
                                            -μα εμένα μου είπατε πως το service των 30000 χλμ κοστίζει περίπου 200 με 220 ευρώ, τι έγινε είχα κάποια ζημιά?
                                            -σας αλλάξαμε λάδι διαφορικών!!!
                                            -μα δεν είναι στα 45000 χλμ αυτή η εργασία να γίνει όπως λέει το βιβλίο του???
                                            -δεν πειράζει κύριε, απλά δεν θα τα αλλάξετε στα 45000!!!
                                            -άντε γειά σας... και άλλαξα εξουσιοδοτημένο και είδα και μεγάλη διαφορά στην τιμή!!!
                                            κανονικά δεν έπρεπε να τους πληρώσω , αλλά επειδή είμαστε... την πλήρωσα τη νύφη...

                                            Δίκιο έχεις σε αυτο.

                                            Βασικα εγω θέλω να ξέρω ένα μάστορα-εξουσιοδοτημένο που να ελένξει το υποψήφιο προς αγορά αμαξι.

                                            Μετά την αγορά βλέπουμε που θα πηγαίνουμε για σερβις.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 2 / 4
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr