Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Mitsubishi evo Ζώντας μαζί του...απορίες
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Mitsubishi evo Ζώντας μαζί του...απορίες
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 1 / 4
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    24
    80
    1450
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      dimgster last edited by

      Καλημέρα σας κύριοι

      Επείδη το τελευταιο καιρο περνανε πολλά απο το μυαλό μου και επειδη αν δε γίνει τώρα (μάλλον) δε θα γίνει ποτέ θέτω τα παρακάτω ερωτήματα.
      Σκέφτομαι την αγορα ενος EVO 7 ή 8.
      Τα λεφτά που παίζουνε τα παραπάνω είναι 30.000-35.000 €.
      Εναδιαφέρομαι αποκλειστικά και μόνο για εργοστασιακά αυτοκίνητα, χωρις την παραμικρή αλλαγη-βελτίωση.

      Η χρήση που θα γίνει στο αμαξι είναι 'γρήγορα' ταξίδια σε εθνικη και επαρχιακούς δρόμους.
      Μιλάμε για περίπου 15.000 χιλιόμετρα το χρόνο.
      Καθημερινη χρήση απο μηδενική, μεχρι καμία βραδυνη βόλτα το πολυ.
      Κόντρες δεν πρόκειται να κάνω.
      Πίστα δεν πρόκειται να μπεί.
      Άλογα παραπάνω δε θέλω.

      Με βάση τα παραπάνω πόσο αξιόπιστο είναι το evo?
      Απο forum του εξωτερικου, διαβάζω για προβλήματα με το transfer case.
      Το AYC του 7 βγάζει προβλήματα (άλλωστε στο 8 η mitsubishi το βελτίωσε με το S-AYC).

      Τα δύο παραπάνω προβλήματα είναι ενδεικτικά, απλά τα αναφέρω γιατι είναι πανάκριβα στην επισκευή τους.
      Τέλικα εκτος απο το υψήλο κόστος χρήσης μιλάμε και για υψηλό κόστος συντήρησης?

      Γιατι ειναι άλλο να καις 20 λίτρα βενζίνης κάθε 100 χιλιόμετρα και άλλο να θες διαφόρικό κάθε 50.000 χιλιόμετρα.

      Τις γνώσεις σας και τις απόψεις σας.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • D
        dimgster last edited by

        Καλημέρα σας κύριοι

        Επείδη το τελευταιο καιρο περνανε πολλά απο το μυαλό μου και επειδη αν δε γίνει τώρα (μάλλον) δε θα γίνει ποτέ θέτω τα παρακάτω ερωτήματα.
        Σκέφτομαι την αγορα ενος EVO 7 ή 8.
        Τα λεφτά που παίζουνε τα παραπάνω είναι 30.000-35.000 €.
        Εναδιαφέρομαι αποκλειστικά και μόνο για εργοστασιακά αυτοκίνητα, χωρις την παραμικρή αλλαγη-βελτίωση.

        Η χρήση που θα γίνει στο αμαξι είναι 'γρήγορα' ταξίδια σε εθνικη και επαρχιακούς δρόμους.
        Μιλάμε για περίπου 15.000 χιλιόμετρα το χρόνο.
        Καθημερινη χρήση απο μηδενική, μεχρι καμία βραδυνη βόλτα το πολυ.
        Κόντρες δεν πρόκειται να κάνω.
        Πίστα δεν πρόκειται να μπεί.
        Άλογα παραπάνω δε θέλω.

        Με βάση τα παραπάνω πόσο αξιόπιστο είναι το evo?
        Απο forum του εξωτερικου, διαβάζω για προβλήματα με το transfer case.
        Το AYC του 7 βγάζει προβλήματα (άλλωστε στο 8 η mitsubishi το βελτίωσε με το S-AYC).

        Τα δύο παραπάνω προβλήματα είναι ενδεικτικά, απλά τα αναφέρω γιατι είναι πανάκριβα στην επισκευή τους.
        Τέλικα εκτος απο το υψήλο κόστος χρήσης μιλάμε και για υψηλό κόστος συντήρησης?

        Γιατι ειναι άλλο να καις 20 λίτρα βενζίνης κάθε 100 χιλιόμετρα και άλλο να θες διαφόρικό κάθε 50.000 χιλιόμετρα.

        Τις γνώσεις σας και τις απόψεις σας.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • D
          dimgster last edited by

          Καλημέρα σας κύριοι

          Επείδη το τελευταιο καιρο περνανε πολλά απο το μυαλό μου και επειδη αν δε γίνει τώρα (μάλλον) δε θα γίνει ποτέ θέτω τα παρακάτω ερωτήματα.
          Σκέφτομαι την αγορα ενος EVO 7 ή 8.
          Τα λεφτά που παίζουνε τα παραπάνω είναι 30.000-35.000 €.
          Εναδιαφέρομαι αποκλειστικά και μόνο για εργοστασιακά αυτοκίνητα, χωρις την παραμικρή αλλαγη-βελτίωση.

          Η χρήση που θα γίνει στο αμαξι είναι 'γρήγορα' ταξίδια σε εθνικη και επαρχιακούς δρόμους.
          Μιλάμε για περίπου 15.000 χιλιόμετρα το χρόνο.
          Καθημερινη χρήση απο μηδενική, μεχρι καμία βραδυνη βόλτα το πολυ.
          Κόντρες δεν πρόκειται να κάνω.
          Πίστα δεν πρόκειται να μπεί.
          Άλογα παραπάνω δε θέλω.

          Με βάση τα παραπάνω πόσο αξιόπιστο είναι το evo?
          Απο forum του εξωτερικου, διαβάζω για προβλήματα με το transfer case.
          Το AYC του 7 βγάζει προβλήματα (άλλωστε στο 8 η mitsubishi το βελτίωσε με το S-AYC).

          Τα δύο παραπάνω προβλήματα είναι ενδεικτικά, απλά τα αναφέρω γιατι είναι πανάκριβα στην επισκευή τους.
          Τέλικα εκτος απο το υψήλο κόστος χρήσης μιλάμε και για υψηλό κόστος συντήρησης?

          Γιατι ειναι άλλο να καις 20 λίτρα βενζίνης κάθε 100 χιλιόμετρα και άλλο να θες διαφόρικό κάθε 50.000 χιλιόμετρα.

          Τις γνώσεις σας και τις απόψεις σας.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • E
            evolander last edited by

            Γιατί δεν ρωτάς στα οργανωμένα φόρουμ εντός Ελλάδος τους κατόχους τους???
            πχ: http://www.evonet.gr/portal.php

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • K
              kouk last edited by

              Για να έχει μια, κατά το δυνατόν, αντικειμενική άποψη, ίσως.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • kubiak
                kubiak last edited by

                Ενδιαφέρομαι και εγώ να μάθω αντίστοιχα στοιχεία, όχι γιατί σχεδιάζω να πάρω το evo παρά από απορία...

                _

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • T
                  tm last edited by

                  υπαρχουν evo .. μαμα?

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • J
                    jim-78 last edited by

                    Τα προβληματα που αναφερεις τα εχω ακουσει κι εγω αλλα σε βελτιωμενα evo.Εχει μεινει αραγε κανεις που να το κρατησε εργοστασιακο και να το οδηγουσε νορμαλ? Γενικως τα evo τρωνε πολυ ξυλο απο τους ιδιοκτητες τους και οποιες ζημιες ειναι δικαιολογημενες.Παραμενει παντως ενα πολυ διασκεδαστικο και ασφαλες αυτοκινητο,και γιατι οχι,και για οικογενειακο.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • T
                      techadmin admin last edited by

                      Ο χρήστης dimgster έγραψε:

                      Τα λεφτά που παίζουνε τα παραπάνω είναι 30.000-35.000 €.

                      Στα χρήματα αυτά παίρνεις WRX, υποδεέστερο μεν, καινούριο δε. Ειδικά σε τέτοιο είδος αυτοκινήτου εγώ θα προτιμούσα να έχω το κεφάλι μου ήσηχο. Το Evo των 35.000 μπορεί να έχει γίνει Evo των 45.000 σε ένα 6μηνο από διάφορες βλάβες ή και αναλώσιμα.

                      Οπότε θα σου πρότεινα ή καινούριο WRX ή +10.000 για καινούριο STi / Evo.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • T
                        tazio last edited by

                        Ο χρήστης tm έγραψε:
                        υπαρχουν evo .. μαμα?

                        Ναι.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • D
                          dimgster last edited by

                          Ο χρήστης evolander έγραψε:
                          Γιατί δεν ρωτάς στα οργανωμένα φόρουμ εντός Ελλάδος τους κατόχους τους???
                          πχ: http://www.evonet.gr/portal.php' target='_blank

                          Να σου πω την αλήθεια δεν ηξερα γι΄αυτο το forum.

                          Ηξέρα για δυο αλλα, τα οποία ειναι κλειδωμενα και δε μπορω να πάρω πληροφοριες.
                          Μάλιστα στο ενααπο αυτα (το πιο παλιο) ειμαι γραμμένος εδω και 4-5 χρόνια και παλια που ηταν ανοιχτο διάβαζα, αλλα εκτοτε...

                          Τωρα γράφτηκα και σε αυτο που μου είπες και θα δουμε.

                          Ευχαριστω

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • D
                            dimgster last edited by

                            Ο χρήστης kouk έγραψε:
                            Για να έχει μια, κατά το δυνατόν, αντικειμενική άποψη, ίσως.

                            Σωστο και αυτο που λέει ο κουκος.

                            Πόλλες φορες κάποια προβλήματα τα περναμε στο ντουκου γιατι είτε ειναι ασύμαντα ή ειναι αναμενόμενα (κατα τη δικια μας κρίση).

                            Ομως επειδη το κόστος ενος κιβωτιου ή διαφορικου δεν ειναι καθόλου αστείο σε αυτο το αμαξι ΠΡΕΠΕΙ να τα ξερω ολα.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • D
                              dimgster last edited by

                              Ο χρήστης jim 78 έγραψε:
                              Τα προβληματα που αναφερεις τα εχω ακουσει κι εγω αλλα σε βελτιωμενα evo.Εχει μεινει αραγε κανεις που να το κρατησε εργοστασιακο και να το οδηγουσε νορμαλ? Γενικως τα evo τρωνε πολυ ξυλο απο τους ιδιοκτητες τους και οποιες ζημιες ειναι δικαιολογημενες.Παραμενει παντως ενα πολυ διασκεδαστικο και ασφαλες αυτοκινητο,και γιατι οχι,και για οικογενειακο.

                              Αυτο ειναι το θέμα. Να βρεθει κάποιος που να μην έβαλε χέρι στο αμάξι (τουλάχιστον οχι βαθειά) και να μας πει τι του παρουσίασε.

                              Απο την μια είναι ιαπωνικο εργαλείο (οπότε δε μπορει να ειναι αναξιόπιστο) και απο την άλλη οσοι το έχουνε το έχουν σκισει τόσο που θεωρουν λογικο να σπασει και ενα σασμαν.

                              Το θεμα ειναι αν χωρις εκκινησεις και πιστες παραμένει 100% αξιόπιστο ή αν ακομα και ετσι μπορει να βγάλει (πανάκριβες ) ζημιες.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • D
                                dimgster last edited by

                                Ο χρήστης tazio έγραψε:

                                υπαρχουν evo .. μαμα?

                                Ναι.

                                +1

                                έχω βρει 2-3 τα οποία ηταν μαμα όλη τη διάρκεια της ζωής τους και όχι μονο τις τελευταίες μερες που πουλιόταν

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • D
                                  dimgster last edited by

                                  Ο χρήστης IKE έγραψε:

                                  Τα λεφτά που παίζουνε τα παραπάνω είναι 30.000-35.000 €.

                                  Στα χρήματα αυτά παίρνεις WRX, υποδεέστερο μεν, καινούριο δε. Ειδικά σε τέτοιο είδος αυτοκινήτου εγώ θα προτιμούσα να έχω το κεφάλι μου ήσηχο. Το Evo των 35.000 μπορεί να έχει γίνει Evo των 45.000 σε ένα 6μηνο από διάφορες βλάβες ή και αναλώσιμα.

                                  Οπότε θα σου πρότεινα ή καινούριο WRX ή +10.000 για καινούριο STi / Evo.

                                  να δώσω 50.000 για αμαξι δεν μπορώ (ίσως αν ηταν ο μοναδικος μου στόχος να μπορούσα, αλλα δεν... ), αλλα και να μπορουσα δε θα τα εδινα.

                                  Από την άλλη εχεις δίκιο στο θεμα με το κόστος των ζημιών που μπορεί να βγάλει ενα evo. Τα μεγέθη έχουν ξεφύγει και τουλάχιστον εμενα μου ακούγονται ΞΕΝΑ.

                                  Το subaru δεν το είχα σκεφτει να σου πω την αληθεια. Βέβαια δεν με ενθουσιάζει και πολυ, αλλα κάτσε να ριξω μια ματια στο net.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • T
                                    techadmin admin last edited by

                                    Υπάρχει και το Lancer Ralliart που είναι πιο φθηνή έκδοση του evo με 240 (νομίζω) άλογα, πιο απλή τετρακίνηση και μικροδιαφορες. Δεν έχει έρθει ακόμα αλλά εκτιμώ πως θα είναι σε ανάλογη του WRX τιμή.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • D
                                      dimgster last edited by

                                      Ο χρήστης IKE έγραψε:
                                      Υπάρχει και το Lancer Ralliart που είναι πιο φθηνή έκδοση του evo με 240 (νομίζω) άλογα, πιο απλή τετρακίνηση και μικροδιαφορες. Δεν έχει έρθει ακόμα αλλά εκτιμώ πως θα είναι σε ανάλογη του WRX τιμή.

                                      κοιτα το 10 δεν μου αρεσει σαν εμφάνιση

                                      κορυφαιο evo για εμενα ειναι το 9
                                      μετα πάει το 7
                                      και μετα το 8

                                      αυτα ως προς την εμφάνιση

                                      Αρα το ralliart δεν παιζει και πολυ γρήγορα απέριψα και το subaru.
                                      Δεν μου αρεσει και απο ενα βιντεακι απο το fifth gear το βλέπω χλωμο απέναντι στο GOLF GTI.

                                      Ενας λόγος που θέλω να παρω EVO ειναι και η παραγματοποιηση ενος φοιτητικου ονειρου, οπότε ειναι και συναισθηματικο το θεμα.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • I
                                        iceman_n last edited by

                                        Ο χρήστης dimgster έγραψε:

                                        κορυφαιο evo για εμενα ειναι το 9
                                        μετα πάει το 7
                                        και μετα το 8

                                        αυτα ως προς την εμφάνιση

                                        απο εμφανισει το πιο top ηταν το 6 edition tommy makinen μακραν το πιο ''κακο'' απο ολα

                                        για μενα παρτο αυτο που θες εαν το οδηγεις σωστα και χωρις τα κραβγαλεα που βλεπουμε δε νομιζω οτι θα εχεις προβλημα αρκει και ο ιδιοκτητης που το πουλαει να ειναι σωστος σαν ανθρωπος και να το σεβοταν μπορει να ειναι μαμα αλλα αμα του εχει πιει το αιμα τι να λεει.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                        • D
                                          dimgster last edited by

                                          Ο χρήστης iceman_n έγραψε:

                                          κορυφαιο evo για εμενα ειναι το 9
                                          μετα πάει το 7
                                          και μετα το 8

                                          αυτα ως προς την εμφάνιση

                                          απο εμφανισει το πιο top ηταν το 6 edition tommy makinen μακραν το πιο ''κακο'' απο ολα

                                          για μενα παρτο αυτο που θες εαν το οδηγεις σωστα και χωρις τα κραβγαλεα που βλεπουμε δε νομιζω οτι θα εχεις προβλημα αρκει και ο ιδιοκτητης που το πουλαει να ειναι σωστος σαν ανθρωπος και να το σεβοταν μπορει να ειναι μαμα αλλα αμα του εχει πιει το αιμα τι να λεει.

                                          συμφωνω οτι το tommy makinen ηταν πανέμορφο, αλλα το σχέδιο μεσα έξω πολυ ξεπερασμένο.

                                          Ασε που απο το 7 και μετα βασιστικαν σε αλλο πλαισιο, οποτε...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • E
                                            evolander last edited by

                                            Φίλε dimgster κάνω παρέα με αρκετά άτομα που έχουν evo βελτιωμένα και μη.

                                            Οδηγικά δεν περιγράφεται με λόγια... πρέπει να το οδηγήσεις για να καταλάβεις.

                                            Επίσης είναι τέρας αξιοπιστίας. Τα μαμά (δεν θεωρώ βελτιωμένο αυτό που έχει αλλάξει εξάτμιση και φίλτρο έτσι?) και να θέλεις δε σπάνε δε χαλάνε, ότι και να κάνεις!!! το ίδιο ισχύει και για τα μαμά sti (όχι τα wrx) που είπε κάποιος φίλος πιό πάνω.

                                            Έπειτα είναι θέμα γούστου η επιλογή...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 1 / 4
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr